N1 казино измама? (страница 8)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
45511 преглеждания 205 отговора |
|
1...7 8 9...11
Добавете пост
Garas
преди 3 месеца

Geia sou. Виждам, че сте успели да подадете жалба и сега тя чака да бъде прегледана от нашия екип.

Моля, останете на място и ние ще се свържем с вас скоро. Надяваме се, че заедно ще успеем да решим всичко.

Получили ли сте новини от казиното до сега, може би? Ако имате новини, моля, препратете ни ги.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не, нямам информация, всеки ден ги пращам да ми обясняват защо не ми връщат конфискувани депозити от 580 евро, защото не знаех, че дублиращите сметки са забранени и не ми връщат отговори ми. Не съм получавал никаква поща от казиното повече от месец, докато те изпращат всеки ден, за да ми обяснят дали е законно, че са конфискували депозитите, без да направят връщане

Автоматичен превод:
Garas
преди 3 месеца

В такъв случай наистина искам да видя какво ще може да направи нашият екип за оплаквания. Просто трябва да изчакам малко, за да могат да разследват.

Само моля, отсега нататък имайте предвид винаги да четете условията на всяко казино, преди да депозирате. Със сигурност можете да избегнете подобни проблеми.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Никой не ми отговори дали е законно, че казино n1 не ми е върнало 580 евро от конфискуваните депозити и защо обслужването на клиенти никога не ми отговаря казиното

Автоматичен превод:
Garas
преди 3 месеца

Както виждам, жалбата ви беше затворена като неоснователна поради причините, които Вероника написа там като такава: „Създаването на множество акаунти е забранено, защото може да се използва за използване на бонуси или избягване на ограничения, което може да доведе до несправедливи предимства и усложнения както за казино и други играчи."

Освен това, за да отговоря на въпроса ви относно законността на подхода на казиното,. Тъй като тук не сме юристи, наистина не можем да ви дадем отговор на такъв въпрос. Единственото, което можем да кажем е, че Правилата и условията на казиното ясно посочват, че създаването на множество акаунти е забранено и нарушаването им води до конфискация на средства.

За съжаление не можем да повлияем на поддръжката да отговори на своите играчи, въпреки че вярваме, че те винаги трябва да го правят.

Надявам се, че това ще ви помогне следващия път да избегнете подобна грешка.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Обяснявал съм ви много пъти, че в моя случай не е използван бонус, тъй като депозитите са били конфискувани от самото начало и не е извършено възстановяване и казиното никога не ми отговаря, за да знам какво се е случило

Автоматичен превод:
Garas
преди 3 месеца

Най-важното според мен е да запомните, че жалбата е отхвърлена поради множество пробиви на акаунти. Освен анонимните казина, това просто не е позволено.

Имаше много малко оплаквания, които видях разрешени, дори в случаите, когато играчът имаше основателна причина да наруши няколко правила за акаунт.

Наистина не искаме да спорим с вас или да ви четем лекции, но смятам, че вашите допълнения нямат голямо значение за основния проблем, повдигнат от създаването на множество акаунти.

съжалявам

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Никога не сте ми отговорили дали сте се свързвали с казино n1 и дали е законно да конфискувам депозитите ми без възстановяване

Автоматичен превод:
Garas
преди 2 месеца

здравей

ние, администраторите, не се свързваме с казината и както вярвам, че обясних, не предоставяме правни съвети. Ние обмисляме дали caisnos действат честно или не. Ето защо, ако предпочитате да обсъждате закон и правни изявления, силно препоръчвам да се консултирате с адвокат. За предпочитане човек с опит в хазарта.

Тъй като сте подали жалбата, отговорникът по жалбата може да се свърже с представителя на казиното, ако е необходимо. Това е една от най-вероятните стъпки при несигурни обстоятелства, описани в инструкциите за играчите . Във всеки случай ще бъдете информирани за всяко развитие, но никога не пречи да прочетете ръководството, което споменах.

Съжалявам, че изминаха повече от три седмици, откакто обсъдихме въпроса; следователно бих оставил подробностите за жалбата, защото не мога да си спомня много. Освен това, това е форум и ние не разрешаваме проблеми тук за това; Вярвам, че не е толкова сериозно. Ще се опитам поне да съм в крак с напредъка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Крадци и гадове

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното продължава да отхвърля имейлите ми, без да отговаря на чата ми и служител на казино се опита да ме заблуди, като излъга, че сумата е извършена

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не го влизайте с парола

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Крадци и гадове

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, бихте ли ми казали или обяснили какво се е случило в казиното, ако имате това мнение? Сигурно би било по-добре от такива обиди.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното продължава да отхвърля имейлите ми, без да отговаря на чата ми и служител на казино се опита да ме заблуди, като излъга, че сумата е извършена

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хм, както Радка каза, ще трябва да изчакаме нашия екип за оплаквания, за да разберем и дали могат да ви помогнат. Казиното, което не ви отговаря, със сигурност не е приятно, но няма какво повече да направите, освен да изчакате и да видите как ще се развие. Така че би било възможно и ако научите нещо ново, можете да го кажете. Надявам се, че това ще бъде решено справедливо възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

n1 casino е измама служителите са конфискували моите депозити, те ме попитаха за данните ми, за да възстановят сумата и никога не ми върнаха сумата и няма начин да се свържа с тях, защото те не отговарят, внимавайте за n1 casino и guru casino има не е направено нищо далеч от n1 казино е измама

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

За съжаление, не можахме да ви помогнем повече с вашата жалба поради факта, че сте нарушили правилото и сте отворили дублираща се сметка, което е ясно посочено в условията на казиното като забранено.🤷‍♀️

Моля, не забравяйте да прочетете пълните условия всеки път, преди да депозирате в някое онлайн казино, за да избегнете проблеми като този.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното поиска моите данни, за да възстанови сумата. Изпратих всичко и възстановяването никога не дойде толкова много месеци, че се опитват да ме подведат и излъжат

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

О, това е лошо.

Честно казано, страхувам се, че няма много за помощ. Ситуацията би била много по-лесна, ако вашият случай по отношение на заявени възстановявания не беше приключен като неоснователен. Съжалявам, че мненията ни се различават.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Значи не е имало проверка, че 13 казино сметки са направени с фалшиви данни без никакво потвърждение и проверка от казиното и те са позволили всички тези сметки да бъдат депозирани от една и съща карта?

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

защо не ми отговаряш Защо казино n1 е покрито. Искам да ми кажете какво трябва да направя, за да разкрия измамата. Искам да обжалвам пред прокуратурата за киберпрестъпления как така 13 сметки са направени с фалшиви данни без никаква проверка и идентификация и са направени депозити във всички сметки от едно и също карта? Не е ли незаконно казиното да позволява една и съща карта да се използва в повече от една сметка?

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини