Тъй като те са измамници... повече от 80 души подписват договори, може би на 1 човек се плаща. Защо не отделяте време за този вид измама??? Имате хубава платформа и имате силата да решавате проблеми като този... хората чакат парите си
Because they are scammers… more then 80 people sign contracts maybe 1 person get paid out. Why you dont spend time on this type of scam??? You have a nice platform and you have the power to solve issues like this… people wait on their money
Защото това, което играчите подписват с казиното и следователно споразумението, нямаме шанс да видим. Особено ако имат информация, че няколко десетки играчи вече са подписали такива неща, но на никой не са платени парите, въпросът ми е защо играят там. Просто не е по силите ни да помогнем в такава ситуация дори и да искаме. Това е просто споразумение между вас и казиното. 😕
Because what the players sign with the casino and therefore the agreement we have no chance to see. Especially if they have information that several dozen players have already signed such things, but nobody has been paid the money, my question is why they play there. It is simply not in our power to help in such a situation even if we wanted to. It's simply an agreement between you and the casino. 😕
Знаете какво е.. разбирам, че не можете да направите много, но единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с казиното и да им кажете за множеството оплаквания относно плащания по уредени споразумения.. ако никой не направи нещо това казино имайте свободата да мамите хората!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Джаро, отворих жалба, където качих споразумението си. И тогава Ник просто приключи жалбата. Има друга разрешена жалба с абсолютно същия случай на този уебсайт от Betspino. Наистина странен казино гуру не иска да ми помогне.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Да, наистина така, бях подавал 3 пъти оплакване, но те затварят и ми изпращат имейл, за да спра с отворени оплаквания...
Yess really like that i had made 3 times a complaint but they close and mail me to stop with open complaints…
Вие помагате на играчи от betspino със същия проблем като нас. Но играчите от lalabet вие не помагате.. това е абсолютно същия проблем и същото споразумение и същата Casbit Group!
You help players from betspino with the same issue as us. But players from lalabet you dont help.. its exact the same issue and the same agreement and the same Casbit Group!
Джаро, отворих жалба, където качих споразумението си. И тогава Ник просто приключи жалбата. Има друга разрешена жалба с абсолютно същия случай на този уебсайт от Betspino. Наистина странен казино гуру не иска да ми помогне.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Мисля, че частта, в която споменахме, че не сме юристи и нямаме възможност да разрешим подобна ситуация, е на място в случая. Не се сетихте да получите правна помощ? Това вероятно би било много по-ефективно в конкретния случай.
Освен това, ако същият случай е разрешен, не се колебайте да ми го изпратите тук.
I think the part where we mentioned that we are not lawyers and do not have the scope to resolve such a situation is spot on in this case. You didn't think to get legal help ? That would probably be much more effective in this particular case.
Also, if the same case has been solved, feel free to send it to me here.
Знаете какво е.. разбирам, че не можете да направите много, но единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с казиното и да им кажете за множеството оплаквания относно плащания по уредени споразумения.. ако никой не направи нещо това казино имайте свободата да мамите хората!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Бих казал, че същото важи и в този случай, не бих искал да продължавам да се повтарям и да казвам едно и също нещо, защото мисля, че ще бъде досадно и за вас. Бих казал също, че същият отговор, който публикувах за другия играч, се отнася и за вас. За нас не работи да се свържем с казиното въз основа на нещо подобно. Защото ако се свържем с тях, пак няма как да продължим. Те могат да ни игнорират и да кажат, че сделката е строго между играча и казиното. Просто не знам какво повече да ви кажа, въпреки че съчувствам на всички вас, които сте попаднали в тази ситуация.
I would say that the same applies in this case, I would not really want to keep repeating myself and saying the same thing because I think it will be annoying for you as well. I would also say that the same answer that I posted for the other player applies to you as well. It doesn't work for us to contact the casino based on something like that. Because if we contact them, we still have no way to proceed. They could ignore us and say that the deal is strictly between the player and the casino. I just don't know what more to say to you, even though I sympathize with all of you who have gotten into this situation.
Ето ти Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Можете ли да ме свържете с потребител: JohnLalabet? Той е представител на Lalabet, която е същата организация.
Casbit Group NV прекрати регистрацията на компанията си, след като бяха глобени от KSA за незаконни операции. В момента те се втурват към нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи.
Те създадоха точни копия на своите казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
Имам екранни записи на поддръжката на живо в Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми дадоха същия номер в WhatsApp като VIP мениджъра от тяхното казино „Orginigal" и ми дадоха същия имейл адрес. Те се изложиха.
Те правят това под фирма в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името: Luckywayz Limited BV в Кюрасао.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Те дори игнорираха писма от адвоката ми. Това е лудост. Можете ли да ме свържете с представителя на Lalabet JohnLalabet? Трябва да разреша това възможно най-скоро или животът ми свърши.
Ето жалбата, която беше разрешена: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
They even ignored letters from my laywer. It's insane. Can you bring me in contact with the Lalabet representative JohnLalabet? I have to resolve this asap or my life is over.
Here is the complaint that was resolved: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Момчета, ако искате да играете в добро казино, можете да го намерите тук: vegaswin.fun , вече изтеглих 6k$
Guys, if you want to play in a good casino, you can find it here: vegaswin.fun , I have already withdrawn 6k$
Ето ти Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Можете ли да ме свържете с потребител: JohnLalabet? Той е представител на Lalabet, която е същата организация.
Casbit Group NV прекрати регистрацията на компанията си, след като бяха глобени от KSA за незаконни операции. В момента те се втурват към нови казина и компании, за да избегнат плащането на много играчи.
Те създадоха точни копия на своите казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
Имам екранни записи на поддръжката на живо в Spinybet, Lala.bet и Ucobet, където ми дадоха същия номер в WhatsApp като VIP мениджъра от тяхното казино „Orginigal" и ми дадоха същия имейл адрес. Те се изложиха.
Те правят това под фирма в Коста Рика: 3-102-897762 LTDA и нова регистрация от CGB под името: Luckywayz Limited BV в Кюрасао.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Да, но ако имате възможност да го прочетете, играчът го реши сам и ние не помогнахме. Не се свързахме с казиното или представителя.
За съжаление и аз не мога да те свържа с никого, защото не мога да размествам контактите така. И от това, което видях, ние дори нямаме този вид контакт, който споменахте.
Yes, but if you have a chance to read it, the player solved it himself and we didn't help. We didn't contact the casino or the representative.
Unfortunately, I can't connect you with anyone either, because I can't shift contacts like that. And from what I've seen, we don't even have that kind of contact you mentioned.
Имах същото оплакване и ви помолих да се свържете с lalabet (те ми предложиха и договор, като се съгласиха да възстановят 12,8k) и беше затворено, защото „вие не сте били адвокати".
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Тук не им пука. Всички имат точно същото споразумение.
They don't give a fuck here. Everyone has exactly the same agreement.
Ze doen geen fuck hier. Iedereen heeft precies dezelfde overeenkomst.
Използвайте мозъка си за момент, казино гуру се занимава с проблеми, свързани с казиното.
Този договор е с lalabet в качеството им на компания, а не на казино, така че не попада в обхвата на това, което се занимава с казино гуру.
Ако беше конфискуван баланс, проблем с потвърждението и т.н. и т.н. и т.н., тогава да, но частен договор с частна компания е правен, а не казино (няма значение, че договорът/ситуацията е пряко свързан с казино неща, защото това е договор сега е съвсем различно нещо)
Use your brain for a moment, casino guru deals with with casino related issues.
This contract is with lalabet in their capacity as a company rather than a casino so it doesn't fall under the scope of what casino guru handles.
If it was a confiscated balance, verification issue etc etc etc then yes but a private contract with a private company is legal stuff not casino stuff (it does not matter that the contract/situation is directly related with casino stuff, because it is a contract it is now a different thing completely)
Както можете да видите, те вече са отказали изплащане на сума от 30k, защото играчът е бил холандец (което те очевидно знаят, след като са направили kyc). Също така изпитах ограничения с моите тегления и сенчести неща, които ме накараха да проуча. След като разбрах за повечето от тях, аз го разгледах и е разумно да се предположи, че съм загубил общо 30 000, които не биха изплатили, ако id спечели. Това е причината, поради която не им е позволено да приемат холандски играчи и това не е печелившо, защото ако спечелите голяма сума, те няма да ви изплатят по същата причина, поради която ние искаме възстановяване. В момента има толкова много случаи, че е доста жалко, че никой с голяма база зад себе си не прави нищо, за да разреши това
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Това не е частен договор. Неговият въздух. Дори не е подписан от тях + има буквално фраза в него, че договорът може да бъде унищожен по всяко време от двете страни без причина.
Това е проблем на казиното. Договорите са празни и недействителни и се изпращат само за време на забавяне.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
Имах същото оплакване и ви помолих да се свържете с lalabet (те ми предложиха и договор, като се съгласиха да възстановят 12,8k) и беше затворено, защото „вие не сте били адвокати".
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Честно казано, ако случайно сте съгласни с подобно споразумение, е жалко да очаквате трета страна без по-ранно потвърждение на такива условия да се бори за вашия избор. Това наистина е поле, запазено за юристите. Моля, запознайте се с Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 така отразяваме хазарта.
Моля, имайте това предвид, за да предотвратите по-нататъшни недоразумения.
Frankly, if you happen to agree with such an agreement, it's unfortunate to expect a third-party company without any earlier acknowledgement of such terms to fight for your choice. This is indeed a field reserved to lawyers. Kindly get familiar with Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 this is how we reflect on gambling.
Keep that in mind to prevent further missunderstandings please.
Това не е частен договор. Неговият въздух. Дори не е подписан от тях + има буквално фраза в него, че договорът може да бъде унищожен по всяко време от двете страни без причина.
Това е проблем на казиното. Договорите са празни и недействителни и се изпращат само за време на забавяне.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
Моля, запознати ли сте с начина, по който подхождаме към искания за възстановяване на средства въз основа на липсващ холандски лиценз? Такива оплаквания повече или по-малко в крайна сметка се отхвърлят така или иначе:
„От наша гледна точка, ако решите да играете в казино, което не е обхванато от вашата национална схема за самоизключване, казиното трябва да предлага механизъм за самоизключване и ако решите да не информирате казиното за проблеми с хазарта, няма да бъдете защитени от казиното от депозиране и игра.
Освен това, ако казиното приеме вашия депозит, въпреки че не е забранено от правилата и условията на казиното, вие ще рискувате пари. Това означава, че казиното трябва да ви изплати вашите печалби, но няма да възстанови загубените средства. "
Извинявам се, но не можахме да се съгласим, че е трябвало да получите възстановяване. Адвокатите вероятно не биха се съгласили, но това е извън обхвата на нашата дискусия. Надявам се, че това изяснява нещата.
Are you familiar with how we approach refund requests based on a missing Duch license, please? Such complaints more or less end up being rejected anyway:
"From our perspective, if you choose to play in a casino not covered by your national self-exclusion scheme, the casino should offer a self-exclusion mechanism, and if you decide not to inform the casino of any gambling problems you will not be protected by the casino from depositing and playing.
Also, if the casino accepts your deposit, while it is not prohibited by the casino's terms and conditions, you will be risking money. That means the casino should pay you your winnings, but will not refund lost funds."
I apologize, but we could not agree that you should have received a refund. Attorneys would likely disagree, but that is outside the purview of our discussion. I hope that clarifies things.
Както можете да видите, те вече са отказали изплащане на сума от 30k, защото играчът е бил холандец (което те очевидно знаят, след като са направили kyc). Също така изпитах ограничения с моите тегления и сенчести неща, които ме накараха да проуча. След като разбрах за повечето от тях, аз го разгледах и е разумно да се предположи, че съм загубил общо 30 000, които не биха изплатили, ако id спечели. Това е причината, поради която не им е позволено да приемат холандски играчи и това не е печелившо, защото ако спечелите голяма сума, те няма да ви изплатят по същата причина, поради която ние искаме възстановяване. В момента има толкова много случаи, че е доста жалко, че никой с голяма база зад себе си не прави нищо, за да разреши това
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Разбирам какво казвате, но не можем да спорим като „сигурни сме, че няма да изплатите печалбите, така че все пак възстановете сумата на играча". Трябва да разполагаме с точни, неоспорими доказателства, за да ги използваме срещу казиното. Това е смисълът.
Разбирам какво казвате, но не можем да спорим с казиното, тъй като „сигурни сме, че няма да изплатите печалбите, така че все пак възстановете сумата на играча". Трябва да разполагаме с точни, неоспорими доказателства, за да ги използваме срещу казиното. Това е смисълът. Те трябва да действат несправедливо, за да бъдат наказани. Ако знаете за други играчи, които не са приели споразумението и от друга страна им е казано, че печалбите им са конфискувани, защото са играли от ограничена държава, доведете ги тук, за да подадат жалба и да докажат това без никакви съмнения, моля.
I understand what you're saying, yet we can't argue as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point.
I understand what you're saying, yet we can't argue with the casino as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point. They need to act unfairly to get punished. If you know about other players who have not accepted the agreement and were, on the other hand, told their winnings are confiscated because they have played from a restricted country, bring them here to submit a complaint and prove that without any doubts, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.