Casbit Group NV (страница 5)

преди 4 месеца от Pablohenriques
|
10774 преглеждания 86 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
yarabeu
преди 1 месец

здравей

Нашият екип ще започне да разследва въпроса веднага щом предоставите всички доказателства, изисквани във вашата жалба .

И затова се опитайте да отговорите, когато е възможно, моля.

И така, правилно ли разбирам, че това беше първата ви заявка за теглене, нали? Колко време обаче играете в това казино?

Имаме информация, че те преминават през известно ребрандиране и чакаме да видим какво ще се промени там. Или може би нищо няма да се промени и те ще продължат както преди.

Както и да е, моля, актуализирайте жалбата си и ще изчакаме да видим как ще се развие.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Нямах тегления от този сайт, направих първите си депозити от 4000 долара и ги загубих, опитах се да изтегля 1000 веднъж и ме помолиха за проверка, но продължих да правя депозити и да играя на тях, в момента успях да спечеля с последни 1000 депозита - 17000, VIP мениджърът ме поздрави за успешния ден и каза, че остава само да потвърдя самоличността си (банково извлечение) и ще мога да ги изтегля.

Предоставих извлечението, казаха ми, че пасва чудесно, но след като KYC провери повторно, че имам руско гражданство, те занулиха акаунта ми и анулираха всички печалби. Залагам на dota 2 международната и ESL Pro лига, това са Tier1 най-големите турнири по електронни спортове в света. Заложих големи и не наруших никакви правила.

Направих депозит от Банката на Казахстан в местна валута при регистрация от рекламите, които са на HLTV.org, веднъж направих крипто депозит, но не достигна досега и имаше проблеми с мрежата (моя грешка) Бях каза, че депозитът ще бъде кредитиран в рамките на 60 дни с удържане на 10% комисионна.

След това продължих да правя депозити от банковата си сметка, от която изпратих и извлечение, в което се виждаха транзакциите и че картата е моя.

UPD. Живея законно в Казахстан, плащам данъци тук, имам същите права като жителите на Казахстан (само че не мога да гласувам на избори) Това ми позволява да имам шофьорска книжка, банкова сметка, данъчен номер и местожителство. Но сайтът не взема това предвид и прилага правилото руски означава, че не можете, никога не съм имал това за 8 години залагания по целия свят, след потвърждение, че не живеете в Русия - винаги всички потвърждават проверка.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
yarabeu
преди 1 месец

Благодаря ви за публикацията.

Сега трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да постигне нашият екип за оплаквания, като се свърже с казиното. Те трябва да са готови да комуникират първо с нас, така че да може да има движение по отношение на вашата жалба.

Така че, нека стискаме палци и изчакаме да видим как ще се развие всичко. 🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, получих актуална информация от Jungliwin, където те ме информираха, че са готови да направят всичко възможно, за да се срещнат с мен и да възстановят всичките ми депозити вместо последния.

Определено се радвам за това, но сега не разбирам дали мога да поискам възстановяване на всички средства (17 000 USD) или трябва да се радвам, че поне ще възстановят депозитите.

Страхувам се, че букмейкърът ще промени решението си да ми върне нещо, тъй като те ще обработят възстановяването само за 14 дни и не е ясно колко време ще отнеме прехвърлянето.

Надявам се на вашия съвет по този въпрос, тъй като сумата на депозита и сумата на печалбите е много значителна и се страхувам да загубя всичко

UPD. Получих друга актуализация, че възстановяването на сумата по картата ще бъде 3-4 седмици (не разбирам откъде идва толкова време)

И възстановяването на крипто депозит ще бъде 60 дни.

Това е въпреки факта, че моите 12 000 нетни печалби бяха по същество откраднати от мен и сега моите собствени пари се предлагат да бъдат върнати след месец

UPD 2.

Опитах се учтиво да изясня с ВИП мениджъра защо срокът се увеличи от до 14 дни на 21 до 28 дни, на което ми казаха, че вече ми правя голяма услуга с връщането на средствата и никой повече няма да комуникира с мен, и съобщенията в онлайн чатовете ще бъдат игнорирани.

Разбирам, че сайтът не иска да ми даде абсолютно нищо, не съм нарушил никакви правила и те първо ме блокираха, като взех 17 000, след като "направиха услуга", върнаха депозити, но ще се върна след месец и повече няма да говоря към мен.

UPD 3. Публикувах допълнително съобщение в тази нишка във форума, но то изчезна и получих съобщение, че чака потвърждение и проверка. Надявам се, че е достигнало до вас и можете да добавите още една актуализация от моя страна относно този сайт, принадлежащ на тази компания, и нейната политика спрямо потребителите

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Правилата на сайта на Jungliwin гласят, че те не обработват нищо, всички плащания/проблеми/спорове се обработват от администрацията на casbit group nv.

Вип мениджърът също ми каза, че всички заявки отиват в специален отдел на друга компания.

Тази холдингова компания има няколко казина, представени на вашия сайт, и предполагам, че те работят по абсолютно същия начин чрез casbit group nv като сайта, който несправедливо отне моите $12 000 печалби и ми направи услуга, като върна загубените ми депозити, при условие че не е нарушил никакви правила и не е извършил забранени действия.

Залагам повече от 8 години и за първи път се сблъсквам с конфискация на баланс и отношение, в което директно ми се казва, че в онлайн чата вече официално ще игнорират всяко мое съобщение, докато винаги говоря културно и правилно никога да не обиждам или псувам никого, имам запазен диалог и вече го изпратих, мога да го пратя пак там виждате, че не съм направил нищо, за да имам такова отношение към себе си.


Не разбирам как през 2024 г. е възможно да се третира потребител, който никога не печели от разстояние (може да се види в банковото ми извлечение). Така че мога спокойно да продължа играта и да загубя всичко обратно, но сайтът просто се изплаши, че Направих депозити от 5000 и изведнъж излязох на +12000 и общ баланс от 17000 и реших да конфискувам, тази практика остава ли и всеки сайт на тази компания прави това? Как могат да имат нивото на доверие на Stake или Roobet? Тези компании никога не са конфискували средства и тегленето им става за 5-10 минути, а не за 21-28 дни или 60 дни за крипто, като се има предвид, че сутринта ми казаха, че операциите ще бъдат до 14 дни, и след това промениха решението си на 21-28 дни, след това се оказва, че след 3 седмици също могат да кажат, че изобщо са предвидили да върна нещо.

Не разбирам, дали за голяма холдингова компания, която управлява повече от 5 онлайн казина, моята сума от 17 000 с депозити от 5 000 е толкова голяма ситуация на финансова загуба, изискваща блокиране и конфискация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Правилата на сайта на Jungliwin гласят, че те не обработват нищо, всички плащания/проблеми/спорове се обработват от администрацията на casbit group nv.

ВИП мениджър също ми каза, че всички заявки отиват в специален отдел на друга компания.

Тази холдингова компания има няколко казина, представени на вашия сайт, и предполагам, че те работят по абсолютно същия начин чрез casbit group nv като сайта, който несправедливо отне моите $12 000 печалби и ми направи услуга, като върна загубените ми депозити, при условие че не е нарушил никакви правила и не е извършил забранени действия.

Залагам повече от 8 години и за първи път се сблъсквам с конфискация на баланс и отношение, в което директно ми се казва, че в онлайн чата вече официално ще игнорират всяко мое съобщение, докато винаги говоря културно и правилно никога да не обиждам или псувам никого, имам запазен диалог и вече го изпратих, мога да го пратя пак там виждате, че не съм направил нищо, за да имам такова отношение към себе си.



Всички компании и лицензи носят името Михайло Йемец

По същия начин компанията, която отговаря за финансовите операции, е регистрирана в Естония.

https://ariregister.rik.ee/eng/company/16310234/Retrust-O%C3%9C

Ето линка, собственикът му е същият Михайло Йемец, който фигурира в документите на фирмата.

Casbit Group NV

Те имат много казина и те също са представени на вашия сайт. Честно казано загубих надежда да си върна печалбите или парите, дори не можех да повярвам, че това може да се случи чрез компания с толкова много казина и купена реклама.

Те дори организират специално вечерно парти за партньорски професионалисти чрез LALASTARS, също собственост на Mykhailo Yemets и Casbit Group NV.

За увеличаване на придобиването на трафик, но може ли компания, която не изплаща и конфискува честните печалби на играчите, дори да има същия статус на доверие като Stake или Roobet? Струва ми се, че обикновените потребители трябва да бъдат предупредени, че дори и да спечелят, няма да си върнат печалбите

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
yarabeu
преди 1 месец

Наистина съжалявам, че трябва да преминете през всичко това и напълно разбирам разочарованието ви.

Не мога да отговоря на всички ваши въпроси и наистина трябва да изчакаме нашите специалисти от екипа за оплаквания, за да видим какво може да се направи тук и как този ваш случай може да бъде разрешен по най-добрия възможен начин. Това е доста уникално, както мога да го нарека. Просто се надявам, че казиното наистина ще сътрудничи на нашия екип и ще има желание да излезе напред, за да ви помогне.

Наистина трябва да сте търпеливи, защото това не е лесна задача за нашия екип, която трябва да реши веднага.

Бих ви предложил да изчакате вашият специалист по разрешаване на жалби да се свърже с казиното и да видите какво би било най-добре да направите за вас и как казиното трябва да действа в тази ситуация.

Надявам се, че скоро ще има някакво раздвижване във вашия случай и ще следим внимателно как ще се развие всичко това.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини