НачалоФорумОбсъждане на жалбиN1 казино измама?

N1 казино измама? (страница 10)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
50 437 преглеждания 234 отговора |
|
1...9 10 1112
Romi
преди 2 месеца

Изпратих ви доказателство Изпратих ви транзакции по моята сметка, които направиха 580 евро депозити едновременно от същата карта, може ли казиното да докаже, че са направени към една сметка и 13 фалшиви?

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

За мен изглежда, че за целите на жалбата това всъщност не беше доказателство. Сигурен съм, че може да се използва правилно иначе. Ако не греша, сега казвате, че предоставянето на транзакции, свързани с един акаунт, също доказва, че не е имало 13 други акаунта? Въпросът е, че казиното, от друга страна, осигури връзки между всички тези акаунти. Ти сам го каза:

„Само един акаунт е потвърден. Другите акаунти са направени без никаква проверка и грешен имейл и една и съща карта е използвана във всички акаунти, без казиното да иска каквато и да е проверка "

Честно казано, съзнателно си нарушил основното правило. Съжалявам, но няма много какво да добавя.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Как може една и съща карта да се използва за повече от една сметка? И как е възможно да регистрирате акаунт с фалшиви данни без никаква проверка?

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

Нека обясня.

Същото обяснение, базирано на същите принципи, се прилага и за двата въпроса:

Очевидно всеки играч може да постигне това в казина, които предлагат само бърз процес на регистрация. Промяната на много малко необходима информация е нещо, което обикновен играч би направил. не мислиш ли

Както съм сигурен, че знаете, проверката при бърза регистрация не е масова практика. Разчитането на нещо, което предлагате, вместо на това, което активно разбирате, води до подобни ситуации.

Както използването на една и съща карта, така и регистрирането на няколко акаунта е единственото решение на играчите, което казиното не може да предотврати. Точно това е причината, поради която почти всяко казино (с изключение на анонимните) ясно посочва и двете в условията си. Обикновено, когато потвърдите регистрацията си, вие се съгласявате и с правилата и условията.

Наистина е много лесно обаче: Никога не създавайте повече от един акаунт, защото използването на една и съща карта за множество акаунти вероятно няма да ви създаде никакви проблеми - с един акаунт, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Но как може да се използва в повече от един акаунт? Тъй като имаше сметка, идентифицирана с реалните ми данни и карта. Как картата може да се използва отново в други акаунти с фалшиви данни?

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

Тъй като няма физическо ограничение, което да ви блокира активно, когато използвате една и съща карта в различни акаунти. Отговорността да спазвате правилата, с които сте се съгласили преди това, е основно ваша. Моля, не очаквайте казината да наблюдават всички ваши действия, за да ви предотвратят нарушаването на правилата.

Опитайте се да помислите за това по следния начин: Защо казиното ще инвестира в такъв усъвършенстван ограничителен инструмент, ако в правилата е ясно посочено, че не можете да го правите така или иначе? Логичният резултат е, че казиното се справя с последствията от вашите действия, но вие трябва да обмислите причината.

Разбирате ли какво имам предвид, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

И как стана така, че депозитите бяха запорирани веднага, без да се върнат парите? Законно ли е казиното да разреши извършването на депозити и да продължи с конфискация?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Въпреки че направих толкова много оплаквания, че казиното е конфискувало депозитите ми без никакво обяснение и защо няма начин да се свържа с казиното, за да знам какво е направено с конфискацията

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

Правилно ли разбирам, че имате предвид депозитите от множеството ваши сметки?

Е, вие сте нарушили техните правила, като сте отворили тези сметки, така че ако в техните условия е ясно посочено, че това е строго забранено и казиното ще конфискува парите от тези сметки, те са го направили.🤷‍♀️

В повечето казина, както вече сме казвали многократно, проверката се извършва само при теглене, а не при депозити. Когато сте преминавали през процеса на проверка, едва тогава казиното е разбрало, че сте отворили няколко акаунта и е иззело депозитите.

Така ли стана, нали?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Пак питам защо няма начин да се свържа с казиното? Поисках няколко пъти да ми обяснят как казиното настоява да ми възстанови 100 евро от 580, които бяха депозирани, по същия начин помолих отговорен човек да се свърже с мен или правния отдел на казиното с моя адвокат и те не са имали начин да се свържа с казиното, за да ми обяснят как освобождават част от депозитите, тъй като всички те са направени по един и същи начин от фалшиви акаунти

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

Обзалагам се, че казиното е убедено, че няма какво друго да се обсъжда. Даже тук във форума сме обяснили всичко май.

Обикновено, когато играчът не спазва правилата, той също не е годен за възстановяване на средства. Вероятно все още не разбирам защо смятате, че трябва да получите нещо при многократно описаните обстоятелства.

Какво ви кара да мислите, че трябва да ви бъдат върнати парите, моля?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Обяснявам ви, че няма начин да се свържете с мен, изпратих ги няколко пъти за отговорни лица да се свържат с мен и адвокатът ми също ги изпраща и той не отговаря и няма друг начин да се свържете с мен това е измама Казино n1 позволява на клиентите да направят депозит, след което продължава с конфискация и няма начин за комуникация

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

Как ще мога да разбера защо казиното иска да ми възстанови 100 евро от общо 580 евро, които са конфискувани? Как да разбера, че не е имало измама и останалата сума не е конфискувана от служители на казиното, тъй като няма начин да се свържа с тях и моят правен съветник не може да се свърже с тях?

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

Както вече беше казано много пъти, за съжаление не можем да направим нищо по въпроса.

Вашето оплакване беше отхвърлено като неоснователно, защото сте нарушили правилата. Завършва тук за нас; няма начин да се продължи повече.

Моля, бъдете здрави и се опитвайте да спазвате правилата през цялото време, за да избегнете ситуации като тази.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Възможно ли е да не мога да се свържа с казиното с отговорен човек, за да ми обясни как са направени 13 акаунта с фалшиви данни и са таксували картата ми възможно ли е да обясня, че казиното ме е измамило и няма начин да се свържа с казиното и жалбата отхвърля ли се?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Защо не мога да се свържа с ръководството или адвоката си, за да получа обяснение как да възстановя част от сумата, тъй като случаят е същият и дали е законно да се създават акаунти с фалшива информация без каквато и да е проверка и да се използва същия във всички счетоводна карта; Не може ли да няма комуникация с казиното и това да е законно?

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

За да бъда напълно честен и уважителен, смятам, че мениджърът на казиното е загубил интерес да отговаря на вашите въпроси и колкото по-дълго продължаваме този разговор, толкова по-добре разбирам неговия подход. Не е против закона да игнорирате някого; в определени ситуации това е правилното нещо.

Помислете за всички нас; многократно сме задавали същите въпроси от вас, но все още не разбирате, че не можем да ви помогнем и сега няма какво повече да говорим.

Моля, прегледайте отново целия обмен на информация; несъмнено ще намерите всички отговори.

Ако предпочитате да продължите да използвате думата „незаконен" неправилно, тогава несъмнено сте създали повече акаунти незаконно; всичко друго е незначително. Това беше началото на нарушението на правилата, което доведе до тази точна ситуация.

Все още се опитвам да ви разбера, но няма да отговаряме на едни и същи въпроси отново и отново

Ние всички оценяваме вашето разбиране.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Управителят на казиното никога не се е свързвал с мен или адвоката ми и това е незаконно, тъй като никога не сме получили обяснение как е възможно 13 акаунта да са създадени с невярна информация използвана е същата карта депозитите са конфискувани общата сума от 580 евро и решението на казиното е да иска да възстанови част от 100 евро. Многократно съм ги молил да ми обяснят как съществува това изключение, тъй като случаят е същият и никога не са се свързвали с мен, когато няма начин да се свържа всяко казино или който и да е правен отдел това не е ли незаконно?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Не мисля, че има друго легитимно казино, където да няма начин правният отдел да се свърже с моя правен съветник, за да разследва фалшивите сметки с фалшивите данни, които са таксували картата ми, и да бъде разследван от отдела за киберпрестъпления, не опитайте се да прикриете казиното, което конфискува моите депозити

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моля, ще ми отговорите дали има смисъл, че в легитимно казино няма начин да се свържете с някой отговорен и няма правен отдел, който да отговори на техния извънсъдебен адвокат за по-нататъшно разследване на фалшивите сметки и конфискацията на депозити?

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини