Casbit Group NV (страница 3)

преди 4 месеца от Pablohenriques
|
10853 преглеждания 86 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
Ogb020
преди 2 месеца

Чувствам, че измамен е грешната дума. Те вероятно просто използват всички тактики на забавяне, които законно могат да направят, преди евентуално да платят. Те са бързи с нормалните тегления, но тъй като има враждебност с тези договори за възстановяване на суми, те вероятно правят всичко възможно, за да го забавят. Враждебността е, че те ще загубят пари за всеки отделен клиент, когото върнат, тъй като това прави играча безуспешен, а казиното има тон режийни разходи.


Вие, момчета, имате привилегията да сте в позицията да използвате ситуацията около холандския пазар и лошото им решение да заобиколят ограниченията, за да анулират загубите, правейки вашата игра +EV, тъй като имаше нулев риск, ако загубите, така че единствените резултати са безупречност или печалба.


Но да, ако тези договори са железни, очаквам да отнеме толкова дълго, колкото е възможно по закон, и се надявам, че куп хора ще забравят или ще се откажат и след това ще изплатят тези, които са упорити. Вероятно съм виждал почти всяка тактика за забавяне под слънцето в този момент и най-вече избягвам такива, които ги използват силно, но за някои уебсайтове, които иначе са добри, това е просто част от играта и свикнах с движението напред-назад. Все още не е приятно, когато трябва да се справяте с това, но с щастливите от забавяне казина и странни сценарии като този смятам, че тактиката на забавяне е само едно от оръжията, които се използват в техния арсенал, подобно на възстановяването на загубите ви поради вашите защити и грешките на казиното е оръжие от вашия арсенал


Това е чудесна възможност да използвате това, което по същество е вратичка, за да поискате обратно загубите си, тъй като ви позволява да се потопите двойно в ретроспекция.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
mulven
преди 2 месеца

И така, какво трябва да направя сега? те не отговарят и ме игнорират за всичко!


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не става въпрос за това дали ни е позволено да играем или не. Бях измамен, подписвам договор, в който се посочва, че ще ми бъде върната сумата. Това споразумение не се спазва. Това си е чиста измама. Би било различно, ако те кажат директно, че не получавате възстановяване. Но в този случай с договор се обещава връщане на плащане и то не се спазва!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам мисълта ви, но се страхувам, че това не е нещо, в което можем да влезем.

Вие сте подписали споразумение, с което не сме запознати, за да получите компенсация за това, което смятате за свое по някаква причина. Честно казано, това най-вероятно е извън вашата специализация - справедливият подход, който се стремим да поддържаме.

Опитайте все пак да подадете жалбата, обяснете събитията и ще видите какво ще излезе. В най-лошия случай жалбата ще бъде отхвърлена. Функцията е безплатна; няма включен риск.

Просто се уверете, че това споразумение няма да бъде нарушено, ако го направите публично достояние. Както направи всъщност.

Вярвам, че този параграф е доста стандартен. Проверете отново, моля.

Автоматичен превод:
Ogb020
преди 2 месеца

Не знам подробности за този договор или какво/как са обещали определени неща.


Когато имам редовно теглене, понякога се сблъсквам с непрекъснато увеличаващи се искания за документи, които са все по-нелепи, докато в крайна сметка не се потвърдят, това е тактика за забавяне/разочарование, за да се насърчи обръщане на тегленето и игра с него или отказване. Да приемем, че съм потвърден.


Сега, ако не получавам плащане за потвърдена сметка след една седмица, ще преследвам казиното, тогава ако нищо задоволително не се случи след още една седмица, ще заплаша с жалба, ако нищо не се случи в следващите няколко дни, подавам жалбата , или с управителен орган, или сайт като casino guru, или попитайте комарджии (ако например са много активни и разрешават много оплаквания на тези сайтове, тогава ще използвам това вместо управителния орган).


Ако например съм направил оплакване тук, но казиното не е отговорило, тогава ще се оплача на управителния орган като kahnawake, mga, главния лиценз на Кюрасао (ммм, но също скоро ще бъде нещо от миналото). В някои ситуации управляващият орган ще посочи, че не можете да правите публична жалба като тук на guru и ще анулира всяка следваща жалба, така че трябва да внимавате по отношение на това.


Ако след жалба до, да речем, главен лиценз на Кюрасао, те не предприемат действия по жалбата или не вземат решение в полза на оператора, тогава последната опция ще бъде правно действие.


Аз лично просто играя всички ходове, които са ми достъпни, различни от правни действия и ако все още не спечеля иска, това е. Причината, поради която не се занимавам с адвокати и правни неща, е, че нарушавам цял набор от условия във всяко казино, в което играя (злоупотреба с бонуси, тайни споразумения и такива неща), така че ако някога преследвах казино законно, щях да отворя сам до всякакви. Така че за мен това е игра на шах, през повечето време ми се плаща без проблеми или малки забавяния при проверката, но понякога казиното ще изтегли всичките си ходове и аз ще изтегля всичките си. През повечето време казиното се отказва след жалба или жалба до орган се решава в моя полза, но понякога ходовете ми свършват и казиното печели. Пример от миналата година, в който все пак спечелих, беше казино, наречено luckywilds. Имах петцифрена печалба и по-голямата част от нея вече беше изплатена, но последната част никога нямаше да бъде изплатена и главният лиценз на Кюрасао не действаше, така че не ми оставаха никакви ходове.


Не съм запознат с нещата с холандското казино и какви са протоколите и т.н. и т.н., но в зависимост от това какво има в този договор, просто бих продължил да се качвам по-високо в хранителната верига по отношение на кого можете да се оплачете/тормозите, докато не изчерпите опции. Може да е твърде скъпо да се намеси адвокатска кантора, тъй като са само няколко хиляди, но доколкото виждам, Casbit са били притиснати в ъгъла законно да сключват тези договори с холандски играчи и сега използват всички ходове в арсенала си, за да забавят/намалят броят, който ще трябва да изплатят.

Автоматичен превод:
mulven
преди 2 месеца

Това, което правят, е да предлагат договори и след това да игнорират хората. Защо правят това наистина спестява време. междувременно те имат нов лиценз и прехвърлиха старите акаунти на новия си уебсайт с лиценза си от Коста Рика, ще ми е любопитно, когато изключат стария уебсайт,

Автоматичен превод:
Ogb020
преди 2 месеца

Всъщност новият лиценз зависи от вашето местоположение, новите сайтове са лицензирани от Кюрасао за канадски ips

Автоматичен превод:
mulven
преди 2 месеца

Да, но днес говоря с някой, който е играл на boomerang.bet, това е същото като Lalabet (Casbit Group). Той получава възстановяването си с помощта на Askgamblers.. но Lalabet има статус затворен на Askgamblers, така че не мога да направя жалба.. .

И casinoguru не може да ми помогне, също така не знам защо

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Радка,

Всичко, което искам от вас, е да се свържете с lala.bet и да им кажете да се свържат с мен. Защото не мога да се свържа с тях извън чата на живо. Чатът на живо продължава да казва съобщения по подразбиране, сякаш съм препратил вашата заявка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Радка,

Всичко, което искам от вас, е да се свържете с lala.bet и да им кажете да се свържат с мен. Защото не мога да се свържа с тях извън чата на живо. Чатът на живо продължава да казва съобщения по подразбиране, сякаш съм препратил вашата заявка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хм, виждам, че сте подали жалба и тя все още се разглежда. Така че защо не можем да помогнем? Все още нищо не е започнало и вярвам, че когато нашият екип стигне до жалбата, ще се опита да даде всичко от себе си, ако е възможно. Така че опитайте да изчакате още малко и ще получите отговор на оплакването си.

Надяваме се, че ще бъде решен и казиното ще може да се свърже.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей Джаро,


да, първото ми оплакване за lalabet вече не мога да намеря и не мога да намеря никаква актуализация, така че направих ново оплакване. Надявам се, че можете да ми помогнете и да се свържете с казиното и да им кажете да решат проблема с мен и да не ме игнорират..

Автоматичен превод:
Ogb020
преди 2 месеца

Хм, от това, което видях, изглежда, че сте искали възстановяване на сумата въз основа на това, че казиното няма лиценз. Правилно ли го разбрах? Ако е така, за съжаление не бихме могли да ви помогнем на тази основа. правилно ли е

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

слушай, не ме ли разбираш?? Подписахме споразумение и всичко е наред. Единственото нещо, което те не дават никакви отговори по имейл и все още не са платили, затова ви моля да се свържете с тях и да разрешите този проблем и да отговорите на имейлите ми! Нищо повече!!

Автоматичен превод:
Ogb020
преди 2 месеца

Е, нямаме шанс да видим сделката ви с казиното. Фактът, че не ви отговарят е дразнещ, но ако сте сключили сделка с тях, защо все още нямате парите? Ние помагаме на играчите на базата на нещо, ако парите са им взети, а не на базата на споразумение, за което не знаем нищо. Не разбирам как си представяш толкова. Че казваме на казиното, че имате споразумение с играча и му плащате?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, няма никаква защита освен чрез KSA, което предполагам, че е принудило Casbit да напише всичко това. Това е извън типа неща, с които casinoguru се занимава при посредничество при жалби, тъй като получавате пари, които сте загубили доста обратно, защото компанията е била непослушна и е била ударена от местните власти, което е хубав бонус за вас, момчета.


Бих рискувал да предположа, че причината Casbit да ребрандират в Luckywayz (и лиценза на Коста Рика за някои пазари) е, че е по-евтино от изплащането на всички тези нови договори и ако те накарат старата им компания да спре да съществува, тогава договорите се преобразуват нищожен (потенциално?). По същество те са шахматен ход с голям член в отговор на всички тези холандски играчи, които играят шахматния ход "върни ми загубите ми".

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Тъй като те са измамници... повече от 80 души подписват договори, може би на 1 човек се плаща. Защо не отделяте време за този вид измама??? Имате хубава платформа и имате силата да решавате проблеми като този... хората чакат парите си

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това не е измама, това са извънкласни неща на холандските власти. Играчите са в състояние да се удвоят благодарение на ситуацията с холандските власти. Вие, момчета, загубихте честно и честно в голямата схема, но получихте възможността да изискате загубите обратно поради териториални проблеми, които бяха наложени от вашите местни власти. Те използват вратички, за да се измъкнат от плащането, докато вие използвате ситуацията като вид вратичка, за да получите загуби, на които иначе не бихте имали право (като например, ако сте направили същите загуби в друга държава).

На този етап няма нищо общо с казиното, това е частно споразумение между компания и физическо лице. Това също не е измама.


Причината, поради която се опитват да избегнат плащането им чрез законови вратички, е, че това е гадно за тях, те вече имат много режийни разходи с дял от печалбата на партньорите, лицензиране на игри, лицензиране на юрисдикция, маркетинг, разходи за уебсайтове, разходи за поддръжка и т.н. и т.н. Казината са единствените, които са измамени тук поради собствената си алчност с холандската територия, тъй като играчите с тези договори загубиха честно и честно и са в състояние да поискат обратно парите само поради тази ситуация и както споменах преди Casbit просто се опитват да намерят начини за законно избягване на изплащане, възможност, която не бихте имали, ако сте играли и сте загубили в друга държава. Освен това, ако имате нетно положително +10 000 евро, все още ли ще се опитвате да изискате вашите депозити обратно?


Спрете да се оплаквате на гуруто на казиното за това, което сега е личен въпрос, стана личен въпрос, когато подписахте договора и сега всеки, който има най-добрите правни ходове, печели и изглежда, че има храна начин да се отърве от плащането, като разпусне стара фирма в крайна сметка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз също подписах договора и чакам вече 4 месеца... пуснах жалба, но Casino Guru я затвори по странна причина.

Автоматичен превод:
Dutchguy
преди 2 месеца

да, те не правят нищо.. оставят ни на произвола на съдбата

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тъй като те са измамници... повече от 80 души подписват договори, може би на 1 човек се плаща. Защо не отделяте време за този вид измама??? Имате хубава платформа и имате силата да решавате проблеми като този... хората чакат парите си

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Защото това, което играчите подписват с казиното и следователно споразумението, нямаме шанс да видим. Особено ако имат информация, че няколко десетки играчи вече са подписали такива неща, но на никой не са платени парите, въпросът ми е защо играят там. Просто не е по силите ни да помогнем в такава ситуация дори и да искаме. Това е просто споразумение между вас и казиното. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Знаете какво е.. разбирам, че не можете да направите много, но единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с казиното и да им кажете за множеството оплаквания относно плащания по уредени споразумения.. ако никой не направи нещо това казино имайте свободата да мамите хората!

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини