Casbit Group NV (страница 5)

преди 2 месеца от Pablohenriques
|
6646 преглеждания 83 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
Radka
преди 4 дни

Разбирам какво казвате, но те също заявяват в собствените си условия и политики, че ще направят KYC, когато 7500eu или повече са депозит за 1 месец. Първият ми месец депозирах над 10 000 сам и 5 месеца след това (когато поисках възстановяване на средствата) те поискаха KYC (който никога не беше напълно завършен поради странна/липса на комуникация от тяхна страна). Което е просто още едно огромно правило, което са нарушили по отношение на задължението за грижа. Те просто наистина се прецакаха лошо на няколко фронта. Ако гледате trustpilot или едновремешен форум, ще прочетете повече подобни истории относно споразуменията за уреждане между другото.

Автоматичен превод:
Mikelalabet
преди 3 дни

Добре, не знаех за тази част. Действането с уважение към техните собствени условия трябва да бъде задължително.

И все пак играчите също трябва да вземат някои мерки, за да предотвратят прекомерната игра. Вярваме, че отговорността е и на двете страни.

Позволете ми да повторя молбата си. Ако поддържате връзка с играчи, чиито печалби са били конфискувани поради ограничени държави или при нечестни обстоятелства (не се колебайте да се консултирате с Casino Guru Fair Gamblign Codex 👈), доведете ги тук. Гледането на Trust Pilot няма да помогне много, честно казано, не само защото не можем да се свържем с играчите, за да потвърдим техните проблеми, но и от моя собствен опит, сайт, който твърди, че рецензията, в която се казва, че Casino Guru е измама защото те не изплащат печалби е опит на честен играч, не звучи много надеждно, поне според мен.

Прочетох жалбата ви и съчувствам на възраженията ви, но както се каза, те са за адвокати.

Ние вече наказваме казината за липса на лицензи, но това не е достатъчно, за да считаме жалбата ви за основателна. Изпращането на оферти по имейл, които предоставят объркваща или невярна информация, означава, че трябва да докажете, че не сте получили обещания бонус или нещо на същото ниво, особено бонуса за депозит. Все пак не съм сигурен дали това е част от гореспоменатата жалба.

Лишаването на играчите от бонуси - връщането на пари също е на ръба на нашата линия на работа, съчетано с неясни условия за VIP статус или имоти, най-вероятно е напълно извън нашия мащаб. Изпратих ви Кодекса за справедлив хазарт, за да демонстрирам неща, които се опитваме да разгледаме и разрешим въз основа на нашата методология. Предполагам, че подобна ситуация може да се опише като ужасно потребителско изживяване, но не съм напълно сигурен, че казиното е действало напълно нечестно.

Надявам се, че адвокатът ще ви бъде от полза.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Здравейте, аз също страдах от сайта Jungliwin, който купи реклами за регистрация от моята страна (Казахстан).

Аз съм жител на тази страна, въпреки че съм гражданин на Руската федерация.

Имам документи, потвърждаващи, че живея и плащам данъци в Република Казахстан, които предоставих, както и банкова сметка в местна валута, от която направих депозити (общо повече от 5k долара). Би било невъзможно да се открие банкова сметка без пребиваване.

След като спечелих голяма сума пари, бях помолен да премина през KYC, изпратих всички документи и бях блокиран поради забранена държава на пребиваване (Руска федерация). Преди да се преместя в Казахстан, живях в Европа (Исландия) и преминах всички проверки, свързани с KYC, на сайтове, които приемаха жители на Исландия за залагания/игра в казина. Така че бях сигурен, че няма да имам никакви проблеми, тъй като по абсолютно същата система се регистрирам и играя на местни компании за жители и граждани на Република Казахстан.

Но сайтът Jungliwin реши друго и конфискува всичките ми печалби (17 000 долара, като се имат предвид моите депозити от 6000).

Няма директна комуникация, само чрез поддръжка, оставих всякакви заявки и чакам отговор, но нямам надежда, след като намерих тази тема във форума.

Когато качих банково извлечение с моя адрес на сайта ми беше казано, че документите са приети и ще бъде извършена проверка, но накрая те просто блокираха и конфискуваха средствата.

Четох, че е възможно да оставите жалба през уебсайта си, но когато правите жалба, не можете да изберете нито Jungliwin.com, нито както е посочено "uknkown" компания.

Можете ли да ме насочите къде мога да отида или как мога да се свържа с основната компания Casbit Group NV? - тъй като правилата на Jungliwin.com гласят, че те не носят отговорност и не вземат решения относно сметки, и това се управлява директно от Casbit Group NV.

UPD. Намерих начин да подавам оплаквания и го направих, надявайки се, че можете да го проверите скоро

UPD. 2 След проверка на възможността за лицензополучател на Кюрасао беше установено:

Лицензополучателят на Кюрасао не може да приема играчи само от няколко държави, по-специално САЩ, Франция, Австралия, Холандия и самия Кюрасао. Въпреки това, няма надзор извън стандартните правила на KYC AML и CFT, които се прилагат за всички останали регистрирани онлайн казина по света.

Оказва се, че причината и правилата, поради които бях блокиран от Jungliwin.com са вътрешни и нямат нищо общо с искането за лиценз

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
yarabeu
преди 17 часове

здравей

Нашият екип ще започне да разследва въпроса веднага щом предоставите всички доказателства, изисквани във вашата жалба .

И затова се опитайте да отговорите, когато е възможно, моля.

И така, правилно ли разбирам, че това беше първата ви заявка за теглене, нали? Колко време обаче играете в това казино?

Имаме информация, че те преминават през известно ребрандиране и чакаме да видим какво ще се промени там. Или може би нищо няма да се промени и те ще продължат както преди.

Както и да е, моля, актуализирайте жалбата си и ще изчакаме да видим как ще се развие.

Автоматичен превод:
Romi
преди 17 часове

Нямах тегления от този сайт, направих първите си депозити от 4000 долара и ги загубих, опитах се да изтегля 1000 веднъж и ме помолиха за проверка, но продължих да правя депозити и да играя на тях, в момента успях да спечеля с последни 1000 депозита - 17000, VIP мениджърът ме поздрави за успешния ден и каза, че остава само да потвърдя самоличността си (банково извлечение) и ще мога да ги изтегля.

Предоставих извлечението, казаха ми, че пасва чудесно, но след като KYC провери повторно, че имам руско гражданство, те занулиха акаунта ми и анулираха всички печалби. Залагам на dota 2 международната и ESL Pro лига, това са Tier1 най-големите турнири по електронни спортове в света. Заложих големи и не наруших никакви правила.

Направих депозит от Банката на Казахстан в местна валута при регистрация от рекламите, които са на HLTV.org, веднъж направих крипто депозит, но не достигна досега и имаше проблеми с мрежата (моя грешка) Бях каза, че депозитът ще бъде кредитиран в рамките на 60 дни с удържане на 10% комисионна.

След това продължих да правя депозити от банковата си сметка, от която изпратих и извлечение, в което се виждаха транзакциите и че картата е моя.

UPD. Живея законно в Казахстан, плащам данъци тук, имам същите права като жителите на Казахстан (само че не мога да гласувам на избори) Това ми позволява да имам шофьорска книжка, банкова сметка, данъчен номер и местожителство. Но сайтът не взема това предвид и прилага правилото руски означава, че не можете, никога не съм имал това за 8 години залагания по целия свят, след потвърждение, че не живеете в Русия - винаги всички потвърждават проверка.

Редактиран от автора преди 17 часове
Автоматичен превод:
yarabeu
преди 16 часове

Благодаря ви за публикацията.

Сега трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да постигне нашият екип за оплаквания, като се свърже с казиното. Те трябва да са готови да комуникират първо с нас, така че да може да има движение по отношение на вашата жалба.

Така че, нека стискаме палци и изчакаме да видим как ще се развие всичко. 🤞

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още