ФорумОбсъждане на жалбиСлед като 15 дни не съм получил плащането нормално ли е това?

След като 15 дни не съм получил плащането нормално ли е това?

преди 8 месеца от britterlynne
|
3927 преглеждания 41 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 8 месеца

здрасти Имам баланс от $2000 за теглене, от който започнах теглене на 12 август. Все още не съм получил никакво съобщение от raging bowl slots. Свързах се с моята банка и те нямаха никаква индикация, че има чакащ депозит или нещо подобно. Все още не искам да подавам жалба, просто искам да видя дали това е нормално и трябва ли да подам жалба, Изпратих имейл на касата без отговор. Всяка помощ ще бъде високо оценена.

Автоматичен превод:
britterlynne
преди 8 месеца

здрасти

Не ми се струва нормално. Просто се чудя сега: Случвало ли ви се е да теглите успешно от казиното в миналото? Или може би това е първи опит ? Тъй като най-често срещаните усложнения са свързани с незавършен процес на проверка на KYC, така че проучвам малко ситуацията.

По един или друг начин, подаването на жалба звучи като добра стъпка. Не се притеснявайте, безплатно е.

Бих казал, че това ръководство трябва да обхваща основите:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Как ви звучи това все пак?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моля, помогнете. Не искам да удължавам процеса, но също така искам парите си.

разочарован,

бретан

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моля, помогнете. Не искам да удължавам процеса, но също така искам парите си.

разочарован,

бретан

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това беше със слотовете за яростни бикове

Свързах се няколко пъти по имейл

Автоматичен превод:
britterlynne
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
britterlynne
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
britterlynne
преди 8 месеца

Здравейте, моля, обърнете внимание на предишния ми отговор. 🙂

Вижте го тук .

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ти !!

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Искат месечни банкови извлечения как е уместно това и защо никой не се свърза с мен от казиното и не ме уведоми, че трябва да предоставя нещо подобно

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Искат месечни банкови извлечения как е уместно това и защо никой не се свърза с мен от казиното и не ме уведоми, че трябва да предоставя нещо подобно

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

За съжаление, почти всяко съществуващо казино изисква KYC процедури, за да позволят на потребителите да теглят, KYC процедурите могат също да включват изискване за доказателство за средства (банково извлечение), особено когато вашият метод за теглене е банков превод, когато проверката се налага от казино, няма друга възможност освен съдействие и споделяне на документите, които искат, до момента просто споделяйте документите, които искат, ако проверката отнеме твърде дълго (повече от 2 седмици), трябва да подадете жалба

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 8 месеца

Много благодаря ! Изпратих искания документ, така че се надявам да го направят скоро

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Искат месечни банкови извлечения как е уместно това и защо никой не се свърза с мен от казиното и не ме уведоми, че трябва да предоставя нещо подобно

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте!

Може би някой ден трябва да погледнете този безплатен електронен курс, предназначен да разбере процеса на KYC:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Проверката може да е трудно нещо, но според общия ми опит най-добрият подход е да си сътрудничим и да предоставим всичко съответно и навреме.

Дебатите или дискусиите могат да удължат целия процес извън необходимото.

Винаги търсете в Общите условия думи като „KYC" и „проверка на акаунт", за да намерите списъка с документи, посочени в правилата. 😉

Не им позволявайте да ви изненадат, казвам 🐱‍🏍.

Ще бъда тук, за да проследя напредъка ви, ако в крайна сметка се затрудните - уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ти !! Колко време обикновено отнема, след като им изпратя банковото си извлечение. Буквално никога не съм правил това преди и след всичко това вероятно никога няма да го направя, но ще проверя документа.

Автоматичен превод:
britterlynne
преди 8 месеца

От личен опит в други казина мога да ви кажа, че проверката на акаунта може да отнеме само няколко дни или дори няколко месеца (това обикновено е аномалия), най-бързата проверка, през която преминах, отне по-малко от ден, докато най-бавната отне около 3 месеца, през това време вашите тегления са задържани. Ако отнеме повече от 2 седмици, трябва да подадете жалба, но да се надяваме, че няма да е необходимо, успех!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря много на всички, които бяха толкова полезни в тази платформа!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря много на всички, които бяха толкова полезни в тази платформа!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

SunsetGaze отново го каза перфектно. Разбира се, ако проверката ви отнеме повече от 14 дни, които даваме на казиното за разрешаване на този процес, бих препоръчал също да подадете жалба.

Надяваме се, че това няма да се наложи и дотогава всичко ще се реши гладко.

Дръжте ни в течение, за да знаем как се развива вашата ситуация. Засега успех. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Занимавам се с това от 12 август и току-що ми изпратиха това


След като ги проверим, можем да видим, че маршрутният номер #### не е приемлив, тъй като се обработват само плащания от FedAch. Можем да приемем само номера за маршрутизиране, обработващи плащания както на FedAch, така и на Fedwire, и можете да получите правилния номер на маршрут от вашата банка, без да споменавате онлайн игрите.


така че как да получа парите си е моята собствена банкова сметка няма да освен парите !! Това е такава болка в задника. Вероятно никога повече няма да направя това. хаха

Автоматичен превод:
britterlynne
преди 7 месеца

Здрасти.

Това наистина е болка! просто за другите да разберат напълно загрижеността:

Каква е разликата между ACH и FedACH?

FedACH е услугата за автоматизирана клирингова къща (ACH) на банките на Федералния резерв. Като един от двата основни ACH оператора в САЩ, тази система обработва повечето базирани на търговски банки ACH транзакции. Той също така обработва голям брой издадени от правителството електронни преводи, включително социалноосигурителни плащания.

(За разлика от Fedwire, който обработва транзакции в реално време, FedACH е система, базирана на пакетна обработка.)

Моля, уведомете ни веднага щом излезете от това! 🙂


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Занимавам се с това от 12 август и току-що ми изпратиха това


След като ги проверим, можем да видим, че маршрутният номер #### не е приемлив, тъй като се обработват само плащания от FedAch. Можем да приемем само номера за маршрутизиране, обработващи плащания както на FedAch, така и на Fedwire, и можете да получите правилния номер на маршрут от вашата банка, без да споменавате онлайн игрите.


така че как да получа парите си е моята собствена банкова сметка няма да освен парите !! Това е такава болка в задника. Вероятно никога повече няма да направя това. хаха

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е извън контрола на казиното, честно казано, защо не договорите друг метод на плащане? Може да е електронен портфейл

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е много разочароващо..

Бих напуснал това място завинаги, след като получих парите.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини