вулкан вегас изплащане (страница 3)

преди 1 година от kmossa27
|
7017 преглеждания 47 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Radka
преди 8 месеца

Това е, което се опитвам да обясня на vulkan vegas, единственият потвърден профил беше от личния ми акаунт в wavgenvczak.... другият имейл е от компанията, за която работя. Мисля, че е напълно нечестно това, което правят, сега получих имейл от тях, че трябва да преместя акаунта си, но трябва да се откажа от приходите, това не е непоследователно, как мога да се доверя, ако всеки път, когато правя депозирайте и печелете, те ме блокират и ме карат да се откажа от печалбите си и аз все още губя депозита си.

Автоматичен превод:
wavgenczak
преди 8 месеца

Имаме добър опит с Vulkan Vegas, когато става въпрос за процеса на жалби. Проблемът в тази част, който представителят на казиното споменава в жалбата:

„И двата акаунта бяха активни, и двата имат история на играта и бонусите бяха използвани."

Ако това е вярно, тогава това би било истински проблем във всяко казино, тъй като никой не може да използва бонуси на няколко акаунта. Това ще даде предимство на играча.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 8 месеца

Така че знам, че се оказва, че никога не съм правил теглене на бонус и през повечето време съм отказвал сметката, че имах печалбите, проблемът е в лекотата на vulkan vehga да разреши дневника с акаунта в Google, има няколко регистрирани на един и същи компютър. Но съм уморен да се опитвам да обясня, че комарджията никога няма да е прав и както винаги къщата никога не губи, нали, хаха, защото депозирах 120,00 и спечелих 24 хиляди, наистина ли мислите, че казиното ще плати, той винаги ще намери начин да обърнеш нещата.

Автоматичен превод:
wavgenczak
преди 8 месеца

Разбирам какво се опитваш да кажеш, но все още ми липсва това обяснение:

„Начинът, по който виждам влизането, не е регистрация, за да можете да влезете в акаунта, той трябва първо да бъде създаден под дадения профил – съдържащ имейл адрес."

Можете ли да ми го обясните, моля?

Колко имейла за потвърждение сте получили от казиното? Проверете и служебния имейл, моля.

Все още съм убеден, че трябва да сте регистрирали и двата имейла - не само единия. Ако случаят е такъв, страхувам се, че няма какво да се обяснява допълнително, особено когато сте взели бонуси и на двата акаунта. Това определено е предимство пред казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Здравейте,


Това е X на въпроса, влизането е направено с акаунта в google и не е направена регистрация, при потвърждаване на акаунта пише, че има дублирана квота, но няма първична регистрация, само влизане през google, вземете тест, влезте в казиното само с акаунта в Google и ще видите, че влизате без регистрация.

Автоматичен превод:
wavgenczak
преди 8 месеца

Благодаря ви много, че сте толкова търпеливи. Знам, че ви зададох много въпроси, така че,

повярвай ми, когато казвам, че ме е грижа за проблема ти. Освен това се притеснявам как това изобщо е възможно...

Спомням си, че имахме този разговор с мои колеги в миналото, тогава разбрахме, че има отделни регистрации, които първо трябва да се извършат.

Съжалявам, че жалбата завърши така, наистина съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, както винаги в комарджийския сън, направен от мъгъли, обогатяващи казината. Никога, че ще пуснат плащане със залог от 120 реала и печалби от 24 хиляди реала, съгласен ли си?

Автоматичен превод:
wavgenczak
преди 8 месеца

Не мога да кажа, че няма да се ядосвам. Що се отнася до мен, е трудно да се разбере техническата част на този проблем - поне за мен лично.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини