преди 1 година
Просто имах нужда от различен маршрутизиращ номер, предполагам
Just needed a different routing number I guess
0
Просто имах нужда от различен маршрутизиращ номер, предполагам
Just needed a different routing number I guess
😩 благодаря ви много!!
те също ми казаха да не споменавам, че е от казино, което със сигурност е червен флаг за мен
😩 thank you so much !!
they also told me not to mention that it was from a casino that’s a red flag for me for sure
Благодаря ви много, всички бяха толкова полезни!!!
Thank you so much everyone has been so helpful!!!
Изобщо да не залагате е най-доброто решение, но в случай, че планирате да залагате отново, използвайте различен метод на плащане като електронен портфейл или крипто, банковите преводи от казина обикновено са изключително досадни, също така играйте само в казина с почти мигновени тегления (големите крипто казина предлагат това) като stake, BC.game, bitstarz и също така не забравяйте да потвърдите акаунтите си, преди да депозирате и играете
Not gambling at all is the best decision, but in case you plan to gamble again, use a different payment method like an e-wallet or crypto, bank transfers from casinos tend to be extremely tedious, also only play in casinos with nearly instant withdrawals (the big crypto casinos offer this) like stake, BC.game, bitstarz and also be sure to verify your accounts before you deposit and play
Мисля, че съм на същото мнение и лично аз също не бих играл повече тук. Но вие също имате ли опит с това казино или просто изпитвате симпатията на другите играчи?
I think I'm of the same opinion and I wouldn't personally play here anymore either. But do you also have any experience with this casino or do you just feel the sympathy of the other players ?
Напълно разбирам позицията ви и я подкрепям. Доколкото казиното ви казва да не го споменавате, че е от тях, това е странно. Предполагам, че вероятно са искали да заметат вината си под килима.
Както и да е, заповядайте и бих искал да ви помоля дали можете да ни уведомите, когато пристигнат парите ви или ако се появи нещо ново. Възможно ли е това?
I absolutely understand your position and I support it. As far as the casino telling you not to mention it, that it was from them, that's strange. I guess they probably wanted to sweep their guilt under the rug.
Anyway, you're welcome, and I'd like to ask you if you could let us know when your money comes in or if something new comes up. Would that be possible?
здрасти Казаха, че всичко е готово, след като им предоставих всичко необходимо и трябва да е там след 5-7 дни, ден 5, още нищо 🙈
Добър ден Британи
Благодаря ви за вашия имейл.
Номерът на маршрута е правилен, така че сега данните ви за банков превод са пълни и добавени към акаунта ви като начин на плащане.
Препратихме чакащата ви заявка до съответния отдел за преглед.
Hi! They said that everything was a go after I provided them with everything they needed and it should be there in 5-7 days it’s day 5 nothing yet 🙈
Good day Brittany
thank you for your email.
Routing number is correct, so now your bank wire details are complete and added to your account as payment method,.
We have forwarded your pending request to relevant Department for a review.
Така или иначе съм в зона с ограничен достъп за тях 🩷
I’m in a restricted area for those anyhow 🩷
Здравейте, нов съм в този случай, може ли някой да ми помогне, моля
Hi, am new from this casion, can some one assist me please
здрасти Казаха, че всичко е готово, след като им предоставих всичко необходимо и трябва да е там след 5-7 дни, ден 5, още нищо 🙈
Добър ден Британи
Благодаря ви за вашия имейл.
Номерът на маршрута е правилен, така че сега данните ви за банков превод са пълни и добавени към акаунта ви като начин на плащане.
Препратихме чакащата ви заявка до съответния отдел за преглед.
Hi! They said that everything was a go after I provided them with everything they needed and it should be there in 5-7 days it’s day 5 nothing yet 🙈
Good day Brittany
thank you for your email.
Routing number is correct, so now your bank wire details are complete and added to your account as payment method,.
We have forwarded your pending request to relevant Department for a review.
Изглежда, че петък е Ден! Не се шегувам, надявам се парите да са на път към сметката ви, сериозно!
Тук сме, чакаме новините от деня... задъхани...🤞🤞🤞🤞
It seems Friday is D-Day! I'm not joking, I hope the money is on its way to your account, like seriously!
We are here, waiting for the news of the day... breathlessly...🤞🤞🤞🤞
Ако не сте получили изплащането си след 15 дни, това може да не се счита за нормално, особено в много трудови или финансови контексти. Нормалното време за обработка на изплащанията обаче може да варира в зависимост от няколко фактора:
Метод на плащане: Методът, чрез който получавате изплащането си, може да повлияе на времето за обработка. Някои методи, като банкови преводи, може да отнемат повече време от други, като електронни преводи или чекове.
If you have not received your payout after 15 days, it may not be considered normal, especially in many employment or financial contexts. However, the normal processing time for payouts can vary depending on several factors:
Payment Method: The method through which you are receiving your payout can affect the processing time. Some methods, like bank transfers, may take longer than others, such as electronic transfers or checks.
Спрете да публикувате добре скрити връзки към уебсайтове на трети страни, това е строго против правилата на форума и ще доведе до забранен за постоянно акаунт.
Stop posting well-hidden links to third-party websites, this is strictly against forum rules and will result in a permanently banned account.
ТОКУ-ЩО ПОЛУЧИХ ИЗПЛАЩАНЕТО !!! Благодаря на всички за помощта
I JUST RECEIVED THE PAY OUT !!! Thank you all for your help
Добре е да знаете 👌 ако планирате да залагате в бъдеще (препоръчвам да не го правите), използвайте други методи на плащане, банковите преводи от казина винаги са проблематични, също така, преди да използвате която и да е казино сметка, не забравяйте да я потвърдите, преди да направите депозит
Good to know 👌 if you plan to gamble in the future (I recommend not doing so) use other payment methods, bank transfers from casinos are always problematic, also before you use any casino account make sure to verify it before making a deposit
Какво облекчение! 🙌👍✨
Също така бих гласувал за преминаване на KYC за предпочитане преди, а не след първата печеливша серия 🙂
Желая ви плавен процес, където и да планирате да играете!
What a relief! 🙌👍✨
I would also vote for passing the KYC preferably before rather than after the first winning streak 🙂
I wish you a smooth process wherever you plan to play!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.