ФорумОбщи дискусииПотребителски прегледи на казино

Потребителски прегледи на казино (страница 25)

преди 3 години от Daniel
|
245299 преглеждания 450 отговора |
|
1...24 25 26...30
Добавете пост
преди 1 месец

Регистрирах се в платформата roonga boonga преди известно време, направих няколко депозита, за да играя, когато най-накрая спечелих, ми казаха, че трябва да правя депозити, за да ускоря тегленето ...но никога нищо не попада в акаунта ми ...тази игра е чиста измама. Бих искал да знам как да реша това, ако не мога да направя тегленето, трябва да ми бъдат възстановени направените депозити.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Звучи като неприятна ситуация, но честно казано не можах да разбера дали имате предвид играта Hoonga Boonga или по-скоро някое казино. Бихте ли ни помогнали с това? Търсенето ми на платформата roonga boonga беше напразно.

Според мен това е важен детайл, така че бих предпочел да науча подробностите сега, вместо да давам предложения.

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Същото оплакване... екипът за поддръжка вижда, че не съществува. Трябваше да играя през прекомерни суми два пъти, защото те произволно прикачиха още един бонус към акаунта ми, за който не знаех, докато отделях излишната сума, която нямах право да спечеля.

И така, докато се въртях, мислейки си, че просто намалявам излишъка, за да стигна до $75, за които имах право...$50 плюс $25 Депозит за проверка, беше прикачен бонус, причиняващ още $3600 сума за игра. Невероятно, изиграх и успях да изпратя заявка за теглене.

Изпращам имейли и незабавни съобщения в чата повече от седмица без отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поздравления за преминаването на изискването за залагане; това е гледка за гледане.

Но е жалко, че липсата на помощ от страна на казиното го съсипа. Има ли някакъв начин да се свържете с тях чрез социални медии или имейл? Един добре поставен коментар може да помогне. Във всеки случай бихме оценили името на казиното.

В случай, че ще ви е трудно да получите парите още една седмица, уведомете ни, моля. Ние се стремим да помогнем.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Тук е забавната част от цялата история. Както ми казва, че те дори не са погледнали акаунта ми, за да кажат наистина къде е бил платен този процес на потвърждение от $10. Защото щяха да видят, че всъщност съм депозирал 11 вместо 10. Ако бяха погледнали сметката ми, щяха да видят това. Но за съжаление ще се изненадате колко много онлайн казина правят това на своите клиенти. Сигурен съм, че много хора не са наясно с това и съм почти сигурен, че агентите не са наясно или вероятно биха били по-умни с това, което казват. Но в края на 80% от вашите чатове за поддръжка на живо. Има малка снимка на облак ☁️. Ако щракнете върху него. Можете да запазите целия разговор. Имам няколко показващи къде ( IMO наистина чувствах, че съм сгрешил, но разбира се, не се ли чувстваме всички като жертва, когато нещата не са по нашия начин? J/K има, но не. Хахахаха). Но спестявам на всички, че се чувствам като грешни и за да покажа как са се отнасяли към мен. Ако един ден нещо трябваше да се случи, винаги мога да кажа да, те направиха това и с мен, ето моето доказателство. За съжаление не искам нищо повече от това, което ми казаха, че ще получа. От бонус код без депозит, който посочва без заявка за депозит. За да ви кажат: „Е, това е само за депозиращи клиенти, първо трябва да направите депозит." Добре тогава защо не поставяте изискване за депозит върху купона, ако всъщност трябва да депозирате. За да не получавате не е необходим код, просто направете първия си депозит и ще получите този бонус. Това, което тяхната система ми каза, че все още е достъпно за мен и защо направих депозита си там като начало. Само за да не го получа, защото преди 10 часа използвах купон за безплатно завъртане, от който получих безплатни завъртания, което ме направи вече недостъпен за мен. Но нищо в техните условия, посочено с помощта на код, няма да отмени липсата на код, просто направете своя бонус за първи депозит.



Автоматичен превод:
landchobbies4u
преди 1 месец

Стискам големи палци за теб! Каква е вероятността операторите на чат да не могат да получат достъп до данните за вашия акаунт, по-специално до историята на транзакциите? Звучи странно и сте ги изненадали.

Затова ви благодаря, че споменахте възможността за действително запазване на разговора за по-късна употреба.

Стигайки до тяхната бонусна система, след като получите бонус, не сте длъжни да го получите, но все пак системата ви позволи да го вземете, бих казал, че е ваш и те трябва да работят върху решението. Освен това, когато бонусът без депозит се счита за награда за депозит, това е чудесен начин лесно да подведете играчите. Определено трябва да се обясни по-добре.

Както споменах по-рано, твърде много казина използват специфична платформа, която просто хвърля кодове на играчите, въпреки че имат само един активен бонус, което е ясно посочено в правилата. Автоматично добавените бонуси също са голям капан, но все още са доста популярна функция.

Е, в някои казина вземането на бонус е твърде голям риск, не само поради обикновените условия. 🤔

Автоматичен превод:
Публикация на Kostavelikov е изтрит от Romi
Причина: Спам
преди 1 месец

Kosta

Публикация на Kostavelikov е изтрит от Romi
Причина: Спам
Публикация на Sultana94 е изтрит от Romi
Причина: Спам
Kostavelikov
преди 1 месец

Може би ще е по-добре, отколкото да спамите форума, ако ни напишете нещо смислено. Какво казваш? 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Romi нова съм във форума и не знам къде да пиша на лични. Кажете ми защо рецензиите ми за Дъди и Кент бяха отхвърлени? Пиша от собствен опит и не копирам никого. От моите 5 прегледа само 2 бяха одобрени. Отказвам се да пиша друго. Какво да правя?

Автоматичен превод:
metal45
преди 1 месец

Здравей. Благодаря ви, че се свързахте.

Тъй като се опитваме да запазим всички потребителски отзиви безпристрастни и истински, понякога трябва да предприемем някои допълнителни мерки, тъй като сме се сблъскали с много фалшиви, както бихме могли да ги наречем, отзиви. За да одобрите прегледа на вашия потребител със задна дата, моля, предоставете екранни снимки, показващи вашата идентификация и активност в казино акаунта:

1) видимо потребителско име или имейл

2) история на депозитите или тегленията или нещо друго, което декларира активно използване на акаунта, като например история на вашите игрови дейности

Изпратете ги на: community@casino.guru . Оценяваме вашето съдействие.


Автоматичен превод:
Публикация на kadijemal1 е изтрит от Radka
преди 1 месец

file

https://spin-mania.spinmatic.net/gameHistoryDetail?language=en&id=615D56E5-5A8F-3B3F-DB90-8E8D8AA5A56D&gameId=1750&con_id=4f77f4882f01d96061f4739953ba1418&createdDate=2024- 08-01T17:23:40+00:00&ui=равен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

https://spin-mania.spinmatic.net/gameHistoryDetail?language=en&id=615D56E5-5A8F-3B3F-DB90-8E8D8AA5A56D&gameId=1750&con_id=4f77f4882f01d96061f4739953ba1418&createdDate=2024- 08-01T17:23:40+00:00&ui=равен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дали това нещо си струва да използвам думи, чудя се. Чувствайте се свободни да го направите. 🙏

Автоматичен превод:
Публикация на fikaduhinsarmigamada е изтрит от Romi
Причина: Спам
Публикация на kristijand17 е изтрит от Romi
Причина: Спам
преди 1 месец

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Връх

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В сайта съм само от известно време, но ми харесва много и мисля, че концепцията на сайта е наистина страхотна

Автоматичен превод:
1...24 25 26...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още