Casbit Group NV

преди 3 месеца от Pablohenriques
|
10464 преглеждания 86 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 3 месеца

Не съм използвал този форум повече от година.


Напоследък използвам много онлайн казина и имах късмет с по-голямата част.


Но сега, когато имах лош опит, искам да го споделя, за да се опитам да помогна на други хора.


Бъдете много внимателни с казината, свързани с компанията CASBIT GROUP NV


Ще изброя някои казина, които се хостват от тази компания


- Justbit.io

- Lala.bet

- 0x.bet

- Boomerang.bet

- Betspino

- Junglewin

- True Flip Casino


Не депозирайте нито един цент в някое от тези казина, или ще загубите депозираната сума.


Преди дни те загубиха лиценза си за Кюрасо. Освен това, бързо търсене в уебсайта на Търговската камара на Кюрасао показва, че компанията, в която се помещават тези казина, е била прекратена през април тази година.


file


Имам опит с нечестни казина. Те явно започват процеса на бягство с парите на играчите.


Собственикът на уебсайта крие самоличността си в WHOIS чрез платена услуга, типичната стъпка, предприета от мошеници, които притежават измамни уебсайтове, когато са готови да избягат с парите на клиентите.


Единственият човек, свързан с това казино, според търговската камара на Кюрасао, е украинец на име Михайло Йемец...


file


file


file



със сигурност фигурант, използван, за да скрие самоличността на истинските собственици.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Депозирах малка сума пари на този сайт (LALA.BET) преди няколко дни и оттогава се опитвам да изтегля парите си без успех, поради съобщение за грешка при опит за теглене.


Служителите дават типични отговори за измама, като „не се притеснявайте, скоро ще разрешим проблема", „запазете спокойствие, ще се свържем през следващите няколко дни"


Очевидно няма да направят нищо подобно... Вече са започнали процеса на бягство.


СИЛНО ПРЕПОРЪЧВАМ ДА СТАНЕТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ ИЛИ ЩЕ ЗАГУБИТЕ ПАРИ.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм използвал този форум повече от година.


Напоследък използвам много онлайн казина и имах късмет с по-голямата част.


Но сега, когато имах лош опит, искам да го споделя, за да се опитам да помогна на други хора.


Бъдете много внимателни с казината, свързани с компанията CASBIT GROUP NV


Ще изброя някои казина, които се хостват от тази компания


- Justbit.io

- Lala.bet

- 0x.bet

- Boomerang.bet

- Betspino

- Junglewin

- True Flip Casino


Не депозирайте нито един цент в някое от тези казина, или ще загубите депозираната сума.


Преди дни те загубиха лиценза си за Кюрасо. Освен това, бързо търсене в уебсайта на Търговската камара на Кюрасао показва, че компанията, в която се помещават тези казина, е била прекратена през април тази година.


file


Имам опит с нечестни казина. Те явно започват процеса на бягство с парите на играчите.


Собственикът на уебсайта крие самоличността си в WHOIS чрез платена услуга, типичната стъпка, предприета от мошеници, които притежават измамни уебсайтове, когато са готови да избягат с парите на клиентите.


Единственият човек, свързан с това казино, според търговската камара на Кюрасао, е украинец на име Михайло Йемец...


file


file


file



със сигурност фигурант, използван, за да скрие самоличността на истинските собственици.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте и добре дошли отново.

Въпреки че се възхищавам на вашата загриженост за общественото признание, бих искал да добавя няколко точки, ако нямате нищо против.

На първо място, тъй като Регламентите за хазарта в Кюрасао са на ръба от доста време, прякото им въздействие върху много казина доведе до много "официално" нелицензирани казина. Работата е там, че текущата система за сублицензиране преодолява сериозна промяна в нейната линия на работа и много членове на ръководството реагираха, като анулираха лицензите си, докато ситуацията се изясни. Някои казина останаха нелицензирани, а някои се обърнаха към напълно различен доставчик на лицензи.

Страхувам се, че единственият начин да разберете какво е това вероятно е да попитате ръководството на казиното.

Обърнете внимание на новинарските статии, например:

Кюрасао рестартира приложението за лиценз, тъй като очаква повторно регулиране 👈

Новият дигитален лицензионен печат на Кюрасао влиза в сила 👈

Отхвърляне на Кюрасао LOK: Пропуснат завой в права посока 👈


Освен това нормалното управление на казиното не се представя публично. Това не е знак за измама, бих казал. Това е по-скоро предпазна мярка или мярка за сигурност. Не е необичайно нещастните играчи да изпращат писма или да посещават всеки, когото смятат за отговорен за загубите си. Можете да намерите такива съобщения и тук във форума.

Мисля, че би било страхотно, ако можете по някакъв начин да изповядвате някоя от тези тактики за „бягство", които споменахте.

Имам предвид жалбата, която сте подали срещу Justbit Casino . Изглежда не сте посочили най-достоверната информация. Моля, споделете поне откога се борите с този проблем .

Някой от казиното предлагал ли е заявка за ръчно теглене? Можете ли да ги помолите да опитат това?

Съгласен съм, че изглежда подозрително, ако единствената неработеща функция е бутонът за теглене, но докато работят върху намирането на решение, мисля, че е твърде рано да се каже, че мамят играчи.

Вътрешна информация: Lalabet в момента е в средата на процеса на ребрандиране, така че ще бъде видим отново, след като процесът приключи и новата марка бъде прегледана.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам проблем с jungliwin, който принадлежи на casbit, може ли някой да ми помогне file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
aofsampali
преди 3 месеца

Може ли да попитам какви проблеми? Според нашата информация те ребрандират, така че очакваме актуализации от това казино.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Казиното работи нормално, просто следвайте връзката

https://jungliwin.com/


file

Моят проблем е следният


Направих заявка за теглене след много депозити в моята сметка. Оттеглянето ми беше отхвърлено и се свързах с тях чрез чат на живо, за да попитам за причината. След това екипът за поддръжка на клиенти ме информира, че в моята държава, в която живея, е забранено да има сайтове и не мога да изтегля парите си. Когато се регистрирах, същата поддръжка ми каза, че играчи от Гърция са добре дошли да играят в jungliwin. Никога не са ми казвали, че играчи от Гърция нямат право да играят тук. Дори днес, както можете да видите на приложената екранна снимка, всеки от Гърция може да се регистрира на този сайт без никакъв проблем. Когато верифицирах акаунта си (преди месец), дори качих личната си КАРТА, която показваше, че съм гръцки гражданин, те не ми казаха нищо и продължиха да приемат депозитите ми без никакъв проблем и ме оставиха да играя като нормален играч. Днес ми казаха, че не мога да се оттегля, защото съм от забранена държава......


Имате ли представа дали са лицензирани или не? Някаква идея къде да се оплача? Вече искам да възстановя депозитите си обратно, но нямам отговор

file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам, че ви съобщавам. Но няма да получите нито цент!


Създадох тази тема, за да предупредя хората.


Тези казина са напълно незаконни, вече нямат лиценз и компанията беше затворена през април тази година. Отсега нататък сайтът остава онлайн само за кражба на пари от тези, които продължават да депозират. Нямаш шанс да си върнеш парите, забрави. И дори няма да е възможно да ги съдите в съда, защото те вече ще са избягали, а законите на Кюрасао са благосклонни към този тип престъпници (имам опит в това, за което говоря).


Аматьоризмът и наивността на модераторите на Casino.guru, които все още изглежда вярват, че сайтовете са в процес на ремоделиране, наистина привличат вниманието ми.


Не става въпрос за това... Те вече са започнали процеса на бягство... Забравете...


Само се надявам вашият случай да е подобен на моя и да сте депозирали смешна сума... Иначе разбирам, че ще е ужасна караница.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Ти каза:

„Мисля, че би било чудесно, ако можете по някакъв начин да изповядвате някоя от тези тактики на „бягство", които споменахте."


Наистина ли смятате, че закриването на фирмата не е достатъчно?

Наистина ли ви трябва по-голям аргумент от факта, че са затворили фирмата?

Нямам представа кое може да е по-голямо доказателство, че фирмата се закрива от документ, в който дословно пише, че фирмата се закрива.


file



Автоматичен превод:
Pablohenriques
преди 3 месеца

За съжаление, когато се регистрирах, видях ревюто тук и jungliwin има много добра репутация... моите депозити бяха около 690 €, а салдото по сметката ми беше около 350 €

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 3 месеца

За ваше добро (и това на всички, които са депозирали в казината на Casbit NV), надявам се, че греша.


Но всички доказателства сочат, че те са избягали с вашите пари. Всички елементи, които съм написал тук, ми се струват доста солидни, за да кажа, че са мошеници в бягство. Изненадан съм, че модераторите на този сайт все още имат такава висока степен на доверие в тях.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Друга новина, която е едновременно комична и трагична: (ТЕСТВАЙТЕ СЕ АКО ИСКАТЕ) Ако качите снимка на предполагаемия собственик на тези казина в уебсайтове, които търсят хора чрез разпознаване на лица (напр. PIMEYES.COM), ще видите че е жиголо в Украйна.


Жиголо, което в същото време притежава онлайн казино, което работи в цял свят и е регистрирано в страна на хиляди километри? хахахахахаха

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казиното работи нормално, просто следвайте връзката

https://jungliwin.com/


file

Моят проблем е следният


Направих заявка за теглене след много депозити в моята сметка. Оттеглянето ми беше отхвърлено и се свързах с тях чрез чат на живо, за да попитам за причината. След това екипът за поддръжка на клиенти ме информира, че в моята държава, в която живея, е забранено да има сайтове и не мога да изтегля парите си. Когато се регистрирах, същата поддръжка ми каза, че играчи от Гърция са добре дошли да играят в jungliwin. Никога не са ми казвали, че играчи от Гърция нямат право да играят тук. Дори днес, както можете да видите на приложената екранна снимка, всеки от Гърция може да се регистрира на този сайт без никакъв проблем. Когато верифицирах акаунта си (преди месец), дори качих личната си КАРТА, която показваше, че съм гръцки гражданин, те не ми казаха нищо и продължиха да приемат депозитите ми без никакъв проблем и ме оставиха да играя като нормален играч. Днес ми казаха, че не мога да се оттегля, защото съм от забранена държава......


Имате ли представа дали са лицензирани или не? Някаква идея къде да се оплача? Вече искам да възстановя депозитите си обратно, но нямам отговор

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще предам информацията на нашия екип за данни, така че те да могат да я променят в нашата база данни и да актуализират прегледа на това казино.

Междувременно, моля, не се колебайте да подадете жалба тук и нашият екип със сигурност ще разгледа по-задълбочено нещата и се надяваме да успее да ги разреши, за да получите шанс да изтеглите парите.

Ето връзката , където можете да изпратите оплакването си, а когато избирате името на казиното, моля, изберете „неизвестно", ако все още не е в списъка с казина.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам, че ви съобщавам. Но няма да получите нито цент!


Създадох тази тема, за да предупредя хората.


Тези казина са напълно незаконни, вече нямат лиценз и компанията беше затворена през април тази година. Отсега нататък сайтът остава онлайн само за кражба на пари от тези, които продължават да депозират. Нямаш шанс да си върнеш парите, забрави. И дори няма да е възможно да ги съдите в съда, защото те вече ще са избягали, а законите на Кюрасао са благосклонни към този тип престъпници (имам опит в това, за което говоря).


Аматьоризмът и наивността на модераторите на Casino.guru, които все още изглежда вярват, че сайтовете са в процес на ремоделиране, наистина привличат вниманието ми.


Не става въпрос за това... Те вече са започнали процеса на бягство... Забравете...


Само се надявам вашият случай да е подобен на моя и да сте депозирали смешна сума... Иначе разбирам, че ще е ужасна караница.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не бих бил толкова негативен от сега, докато нашият екип за данни не успее да провери казиното. Надявам се, че всичко ще се нареди добре.

Ние ще прегледаме казиното възможно най-скоро и скоро ще публикуваме цялата информация.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За ваше добро (и това на всички, които са депозирали в казината на Casbit NV), надявам се, че греша.


Но всички доказателства сочат, че те са избягали с вашите пари. Всички елементи, които съм написал тук, ми се струват доста солидни, за да кажа, че са мошеници в бягство. Изненадан съм, че модераторите на този сайт все още имат такава висока степен на доверие в тях.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Възможно ли е да ни изпратите някакво доказателство за това доказателство, моля? Бихме искали да проучим въпроса.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ти каза:

„Мисля, че би било чудесно, ако можете по някакъв начин да изповядвате някоя от тези тактики на „бягство", които споменахте."


Наистина ли смятате, че закриването на фирмата не е достатъчно?

Наистина ли ви трябва по-голям аргумент от факта, че са затворили фирмата?

Нямам представа кое може да е по-голямо доказателство, че фирмата се закрива от документ, в който дословно пише, че фирмата се закрива.


file



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всеки път, когато някоя компания се затваря, нашият екип за данни ще получи информацията и ще проучи какво се случва и как ще се отрази на всички онлайн казина.

Така че засега благодаря за информацията.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Няма опция за задаване на неизвестно в раздела за име на казиното file

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 3 месеца

Добре. Опитайте да направите това: Изпратете жалба и изберете което и да е казино от списъка. Във вашето описание обаче посочете ясно казиното, за което искате да подадете жалба, така че нашият екип за жалби да направи правилната промяна.

Какво казваш? Бихте ли опитали това? Кажи ми, моля, как си минал.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

направих го file

Ще Ви бъда благодарен ако можете да ми помогнете

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 3 месеца

Радвам се, че успяхте да подадете жалбата . След като го прочетох обаче малко се обърках. Мислех, че сте изпитали някои проблеми с оттеглянето си, както посочихте в предишния си пост.

Греша ли?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Всичко започна с първата ми заявка за теглене. Те ме информираха, че са отхвърлили молбата ми, защото съм от забранена държава и отказват да изплатят пари от балансовата ми сметка. Помогнах ли сега да разбера по-добре моята ситуация.


PS Моят английски не е толкова добър

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини