Здравейте, аз също страдах от сайта Jungliwin, който купи реклами за регистрация от моята страна (Казахстан).
Аз съм жител на тази страна, въпреки че съм гражданин на Руската федерация.
Имам документи, потвърждаващи, че живея и плащам данъци в Република Казахстан, които предоставих, както и банкова сметка в местна валута, от която направих депозити (общо повече от 5k долара). Би било невъзможно да се открие банкова сметка без пребиваване.
След като спечелих голяма сума пари, бях помолен да премина през KYC, изпратих всички документи и бях блокиран поради забранена държава на пребиваване (Руска федерация). Преди да се преместя в Казахстан, живях в Европа (Исландия) и преминах всички проверки, свързани с KYC, на сайтове, които приемаха жители на Исландия за залагания/игра в казина. Така че бях сигурен, че няма да имам никакви проблеми, тъй като по абсолютно същата система се регистрирам и играя на местни компании за жители и граждани на Република Казахстан.
Но сайтът Jungliwin реши друго и конфискува всичките ми печалби (17 000 долара, като се имат предвид моите депозити от 6000).
Няма директна комуникация, само чрез поддръжка, оставих всякакви заявки и чакам отговор, но нямам надежда, след като намерих тази тема във форума.
Когато качих банково извлечение с моя адрес на сайта ми беше казано, че документите са приети и ще бъде извършена проверка, но накрая те просто блокираха и конфискуваха средствата.
Четох, че е възможно да оставите жалба през уебсайта си, но когато правите жалба, не можете да изберете нито Jungliwin.com, нито както е посочено "uknkown" компания.
Можете ли да ме насочите къде мога да отида или как мога да се свържа с основната компания Casbit Group NV? - тъй като правилата на Jungliwin.com гласят, че те не носят отговорност и не вземат решения относно сметки, и това се управлява директно от Casbit Group NV.
UPD. Намерих начин да подавам оплаквания и го направих, надявайки се, че можете да го проверите скоро
UPD. 2 След проверка на възможността за лицензополучател на Кюрасао беше установено:
Лицензополучателят на Кюрасао не може да приема играчи само от няколко държави, по-специално САЩ, Франция, Австралия, Холандия и самия Кюрасао. Въпреки това, няма надзор извън стандартните правила на KYC AML и CFT, които се прилагат за всички останали регистрирани онлайн казина по света.
Оказва се, че причината и правилата, поради които бях блокиран от Jungliwin.com са вътрешни и нямат нищо общо с искането за лиценз
Hello, I also suffered from Jungliwin site, which bought ads for registration from my country (Kazakhstan).
I am a resident of this country, despite being a citizen of the Russian Federation.
I have documents confirming that I live and pay taxes in the Republic of Kazakhstan, which I provided, as well as a bank account in local currency, from which I made deposits (more than 5k dollars in total). It would have been impossible to open a bank account without residency.
After I won a large amount of money I was asked to go through KYC, I sent all the documents and got blocked due to prohibited country of residence (Russian Federation). Before moving to Kazakhstan I lived in Europe (Iceland) and passed all KYC related checks on sites that accepted Icelandic residents for betting/playing in casinos. So I was sure that I would not have any problems, as under exactly the same system I register and play on domestic companies for residents and citizens of the Republic of Kazakhstan.
But Jungliwin site decided otherwise and confiscated all my winnings (17000 dollars considering my deposits of 6000).
There is no direct communication, only through support, I have left all sorts of requests and am waiting for an answer, but have no hope after finding this thread on the forum.
When I uploaded a bank statement with my address to the site I was told that the documents were accepted and verification would be done, however at the end they just blocked and confiscated the funds.
I read that it is possible to leave a complaint through your website, but when making a complaint you cannot select either Jungliwin.com or as stated "uknkown" company.
Can you guide me please where I can go or how I can contact the main company Casbit Group N.V.? - as the rules of Jungliwin.com state that they are not responsible and do not make decisions on accounts, and this is directly handled by Casbit Group N.V..
UPD. I found a way to make Complaints and did one, hoping you can check it soon
UPD. 2 After checking the possibility of a Curacao licensee was found :
A Curacao licensee cannot accept players from just a few countries, specifically the USA, France, Australia, the Netherlands, and Curacao itself. However, there is no oversight beyond the standard KYC AML and CFT regulations that apply to all the other registered online casinos worldwide.
It turns out that the reason and the rules for which I was blocked by Jungliwin.com are internal and have nothing to do with the license request
Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод: