Casbit Group NV (страница 4)

преди 3 месеца от Pablohenriques
|
10214 преглеждания 86 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 2 месеца

Джаро, отворих жалба, където качих споразумението си. И тогава Ник просто приключи жалбата. Има друга разрешена жалба с абсолютно същия случай на този уебсайт от Betspino. Наистина странен казино гуру не иска да ми помогне.

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 2 месеца

Да, наистина така, бях подавал 3 пъти оплакване, но те затварят и ми изпращат имейл, за да спра с отворени оплаквания...

Автоматичен превод:
Ogb020
преди 2 месеца

Вие помагате на играчи от betspino със същия проблем като нас. Но играчите от lalabet вие не помагате.. това е абсолютно същия проблем и същото споразумение и същата Casbit Group!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Джаро, отворих жалба, където качих споразумението си. И тогава Ник просто приключи жалбата. Има друга разрешена жалба с абсолютно същия случай на този уебсайт от Betspino. Наистина странен казино гуру не иска да ми помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че частта, в която споменахме, че не сме юристи и нямаме възможност да разрешим подобна ситуация, е на място в случая. Не се сетихте да получите правна помощ? Това вероятно би било много по-ефективно в конкретния случай.

Освен това, ако същият случай е разрешен, не се колебайте да ми го изпратите тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Знаете какво е.. разбирам, че не можете да направите много, но единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с казиното и да им кажете за множеството оплаквания относно плащания по уредени споразумения.. ако никой не направи нещо това казино имайте свободата да мамите хората!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Бих казал, че същото важи и в този случай, не бих искал да продължавам да се повтарям и да казвам едно и също нещо, защото мисля, че ще бъде досадно и за вас. Бих казал също, че същият отговор, който публикувах за другия играч, се отнася и за вас. За нас не работи да се свържем с казиното въз основа на нещо подобно. Защото ако се свържем с тях, пак няма как да продължим. Те могат да ни игнорират и да кажат, че сделката е строго между играча и казиното. Просто не знам какво повече да ви кажа, въпреки че съчувствам на всички вас, които сте попаднали в тази ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ето ти Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Можете ли да ме свържете с потребител: JohnLalabet? Той е представител на Lalabet, която е същата организация.


Casbit Group NV прекрати регистрацията на компанията си, след като бяха глобени от KSA за незаконни операции. В момента те се втурват към нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи.


Те създадоха точни копия на своите казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

Имам екранни записи на поддръжката на живо в Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми дадоха същия номер в WhatsApp като VIP мениджъра от тяхното казино „Orginigal" и ми дадоха същия имейл адрес. Те се изложиха.

Те правят това под фирма в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името: Luckywayz Limited BV в Кюрасао.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Те дори игнорираха писма от адвоката ми. Това е лудост. Можете ли да ме свържете с представителя на Lalabet JohnLalabet? Трябва да разреша това възможно най-скоро или животът ми свърши.

Ето жалбата, която беше разрешена: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 2 месеца

Да и за мен..

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ето ти Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Можете ли да ме свържете с потребител: JohnLalabet? Той е представител на Lalabet, която е същата организация.


Casbit Group NV прекрати регистрацията на компанията си, след като бяха глобени от KSA за незаконни операции. В момента те се втурват към нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи.


Те създадоха точни копия на своите казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

Имам екранни записи на поддръжката на живо в Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми дадоха същия номер в WhatsApp като VIP мениджъра от тяхното казино „Orginigal" и ми дадоха същия имейл адрес. Те се изложиха.

Те правят това под фирма в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името: Luckywayz Limited BV в Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, но ако имате възможност да го прочетете, играчът го реши сам и ние не помогнахме. Не се свързахме с казиното или представителя.

За съжаление и аз не мога да те свържа с никого, защото не мога да размествам контактите така. И от това, което видях, ние дори нямаме този вид контакт, който споменахте.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Имах същото оплакване и ви помолих да се свържете с lalabet (те ми предложиха и договор, като се съгласиха да възстановят 12,8k) и беше затворено, защото „вие не сте били адвокати".

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 1 месец

Тук не им пука. Всички имат точно същото споразумение.

Автоматичен превод:
Mikelalabet
преди 1 месец

Използвайте мозъка си за момент, казино гуру се занимава с проблеми, свързани с казиното.


Този договор е с lalabet в качеството им на компания, а не на казино, така че не попада в обхвата на това, което се занимава с казино гуру.


Ако беше конфискуван баланс, проблем с потвърждението и т.н. и т.н. и т.н., тогава да, но частен договор с частна компания е правен, а не казино (няма значение, че договорът/ситуацията е пряко свързан с казино неща, защото това е договор сега е съвсем различно нещо)

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

file


Както можете да видите, те вече са отказали изплащане на сума от 30k, защото играчът е бил холандец (което те очевидно знаят, след като са направили kyc). Също така изпитах ограничения с моите тегления и сенчести неща, които ме накараха да проуча. След като разбрах за повечето от тях, аз го разгледах и е разумно да се предположи, че съм загубил общо 30 000, които не биха изплатили, ако id спечели. Това е причината, поради която не им е позволено да приемат холандски играчи и това не е печелившо, защото ако спечелите голяма сума, те няма да ви изплатят по същата причина, поради която ние искаме възстановяване. В момента има толкова много случаи, че е доста жалко, че никой с голяма база зад себе си не прави нищо, за да разреши това

Автоматичен превод:
mulven
преди 1 месец

Това не е частен договор. Неговият въздух. Дори не е подписан от тях + има буквално фраза в него, че договорът може да бъде унищожен по всяко време от двете страни без причина.


Това е проблем на казиното. Договорите са празни и недействителни и се изпращат само за време на забавяне.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имах същото оплакване и ви помолих да се свържете с lalabet (те ми предложиха и договор, като се съгласиха да възстановят 12,8k) и беше затворено, защото „вие не сте били адвокати".

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано, ако случайно сте съгласни с подобно споразумение, е жалко да очаквате трета страна без по-ранно потвърждение на такива условия да се бори за вашия избор. Това наистина е поле, запазено за юристите. Моля, запознайте се с Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 така отразяваме хазарта.

Моля, имайте това предвид, за да предотвратите по-нататъшни недоразумения.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това не е частен договор. Неговият въздух. Дори не е подписан от тях + има буквално фраза в него, че договорът може да бъде унищожен по всяко време от двете страни без причина.


Това е проблем на казиното. Договорите са празни и недействителни и се изпращат само за време на забавяне.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, запознати ли сте с начина, по който подхождаме към искания за възстановяване на средства въз основа на липсващ холандски лиценз? Такива оплаквания повече или по-малко в крайна сметка се отхвърлят така или иначе:

„От наша гледна точка, ако решите да играете в казино, което не е обхванато от вашата национална схема за самоизключване, казиното трябва да предлага механизъм за самоизключване и ако решите да не информирате казиното за проблеми с хазарта, няма да бъдете защитени от казиното от депозиране и игра.

Освен това, ако казиното приеме вашия депозит, въпреки че не е забранено от правилата и условията на казиното, вие ще рискувате пари. Това означава, че казиното трябва да ви изплати вашите печалби, но няма да възстанови загубените средства. "

Извинявам се, но не можахме да се съгласим, че е трябвало да получите възстановяване. Адвокатите вероятно не биха се съгласили, но това е извън обхвата на нашата дискусия. Надявам се, че това изяснява нещата.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

file


Както можете да видите, те вече са отказали изплащане на сума от 30k, защото играчът е бил холандец (което те очевидно знаят, след като са направили kyc). Също така изпитах ограничения с моите тегления и сенчести неща, които ме накараха да проуча. След като разбрах за повечето от тях, аз го разгледах и е разумно да се предположи, че съм загубил общо 30 000, които не биха изплатили, ако id спечели. Това е причината, поради която не им е позволено да приемат холандски играчи и това не е печелившо, защото ако спечелите голяма сума, те няма да ви изплатят по същата причина, поради която ние искаме възстановяване. В момента има толкова много случаи, че е доста жалко, че никой с голяма база зад себе си не прави нищо, за да разреши това

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам какво казвате, но не можем да спорим като „сигурни сме, че няма да изплатите печалбите, така че все пак възстановете сумата на играча". Трябва да разполагаме с точни, неоспорими доказателства, за да ги използваме срещу казиното. Това е смисълът.

Разбирам какво казвате, но не можем да спорим с казиното, тъй като „сигурни сме, че няма да изплатите печалбите, така че все пак възстановете сумата на играча". Трябва да разполагаме с точни, неоспорими доказателства, за да ги използваме срещу казиното. Това е смисълът. Те трябва да действат несправедливо, за да бъдат наказани. Ако знаете за други играчи, които не са приели споразумението и от друга страна им е казано, че печалбите им са конфискувани, защото са играли от ограничена държава, доведете ги тук, за да подадат жалба и да докажат това без никакви съмнения, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Разбирам какво казвате, но те също заявяват в собствените си условия и политики, че ще направят KYC, когато 7500eu или повече са депозит за 1 месец. Първият ми месец депозирах над 10 000 сам и 5 месеца след това (когато поисках възстановяване на средствата) те поискаха KYC (който никога не беше напълно завършен поради странна/липса на комуникация от тяхна страна). Което е просто още едно огромно правило, което са нарушили по отношение на задължението за грижа. Те просто наистина се прецакаха лошо на няколко фронта. Ако гледате trustpilot или едновремешен форум, ще прочетете повече подобни истории относно споразуменията за уреждане между другото.

Автоматичен превод:
Mikelalabet
преди 1 месец

Добре, не знаех за тази част. Действането с уважение към техните собствени условия трябва да бъде задължително.

И все пак играчите също трябва да вземат някои мерки, за да предотвратят прекомерната игра. Вярваме, че отговорността е и на двете страни.

Позволете ми да повторя молбата си. Ако поддържате връзка с играчи, чиито печалби са били конфискувани поради ограничени държави или при нечестни обстоятелства (не се колебайте да се консултирате с Casino Guru Fair Gamblign Codex 👈), доведете ги тук. Гледането на Trust Pilot няма да помогне много, честно казано, не само защото не можем да се свържем с играчите, за да потвърдим техните проблеми, но и от моя собствен опит, сайт, който твърди, че рецензията, в която се казва, че Casino Guru е измама защото те не изплащат печалби е опит на честен играч, не звучи много надеждно, поне според мен.

Прочетох жалбата ви и съчувствам на възраженията ви, но както се каза, те са за адвокати.

Ние вече наказваме казината за липса на лицензи, но това не е достатъчно, за да считаме жалбата ви за основателна. Изпращането на оферти по имейл, които предоставят объркваща или невярна информация, означава, че трябва да докажете, че не сте получили обещания бонус или нещо на същото ниво, особено бонуса за депозит. Все пак не съм сигурен дали това е част от гореспоменатата жалба.

Лишаването на играчите от бонуси - връщането на пари също е на ръба на нашата линия на работа, съчетано с неясни условия за VIP статус или имоти, най-вероятно е напълно извън нашия мащаб. Изпратих ви Кодекса за справедлив хазарт, за да демонстрирам неща, които се опитваме да разгледаме и разрешим въз основа на нашата методология. Предполагам, че подобна ситуация може да се опише като ужасно потребителско изживяване, но не съм напълно сигурен, че казиното е действало напълно нечестно.

Надявам се, че адвокатът ще ви бъде от полза.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравейте, аз също страдах от сайта Jungliwin, който купи реклами за регистрация от моята страна (Казахстан).

Аз съм жител на тази страна, въпреки че съм гражданин на Руската федерация.

Имам документи, потвърждаващи, че живея и плащам данъци в Република Казахстан, които предоставих, както и банкова сметка в местна валута, от която направих депозити (общо повече от 5k долара). Би било невъзможно да се открие банкова сметка без пребиваване.

След като спечелих голяма сума пари, бях помолен да премина през KYC, изпратих всички документи и бях блокиран поради забранена държава на пребиваване (Руска федерация). Преди да се преместя в Казахстан, живях в Европа (Исландия) и преминах всички проверки, свързани с KYC, на сайтове, които приемаха жители на Исландия за залагания/игра в казина. Така че бях сигурен, че няма да имам никакви проблеми, тъй като по абсолютно същата система се регистрирам и играя на местни компании за жители и граждани на Република Казахстан.

Но сайтът Jungliwin реши друго и конфискува всичките ми печалби (17 000 долара, като се имат предвид моите депозити от 6000).

Няма директна комуникация, само чрез поддръжка, оставих всякакви заявки и чакам отговор, но нямам надежда, след като намерих тази тема във форума.

Когато качих банково извлечение с моя адрес на сайта ми беше казано, че документите са приети и ще бъде извършена проверка, но накрая те просто блокираха и конфискуваха средствата.

Четох, че е възможно да оставите жалба през уебсайта си, но когато правите жалба, не можете да изберете нито Jungliwin.com, нито както е посочено "uknkown" компания.

Можете ли да ме насочите къде мога да отида или как мога да се свържа с основната компания Casbit Group NV? - тъй като правилата на Jungliwin.com гласят, че те не носят отговорност и не вземат решения относно сметки, и това се управлява директно от Casbit Group NV.

UPD. Намерих начин да подавам оплаквания и го направих, надявайки се, че можете да го проверите скоро

UPD. 2 След проверка на възможността за лицензополучател на Кюрасао беше установено:

Лицензополучателят на Кюрасао не може да приема играчи само от няколко държави, по-специално САЩ, Франция, Австралия, Холандия и самия Кюрасао. Въпреки това, няма надзор извън стандартните правила на KYC AML и CFT, които се прилагат за всички останали регистрирани онлайн казина по света.

Оказва се, че причината и правилата, поради които бях блокиран от Jungliwin.com са вътрешни и нямат нищо общо с искането за лиценз

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини