И така, изминаха повече от 2 седмици и все още не съм получил парите си, изпратиха ми няколко чека, които казват, че са изплатени и сега искам да прехвърля проблемите на моята банка.
So now it's been more than 2 weeks and I still haven't received my money, they sent me some checks that said it was paid out and now I want to put the problems on my bank.
Also jetzt ist es schon länger als 2 Wochen her und ich habe immer noch nicht mein Geld erhalten man hat mir irgendwelche Schecks zugeschickt dass es angeblich ausgezahlt sei und möchte jetzt die Probleme auf meiner Bank schieben.
Е, ако казиното твърди, че ви е било платено, а не сте, бих попитал и банката.
Можете също така да подадете жалба - просто щракнете тук . Но предполагам, че банковото извлечение ще бъде от решаващо значение.
Well, if the casino claims that you have been paid and you were not, I would also ask the bank.
You can also submit a complaint - just click here. But I guess that the bank statement will be crucial.
Съдих идиотите, далеч ръцете!
I sued the idiots, hands off!
Hab die Idioten verklagt, Finger weg !
Да, и по време на играта балансът постоянно се променя, сякаш казиното е на ДРОГИ 😅
Yes, and during the game the balance is constantly changing, as if the casino were on DRUGS 😅
Ja und während dem Spiel ändert sich ständig das Guthaben, als wäre das Casino auf DROGEN 😅
Закрий акаунт, съди, това са измамници от първа класа! LG
Close account, sue, these are scammers of the 1st class! LG
Konto schliessen, verklagen, das sind Betrüger der 1. Güteklasse ! LG
Извинете, затворихте ли вече акаунта си там?
Pardon me, have you already closed your account there?
Хайде спри, никога не виждаш и цент от тях 😅😅😅
Come on stop it, you never see a cent from them 😅😅😅
Komm hörts doch auf, von denen siehst nie einen Cent 😅😅😅
Взех си 500 евро.
Но сега имам 100 на плащане от дни и се получават същите факсове
I got my 500 euros.
But now I've had 100 on payment for days and the same faxes happen
Ich habe meine 500 Euro bekommen.
Habe jetzt aber wieder 100 auf Auszahlung seit tagen und es passieren die selben faxen
Честно казано, отидете направо при адвоката и направете екранни снимки на всички разговори тегления депозити и т.н. и след това при адвоката, тогава ще можете да заведете дело и да получите одобрение
Honestly go straight to the lawyer and take screenshots of all conversations withdrawals deposits etc. and then to the lawyer then you will be able to sue and get approval
Ehrlich gesagt geh direkt zum Anwalt und mache Screenshots von allem Gespräche Auszahlungen Einzahlungen etc. und dann damit zum Anwalt dann wirst du die Verklagen können und Zuspruch bekommen
Е, какво ти каза татко 😂
Well, what did dad tell you 😂
Na was hat Dir Papa gesagt 😂
Мамка ти, те са в Кюрасао - там можеш само да настинеш! 😅
Get a damn, they are in Curacao - you can only get a cold there! 😅
Einen Dreck bekommt, die sind in Curacao - da kannst Dir höchstens einen Schnupfen holen ! 😅
Тогава ти постъпи твърде глупаво срещу него.
Получих си парите
Then you acted too stupidly against it.
I have received my money
Dann bist du zu dumm da gegen vorgegangen.
Ich habe mein Geld erhalten
Еха! Благодаря за актуализацията. Поздравления!
Wow! Thanks for the update. Congrats!
Ами ако нямат клон в моята страна, как да ги съдя?
What if they don't have a branch in my country, how do I sue them?
Вярно, намират проблем във всичко, не изплащат тегленията и блокират сметката.
True, they find a problem in everything, they don't pay the withdrawals and block the account.
Verdade, acham problema em tudo, não pagam os saques e bloqueiam a conta.
Мисля, че е справедливо да се отбележи, че създаването на множество акаунти е доста рисковано.
Допълнителни подробности са посочени в жалбата . Създали ли сте и сте използвали активно повече от един акаунт? 🤔
I think it's fair to point out that creating multiple accounts is quite risky.
Further details are shown in the complaint. Have you created and actively used more than one account? 🤔
Не е създадено нарочно, казиното осигурява достъп през акаунта в Google и посоченият компютър има PJ и PF акаунта, моя личен акаунт и има достъп и в двете посоки, мислех, че винаги е един и същ акаунт, защото сайтът никога не е поставял под въпрос или докладвал това.
Факт е, че парите се губят в сайта и залагащият никога няма да е прав, защото ние сме непривилегированата част от бизнеса.
It was not created on purpose, the casino provides access through the Google account and named computer has the PJ and PF account my personal account and accessed both ways, I thought it was always the same account because the site never questioned or reported this.
The fact is that money is lost on the site and the bettor will never be right because we are the underprivileged part of the business.
Não foi criada de propósito, o cassino disponibiliza acesso pela conta Google e nomeou computador tem a conta PJ e PF minha conta pessoal e acessou das duas formas, achei que sempre fosse a mesma conta até porque o site nunca questionou ou informou isso.
Fato é que dinheiro perdido no site e jamais o apostador vai ter razão porque somos a parte hipossuficiente do negocio.
И така, това е уловката!
Радвам се, че предоставихте тази информация, защото досега бях силно убеден, че трябва да се регистрирате в казиното и с двата акаунта в Google, за да можете да използвате и двата за по-късно влизане.
За момента обаче изглежда вярвате, че сте се регистрирали само от един, нали? Все пак второто ви позволи да влезете. Правилно ли предполагам?
Смея да кажа, че имаме нужда казиното да разбере, че това е просто грешка. Сега, като се замисля, взимали ли сте някога бонуси от това, което казиното нарича втора сметка, може би?
Моля, уведомете ме.
So, this is the catch!
I'm glad you brought this information up because untill now, I was strongly convinced you need to register in the casino under both Google accounts to be allowed to use both for later login in.
For the moment, however, it seems you believe you have registered only by just one, do you? Still, the second allowed you to log in. Am I guessing correctly?
I dare to say we need the casino to understand this was just a mistake. Now that I'm thinking of it, have you ever taken bonuses on what the casino calls a second account, perhaps?
Kindly let me know.
Точно така, на моя компютър има няколко акаунта в Google, защото го използвам за работа и в нито един момент не съм имал намерение да създам два акаунта, толкова много, че никога не съм правил теглене с бонус печалби и винаги съм играл игрите си в моя личен акаунт в wavgenczak.... но казиното смята, че съм действал недобросъвестно, за съжаление се доверих на грешната платформа и накрая останах разочарован, това е част от него, нали?
That's right, on my pc there are several google accounts because I use it for work and at no time was it my intention to create two accounts, so much so that I never made a withdrawal with bonus earnings and I always played my games in my personal wavgenczak account.... but the casino is thinking that I acted in bad faith, unfortunately I trusted the wrong platform and ended up being disappointed, it's part of it, right?
Isso mesmo, no meu pc tem varias contas do google porque uso pra trabalho e em momento nenhum foi minha intenão em criar duas contas , tanto que nunca fiz saque com ganhos de bonus e sempre fiz meus jogos na minha conta pessoal wavgenczak.... mas o cassino esta achando que agi de ma fé, infelizmente confiei na plataforma errada e acabei me decepcionando, faz parte né.
Добре, благодаря.
Разбирам компютърните профили, но не мога да разбера колко пъти сте се регистрирали в казиното. Вярвам, че това е преломната точка.
Можете ли да кажете, може би?
Начинът, по който виждам влизането не е регистрация, за да можете да влезете в акаунта, той трябва първо да бъде създаден под дадения профил - съдържащ имейл адрес.
Обикновено се изпраща имейл за потвърждение на свързания имейл адрес. Това означава, че и двата акаунта трябва да са били потвърдени в миналото, за да влезете отново по-късно. Профилът на компютъра запазва данните за вход, така че можете да влезете в акаунта без усилие следващия път, разбирам това.
Има ли смисъл за вас? Или напълно греша? 🤔
Fine - thank you.
I understand the PC profiles, yet I fail to comprehend how many times you have registered in the casino. I believe this is the breaking point.
Can you tell, perhaps?
The way I see it logging in is not a registration, to be able to login to the account, it must first be created under the given profile - containing an email address.
A confirmation email is usually sent to the associated email address. Meaning, both those accounts must have been confirmed in the past in order to log in back later. The PC profile saves the login details, thus you can enter the account effortlessly next time, I get that.
Does it make any sense to you? Or am I completely wrong? 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.