Здравей. Съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Изглежда, че нямаме това конкретно казино в нашата база данни, така че ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледат 🙂.
Правилно ли разбирам, че сте поискали оттеглянето си преди 60 дни и поддръжката изобщо не отговаря, така ли е? Напълно ли сте верифицирани в това казино? Кога за последен път се свързахте с поддръжката?
Бих ви препоръчал да подадете жалба, която е безплатна, разбира се, и нашият екип ще се опита да ви помогне с проблема, който имате в това казино. Можете да го направите лесно, като щракнете/докоснете тази връзка 👈. Във вашия случай, тъй като това казино все още не е включено в нашия списък с казина, ще изберете това действие:
Тук 👈 имате полезна информация за нашето разрешаване на жалби. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ, ще чакаме вашия отговор.
Hello there. I'm sorry you've found yourself in this situation. It looks like we don't have this particular casino in our database, so I will pass it to our data team to have a look at at it 🙂.
Do I understand correctly, that you have asked for your withdrawal 60 days ago and the support is not answering at all, is that right? Ae you fully verified at this casino? When were you last in contact with the support?
I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, of course, and our team will try to help you out with the issue you are having at this casino. You can do so easily just by clicking/tapping on this link 👈. In your case, as this casino is not yet included in our list of casinos, you will choose this action:
Here 👈 you have some useful information about our complaint resolution. Please let us know if you need any help, will wait for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.