ФорумОбсъждане на жалбиVulkan Vegas блокира акаунта ми

Vulkan Vegas блокира акаунта ми

преди 1 година от Yennifer
|
4820 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Здравейте, оплакването ми е за Vulkan Vegas, който блокира акаунта ми, когато проверявах, за да мога да изтегля парите си, и изпратих имейл, но не получих никаква информация. Започнах процедурите за проверка в сряда, 4 октомври тази година и днес проверявам акаунта и той изглежда като блокиран

Автоматичен превод:
Yennifer
преди 1 година

Ами какво да кажа ситуацията е много неприятна ние играчите не сме защитени по никакъв начин казината общо взето си правят каквото им хрумне

Пожелавам ви успешно разрешаване на проблема ви🤗

Автоматичен превод:
Yennifer
преди 1 година

Здравейте,

Всъщност пропускам оплакването, което споменахте. Знаете ли, че можете да изпратите такъв?

Излишно е да казваме, че започваме, като даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да изпратят парите. Имайте предвид, че някои казина блокират акаунта, за да завършат проверката. Е, ще се радвам на кратка бележка, така че всеки играч да знае какво се случва!

Можете ли да ме държите в течение относно вашата проверка, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не играя в това казино, това е само коментар

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, в момента писах на имейла за техническа поддръжка на Vulkan Vegas и те ме информираха, че акаунтът ми е блокиран и че трябва да докажа, че съм в Холандия, на което посочих, че съм отворил акаунта в Перу, откъдето не съм напускал страната през последните 3 години и след това ми казаха дали имам активиран VPN в момента на влизане, което аз отговорих, че не знам какво е това и че съм отворил акаунта си за мобилен телефон чрез връзка, която са ми изпратили за да мога да се регистрирам и чакам отговор по имейл, за да видя дали мога да възстановя парите, които депозирах

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не играя в това казино, това е само коментар

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, не ти отговорих. Беше за Йенифър. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, в момента писах на имейла за техническа поддръжка на Vulkan Vegas и те ме информираха, че акаунтът ми е блокиран и че трябва да докажа, че съм в Холандия, на което посочих, че съм отворил акаунта в Перу, откъдето не съм напускал страната през последните 3 години и след това ми казаха дали имам активиран VPN в момента на влизане, което аз отговорих, че не знам какво е това и че съм отворил акаунта си за мобилен телефон чрез връзка, която са ми изпратили за да мога да се регистрирам и чакам отговор по имейл, за да видя дали мога да възстановя парите, които депозирах

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Въпреки че може да сте объркани, моля, съдействайте на поддръжката. Ако обаче смятате, че не знаете какво се случва или просто искате да сте сигурни в нещо, моля, споделете го тук.

Ще се опитаме да ви помогнем с това, нали?

Засега имам въпрос: Когато се регистрирахте в казиното, коя държава на пребиваване въведохте във формата за регистрация, моля?

Моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирайте държавата, в която съм в Перу, затова не разбирам защо ми пише, че доходът се появява в Холандия и чакам повече информация

Автоматичен превод:
Yennifer
преди 1 година

ОК, това е добре. Обикновено започваме с проверка на основната информация, за да изключим най-лесното обяснение.

Споделяли ли сте някога устройството си с някой друг? С някой, който използва VPN? Съгласен съм, всичко това звучи доста странно, но както казах, въпросите са част от процеса.

Просто не разбирам как може да се случи това. Това е всичко. Да се надяваме, че жалбата ще даде някои улики скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Устройството ми не е споделено

Автоматичен превод:
Yennifer
преди 1 година

Благодаря ти.

И аз така си мислех, но е по-добре да съм сигурен. Начинът, по който го виждам сега, тази мистерия остава да бъде разрешена чрез жалбата. Свършиха ми предложенията.

Не се отчайвайте, моля. Членовете на нашия екип за оплаквания са професионалисти, ако има начин, ще го намерят.

🤞🤞

Автоматичен превод:
Yennifer
преди 1 година

Добър ден Дженифър, аз също съм от Перу и днес блокираха акаунта ми във Вулкано Вегас, точно когато ме верифицираха, трябваше само да одобрят номера на депозитната ми сметка и блокираха акаунта ми по същия начин, попитах защо казаха Аз играх за Холандия и днес не мога да вляза. Ако са ви помогнали да възстановите акаунта си или вече не сте го възстановили?

Автоматичен превод:
BrendaUgazSalazar13
преди 1 година

Ако имате нужда от помощ за това, силно препоръчвам да създадете безплатна жалба.

Използвайте тази връзка , обяснете изцяло проблема и ние ще го проучим.

Можеш ли да го направиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е измама. Те блокират акаунта ви и ви казват, че за да го възстановите, трябва да приемете, че ви отнемат целия баланс, който имате, тоест губите парите, които сте депозирали, и печалбите си. Това е голяма измама.

Автоматичен превод:
Yennifer
преди 1 година

Здравейте, не мисля, че това е честно и особено не, ако сте записали печалбите си също честно.

Мисля, че ако според вас казиното не се е държало правилно и не сте счупили нищо, най-добре е да подадете жалба, за да може нашият екип да се опита да ви помогне. Мислите ли, че е добра идея да опитате?

Ако е така, ето връзката: https://es.casino.guru/quejas/todas

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те са измамници, блокираха акаунта ми, защото играх от Италия.

Пътувам през цялото време до Европа по работа и за да го отблокирам ми казват да намеря билета, за да им го докажа.

милост Когато вложиш пари и те ги изядат, добре е, ако спечелиш, искат неща извън реалността, за да не тегли никой

Автоматичен превод:
chriskoliag
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че е имало проблеми в това казино за вас.

Това е неприятна ситуация, но ви препоръчвам даподадете жалба тук на този линк и може би нашият екип ще успее да ви помогне или поне да се опита да го направи.

Колкото до билета, който казиното ви моли да предоставите като доказателство, не е ли възможно да го доставите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Не колекционирам.

И дори не ги интересува кой съм и какво правя. Това е право.

Когато направих депозит и те взеха парите, всичко беше наред.

проблемът е кога да се оттегли.

и много хора имат същия проблем от това, което виждам.

Те блокират всички акаунти, ако искат да теглят.

Играл съм в много казина и това е единственото, което направи нещо подобно. Недопустимо е. Това е кражба

Автоматичен превод:
chriskoliag
преди 11 месеца

Напълно разбирам позицията ви, но се радвам, че подадохте жалба, както ви препоръчах. Нашият екип ще се опита да разгледа ситуацията ви и да види дали можем да ви помогнем.

Въпреки това, когато играете в различни казина, никога ли не е имало проблем като този, че сте играли от държава, която не е разрешена за казино, когато казвате, че пътувате много по работа?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не никога .

и в повечето случаи те дори не искат толкова много неща за проверка.

тъй като когато правя депозит с карта или електронен портфейл, преминавам през някои етапи на потвърждение, за да бъде направен депозитът, не мога да намеря причина, поради която не мога да направя теглене.


Ако случаят е такъв, те няма да ви позволят да играете, ако сте извън страната. Не че е добре, ако загубите пари, но имате проблем, ако спечелите нещо

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини