здравей
ние, администраторите, не се свързваме с казината и както вярвам, че обясних, не предоставяме правни съвети. Ние обмисляме дали caisnos действат честно или не. Ето защо, ако предпочитате да обсъждате закон и правни изявления, силно препоръчвам да се консултирате с адвокат. За предпочитане човек с опит в хазарта.
Тъй като сте подали жалбата, отговорникът по жалбата може да се свърже с представителя на казиното, ако е необходимо. Това е една от най-вероятните стъпки при несигурни обстоятелства, описани в инструкциите за играчите . Във всеки случай ще бъдете информирани за всяко развитие, но никога не пречи да прочетете ръководството, което споменах.
Съжалявам, че изминаха повече от три седмици, откакто обсъдихме въпроса; следователно бих оставил подробностите за жалбата, защото не мога да си спомня много. Освен това, това е форум и ние не разрешаваме проблеми тук за това; Вярвам, че не е толкова сериозно. Ще се опитам поне да съм в крак с напредъка.
Hello,
we admins don't contact casinos, and as I believe I have explained, we don't provide legal advices. We consider w´hether caisnos act fairly or not. Thus, if you prefer to discuss law and law statements, I strongly recommend consulting with a lawyer. Preferably one skilled in gambling matters.
Since you have submitted the complaint, the complaint handler may get in touch with the casino representative if necessary. It is one of the most likely steps during uncertain circumstances described in the instructions for players. In any case, you will be informed of every development, but it never hurts to read the guide I mentoned.
I'm sorry it has been more than three weeks since we discussed the matter; hence, I would leave the details for the complaint, because I can't recall much. Furthermore, this is a forum, and we do not resolve issues here for that; I believe it is not that serious. I'll try to keep up with the progress at least.
Автоматичен превод: