ФорумОбщи дискусии свързани с хазартСтава въпрос за вулкана Вегас

Става въпрос за вулкана Вегас (страница 2)

преди 3 години от Kevinderose
|
8111 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
christianmirass
преди 4 месеца

Така че по принцип имате добър опит с казиното, просто трябва да сте внимателни според вашето мнение. Страхотно е, че можете да зададете лимит като този и че казиното разполага с толкова отговорни инструменти за хазарт.

След това изтегляте повечето или всичките си пари.

Също така, поздравления за победата ви, страхотна е и се надяваме, че ще уцелите още една.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, наистина трябва да внимавате. А опцията за определяне на лимит на загуба за един ден със сигурност се оказа ефективна. Сега преминах към теглене на по-малки суми, защото забелязах, че могат да възникнат проблеми най-късно от 2500€, например искания за документи, които вече са подадени или каквото и да е. Най-големият проблем, който виждам с това казино обаче, е, че сумата, която искате да изтеглите, не се приспада от акаунта ви на играч. Така че, ако не зададете лимит на загуба и продължите да играете, може бързо да се случи случайно да преминете под сумата, която искате да изтеглите с няколко цента. Дори ако след това отново спечелите няколкостотин евро, заявката за депозит се анулира автоматично. Така че мога само да препоръчам лимита на загубата. Разделът „отговорна игра" обаче е относително скрит. Можете да го намерите в Настройки, много малък в долната част на профила.


Радвам се, ако мога да помогна! 😇 Най-добри поздрави, Крисчън

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
christianmirass
преди 4 месеца

Това със сигурност е полезна информация, която може да помогне на играчите, така че ви благодаря отново.

Въпреки че тези опции не са напълно видими, хубаво е, че казиното изобщо ги има. Няма да го намерите във всяко казино и може би изкушението в крайна сметка ще надделее.

Както и да е, преминахте ли успешно проверката в това казино? Виждам, че казвате, че ако поискате по-голямо теглене, казиното иска различни документи. Случвало ли ви се е това? Кои бяха конкретните? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, напълно съм проверен. В момента имам друг проблем и чакам сума от 3300 евро от 15 август 2024 г. Сума от 500 евро, която исках да изтегля около половин час по-рано, беше преведена на 17 август 2024 г. Другата сума все още липсва. Поддръжката продължава да ме отблъсква. Днес подадох нова жалба. Много досадно!

Автоматичен превод:
christianmirass
преди 2 месеца

Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко около тегленето, но според това, което споменахте, се приближавате. Ще видим дали екипът трябва да се намеси или ще получите парите по-рано.

Както и да е, казаха ли ви защо са минали почти две седмици? има ли причина

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини