Здравейте, съжалявам, че сте в трудна ситуация. Казиното каза ли ви причината, поради която не ви позволи да изтеглите парите? Опитахте ли да поискате чат на живо или поддръжка, или изпратихте имейли?
Въз основа на това, което споменахте, бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Можете да отворите такъв тук: https://es.casino.guru/quejas . Прилагам също линк към ръководство, което съдържа полезна информация относно оплакванията: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Ако имате някаква нова информация или имате нужда от помощ, не се колебайте да пишете във форума.
Hi, I'm sorry you are in a difficult situation. Did the casino tell you the reason why they didn't allow you to withdraw the money ? Did you try to ask live chat or support, or did you send any emails?
Based on what you mentioned, I would recommend you to file a complaint and our team will try to help you. You can open one here: https://es.casino.guru/quejas . I'm also attaching a link to a guide that contains useful information about complaints: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
If you have any new information or need help, feel free to write on the forum.