Casbit Group NV (страница 4)

преди 2 месеца от Pablohenriques
|
6333 преглеждания 79 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 2 седмици

Тъй като те са измамници... повече от 80 души подписват договори, може би на 1 човек се плаща. Защо не отделяте време за този вид измама??? Имате хубава платформа и имате силата да решавате проблеми като този... хората чакат парите си

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Защото това, което играчите подписват с казиното и следователно споразумението, нямаме шанс да видим. Особено ако имат информация, че няколко десетки играчи вече са подписали такива неща, но на никой не са платени парите, въпросът ми е защо играят там. Просто не е по силите ни да помогнем в такава ситуация дори и да искаме. Това е просто споразумение между вас и казиното. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Знаете какво е.. разбирам, че не можете да направите много, но единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с казиното и да им кажете за множеството оплаквания относно плащания по уредени споразумения.. ако никой не направи нещо това казино имайте свободата да мамите хората!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Джаро, отворих жалба, където качих споразумението си. И тогава Ник просто приключи жалбата. Има друга разрешена жалба с абсолютно същия случай на този уебсайт от Betspino. Наистина странен казино гуру не иска да ми помогне.

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 2 седмици

Да, наистина така, бях подавал 3 пъти оплакване, но те затварят и ми изпращат имейл, за да спра с отворени оплаквания...

Автоматичен превод:
Ogb020
преди 2 седмици

Вие помагате на играчи от betspino със същия проблем като нас. Но играчите от lalabet вие не помагате.. това е абсолютно същия проблем и същото споразумение и същата Casbit Group!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Джаро, отворих жалба, където качих споразумението си. И тогава Ник просто приключи жалбата. Има друга разрешена жалба с абсолютно същия случай на този уебсайт от Betspino. Наистина странен казино гуру не иска да ми помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мисля, че частта, в която споменахме, че не сме юристи и нямаме възможност да разрешим подобна ситуация, е на място в случая. Не се сетихте да получите правна помощ? Това вероятно би било много по-ефективно в конкретния случай.

Освен това, ако същият случай е разрешен, не се колебайте да ми го изпратите тук.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Знаете какво е.. разбирам, че не можете да направите много, но единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с казиното и да им кажете за множеството оплаквания относно плащания по уредени споразумения.. ако никой не направи нещо това казино имайте свободата да мамите хората!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Бих казал, че същото важи и в този случай, не бих искал да продължавам да се повтарям и да казвам едно и също нещо, защото мисля, че ще бъде досадно и за вас. Бих казал също, че същият отговор, който публикувах за другия играч, се отнася и за вас. За нас не работи да се свържем с казиното въз основа на нещо подобно. Защото ако се свържем с тях, пак няма как да продължим. Те могат да ни игнорират и да кажат, че сделката е строго между играча и казиното. Просто не знам какво повече да ви кажа, въпреки че съчувствам на всички вас, които сте попаднали в тази ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Ето ти Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Можете ли да ме свържете с потребител: JohnLalabet? Той е представител на Lalabet, която е същата организация.


Casbit Group NV прекрати регистрацията на компанията си, след като бяха глобени от KSA за незаконни операции. В момента те се втурват към нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи.


Те създадоха точни копия на своите казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

Имам екранни записи на поддръжката на живо в Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми дадоха същия номер в WhatsApp като VIP мениджъра от тяхното казино „Orginigal" и ми дадоха същия имейл адрес. Те се изложиха.

Те правят това под фирма в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името: Luckywayz Limited BV в Кюрасао.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Те дори игнорираха писма от адвоката ми. Това е лудост. Можете ли да ме свържете с представителя на Lalabet JohnLalabet? Трябва да разреша това възможно най-скоро или животът ми свърши.

Ето жалбата, която беше разрешена: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 2 седмици

Да и за мен..

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 2 седмици

Момчета, ако искате да играете в добро казино, можете да го намерите тук: vegaswin.fun , вече изтеглих 6k$

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ето ти Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Можете ли да ме свържете с потребител: JohnLalabet? Той е представител на Lalabet, която е същата организация.


Casbit Group NV прекрати регистрацията на компанията си, след като бяха глобени от KSA за незаконни операции. В момента те се втурват към нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи.


Те създадоха точни копия на своите казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

Имам екранни записи на поддръжката на живо в Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми дадоха същия номер в WhatsApp като VIP мениджъра от тяхното казино „Orginigal" и ми дадоха същия имейл адрес. Те се изложиха.

Те правят това под фирма в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името: Luckywayz Limited BV в Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Да, но ако имате възможност да го прочетете, играчът го реши сам и ние не помогнахме. Не се свързахме с казиното или представителя.

За съжаление и аз не мога да те свържа с никого, защото не мога да размествам контактите така. И от това, което видях, ние дори нямаме този вид контакт, който споменахте.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Имах същото оплакване и ви помолих да се свържете с lalabet (те ми предложиха и договор, като се съгласиха да възстановят 12,8k) и беше затворено, защото „вие не сте били адвокати".

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 3 дни

Тук не им пука. Всички имат точно същото споразумение.

Автоматичен превод:
Mikelalabet
преди 3 дни

Използвайте мозъка си за момент, казино гуру се занимава с проблеми, свързани с казиното.


Този договор е с lalabet в качеството им на компания, а не на казино, така че не попада в обхвата на това, което се занимава с казино гуру.


Ако беше конфискуван баланс, проблем с потвърждението и т.н. и т.н. и т.н., тогава да, но частен договор с частна компания е правен, а не казино (няма значение, че договорът/ситуацията е пряко свързан с казино неща, защото това е договор сега е съвсем различно нещо)

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

file


Както можете да видите, те вече са отказали изплащане на сума от 30k, защото играчът е бил холандец (което те очевидно знаят, след като са направили kyc). Също така изпитах ограничения с моите тегления и сенчести неща, които ме накараха да проуча. След като разбрах за повечето от тях, аз го разгледах и е разумно да се предположи, че съм загубил общо 30 000, които не биха изплатили, ако id спечели. Това е причината, поради която не им е позволено да приемат холандски играчи и това не е печелившо, защото ако спечелите голяма сума, те няма да ви изплатят по същата причина, поради която ние искаме възстановяване. В момента има толкова много случаи, че е доста жалко, че никой с голяма база зад себе си не прави нищо, за да разреши това

Автоматичен превод:
mulven
преди 3 дни

Това не е частен договор. Неговият въздух. Дори не е подписан от тях + има буквално фраза в него, че договорът може да бъде унищожен по всяко време от двете страни без причина.


Това е проблем на казиното. Договорите са празни и недействителни и се изпращат само за време на забавяне.


Автоматичен превод:
преди 3 дни

Имах същото оплакване и ви помолих да се свържете с lalabet (те ми предложиха и договор, като се съгласиха да възстановят 12,8k) и беше затворено, защото „вие не сте били адвокати".

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Честно казано, ако случайно сте съгласни с подобно споразумение, е жалко да очаквате трета страна без по-ранно потвърждение на такива условия да се бори за вашия избор. Това наистина е поле, запазено за юристите. Моля, запознайте се с Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 така отразяваме хазарта.

Моля, имайте това предвид, за да предотвратите по-нататъшни недоразумения.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Това не е частен договор. Неговият въздух. Дори не е подписан от тях + има буквално фраза в него, че договорът може да бъде унищожен по всяко време от двете страни без причина.


Това е проблем на казиното. Договорите са празни и недействителни и се изпращат само за време на забавяне.


Автоматичен превод:
преди 3 дни

Моля, запознати ли сте с начина, по който подхождаме към искания за възстановяване на средства въз основа на липсващ холандски лиценз? Такива оплаквания повече или по-малко в крайна сметка се отхвърлят така или иначе:

„От наша гледна точка, ако решите да играете в казино, което не е обхванато от вашата национална схема за самоизключване, казиното трябва да предлага механизъм за самоизключване и ако решите да не информирате казиното за проблеми с хазарта, няма да бъдете защитени от казиното от депозиране и игра.

Освен това, ако казиното приеме вашия депозит, въпреки че не е забранено от правилата и условията на казиното, вие ще рискувате пари. Това означава, че казиното трябва да ви изплати вашите печалби, но няма да възстанови загубените средства. "

Извинявам се, но не можахме да се съгласим, че е трябвало да получите възстановяване. Адвокатите вероятно не биха се съгласили, но това е извън обхвата на нашата дискусия. Надявам се, че това изяснява нещата.


Автоматичен превод:
преди 3 дни

file


Както можете да видите, те вече са отказали изплащане на сума от 30k, защото играчът е бил холандец (което те очевидно знаят, след като са направили kyc). Също така изпитах ограничения с моите тегления и сенчести неща, които ме накараха да проуча. След като разбрах за повечето от тях, аз го разгледах и е разумно да се предположи, че съм загубил общо 30 000, които не биха изплатили, ако id спечели. Това е причината, поради която не им е позволено да приемат холандски играчи и това не е печелившо, защото ако спечелите голяма сума, те няма да ви изплатят по същата причина, поради която ние искаме възстановяване. В момента има толкова много случаи, че е доста жалко, че никой с голяма база зад себе си не прави нищо, за да разреши това

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Разбирам какво казвате, но не можем да спорим като „сигурни сме, че няма да изплатите печалбите, така че все пак възстановете сумата на играча". Трябва да разполагаме с точни, неоспорими доказателства, за да ги използваме срещу казиното. Това е смисълът.

Разбирам какво казвате, но не можем да спорим с казиното, тъй като „сигурни сме, че няма да изплатите печалбите, така че все пак възстановете сумата на играча". Трябва да разполагаме с точни, неоспорими доказателства, за да ги използваме срещу казиното. Това е смисълът. Те трябва да действат несправедливо, за да бъдат наказани. Ако знаете за други играчи, които не са приели споразумението и от друга страна им е казано, че печалбите им са конфискувани, защото са играли от ограничена държава, доведете ги тук, за да подадат жалба и да докажат това без никакви съмнения, моля.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още