ФорумОбсъждане на жалбиПРОБЛЕМИ ПРИ ОПИТ ДА ПОЛУЧИТЕ СРЕДСТВА ЗА ТЕГЛЕНЕ

ПРОБЛЕМИ ПРИ ОПИТ ДА ПОЛУЧИТЕ СРЕДСТВА ЗА ТЕГЛЕНЕ (страница 3)

преди 1 година от Deenah
|
9848 преглеждания 59 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 1 година

Да Радка🥰

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, Радка, тази сутрин получих отговор от лицето, което отговаря за моя случай. Наистина се радвам на усилията ви да се опитате да разрешите моя проблем.

Много благодаря!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Deenah
преди 1 година

Мисля, че вместо това можете да благодарите на Петронела и Андрей - те ще се погрижат за вашето оплакване. 🙂

Все пак още не е свършило. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодарен съм на всички ви, момчета, вие ме изслушахте в проблема ми и също така ми помагате да го разреша!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаема Радка,

Трябва ли да кажа, че бях подведен от търсенето в Google!

Всъщност търсих за 1win, но получих много добри отзиви за тях, всяка статия, която прочетох за тях в търсенето с Google, беше положителна само за да бъде обслужена при първия ми опит!

Трябваше да бъда предупреден, когато прочетох „компанията беше затворена за известно време, преди да бъде отворена отново през 2018 г."

Въпреки че не видях причината за затварянето!

Не съм просто щастлив, че се забърках в тази бъркотия в този период от време🤦‍♂️

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Възможно е рецензиите, които сте чели, да са били промоционални и не съвсем честни. Това е начин, по който казината се опитват да привлекат нови клиенти. За съжаление, не винаги е лесно да забележите тези фалшиви отзиви.

Автоматичен превод:
baileyadams93
преди 1 година

Прав си, току-що се свързах с една от маркетинговите компании и им казах за компанията, която рекламират.

file

Така че може и да спаси животи от това да станем жертва, няма да спра, докато не получа осезаема причина за блокиране на акаунта ми при първия ми опит или когато ми изплатят парите!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаема Радка,

Трябва ли да кажа, че бях подведен от търсенето в Google!

Всъщност търсих за 1win, но получих много добри отзиви за тях, всяка статия, която прочетох за тях в търсенето с Google, беше положителна само за да бъде обслужена при първия ми опит!

Трябваше да бъда предупреден, когато прочетох „компанията беше затворена за известно време, преди да бъде отворена отново през 2018 г."

Въпреки че не видях причината за затварянето!

Не съм просто щастлив, че се забърках в тази бъркотия в този период от време🤦‍♂️

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление се случва твърде често.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Възможно е рецензиите, които сте чели, да са били промоционални и не съвсем честни. Това е начин, по който казината се опитват да привлекат нови клиенти. За съжаление, не винаги е лесно да забележите тези фалшиви отзиви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е нещо, което и аз имам в ума си.

И това е и причината, поради която наскоро актуализирахме нашите условия за ползване на форума, частта, свързана с потребителския преглед:

https://casino.guru/terms-and-conditions

3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинския опит на играчите в отделните уебсайтове на казина. Ето защо си запазваме правото да изтриваме Потребителски отзиви, които са създадени от Потребители, след като са били мотивирани да го направят от казиното, например като им предложим бонус в замяна на положителен отзив.

3.12. Ние нямаме разрешение от потребителите да споделяме тяхната лична информация, включително техния имейл адрес, с уебсайтовете на казината, които са прегледали или оценили на нашия уебсайт. Поради това не можем да споделим тази информация с казиното, за да помогнем за идентифицирането на Потребителя, който е изпратил рецензия на нашия уебсайт. Ако дадено казино желае да идентифицира потребителя или да комуникира с него, представители на казиното могат директно да отговорят на прегледа на потребителя.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Прав си, току-що се свързах с една от маркетинговите компании и им казах за компанията, която рекламират.

file

Така че може и да спаси животи от това да станем жертва, няма да спра, докато не получа осезаема причина за блокиране на акаунта ми при първия ми опит или когато ми изплатят парите!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е добро усилие. Ще се радвам да видя повторение!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Оценявам усилията за създаване на честна и надеждна онлайн казино общност.

Автоматичен превод:
baileyadams93
преди 1 година

Тъй като мога да кажа, казино гуру са най-добрите, бих искал силата за вземане на решения и прилагане върху играчите и казината да може да бъде изкупена за тях!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Приемам тази идея, Абдулрахаман, казиното определено ще се съобрази и много ще внимава как налагат законите, особено законите, които водят до ненужно закриване на акаунти на хора заедно с техните средства.

Не мисля, че има уебсайт освен casino.guru, на който човек може да докладва 1win.

Повечето уебсайтове не ги препоръчват, нямат го на своите сайтове!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Оценявам усилията за създаване на честна и надеждна онлайн казино общност.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти.

Много сме доволни, че нашият уебсайт изпълнява целта си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Приемам тази идея, Абдулрахаман, казиното определено ще се съобрази и много ще внимава как налагат законите, особено законите, които водят до ненужно закриване на акаунти на хора заедно с техните средства.

Не мисля, че има уебсайт освен casino.guru, на който човек може да докладва 1win.

Повечето уебсайтове не ги препоръчват, нямат го на своите сайтове!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре че го спомена. Смятаме, че особено лошите казина трябва да бъдат изброени, така че играчите да могат да проверят прегледа и да обмислят риска. Или по-добре казано избягвайте риска!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вярно е!

Мила Радка, Наталия не отговаря от известно време, дано няма проблем?

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Здравей,

Отговорих тук , като казах, че нямам представа за какво беше дискусията между казиното и нас, дори не мога да предположа какъв резултат ще получим в крайна сметка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Lotusbook.io 60day go агент не изпраща печеливша сума

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сумата за теглене на Lotusbook.io не се изпраща. Сега не може да отговори на съобщение

Автоматичен превод:
shafikanda654
преди 2 месеца

Здравей. Съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Изглежда, че нямаме това конкретно казино в нашата база данни, така че ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледат 🙂.

Правилно ли разбирам, че сте поискали оттеглянето си преди 60 дни и поддръжката изобщо не отговаря, така ли е? Напълно ли сте верифицирани в това казино? Кога за последен път се свързахте с поддръжката?

Бих ви препоръчал да подадете жалба, която е безплатна, разбира се, и нашият екип ще се опита да ви помогне с проблема, който имате в това казино. Можете да го направите лесно, като щракнете/докоснете тази връзка 👈. Във вашия случай, тъй като това казино все още не е включено в нашия списък с казина, ще изберете това действие: file

Тук 👈 имате полезна информация за нашето разрешаване на жалби. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини