НачалоФорумОбсъждане на жалбиПРОБЛЕМИ ПРИ ОПИТ ДА ПОЛУЧИТЕ СРЕДСТВА ЗА ТЕГЛЕНЕ

ПРОБЛЕМИ ПРИ ОПИТ ДА ПОЛУЧИТЕ СРЕДСТВА ЗА ТЕГЛЕНЕ (страница 3)

преди 2 години от Deenah
|
16 182 преглеждания 59 отговора |
|
12 3
преди 2 години

Да Радка🥰

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, Радка, тази сутрин получих отговор от лицето, което отговаря за моя случай. Наистина се радвам на усилията ви да се опитате да разрешите моя проблем.

Много благодаря!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Мисля, че вместо това можете да благодарите на Петронела и Андрей - те ще се погрижат за вашето оплакване. 🙂

Все пак още не е свършило. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодарен съм на всички ви, момчета, вие ме изслушахте в проблема ми и също така ми помагате да го разреша!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Уважаема Радка,

Трябва ли да кажа, че бях подведен от търсенето в Google!

Всъщност търсих за 1win, но получих много добри отзиви за тях, всяка статия, която прочетох за тях в търсенето с Google, беше положителна само за да бъде обслужена при първия ми опит!

Трябваше да бъда предупреден, когато прочетох „компанията беше затворена за известно време, преди да бъде отворена отново през 2018 г."

Въпреки че не видях причината за затварянето!

Не съм просто щастлив, че се забърках в тази бъркотия в този период от време🤦‍♂️

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Възможно е рецензиите, които сте чели, да са били промоционални и не съвсем честни. Това е начин, по който казината се опитват да привлекат нови клиенти. За съжаление, не винаги е лесно да забележите тези фалшиви отзиви.

Автоматичен превод:
baileyadams93
преди 2 години

Прав си, току-що се свързах с една от маркетинговите компании и им казах за компанията, която рекламират.

file

Така че може и да спаси животи от това да станем жертва, няма да спра, докато не получа осезаема причина за блокиране на акаунта ми при първия ми опит или когато ми изплатят парите!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаема Радка,

Трябва ли да кажа, че бях подведен от търсенето в Google!

Всъщност търсих за 1win, но получих много добри отзиви за тях, всяка статия, която прочетох за тях в търсенето с Google, беше положителна само за да бъде обслужена при първия ми опит!

Трябваше да бъда предупреден, когато прочетох „компанията беше затворена за известно време, преди да бъде отворена отново през 2018 г."

Въпреки че не видях причината за затварянето!

Не съм просто щастлив, че се забърках в тази бъркотия в този период от време🤦‍♂️

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление се случва твърде често.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Възможно е рецензиите, които сте чели, да са били промоционални и не съвсем честни. Това е начин, по който казината се опитват да привлекат нови клиенти. За съжаление, не винаги е лесно да забележите тези фалшиви отзиви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е нещо, което и аз имам в ума си.

И това е и причината, поради която наскоро актуализирахме нашите условия за ползване на форума, частта, свързана с потребителския преглед:

https://casino.guru/terms-and-conditions

3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинския опит на играчите в отделните уебсайтове на казина. Ето защо си запазваме правото да изтриваме Потребителски отзиви, които са създадени от Потребители, след като са били мотивирани да го направят от казиното, например като им предложим бонус в замяна на положителен отзив.

3.12. Ние нямаме разрешение от потребителите да споделяме тяхната лична информация, включително техния имейл адрес, с уебсайтовете на казината, които са прегледали или оценили на нашия уебсайт. Поради това не можем да споделим тази информация с казиното, за да помогнем за идентифицирането на Потребителя, който е изпратил рецензия на нашия уебсайт. Ако дадено казино желае да идентифицира потребителя или да комуникира с него, представители на казиното могат директно да отговорят на прегледа на потребителя.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Прав си, току-що се свързах с една от маркетинговите компании и им казах за компанията, която рекламират.

file

Така че може и да спаси животи от това да станем жертва, няма да спра, докато не получа осезаема причина за блокиране на акаунта ми при първия ми опит или когато ми изплатят парите!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е добро усилие. Ще се радвам да видя повторение!


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Оценявам усилията за създаване на честна и надеждна онлайн казино общност.

Автоматичен превод:
baileyadams93
преди 2 години

Тъй като мога да кажа, казино гуру са най-добрите, бих искал силата за вземане на решения и прилагане върху играчите и казината да може да бъде изкупена за тях!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Приемам тази идея, Абдулрахаман, казиното определено ще се съобрази и много ще внимава как налагат законите, особено законите, които водят до ненужно закриване на акаунти на хора заедно с техните средства.

Не мисля, че има уебсайт освен casino.guru, на който човек може да докладва 1win.

Повечето уебсайтове не ги препоръчват, нямат го на своите сайтове!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Оценявам усилията за създаване на честна и надеждна онлайн казино общност.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти.

Много сме доволни, че нашият уебсайт изпълнява целта си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Приемам тази идея, Абдулрахаман, казиното определено ще се съобрази и много ще внимава как налагат законите, особено законите, които водят до ненужно закриване на акаунти на хора заедно с техните средства.

Не мисля, че има уебсайт освен casino.guru, на който човек може да докладва 1win.

Повечето уебсайтове не ги препоръчват, нямат го на своите сайтове!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре че го спомена. Смятаме, че особено лошите казина трябва да бъдат изброени, така че играчите да могат да проверят прегледа и да обмислят риска. Или по-добре казано избягвайте риска!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вярно е!

Мила Радка, Наталия не отговаря от известно време, дано няма проблем?

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Здравей,

Отговорих тук , като казах, че нямам представа за какво беше дискусията между казиното и нас, дори не мога да предположа какъв резултат ще получим в крайна сметка.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Lotusbook.io 60day go агент не изпраща печеливша сума

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сумата за теглене на Lotusbook.io не се изпраща. Сега не може да отговори на съобщение

Автоматичен превод:
shafikanda654
преди 10 месеца

Здравей. Съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Изглежда, че нямаме това конкретно казино в нашата база данни, така че ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледат 🙂.

Правилно ли разбирам, че сте поискали оттеглянето си преди 60 дни и поддръжката изобщо не отговаря, така ли е? Напълно ли сте верифицирани в това казино? Кога за последен път се свързахте с поддръжката?

Бих ви препоръчал да подадете жалба, която е безплатна, разбира се, и нашият екип ще се опита да ви помогне с проблема, който имате в това казино. Можете да го направите лесно, като щракнете/докоснете тази връзка 👈. Във вашия случай, тъй като това казино все още не е включено в нашия списък с казина, ще изберете това действие: file

Тук 👈 имате полезна информация за нашето разрешаване на жалби. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини