Предполагам, че чрез жалбата ще стане по-ясно.
Въпреки това, ако пътувате много, можете да избегнете подобни проблеми, когато открито информирате поддръжката на казиното или чат оператора веднага след регистрацията. Представете си, ако не го направите. Проверката на сметката, която казиното обикновено инициира само в отговор на опит за теглене, разкрива множество точки за достъп, което поражда подозрение.
Никой в казиното просто не знае колко често и къде пътувате, нали? Не, освен ако не им кажеш.
Освен това процесът на депозиране не изисква никакви процедури за проверка, така че много играчи са склонни да заключат, че е безпроблемен и го приемат като потвърждение, че всичко е наред. Е, не е гаранция.
Имате право да теглите само след като акаунтът ви е напълно проверен, историята ви на игри е проучена и т.н.
Може много лесно да откриете, че вашият акаунт е блокиран поради допълнително разследване.
Обзалагам се, че е по-добре да избягвате това. Само мисъл, разбира се.
Успех с жалбата , разбира се.
I guess it will become more clear through the complaint.
However, if you travel a lot, you may avoid similar issues when you openly inform the casino support or chat operator immediately after the registration. Imagine if you don't. The account verification, which the casino typically only initiates in response to a withdrawal attempt, uncovers numerous access points, which raises suspicion.
No one in the casino simply knows how often and where you travel, do they? No, unless you tell them.
Also, the deposit process does not require any verification procedures, so many players tend to conclude that it is hassle-free and take it as confirmation that everything is just fine. Well, it is not a guarantee.
Only after your account is fully checked, your gaming history investigated, and so on, are you entitled to withdraw.
You may quite easily find your account blocked due to further investigation.
I bet it is better to avoid that. Just a thought, of course.
Good luck with the complaint, of course.