ФорумОбсъждане на жалбиVulkan Vegas блокира акаунта ми

Vulkan Vegas блокира акаунта ми (страница 2)

преди 1 година от Yennifer
|
4826 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
chriskoliag
преди 11 месеца

Предполагам, че чрез жалбата ще стане по-ясно.

Въпреки това, ако пътувате много, можете да избегнете подобни проблеми, когато открито информирате поддръжката на казиното или чат оператора веднага след регистрацията. Представете си, ако не го направите. Проверката на сметката, която казиното обикновено инициира само в отговор на опит за теглене, разкрива множество точки за достъп, което поражда подозрение.

Никой в казиното просто не знае колко често и къде пътувате, нали? Не, освен ако не им кажеш.

Освен това процесът на депозиране не изисква никакви процедури за проверка, така че много играчи са склонни да заключат, че е безпроблемен и го приемат като потвърждение, че всичко е наред. Е, не е гаранция.

Имате право да теглите само след като акаунтът ви е напълно проверен, историята ви на игри е проучена и т.н.

Може много лесно да откриете, че вашият акаунт е блокиран поради допълнително разследване.

Обзалагам се, че е по-добре да избягвате това. Само мисъл, разбира се.

Успех с жалбата , разбира се.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини