ФорумОбщи дискусииПотребителски прегледи на казино

Потребителски прегледи на казино (страница 25)

преди 3 години от Daniel
|
272199 преглеждания 491 отговора |
|
1...24 25
преди 1 седмица

Хубаво е и намираш това, което ти харесва и ти стои най-добре. При възможностите на всеки един би било добре да ни дадете шанс да популяризираме и...

Автоматичен превод:
cesarbueno549
преди 1 седмица

На какво попаднахте и какво конкретно бихте искали да популяризирате? Във форума е забранено рекламирането, така че бих насочил вниманието ви към това или вмъкването на забранени връзки и други подобни.

Но можете да ми кажете малко повече, ако се интересувате, за да знам за какво говорите.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Атанини

stiliankaragozov061
преди 3 дни

Бихте ли обяснили значението на това, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте👋Кажете ми защо прегледът ми беше отхвърлен? 🤔Нещо грешно ли написах?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Скъпа Роми, моля, кажи ми защо отхвърляш рецензиите ми?? Как да разберем твърде много прилики?? Това е моят преглед и моето лично мнение. Моля, одобрете отзивите ми. благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 2 дни

здравей Кажи ми защо отхвърли рецензията ми за казиното?? Причината е приликата с други рецензии... Играя в тези казина и пиша личното си мнение. Моля, одобрете отзивите ми.

Автоматичен превод:
Elen01bar
преди 2 дни

здравейте Благодарим ви за интереса.

Нашата вътрешна система откри някои прилики във вашите отзиви. Моля, имайте предвид, че е разрешен само един потребителски преглед на потребител. Това е причината вашите отзиви да не бъдат одобрени.

Има ли смисъл, моля?

Уведомете ни и ако имате други въпроси, ние сме насреща.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

какво искаш да кажеш Имам само едно ревю, как разбирате, че са няколко??? Ако говорите за прилики на IP адреси, тогава аз използвам VPN, може би това е проблемът?

Автоматичен превод:
Elen01bar
вчера

Това би обяснило много; това е правилно.

За да одобрите вашите потребителски отзиви със задна дата, моля, предоставете екранни снимки, показващи вашата идентификация и активност в казино акаунта:

1) видимо потребителско име или имейл

2) история на депозитите или тегленията или нещо друго, което декларира активно използване на акаунта, като например история на вашите игрови дейности

Моля, изпратете го на .

Оценяваме вашето съдействие.


Автоматичен превод:
Daniel
вчера

🙌 Тази функция е страхотна и се вълнувам най-накрая да започна да я използвам. Нямам търпение да оставя отзивите си и да видя какво мислят и другите!

Автоматичен превод:
William888
преди 3 часове

Очакваме вашия принос.

Ако има нещо, което ви е непознато, ние сме тук за вас.

Автоматичен превод:
1...24 25
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини