вулкан вегас изплащане (страница 2)

преди 2 години от kmossa27
|
11861 преглеждания 47 отговора |
|
1 2 3
преди 2 години

И така, изминаха повече от 2 седмици и все още не съм получил парите си, изпратиха ми няколко чека, които казват, че са изплатени и сега искам да прехвърля проблемите на моята банка.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, ако казиното твърди, че ви е било платено, а не сте, бих попитал и банката.

Можете също така да подадете жалба - просто щракнете тук . Но предполагам, че банковото извлечение ще бъде от решаващо значение.


Автоматичен превод:
kmossa27
преди 2 години

Съдих идиотите, далеч ръцете!

Автоматичен превод:
kmossa27
преди 2 години

Да, и по време на играта балансът постоянно се променя, сякаш казиното е на ДРОГИ 😅

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Закрий акаунт, съди, това са измамници от първа класа! LG

Автоматичен превод:
JosefZebinger
преди 2 години

Извинете, затворихте ли вече акаунта си там?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Хайде спри, никога не виждаш и цент от тях 😅😅😅

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съдих идиотите, далеч ръцете!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чудя се какъв беше резултатът от случая?

Автоматичен превод:
JosefZebinger
преди 2 години

Взех си 500 евро.

Но сега имам 100 на плащане от дни и се получават същите факсове

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Честно казано, отидете направо при адвоката и направете екранни снимки на всички разговори тегления депозити и т.н. и след това при адвоката, тогава ще можете да заведете дело и да получите одобрение

Автоматичен превод:
kmossa27
преди 2 години

Е, какво ти каза татко 😂

Автоматичен превод:
kmossa27
преди 2 години

Мамка ти, те са в Кюрасао - там можеш само да настинеш! 😅

Автоматичен превод:
JosefZebinger
преди 2 години

Тогава ти постъпи твърде глупаво срещу него.


Получих си парите

Автоматичен превод:
kmossa27
преди 2 години

Еха! Благодаря за актуализацията. Поздравления!

Автоматичен превод:
kmossa27
преди 2 години

Ами ако нямат клон в моята страна, как да ги съдя?

Автоматичен превод:
kmossa27
преди 1 година

Вярно, намират проблем във всичко, не изплащат тегленията и блокират сметката.

Автоматичен превод:
wavgenczak
преди 1 година

Мисля, че е справедливо да се отбележи, че създаването на множество акаунти е доста рисковано.

Допълнителни подробности са посочени в жалбата . Създали ли сте и сте използвали активно повече от един акаунт? 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не е създадено нарочно, казиното осигурява достъп през акаунта в Google и посоченият компютър има PJ и PF акаунта, моя личен акаунт и има достъп и в двете посоки, мислех, че винаги е един и същ акаунт, защото сайтът никога не е поставял под въпрос или докладвал това.


Факт е, че парите се губят в сайта и залагащият никога няма да е прав, защото ние сме непривилегированата част от бизнеса.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
wavgenczak
преди 1 година

И така, това е уловката!

Радвам се, че предоставихте тази информация, защото досега бях силно убеден, че трябва да се регистрирате в казиното и с двата акаунта в Google, за да можете да използвате и двата за по-късно влизане.

За момента обаче изглежда вярвате, че сте се регистрирали само от един, нали? Все пак второто ви позволи да влезете. Правилно ли предполагам?

Смея да кажа, че имаме нужда казиното да разбере, че това е просто грешка. Сега, като се замисля, взимали ли сте някога бонуси от това, което казиното нарича втора сметка, може би?

Моля, уведомете ме.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Точно така, на моя компютър има няколко акаунта в Google, защото го използвам за работа и в нито един момент не съм имал намерение да създам два акаунта, толкова много, че никога не съм правил теглене с бонус печалби и винаги съм играл игрите си в моя личен акаунт в wavgenczak.... но казиното смята, че съм действал недобросъвестно, за съжаление се доверих на грешната платформа и накрая останах разочарован, това е част от него, нали?

Автоматичен превод:
wavgenczak
преди 1 година

Добре, благодаря.

Разбирам компютърните профили, но не мога да разбера колко пъти сте се регистрирали в казиното. Вярвам, че това е преломната точка.

Можете ли да кажете, може би?

Начинът, по който виждам влизането не е регистрация, за да можете да влезете в акаунта, той трябва първо да бъде създаден под дадения профил - съдържащ имейл адрес.

Обикновено се изпраща имейл за потвърждение на свързания имейл адрес. Това означава, че и двата акаунта трябва да са били потвърдени в миналото, за да влезете отново по-късно. Профилът на компютъра запазва данните за вход, така че можете да влезете в акаунта без усилие следващия път, разбирам това.

Има ли смисъл за вас? Или напълно греша? 🤔


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини