N1 казино измама? (страница 9)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
46680 преглеждания 205 отговора |
|
1...8 9 1011
Romi
преди 2 месеца

Защо не ми отговаряте, вие се опитвате да покриете казиното си, моля, искам да ми кажете как да се справя със случая Искам да обжалвам пред прокуратурата за киберпрестъпления n1 казино позволи 13 акаунта да бъдат направени с фалшиви данни без никаква проверка и идентификация и депозити да бъде направен във всичките 3 акаунта от една и съща карта, това е незаконно и след това казиното конфискува и присвои сумите на депозита

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Умолявам ви, отговорете ми официално, че депозитите от 580 евро, които са задържани от казиното, няма да бъдат върнати, за да може да се проведе разследване от прокуратурата, че казиното е позволило да бъдат създадени 13 акаунта с невярна информация без потвърждение и идентификация и беше направено на всички сметки депозити от една и съща карта, за да се намерят служителите на казиното, които конфискуваха и присвоиха моите пари


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е топ казино, никога преди не съм имал проблеми с него. Жалко, че така са се развили нещата при вас.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е измама, те са позволили да бъдат създадени 13 акаунта с фалшива информация без никаква проверка и каквато и да е идентификация и да правят депозити във всички сметки от една и съща карта без никакъв контрол, след това те конфискуваха общата стойност от 580 евро и казиното отказва да направя възстановяването, докато съм им изпратил цялата информация, която бяха поискали от мен, за да направя възстановяването никога не се е случило и няма начин за комуникация, който да ми обясни как акаунтите са създадени с фалшива информация и как същата карта може да се използва в повече от един акаунт те също отказват да отговарят на имейли

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Защо не ми отговаряте, вие се опитвате да покриете казиното си, моля, искам да ми кажете как да се справя със случая Искам да обжалвам пред прокуратурата за киберпрестъпления n1 казино позволи 13 акаунта да бъдат направени с фалшиви данни без никаква проверка и идентификация и депозити да бъде направен във всичките 3 акаунта от една и съща карта, това е незаконно и след това казиното конфискува и присвои сумите на депозита

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вие ли създадохте тези акаунти? Видях, че основният проблем е, че имате дублирани акаунти, така че съжалявам. Що се отнася до киберпрестъпленията, ние нямаме власт в тези случаи, защото е извън обсега ни. Ще трябва да се свържете с полицията или адвокати.

Разбира се, не винаги е възможно да ви отговорим веднага, ние не работим 24/7, така че бъдете търпеливи следващия път, моля.

Въпреки че съжалявам за случилото се, би било добре да не нарушавате правилата на казиното, за да избегнете подобни неща следващия път. За съжаление, казината не са длъжни и в повечето случаи дори не верифицират акаунти веднага. Понякога те дори не го правят при първото теглене, така че вероятно не са имали начин да знаят, че сте депозирали със същата карта, докато не се извърши проверката.

Мисля, че това е добър урок от подобна ситуация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Незаконността принадлежи на казиното, което е позволило да бъдат създадени 13 акаунта с фалшива информация без проверка и идентификация и да бъдат направени депозити във всички сметки от една и съща карта по този въпрос не е имало контрол и разследване, така че вие също сте оправдани n1 casino че ми е изневерил

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е топ казино, никога преди не съм имал проблеми с него. Жалко, че така са се развили нещата при вас.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хей, виждам, че опитът на играчите е различен в това казино. Какво бихте казали, че е най-доброто нещо в това казино за вас? 🤔😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Това казино е трагично, няма начин да се свържете с мен, те не отговарят на имейли, помолих някой отговорен да се свърже с мен и те игнорират молбите ми. 7 месеца не мога да намеря решение на проблема си.

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

Добре, но отговорът за вас също беше публикуван и вие не отговорихте на него. Вероятно би било по-добре да отговориш на това, отколкото на нещо, където аз отговорих на друг играч.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Какво точно да отговоря? Обясних ви, че казино n1 позволи да бъдат направени 13 акаунта с фалшиви данни без никаква проверка и идентификация с фалшиви имейли и телефонни номера и позволи всички акаунти да бъдат депозирани от една и съща карта, след което те конфискуваха сумите и след това нямам комуникация или отговарят на имейли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Казиното позволи да бъдат направени 13 акаунта с фалшиви телефонни номера и имейли, регистрациите бяха направени без никаква проверка и идентификация и след това позволи да се направят депозити във всичките 13 фалшиви акаунта от една и съща дебитна карта, където след това конфискува депозитите без продължавам с възстановяване и без никакво обяснение как са направени депозити в сметки с невярна информация в продължение на 7 месеца, опитвам се да се свържа с някой, който отговаря за казиното, но отношението е неприемливо, те не отговарят на съобщения и няма друг начин за комуникация

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Уважаеми Гарас,

Позволете ми да бъда малко откровен по този повод:

Тъй като почти всяко днешно казино заявява в своите условия доста ясно, че само акаунт е разрешен на потребител, бих казал, че вие, като опитен играч, трябва да разберете, че казиното не е виновно за нарушаването на вашите условия. Разбира се, можем да обсъдим подробностите зад вашите злощастни преживявания, но усещането е наистина странно, ако някой, който е показал усилието да създаде 13 фалшиви акаунта в казиното, нарече такова казино измама.

От моя гледна точка това е поведение, типично за пристрастни играчи или злоупотребяващи с бонуси.

Имайки предвид общата логика, никой от вашите допълнително създадени акаунти няма да премине KYC, следователно резултатът отново ще бъде лош за вас.

В такава ситуация играчите са склонни да очакват казиното да ги предпази от вредни преживявания, особено ако са показали или дори признали пристрастяване, но втората страна на монетата също е доста очевидна:

Всяко казино има различна платформа, понякога се изискват само вашето име, имейл и парола за регистрация, не е възможно да се открият няколко акаунта. Тъй като е общ стандарт, че KYC се задейства от заявката за теглене или когато сумата за теглене достигне определена сума, служителите на казиното просто очакват играчите да следват правилата, за да се предпазят от неприятни изненади.

Бих казал, следвайте правилата докрай, за да наречете казиното измама по-късно. Надявам се, че разбирате това.


Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.


Моля, погрижете се за себе си.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Обяснявал съм ви много пъти, че фалшивите акаунти не са направени от мен, трета страна създаде 13 акаунта с фалшиви данни и една и съща карта беше използвана във всички акаунти, казиното също не направи никакви проверки, за да потвърди акаунтите с фалшиви данни или как картата се използва в повече от една сметка

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Ако можете да го докажете, моля, отворете отново жалбата и нашият екип със сигурност ще я разгледа. Но без никакви доказателства, за съжаление, не можем да направим нищо.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Изпратих ви да отворите отново жалбата, но не получих отговор, мога също така да ви изпратя транзакциите, които са направени към всички сметки от една и съща карта и че сметките са направени с невярна информация, не знам как мога да го докажа, имам само един телефон и само един имейл, така че не можах да направя друга сметка със същите данни, казиното трябва да ми обясни как са направени 13-те сметки с несъществуващи данни без проверка и как са направени депозитите направени във всички тези сметки от една карта

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Е, всеки път, когато се опитате да отворите отново жалба или дори да подадете такава, трябва да дадете на екипа ни малко време, за да стигне до нея. Всеки ден получаваме стотици оплаквания, така че няма възможност да стигнем до тях веднага.

Вярвам, че сте получили отговор от нашия екип за разглеждане на жалби и, както виждам, той беше отхвърлен, за съжаление. Без да предоставите никакви доказателства за това, което се опитвате да кажете, е наистина трудно да се направи случай от това, знаете.

Съжалявам, че не можахме да бъдем полезни тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Обяснявал съм ви много пъти, че той не ми отговаря, нито казиното отказва да ми обясни как са направени сметките с фалшиви данни, всички сметки таксуват ли една и съща дебитна карта? Трябва да разбера как е направено това, за да не измамят и другите си клиенти3

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Надявам се, че ще намерите решението.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Как да намеря решението, след като отхвърляте жалбата и покривате казиното без проверка

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

За съжаление, без никакви доказателства не можем да ви помогнем по никакъв начин. Изобщо не е прикриване.

Ако има доказателства, случаят може да се води.

Съжалявам, но не бихме се преместили никъде по този начин.

Автоматичен превод:
1...8 9 1011
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини