N1 казино измама? (страница 7)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
46392 преглеждания 205 отговора |
|
1...6 7 8...11
vashbet
преди 5 месеца

Както виждам във вашата жалба, нашият екип не успя да продължи и това беше обяснението: „Поради липса на достатъчно доказателства и решението от Алтернативното разрешаване на спорове (ADR), не бяхме в състояние да помогнем допълнително и жалбата отново беше отхвърлена."

Така че, за съжаление, това е причината Ник да не може да направи много по вашия случай, не поради липса на интерес.

Ако смятате, че имате някакви нови доказателства, опитайте да отворите отново жалбата си и съм сигурен, че нашият екип ще я разгледа.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казино n1 конфискува депозитите и отказва да възстанови пълната сума на конфискуваните депозити и те не отговарят на имейлите и блокират разговорите в чата на живо, за да избегнат отговор за незаконната конфискация на моите депозити

Автоматичен превод:
Garas
преди 4 месеца

Бихте ли ни обяснили проблема малко повече, моля? Как ви конфискуваха депозитите? Не го разбирам напълно.🤷‍♀️

Можем ли да помогнем по някакъв начин?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направени са депозити за дублиране на сметки, защото не знаех, че не е позволено

Автоматичен превод:
Garas
преди 4 месеца

Е, откриването на дублиращи се акаунти е забранено в повечето онлайн казина и винаги е посочено в условията за ползване. Наистина е важно да четете условията всеки път, когато искате да отворите нова сметка в което и да е онлайн казино, защото със сигурност можете да избегнете бъдещи проблеми, като го направите.

Колко време играхте в това казино и каква беше причината да отворите повече от една сметка?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Не знаех, че е забранено и не играх Отворих сметките Направих 580 евро депозит и парите бяха конфискувани сметките бяха затворени и N1 казино отказва да върне конфискуваните 580 евро и не отговаря моите имейли и чат на живо

Автоматичен превод:
Garas
преди 4 месеца

Предлагам ви да подадете жалба тук с нашия екип, ако желаете. Опишете добре проблема и се надяваме, че ще има някакъв шанс всичко да бъде разрешено.

Какво казваш? Готови ли сте за това? Ето връзката и ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Бяха предприети някои действия по отношение на измамата и конфискацията на моите депозити от казино n1

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Играх сега юли 2024 г. в това казино и взех техния бонус и спечелих 150 евро, направих завъртането, което искаха, и отивам да изтегля 150, те закъсняват и след това ми казват, че съм заложил 5 евро и съм надвишил бонуса ограничения, лъжи Никога не съм играл залог от 5 евро само веднъж, купих бонус от 20 евро, където залогът беше 0,2 минути, изпратих им имейл, те ми отговориха, че да, далеч, изпратете всички при защитника на потребителите и ги затворете, или да заведем масово дело срещу измамниците

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
artmez
преди 3 месеца

Така че правилно ли разбирам, че те обвиниха, че си нарушил максималния залог, но ти изобщо не си го надвишил? Това вярно ли е?

Всъщност можете да проверите това в историята на залозите, ако казиното може да ви го предостави. Опитайте се да го поискате и ако видите, че не желаят да съдействат, не се колебайте да дойдете при нас и нашият екип за оплаквания с удоволствие ще разгледа всичко това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не мога да гледам историята на залаганията си само няколко завъртания, мога да гледам последните и когато им казах да ми изпратят доказателствата, че съм надвишил максималния залог, те ми казаха да гледам историята си и не мога и те знаят, също и аз казах им, че ако това е защото съм купил бонус от 20 евро, те го нямат в полиците си и те казаха, че може да е така, и след това промениха правилата си и писането на правилата също за купени бонуси, напълно лъжци на Фройд


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казино n1 продължава да не отговаря на имейли и чат на живо и нямам комуникация и не знам какво ще се случи и дали е законно, че в продължение на 6 месеца са иззели депозитите ми без никакво възстановяване

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Няма по-лоша компания от казино n1, те не спазват условията и разпоредбите и няма контакт с тях за обслужване

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не мога да гледам историята на залаганията си само няколко завъртания, мога да гледам последните и когато им казах да ми изпратят доказателствата, че съм надвишил максималния залог, те ми казаха да гледам историята си и не мога и те знаят, също и аз казах им, че ако това е защото съм купил бонус от 20 евро, те го нямат в полиците си и те казаха, че може да е така, и след това промениха правилата си и писането на правилата също за купени бонуси, напълно лъжци на Фройд


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В този случай бих искал да ви предложа да подадете жалба тук до нашия екип и те ще се опитат да помогнат. Надяваме се, че казиното ще сътрудничи и ще предостави цялата информация.

Ако проявявате интерес, моля, започнете процеса тук 👈 и ни уведомете, ако имате нужда от някакъв вид помощ.

Какво казваш? Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Няма по-лоша компания от казино n1, те не спазват условията и разпоредбите и няма контакт с тях за обслужване

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Наистина съжалявам, че проблемът продължава да съществува и казиното не желае да сътрудничи.

Вярвам, че нашият екип обикновено може да се свърже с това казино, когато трябва да разреши жалба. Така че, ако желаете, подайте жалба и ни оставете да разследваме. Дано има някакво раздвижване по отношение на всичко това.

Можете да видите всички оплаквания тук и да проверите как казиното обикновено си сътрудничи.

Моля, уведомете ни как сте решили да продължите напред. Ще чакаме тук, готови да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Подадох жалба, но никой не ми отговори

Автоматичен превод:
Garas
преди 3 месеца

Вие сте създали жалбата, но не сте написали нищо. Какво от това, което ни изпратихте, за да разберем, моля? Затова явно никой не ти е писал обратно. Опишете ситуацията си и не изпращайте един и същ прикачен файл, защото те не знаят какво да правят с него, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм описал защо не ми се дава възможност да напиша това, което се опитвам да напиша се изтрива, но ви изпратих описанието на ситуацията в имейл

Автоматичен превод:
Garas
преди 3 месеца

И така, имате проблем с жалбата си, а? Затова опитайте да го отворите в анонимен/инкогнито прозорец и вижте дали продължава да се изтрива. Като алтернатива, къде изпратихте имейла, на какъв адрес, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих депозит от 580 евро в двойна сметка, без да знам, че това не е позволено и казиното конфискува депозитите, затвори сметката, не върна 580 евро, които бяха конфискувани и не отговаря на имейлите ми относно случай

Автоматичен превод:
1...6 7 8...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини