НачалоЖалбиMr Bet Casino - Играчът се бори да завърши проверката на акаунта.

Mr Bet Casino - Играчът се бори да завърши проверката на акаунта.

Автоматичен превод:

Черни точки: 879

Сума: 900 €

Mr Bet Casino
Индекс на сигурност:Висок
Подадена: 19.10.2022 | Нерешена : 29.12.2022
Нерешена Нашата присъда

Срещу справедливия хазарт

НЕРЕШЕНА

Обзор на случая

преди 2 години
Превод

Играчът от Германия изпитваше трудности при изтеглянето на печалбите си поради текуща проверка. Играчът не е преминал проверката, защото е направил депозит от банкова сметка, която не притежава, но има пълномощно. Въпреки че Gaming Authority реши в полза на казиното, тъй като играчът технически не е нарушил никакви правила, в крайна сметка затворихме жалбата като „неразрешена“.

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Качих €30,00 на 7 октомври 2022 г. в акаунта на моя син Джонас, за да играя в Mr. Bet. Спечелих €900,50 за 2 дни. тогава започнаха проблемите, трябваше да се проверя сам. Качих всички искани документи, след 2 дни бяха отхвърлени. това се случи поне 5-6 пъти, всеки път, когато документите бяха отхвърлени. Днес разговарях с поддръжката няколко часа. без успех. Бях многократно помолен да кача едни и същи документи. Казах, че съм го качил вече няколко пъти. Изпратих документите и на ръководството на казиното по имейл, не проработи, беше многократно отхвърлен. Спечелих тези €900,50 и не виждам смисъл да се отказвам от парите. Например в Trust Pilot видях, че казиното има постоянно лоши отзиви. винаги едно и също, винаги казиното отказва да изплати пари, защото проверката се отхвърля всеки път. Аз съм самотен баща на 3 деца. Аз съм 100% инвалид. Аз съм пенсионер и нямам много пари. Още повече се дразня, че не си получавам спечелените по право пари

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми michaelmaurer1966,

Благодаря ви много, че изпратихте жалбата си. Съжалявам да чуя за вашия проблем.

Моля, разберете, че KYC е много важен и съществен процес, по време на който казиното гарантира, че парите са изпратени на законния собственик. Тъй като те нямат лукса да могат да видят физически всички играчи и да проверят тяхната идентификация и документи, това е единственият начин, по който хазартните заведения могат да изпълнят процедурите за проверка. Нито едно от сериозните и лицензирани казина не приема леко KYC и може да отнеме няколко работни дни, за да завършите този задълбочен процес.

Правилно ли разбирам, че сте направили депозит с нечий друг начин на плащане?

Бихте ли препратили цялата необходима комуникация между вас и казиното на kristina.s@casino.guru ? Освен това можете да го публикувате тук.

Благодаря ви предварително за отговора.

С Най-Добри Пожелания,

Кристина

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Да, точно така, направих първия депозит в казиното от сметката на сина ми. От февруари 2020 г. имам БАНКОВА ПРАВОМОЩИЯ за тази сметка, така че мога официално да се разпореждам със сметката. Първият депозит беше €30,00 от сметката на сина ми Джонас, аз заложих тези пари напълно, т.е. ги загубих.

След това депозирах €30,00 от МОЯТА сметка и с тези пари от моята сметка спечелих €900,50. Така печалбите бяха спечелени чрез депозиране на €30,00 от МОЯТА СМЕТКА, а не на €30,00 от сметката на сина ми.

Така че печалбата беше спечелена с €30,00 от моята сметка и следователно беше законно спечелена.

Днес акаунтът ми на играч беше блокиран от Mr. Bet. Наскоро всички документи, които ми бяха поискани, бяха изпратени на Mr. Bet и всички документи бяха отхвърлени. Интензивен чат и размяна на имейли се състояха без успех края на песента акаунтът ми беше спрян.

Ще ви изпратя банковото пълномощно, както и документите, които изпратих на Mr Bet по имейл. Така че можете да добиете представа. Екранните снимки и пощенският трафик, също от наградата, са защитени и могат да ви бъдат предоставени по всяко време.


Подсказка, в интернет платформата Trust Pilot, казиното има над 80% отрицателни записи, че казиното не изплаща печалбите и проверката не е възможна. Акаунтите на играчите просто ще бъдат изтрити. Един дори спечели €9,000.00 и не беше изплатен.


Поздрави


Майкъл М***

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Дами и господа

тази вечер ви бях изпратил имейли за комуникация с г-н Бет. Mr. Bet продължава да създава проблеми. Казиното не иска да признае представеното пълномощно, трябва да изпратя пълномощно с актуална дата до нас. Това не е възможно по 2 причини.

  1. Причина: Ако днес отида в банката със сина си и ми издадат друго пълномощно, казиното също ще се оплаче от това, тъй като датата на пълномощното не съвпада с датата на депозита, тъй като пълномощното защото банката е направена само след депозита и следователно би била невалидна и г-н Bet може да откаже плащането.
  2. Тук в Германия банковото пълномощно е валидно, докато не бъде оттеглено от титуляра на сметката и дори след смъртта на титуляра банковото пълномощно е валидно, ако не е оттеглено. Това правило може да се прочете и в банковото пълномощно в точка 4 "Валидност на пълномощното".

Казино Mr.Bet продължава да се опитва да не разпознава документите, които изпращам. И не може да бъде. Изискват се документи, които не мога да подам по-късно, тъй като от една страна пълномощното е още валидно, а от друга ново банково пълномощно, примерно с днешна дата, би ме ощетило.


Поздрави


Майкъл М***

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Благодаря ви много michaelmaurer1966 за вашия отговор. Сега ще прехвърля жалбата ви на моя колега Питър ( peter.m@casino.guru ), който ще ви помогне. Пожелавам ви късмет и се надявам скоро проблемът ви да бъде решен по ваше удовлетворение.

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Здравей michaelmaurer1966,

Разгледах вашия случай и разбирам ситуацията. Нека се свържа с казиното и ще направя всичко възможно да помогна. Бих искал да поканя г-н Bet Casino на разговора, за да участвам в разрешаването на тази жалба.

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми всички,


Акаунтът на michaelmaurer1966 беше блокиран съгласно нашите правила и условия 2.1.10:


"2.1.10. във връзка с депозити и тегления на средства във и от вашата членска сметка, вие ще използвате само такива кредитни карти и други финансови инструменти, които са валидни и законно ви принадлежат."


Потребителят е правил депозити на сайта, използвайки данни на трети страни и не може да потвърди, че сметката на сина му, от която е правил депозити, е обща сметка.


Пълномощното, предоставено от потребителя, е от 2020 г., за да потвърдим, че акаунтът е общ акаунт, можем да приемаме извлечения и документи не по-стари от 3 месеца. Потребителят беше помолен да отиде в банката и да поиска потвърждение, че сметката е обща сметка.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми Господине или Госпожо

На 7 октомври 2022 г. платих €30,00 от сметката на сина ми в казиното. „За тази сметка на моя син имам БАНКОВО ПЪЛНОМОЩНО от 17 февруари 2020 г.

Така че съм официално упълномощен да притежавам акаунта. Това банково пълномощно е валидно до оттеглянето на банковото пълномощно, което все още не е станало. Следователно банковото пълномощно е правно валидно . €30,00, които заложих в Mr. Bet, бяха напълно загубени.

След това, също на 7 октомври 2022 г., внесох още 30,00 € от собствената си сметка. С тези 30,00 € спечелих 900,00 €. Така че отново печалбата от 900,00 € се основава на депозита от моята сметка .

2 x €30,00 бяха внесени чрез незабавно плащане в петък вечерта, след като банките затвориха на 7 октомври 2022 г. Разплащането по сметките беше осчетоводено едва в понеделник, 10 октомври 2022 г. Нямам влияние върху осчетоводяването на банката. Моята банка не резервира през уикендите.

Casino Mr. BET сега се позовава на член " 2.1.10 . По отношение на депозиране и теглене на средства към и от вашата членска сметка, можете да използвате само такива кредитни карти и други финансови инструменти, които са валидни и законно притежавани от вас."

Тогава възниква въпросът защо не се направи проверка ПРЕДИ ПЪРВИЯ ДЕПОЗИТ . Тази статия 2.1.10. се отнася и за ДЕПОЗИТИТЕ, а не само за тегленията. Тук казиното трябва да се примири с обвинението, че прави депозити в казиното въпреки член 2.1.10. не се проверяват ПРЕДИ депозиране, а само при изплащане.

Тук трябва да обвините казиното в незаконно поведение, депозитите са разрешени въпреки член 2.1.10. Депозитите могат да се правят без проверка и не могат да се правят тегления.

Това много ми прилича на криминално престъпление тук, а именно казиното може да задържи парите, които играчът депозира без проверка, ВЪПРЕКИ ЧЕ ТОВА Е ПРОТИВ СОБСТВЕНИТЕ ИМ ПОЛИТИКИ, НО НЯМА ДА ИСКА ДА ИЗТЕГЛЯ ПЕЧАЛБИТЕ, ЗАЩОТО ТЕ НАРУШАВАТ ПОЛИТИКИТЕ .

Тук трябва да обвините казиното в несправедливо обогатяване за сметка на играча, това вече е в областта на измамите. И затова ви моля тук да вземете справедливо решение. Казиното нарушава собствените си политики.

Ако казиното беше извършило проверка преди да започне депозита, тази щета от €900,00 никога нямаше да настъпи. Това трябва да се вземе предвид при вземане на решение.


Поздрави

Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Здравейте всички,

Благодаря ви за отговорите.

Скъпи Майкъл,

Съгласен съм, че би било много по-лесно, ако проверката се проведе, преди играчите да имат право да правят депозити и да играят. Това обаче все още не е индустриален стандарт. Моето предложение е да получите потвърждението от банката и да го изпратите на казиното. Ако имате пълномощно от 2020 г. и можете да предоставите потвърждение за това от банката сега, не трябва да има причина казиното да забавя проверката и плащането.

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Добре, ако е само заради това, добре е. Но имах пълномощно, изпратено ми по имейл от моя служител в банката. И този имейл първоначално беше препратен до г-н Бет. Това означава, че банката все още признава това пълномощно. Освен това в банковото пълномощно считам по точка 4, че пълномощното е валидно до оттеглянето му. Ако това не бъде отменено, то се прилага дори след смъртта на титуляра на сметката. Тук е нормално. Синът ми дори беше потвърдил с последна дата, че пълномощното не е оттеглено. И аз също бях изпратил това писмо до г-н Бет.


Днес ще изпратя сина си в банката и ще ми издадат ново пълномощно. След това ще изпратя това на вас и г-н Bet и се надявам, че след това въпросът ще бъде уреден и казиното ще преведе парите в моята сметка.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми Господине или Госпожо


За съжаление не можах да кача банковото пълномощно тук. Така че изпратих това по имейл на Mr. Bet и веднъж на вас.


Сега се надявам, че това най-накрая ще се разреши по мирен път и ще можем да приключим случая.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Благодаря ти, Майкъл,

Да видим какво ще стане сега. Моля, дръжте ме в течение.

Автоматичен превод:
Чувствително приложение
Чувствително приложение
преди 2 години
Превод

Уважаеми Господине или Госпожо


Сега отново се опитах да кача банковото пълномощно тук и изглежда, че сега работи. Вчера го изпратих по имейл и на вас, и на Mr Bet.


Вчера ходихме пак със сина ми до банката да ни издадат пълномощно с актуална дата. Беше трудно да се получи друго пълномощно, защото първото от 2020 г. все още е валидно.


Както се вижда от точка 4 от банковото пълномощно, банковото пълномощно е валидно до оттеглянето му. Това не се е случило досега и синът ми също потвърди това пред Mr. BET CASINO. Защо отново се иска пълномощно от Mr Bet въпреки съществуващата валидност си е чист тормоз и пореден опит да не бъдат платени парите.


Искрено се надявам, че изпращането на подновеното банково пълномощно най-накрая ще сложи край на този досаден въпрос.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми всички,


Потребителят изпрати пълномощно, получихме го. Очакваме разяснение от отговорния отдел относно изпратените от потребителя документи.

Веднага след като получим отговор, ние ще изложим подробностите за вас.


Благодаря ви предварително за търпението!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми Господине или Госпожо

Току-що получих окончателното отхвърляне на Mr. Bet по имейл. Няма да платите въпреки документите за банково пълномощно, поискани от г-н Бет.


Това е неприемливо. Казиното не може да приеме депозити въпреки техния 2.1.10, въпреки че това се предполага, че не е разрешено. Но веднага щом трябва да бъде изплатен, обърнете се към 2 януари 2010 г. Това е просто ИЗМАМА. Или 2.1.10 се прилага за ДЕПОЗИТ и ТЕГЛЕНЕ или не.

Казиното приема депозити въпреки 2 януари 2010 г., но веднага щом трябва да бъдат изплатени, се посочва 2 януари 2010 г. Това не е възможно. Казиното определя свои собствени правила, както иска, а това не е възможно.

Mr. Bet се обогатява с парите на играчите, защото казиното не следва собствените си правила. Това е приблизително и представлява измама и злоупотреба с печалби.

Казиното се обогатява с парите от една страна, когато прави депозит, а от друга страна, когато печалбата не е изплатена.

Надявам се, че ще прецените справедливо. В противен случай ще трябва да го направи германски съд.


От това, което проучих, играчите печелят 96% от времето в съда. Тези цифри говорят много.

Вижте отзивите в интернет за Mr. Bet. Почти над 90% само отрицателни отзиви. Вижте trustpilot. Играчите се оплакват почти всички, че печалбите не се изплащат. Един дори спечели 9 000,00 евро, той никога не получи парите си.


Във всеки случай ще продължа да се боря с всички средства, докато спечеля.

Но се надявам засега тя да реши в моя полза.

Защото, ако сте честни, казиното Mr. Bet очевидно нарушава собствените си правила и това просто не трябва да бъде.

Имах и имам право да се разпореждам със сметката на сина ми, което беше потвърдено с новото пълномощно по същия начин, по който синът ми има пълномощно върху моята сметка.


Освен това не беше реализирана печалба с първия депозит от 30,00 евро от сметката на сина ми.


Печалбата беше спечелена само с втория депозит от собствената ми сметка.


По този начин наградата беше законно спечелена с депозит от 30,00 евро от моята собствена сметка, а не от сметката на сина ми .


Така че имам право на наградата. Беше спечелено от моята сметка с помощта на депозираните средства, така че определено беше законна печалба.


Поздрави

Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Благодаря ти Майкъл за актуализацията.

Уважаеми казино MrBet,

Моля, обяснете решението си тук или по имейл (peter.m@casino.guru).

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми господин Петър


Днес отново разгледах правилата на казино Mr. Bet. Точка 3.2.4 от собствените насоки на казиното ясно посочва , че трябва да се извърши проверка преди депозиране на пари в сметката на члена:


"3.2.4. Запазваме си правото да използваме допълнителни процедури и методи за потвърждаване на вашата самоличност (вижте списъка с искани документи по-долу като пример), когато правите депозити във вашата членска сметка "


Тук няма нищо относно факта, че проверката се извършва само при извършване на плащането. Казиното не се придържа към собствените си стандарти.


Призовавам ви да вземете предвид тази точка.


Така че препратката е по същество

01/02/10 изтекъл.


Всичко друго не би имало никакъв смисъл, освен казиното да се обогатява с депозитите на играчите, без да се налага да плаща след това.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми всички,


Потребителят изпрати пълномощно от банката. Но за съжаление не можем да го приемем. Банково извлечение не доказва, че сметката, от която потребителят е направил депозити, е обща сметка и потребителят има право да се разпорежда с тези пари и те ще се считат за негови. Всъщност потребителят може да издаде пълномощно по всяко време, но според нашите правила депозитите трябва да бъдат направени от данни, които принадлежат пряко на собственика на сметката.


При регистрацията потребителят се съгласява с нашите условия и трябва да има предвид, че депозитите трябва да бъдат направени от данните, които му принадлежат.


Много съжаляваме, но решението по сметката е окончателно, в случай на нарушение на правилата печалбите не могат да се считат за законни.


Тъй като няма да продължим да обслужваме сметката, обмисляме възможността за възстановяване на депозити. Веднага след като получим отговор от отговорния отдел, ще ви информираме.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми екип на Mr.Bet Casino,

Благодаря ви за отговора. Нека да разгледаме фактите тук:

  1. играчът има пълномощно, което означава, че има законно право да използва средствата по сметката на сина си
  2. печалбите са направени от депозит, който идва от собствената сметка на играча и няма нищо общо със сметката на сина

Ако казиното иска да наложи такива строги правила, то трябва да ги наложи, преди да позволи на играчите да правят депозити и да играят. Сигурен съм, че няма да имаме този разговор, ако играчът загуби всичките си средства, докато играе. Затова сме убедени, че играчът трябва да получи пълното заплащане.


Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Здравей Питър,


Потребителят се съгласява с нашите правила и условия при регистрация. Това означава, че той приема правилата, по които нашето казино предоставя услуги и не трябва да ги нарушава.


Според правилата на нашия клуб за игри, проверката се извършва, след като потребителят създаде заявка за теглене. Не се изисква да верифицираме потребителя преди инициираното теглене на средства, освен ако самият потребител не поиска да бъде верифициран предварително.


Тъй като потребителят се съгласи с нашите правила и условия по време на регистрацията, той трябваше да вземе предвид клауза 2.1.10. във връзка с депозити и тегления на средства във и от вашата Членска сметка, вие ще използвате само такива кредитни карти и други финансови инструменти, които са валидни и законно ви принадлежат.


Също така е в интерес на потребителя да спазва правилата на игралния клуб.


Потребителят успя да потвърди само един депозит, който беше направен от неговата сметка, той не можа да потвърди втория депозит, защото първоначално той твърдеше, че тази сметка вече не съществува и не може да предостави извлечение от нея, а след това се оказва, че потребителят е направил този депозит от сметката на сина си. Предвид тези факти не ни е съвсем ясно как можете да твърдите, че потребителят е получил печалби със собствените си пари.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми г-н Питър,


Твърдението на Mr. BET е просто лъжа, след като трябваше да ми блокират сметката поради хакерска атака, колега от Mr. BET ме посъветва да отида в банката и да взема извлечение от там, което и направих. Бях изпратил всичко, което казиното искаше. Тук съзнателно се твърди неистината, за да не се налага да изплащате печалбите си на хората.


Вече ви бях изпратил всички документи, г-н Питър. От това можете да видите, че банковите данни от мен и сина ми също бяха изпратени на Casino Mr. BET.


Току-що получих имейл от казиното Mr. BET, в което казиното предлага да ми върне моя залог 2 x €30,00. Не съм съгласен с това. Така че няма да изпращам отново всички документи, които вече изпратих на казиното няколко пъти. Настоявам да изплатя печалбите си. Ако трябва и чрез съда. няма да се откажа.


Сега можете сами да видите колко съмнително е това казино. Тъй като от юни германското правителство създаде нов орган за надзор на хазарта и от 1 януари 2023 г. в Германия ще бъде въведен така нареченият „бял списък", ще докладвам г-н BET на държавния орган за надзор на хазарта, така че това казино в Германия вече не може да ограбва повече хора.


Продължавам да настоявам печалбите ми да бъдат получени законно.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми екип на Mr.Bet Casino,

Благодаря ви за отговора. Правилно ли разбирам, че играчът е успял да провери депозита, от който произхождат неговите печалби?

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Здравей Питър,


След допълнителна проверка от страна на доставчика станаха известни следните подробности за проверката на потребителя.

Получихме потвърждение от доставчика, че потребителят е изпратил извлечение за депозита си от 07.10.2022 г. 21:28:48


Потребителят не потвърди втория си депозит от 07.10.2022 21:45:48, от който са спечелени печалбите.

Преди това във всичките си изявления той ни изпрати потвърждение само на един от депозитите си.


Въз основа на това трябва да получим от потребителя подробностите за неговата транзакция от 07.10.2022 г. 21:45:48


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми г-н Питър,


Това не е правилно. Бях изпратил разписката за плащане няколко пъти, както от моя син Йонас, така и от мен. Освен това трябва да се запитам дали депозитите вече са потвърдени от казиното с последния отговор тук, трябва да се запитам защо печалбите все още не се изплащат тук??

За съжаление, не мога да кача разписките тук сега, не знам защо, но ще ги изпратя ОТНОВО на вас, г-н Питър, а също и на г-н БЕТ, и се надявам, че най-накрая можем да доведем въпроса до мирно край.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Здравей Майкъл,

Благодаря ви за вашия имейл. Не знам коя точно транзакция трябваше да бъде, но ако сте изпратили банковите извлечения на казиното, то трябва да може да намери съвпадението.

Автоматичен превод:
Личен
Личен
преди 2 години
Превод
Чувствителна информация

Този пост е направен личен от Казино Гуру. Той съдържа чувствителна информация, която може да бъде видяна само от замесените страни.

Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми всички,


Получихме коментар от нашия отговорен отдел.

Според предоставените документи виждаме нарушение на нашите правила и условия по точка 2.1.10.

От наша страна услугите са предоставени в съответствие с Общите условия, с които потребителят се е съгласил преди регистрацията. В същото време той наруши нашите T&C.

Въз основа на това акаунтът остава блокиран.

Ние сме готови да възстановим депозити след предоставяне на документите, които са били поискани от потребителя по-рано.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми господин Петър


Mr bet винаги просто се позовава на своя безсмислен 2.1.10, който няма абсолютно никакъв смисъл. Единственото нещо, което прави тази точка е, че казиното пълни джобовете си с парите, докато играчите не спечелят.


Ако беше честно казино, казиното вече щеше да проверява депозитите според техните правила. Всичко останало е само да се извадят пари от джобовете на играчите. Казиното винаги ще използва нещо само за да избегне плащането.


Позовавам се на правилата на казиното тук:


"3.2.4. Запазваме си правото да използваме допълнителни процедури и методи за потвърждаване на самоличността ви (вижте списъка с искани документи по-долу като пример), когато правите депозити във вашата членска сметка


Извършването на проверка само когато играчът е спечелил е измама според мен и служи само на казиното, за да прибере парите на играчите.


Видяхме го отново. Бяха изискани документи, ако бъдат предоставени, ще бъдат отхвърлени както винаги след прегледа. Защо продължават да искат тези документи, след като всичко се отхвърля от самото начало.


Също така няма да представя никакви документи, за да получа плащанията си обратно от казиното. Спечелих законно и бих искал да получа печалбите си в брой. И не мой ангажимент. Направих печалба с този залог.


Казиното наистина мисли, че човекът е упорит, тогава ние му изплащаме залога му и казиното излиза от куката. Но не и с мен. Ще се боря с всички средства, за да получа наградата си.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Здравейте всички,

Благодаря ви за отговорите.

Скъпи Майкъл,

Горното означава ли, че не сте успели да верифицирате един от депозитите? Заявихте, че депозитите, направени на 7.10.2022 г., са обработени на 10.10.2022 г. правилно? Дори това да е вярно, казиното трябва да може да намери съвпадение. Това води до въпрос: Липсват ли депозити в извлечението?

Автоматичен превод:
Личен
Личен
преди 2 години
Превод
Чувствителна информация

Този пост е направен личен от Казино Гуру. Той съдържа чувствителна информация, която може да бъде видяна само от замесените страни.

Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми екип на Mr.Bet Casino,

Бихте ли обяснили твърдението си? Намерихте ли съвпадение за всички депозити на играча? Ако е така, защо е проблем, ако Майкъл има пълномощно или притежава сметките? Ако не намерите съответствие, използван ли е трети начин на плащане/сметка за депозита?

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми всички,


Както съобщихме по-рано, след проверка на документите, изпратени от потребителя, виждаме нарушение на нашите правила в точка 2.1.10.

Въз основа на това акаунтът остава блокиран и ние молим потребителя да предостави необходимите документи за връщане на депозита, който потребителят е направил от банкова сметка, която не му принадлежи.


Този случай също беше разгледан от CEG паралелно с тази жалба. SEG приключи жалбата в наша полза по следните точки:


- Операторът, по мнение на CEG, е действал в съответствие с публичната информация на своя уебсайт, на която се е позовал Операторът, както и е предоставил подкрепящи изявления.

-Играчът не е завършил или не е изпълнил необходимия KYC/потвърждение на акаунта, поискано от Оператора.


Затова смятаме, че най-доброто решение за потребителя би било да предостави необходимите документи и да се съгласи на възстановяване на сумата. Тъй като не можем да приемем банково пълномощно като потвърждение за обща сметка, сметката все още не принадлежи на потребителя.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми екип на Mr.Bet Casino,

Въпреки че разбираме вашето безпокойство относно произхода на парите и факта, че CEG реши във ваша полза, опасявам се, че не можем да приемем вашето решение. Играчът очевидно е имал банково пълномощно много преди да направи депозитите в казиното и е успял да го докаже, като по този начин му е законно разрешено да използва средствата по сметката на сина си. Това не беше просто лист хартия, написан на ръка, а официален документ от банката. Разбирам, че правилата за AML са строги, но това не изглежда случай на AML. Второ, ако казиното е толкова загрижено за произхода на депозитите на играчите, то трябва да извърши проверките, преди да позволи на играчите да правят депозити. Сигурен съм, че ако парите бяха загубени в игри, никой никога нямаше да разследва произхода на депозитите. За съжаление жалбата ще остане неразрешена в полза на играча.

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Благодаря ви за справедливото решение.


Срещу казино Mr. Bet вече е подадена жалба в прокуратурата за търговска измама, измама и присвояване. Освен това ще докладвам за казиното на органа за надзор на хазарта, основан от beu, за да забраня казиното Mr. Bet на германския пазар тук. Не съм единственият, който се чувства така, можете да го видите от рецензиите на trust pilot. Същото е и за много играчи.


Благодаря ви за усилията и Весела Коледа и Нова година.


Поздрави


Майкъл М*****

Редактиран от админ на Казино Гуру
Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми Питър,


Както е посочено по-горе, съгласно нашите правила и условия, проверката на акаунта се извършва при създаване на заявка за теглене. При регистрацията потребителят се съгласява с нашите правила и условия, при които предоставяме услугите.


Също така, съгласно нашите правила и условия, депозитите в нашия сайт трябва да се правят само от методи на плащане, които законно принадлежат на собственика на акаунта в играта, което потребителят не може да потвърди. Фактът, че потребителят има достъп до средствата по банковата сметка на сина си, не го прави собственик и единствен бенефициент на банковата сметка. Когато нарушават правилата на нашия игрален клуб, клиентите трябва да са готови да поемат последствията.


Освен това, не неоснователно, нашият регулатор, CEG затвори тази жалба в наша полза, след като обяснихме подробно ситуацията и предоставихме подкрепящи доказателства. Тяхното решение трябва да се вземе предвид.


Няма да създаваме опасен прецедент и да настояваме, че според нашите условия потребителят е нарушил правилата. Сметката остава блокирана, а печалбите се отписват.


Все още сме готови да възстановим депозита, който беше направен на нашия сайт, но michaelmaurer1966 трябва да предостави документите, които поискахме от него по-рано.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на казино Mr.Bet

Автоматичен превод:
Публичен
Публичен
преди 2 години
Превод

Уважаеми екип на Mr.Bet Casino,

Ние, в casino.guru, винаги се опитваме да гледаме на цялостната справедливост на ситуацията. Ако синът на Майкъл също имаше сметка в казиното, ситуацията щеше да е различна и би имало по-голям смисъл да се обсъжда произхода на депозитите. Въпреки това, както беше посочено по-горе, това не изглежда като никакъв вид измама, случай на AML или случай с множество акаунти. За съжаление жалбата ще стане "неразрешена" в полза на играча.


Скъпи Майкъл,

Страхувам се, че няма да мога да ви помогна с това. Решението на казиното изглежда окончателно. Ще маркирам жалбата като „неразрешена" в нашата система. Разбирам, че това не е задоволително решение на вашия проблем. Въпреки това, намаляването на рейтинга, причинено от неразрешени жалби, може да помогне за промяна на подхода на казиното. Ако казиното реши да преразгледа решението си, ние ще отворим отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл. Съжалявам, че не можах да бъда повече полезен по този повод.

С Най-Добри Пожелания,

Петър

Автоматичен превод:
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
scamalert_1_alt
Служителите на Казино Гуру няма да попитат за паролата ви и няма да поискат достъп до акаунта ви
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини