Да, Радка, тази сутрин получих отговор от лицето, което отговаря за моя случай. Наистина се радвам на усилията ви да се опитате да разрешите моя проблем.
Много благодаря!
Yes Radka,I got a response from the person in charge of my case this morning. I'm truly delighted towards your efforts in trying to get my issue resolved.
Thank you so much!
Мисля, че вместо това можете да благодарите на Петронела и Андрей - те ще се погрижат за вашето оплакване. 🙂
Все пак още не е свършило. 🤞
I think you can thank to Petronela and Andrej instead - they take care of your complaint. 🙂
It's not over yet though. 🤞
Благодарен съм на всички ви, момчета, вие ме изслушахте в проблема ми и също така ми помагате да го разреша!
I am grateful to you all, you guys gave me a listening ears to my problem and you are also helping me get it resolved!
Уважаема Радка,
Трябва ли да кажа, че бях подведен от търсенето в Google!
Всъщност търсих за 1win, но получих много добри отзиви за тях, всяка статия, която прочетох за тях в търсенето с Google, беше положителна само за да бъде обслужена при първия ми опит!
Трябваше да бъда предупреден, когато прочетох „компанията беше затворена за известно време, преди да бъде отворена отново през 2018 г."
Въпреки че не видях причината за затварянето!
Не съм просто щастлив, че се забърках в тази бъркотия в този период от време🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Възможно е рецензиите, които сте чели, да са били промоционални и не съвсем честни. Това е начин, по който казината се опитват да привлекат нови клиенти. За съжаление, не винаги е лесно да забележите тези фалшиви отзиви.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
Прав си, току-що се свързах с една от маркетинговите компании и им казах за компанията, която рекламират.
Така че може и да спаси животи от това да станем жертва, няма да спра, докато не получа осезаема причина за блокиране на акаунта ми при първия ми опит или когато ми изплатят парите!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
Уважаема Радка,
Трябва ли да кажа, че бях подведен от търсенето в Google!
Всъщност търсих за 1win, но получих много добри отзиви за тях, всяка статия, която прочетох за тях в търсенето с Google, беше положителна само за да бъде обслужена при първия ми опит!
Трябваше да бъда предупреден, когато прочетох „компанията беше затворена за известно време, преди да бъде отворена отново през 2018 г."
Въпреки че не видях причината за затварянето!
Не съм просто щастлив, че се забърках в тази бъркотия в този период от време🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Възможно е рецензиите, които сте чели, да са били промоционални и не съвсем честни. Това е начин, по който казината се опитват да привлекат нови клиенти. За съжаление, не винаги е лесно да забележите тези фалшиви отзиви.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
Това е нещо, което и аз имам в ума си.
И това е и причината, поради която наскоро актуализирахме нашите условия за ползване на форума, частта, свързана с потребителския преглед:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинския опит на играчите в отделните уебсайтове на казина. Ето защо си запазваме правото да изтриваме Потребителски отзиви, които са създадени от Потребители, след като са били мотивирани да го направят от казиното, например като им предложим бонус в замяна на положителен отзив.
3.12. Ние нямаме разрешение от потребителите да споделяме тяхната лична информация, включително техния имейл адрес, с уебсайтовете на казината, които са прегледали или оценили на нашия уебсайт. Поради това не можем да споделим тази информация с казиното, за да помогнем за идентифицирането на Потребителя, който е изпратил рецензия на нашия уебсайт. Ако дадено казино желае да идентифицира потребителя или да комуникира с него, представители на казиното могат директно да отговорят на прегледа на потребителя.
This is something I have in my mind too.
And it's also why we've recently updated our forum terms of use, the user review related part:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review.
3.12. We do not have the Users' permission to share their personal information, including their e-mail address, with the casino websites which they reviewed or rated on our Website. Therefore, we cannot share this information with the casino to help identify the User who submitted a review on our Website. If a casino wishes to identify the User or communicate with them, representatives of the casino are able to directly respond to the User's review.
Прав си, току-що се свързах с една от маркетинговите компании и им казах за компанията, която рекламират.
Така че може и да спаси животи от това да станем жертва, няма да спра, докато не получа осезаема причина за блокиране на акаунта ми при първия ми опит или когато ми изплатят парите!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
Това е добро усилие. Ще се радвам да видя повторение!
This is a good effort. I would love to see some replay!
Оценявам усилията за създаване на честна и надеждна онлайн казино общност.
I appreciate the effort to create a fair and trustworthy online casino community.
Тъй като мога да кажа, казино гуру са най-добрите, бих искал силата за вземане на решения и прилагане върху играчите и казината да може да бъде изкупена за тях!
For I can say, casino guru are the best, I wish the power for decision making and implementation on players and casinos can be atone to them!
Приемам тази идея, Абдулрахаман, казиното определено ще се съобрази и много ще внимава как налагат законите, особено законите, които водят до ненужно закриване на акаунти на хора заедно с техните средства.
Не мисля, че има уебсайт освен casino.guru, на който човек може да докладва 1win.
Повечето уебсайтове не ги препоръчват, нямат го на своите сайтове!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Приемам тази идея, Абдулрахаман, казиното определено ще се съобрази и много ще внимава как налагат законите, особено законите, които водят до ненужно закриване на акаунти на хора заедно с техните средства.
Не мисля, че има уебсайт освен casino.guru, на който човек може да докладва 1win.
Повечето уебсайтове не ги препоръчват, нямат го на своите сайтове!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Добре че го спомена. Смятаме, че особено лошите казина трябва да бъдат изброени, така че играчите да могат да проверят прегледа и да обмислят риска. Или по-добре казано избягвайте риска!
It's good that you mentioned it. We feel that especially bad casinos should be listed so the players can check the review and consider the risk. Or better say avoid the risk!
Вярно е!
Мила Радка, Наталия не отговаря от известно време, дано няма проблем?
That's true!
Dear Radka, Natalia have not been responsive for a while now,hope there's no problem?
Здравей,
Отговорих тук , като казах, че нямам представа за какво беше дискусията между казиното и нас, дори не мога да предположа какъв резултат ще получим в крайна сметка.
Hello there,
I replied here, saying that I have no clue what the discussion between the casino and us was about, I can't even guess what outcome we get in the end.
Здравей. Съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Изглежда, че нямаме това конкретно казино в нашата база данни, така че ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледат 🙂.
Правилно ли разбирам, че сте поискали оттеглянето си преди 60 дни и поддръжката изобщо не отговаря, така ли е? Напълно ли сте верифицирани в това казино? Кога за последен път се свързахте с поддръжката?
Бих ви препоръчал да подадете жалба, която е безплатна, разбира се, и нашият екип ще се опита да ви помогне с проблема, който имате в това казино. Можете да го направите лесно, като щракнете/докоснете тази връзка 👈. Във вашия случай, тъй като това казино все още не е включено в нашия списък с казина, ще изберете това действие:
Тук 👈 имате полезна информация за нашето разрешаване на жалби. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ, ще чакаме вашия отговор.
Hello there. I'm sorry you've found yourself in this situation. It looks like we don't have this particular casino in our database, so I will pass it to our data team to have a look at at it 🙂.
Do I understand correctly, that you have asked for your withdrawal 60 days ago and the support is not answering at all, is that right? Ae you fully verified at this casino? When were you last in contact with the support?
I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, of course, and our team will try to help you out with the issue you are having at this casino. You can do so easily just by clicking/tapping on this link 👈. In your case, as this casino is not yet included in our list of casinos, you will choose this action:
Here 👈 you have some useful information about our complaint resolution. Please let us know if you need any help, will wait for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.