ФорумОбщи дискусии свързани с хазартСтава въпрос за вулкана Вегас

Става въпрос за вулкана Вегас

преди 3 години от Kevinderose
|
4584 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

здравей имаш ли опит с вулкана Вегас ще го направя кратък

Спечелих 13 800 евро Опитвам се да го изплатя от 17 януари, но за съжаление не работи правилно 1000 дойдоха и след това 12800 бяха отхвърлени, твърди се, че iban писмата са малки, добре, това, което не мисля, но добре, новото приложение отново от 25.1 и беше 12 пъти по 1000 и веднъж 800 ок и 14-те дни започват отново от 25.1 до сега си взех 3000 евро това нормално ли е?

Все още няма оплакване, имам още 6 дни, докато новите 14 дни изтекат


няма жалба просто искам да чуя вашите преживявания


Благодаря ви предварително

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Kevinderose
преди 3 години

Здравейте, всъщност имаше германски играчи, които споменаваха подобни проблеми с тегленията. Можете да намерите публикациите тук:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout


Както и да е, поне първият случай изглежда, че играчът е получил парите си.




Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Прочетох го

благодаря, ще изчакам още 6 дни, ако нищо не се случи или бъде отхвърлено отново, веднага ще напиша жалба, не искам, но нямам избор на Андре и ако не работи, Отивам в Холандия да се обадя на адвокат, защото да, там ми хареса да играя лиценза там, надявам се да се получи добре и ще продължа да играя там след това

🙂


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Kevinderose
преди 3 години

Изглежда толкова далеч, че плащат на победителите, но по някаква причина им отнема много време. Уведомете ни, ако успеете да получите парите. Късмет! 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря ви, ще ви уведомя на наздраве

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Добре, благодаря, ще го уведомя 🎰


Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравейте, Даниел, състоянието ми на всички плащания понастоящем е непълно. Попитах в чата какво означава това трябва да означава, че го обработват и трябва да изчака в четвъртък 14-те дни са от втория опит

просто исках да споделя как е състоянието

Автоматичен превод:
преди 3 години

Тази сутрин в акаунта ми имаше 4800 беше приятно изненадан да видим кога ще дойде останалото, щом всичко е на него, Vulkan Vegas получава добър рейтинг 👍

Автоматичен превод:
Kevinderose
преди 3 години

Хубаво! Поздравления и благодаря за актуализацията! Както ви казах преди, изглежда, че те искат да плащат на играчите, но отнема много време по някаква причина.

Автоматичен превод:
преди 3 години

За съжаление той започва отново

толкова е срамно, когато става така, всичко е минало толкова добре

утре приключват 14-те дни от 2-ри опит


volkanvegas


Автоматичен превод:
Kevinderose
преди 3 години

Леле ... но получихте първото плащане, нали? И така, какво ви каза клиентската поддръжка?

Убеден съм, че казиното приема играчи от немски, но те имат огромни проблеми с изпращането на пари до Германия. Ето защо винаги отнема толкова много време и толкова много опити. Не случайно всички, които се оплакват от тегления, са от Германия.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

здравей да точно от 13800 8800 са дошли разпределени все още липсват 5000 евро


Днес стигнах до чат и той каза, моля, почакайте

да видим, че ще ви държа в течение


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Kevinderose
преди 3 години

Засега изглежда добре. Наистина много бавно, но изглежда, че искат да платят всичко.

Автоматичен превод:
Kevinderose
преди 3 години

Здравей, Кевин, как стоят нещата с чакащите тегления? Получихте ли вече цялата сума?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Ей така взех всичко сега отне много време, но дойде 🙂

Vulkan Vegas плаща, но отнема 🙂


благодаря ти Даниел

Автоматичен превод:
Kevinderose
преди 3 години

Радвам се да чуя това. Вярвах, че в крайна сметка ще го получите като всички останали в този форум, но отне много време по някаква причина. Има няколко случая, подобни на вашия.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз играя Vulkanvegas.com и не знам какво да правя, те забавят изплащанията, спечелих € 11169, от които казиното ми таксува 20% ужас, но добре, опитвам се да продължа да поддържам казино € 9300 в началото, което каза на изчакайте до 14 дни и тази проверка минах през 2021 г., след 5 дни писах на службата за поддръжка дали всичко е наред те казаха не и че трябва да им изпратя документ за заплати и че не съм потвърден и трябва да изчакайте отново 14 дни мисля, че е измама и няма да видя парите си и за съжаление инвестирах € 2750 в това казино

Автоматичен превод:
Maksym777
преди 1 година

Здравей,

Разбирам, че може да изглежда като забавяне от ваша гледна точка, но доколкото разбирам, вие сте потвърдени през 2021 г., така че от друга страна, вашата лична информация може да е остаряла. Фактът, че сте преминали успешно KYC или каквато и да е друга проверка в миналото, не означава, че сте проверени до края на живота си.

Ако позволите, моля ви да си сътрудничите с казиното, защото ако не го направите, няма да бъдете верифицирани и това означава, че няма да получите печалбите. Спечелили сте доста сума и също е възможно това да предизвика допълнителни проверки, но не се притеснявайте - това е съвсем нормално.

Направете всичко възможно да преминете проверката (а да, в някои случаи може да отнеме дори 14 дни), ако всичко е наред, няма причина да не ви изплатим.

Проверката не означава, че казиното ви измами.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини