ФорумОбсъждане на жалбиОтстъпление Вулкан Вегас

Отстъпление Вулкан Вегас

преди 3 години от Baru
|
10603 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 3 години

Здравейте казино Vulkan Vegas


Пиша, за да поискам помощ, тъй като се опитвам да изтегля средства от моя акаунт (вече проверен) от 17.05.2021 г.

Получих имейл, в който се казва, че е извършено плащането от 500 usd (една от многото заявки), които дни по-късно е отхвърлено без причина, преди 2 дни получих друго имейл, в което ми се казва, че плащането е извършено за една от заявките . Което днес видях, че е отменено и парите са върнати по сметката на казиното.


Поисках отново 1000 USD, които бяха отхвърлени, но този път за опцията „Банков превод", тъй като опцията „Банков превод в Латинска Америка" беше отхвърлена без причина. Надявам се дори да мога да получа отговор относно причината, поради която плащането не може да бъде извършено. и ако не се обработи, не продължавайте да чакате заявките, генерирани при заявяване на 7000 usd, да бъдат отменени една по една.


освен това вече изпратих имейли до поддръжката на казиното и не получавам отговор, както и онлайн чата, те не знаят причината за грешката.



и до днес все още не знам какъв е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Прикачени тестови изображения на процеса

. file . file .

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хей, нека ви разкажа за моя опит с Вулкан Вегас. Аз съм от Латинска Америка (Перу) и реших да играя в това казино, защото има много добра справка и за щастие спечелих 7000 usd. Попълних и изпратих данните, които бяха помолени да потвърдя акаунта, което отне почти 1 месец. След това направих искане за теглене за опцията (Латиноамерикански банков превод), което ми беше потвърдено супер бързо (искането) и изчаках 3 седмици, когато получих съобщение за потвърждение на плащането на една от заявките (500 USD), което видях отразено в салдото ми, което намали 500, което на дни се върна в казино сметката ... Проверих историята на плащанията и бях ефективно отхвърлен. Но никога не съм бил уведомен от нито едно съобщение. След това дойдох да ги изпратя по имейл до екипа за поддръжка (до ден днешен очаквам вашия отговор), а също и до онлайн чата, но те не могат да ми дадат отговор. Минаха дни и отново получих нов имейл, потвърждаващ плащането на 500, които също бяха отхвърлени до дните (без уведомление). След това отправих нова молба за теглене, но вече не по метода на банковия превод в Латинска Америка, а по банков път. Надявам се, че този път това може да бъде решено, но бих помолил казиното да провери първите заявки, тъй като вече е прекарало повече време, отколкото е предвидено в неговите условия и все още не получавам нищо.

filefile U

Автоматичен превод:
преди 3 години

На това изображение показвам едно от 500 плащания, когато беше одобрено (тогава 06/08 беше отхвърлено) file

Автоматичен превод:
преди 3 години

Актуализация на състоянието ми.

Днес се събудих с 5 съобщения от Vulkan Vegas, потвърждаващи плащането на 2080 usd (знам, че ще отхвърлят плащането ми след няколко дни, защото го направиха с първите две заявки.


Е, и по отношение на първите 2 искания от 500, които бяха отхвърлени и отново поискани от „Банков превод", те бяха отхвърлени по това време, след като бяха одобрени като другите искания (2080).


Все още нямам отговор, имейл или съобщение от казиното, съобщаващи за грешка.

. filefile

Автоматичен превод:
Baru
преди 3 години

Измамниците казват

Автоматичен превод:
Baru
преди 3 години

Здравейте, бихте ли ни информирали за вашия случай относно тегленията?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Не ми платиха депозит от 50 долара


Автоматичен превод:
alfonso
преди 3 години

Значи се опитахте да депозирате пари и те не стигнаха до вашата казино сметка?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кой може да ми каже какви отзиви за Vulkan Vegas? Ще бъда потвърден бързо, RTP също се проверява. Но никога не съм плащал, моля за честни отговори без играчи, които са загубили пари поради разочарование.

Автоматичен превод:
phein67
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но не разбирам въпроса ви.

Опитайте се да поставите името на казиното в лентата за търсене и ще видите всички резултати, след което щракнете върху правилния сайт, който искате да проверите и прегледайте:

file

Внимавайте обаче, има много казина с подобни имена. Също така не се колебайте да прегледате оплакванията , просто попълнете името на казиното.

Надявам се да помогне малко.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добър вечер, бих искал да знам защо. В момента на теглене на парите ми ги отхвърлят и аз се регистрирах и всичко съответно, но няма случай, не мога да си изтегля парите, истината е, че наистина имам нужда от тези пари, не съм много добре със здравето или финансово.

Ако можете да ми помогнете, ще бъде от голяма полза, благодаря ви много предварително

Автоматичен превод:
maurolillo283
преди 1 година

Здравейте,

трябва да попитате казиното, за да получите правилен отговор. Може да има много причини.

Най-често срещаният проблем е проверката на акаунта, така че ми позволете въпрос: Вашият акаунт напълно ли е потвърден, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм чувал никакви оплаквания за тях преди.

Автоматичен превод:
ottodickmann
преди 1 година

Въпреки че смятам, че всичките ви публикации с едно изречение не следват никаква конкретна цел, не се колебайте да проверите секцията за оплаквания - докоснете/щракнете върху зелената връзка 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Използвам акаунта си във Vulkan Vegas от доста време и никога не съм успявал да направя теглене, това вече е недопустимо и идвам да направя съответното оплакване. На 24 юни направих последното теглене, $100 000 чилийски песо, наистина тегленето ми беше прието в рамките на 2 работни дни, но не беше обработено, казаха ми да изчакам още 5 работни дни, изчаках търпеливо и нищо не се случи, затова проверих отново в чата и ми казаха само, че това е проблем от моя "външен доставчик", попитах как мога да знам какво се случва и също не получих никакви отговори, просто трябваше да чакам, отидох така за повече от 3 седмици, без да получа никакъв отговор, просто ми казаха, че не е възможно и че нямат нищо общо с това, попитах защо не е възможно, каква е грешката и те ми казаха, че не могат да кажат аз, че трябва просто да чакам. Днес, 17 юли, влязох отново в страницата, за да попитам за хиляден път... парите се върнаха в сметката ми в казиното и тегленето беше отхвърлено... как става това? Те вече го бяха приели, практически 1 месец и се промени от прието на отхвърлено, попитах отново през чата и те ми казаха, че не знаят нищо, че не могат да отговорят в момента, че са изпратили заявка кой знае къде и след това пак да питам. Поисках им имейли с информация за моето пенсиониране и те казаха не, те винаги казват не на всичко. Предполагам, че никога няма да получа парите си, защото изглежда, че това е истинска измама... намерението ми с това съобщение е да знам дали можете да ми помогнете с нещо, да ми кажете дали това има решение, как да процедирам или как да предприемете правни действия срещу казиното.

На всички нови потребители на казино препоръчвам да не се надяват, казиното VULKAN VEGAS не плаща и ако го прави, трябва след месеци, ужасно преживяване, те наистина оставят много да се желае

Автоматичен превод:
kavaquisa
преди 1 година

Здравейте!

Мисля, че би било честно да се каже, че жалбата беше разрешена супер бързо и казиното не трябва да бъде обвинявано за самия проблем. 🙂 Но не се притеснявайте, радваме се, че можем да помогнем.

Желая ти много късмет!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, пиша ви, защото казиното Vulkan Vegas не ми позволява да тегля парите и съм там от седмица, така че можете ли да ми помогнете или към кого трябва да се обърна? Благодаря ти

Автоматичен превод:
WendolyM
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че сте в трудна ситуация. Казиното каза ли ви причината, поради която не ви позволи да изтеглите парите? Опитахте ли да поискате чат на живо или поддръжка, или изпратихте имейли?

Въз основа на това, което споменахте, бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Можете да отворите такъв тук: https://es.casino.guru/quejas . Прилагам също линк към ръководство, което съдържа полезна информация относно оплакванията: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

Ако имате някаква нова информация или имате нужда от помощ, не се колебайте да пишете във форума.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да изтегля парите от сметката си повече от месец и не ми позволяват да изтегля, качвам домашния адрес като луд всички документи ток писмо вода телефон какво тегля пари от сметката си всички тези неща и нищо, те не го приемат, наистина бих искал да ми дадат парите, от които се нуждая, и не ми се струва честно, че за да вложиш пари в играта няма толкова много процедура, но за да ги извадиш те сложете парите, но бих искал да ми помогнете с това неудобство, моля или случайно кажете, че парите не са Извадете, че са само инвестирани, много от нас се нуждаят от парите, които имаме в казиното, никой не знае нуждите на никого, разреши това неудобство, благодаря

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини