Да, приятел, поради курса или не са го изчислили правилно, тъй като го имаха като 5800 евро. Изпратих им съобщение и ми казаха, че го търсят, но не задържам дъх за бързо решение. Сега спирам да ги преследвам, въпреки че след актуализацията на банката премахнах лошата обратна връзка за trustpilot за сайта на казиното, което искаха.
Мисля да седя спокойно и да видя какво ще се случи със сторнираните плащания, но част от мен си мисли, че кажете на банката за възстановяването, след което нещо казва недейте, тъй като те ще видят, че като се разреши и ще ги отменят, това е трудно.
Беше голяма борба да ги свършим и те не са поискали нищо друго, само казаха, че не могат да вдигат хазартни транзакции към Mastercard, но те ги вдигнаха, използвайки вратичката на неправилния код на търговеца, който никога не са питали за £10 000 в изплащания, така че са заемайки твърда позиция на сайта,
Yes mate due to the rate or they have not calculated it right as they had it as 5800 euro. I messaged them and got told they are looking in to it but im not holding my breath for a quick fix I am stopping chasing them now though after the bank update I removed bad feedback on trustpilot for the casino site that is what they wanted.
I am thinking sit tight and see what happens with the chargebacks but part of me is thinking tell the bank about the refund then something is saying don’t as they will see that as it being resolved and cancel them it is a hard one.
It was a big fight to get them done and they have not asked for anything else just said they cannot raise gambling transactions to Mastercard however they raised them using the loophole of the incorrect merchant code they never asked about the £10000 in payouts so they are taking a tough stance on the site,
Редактиран от автора преди 5 часове
Автоматичен превод: