N1 казино измама? (страница 7)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
34743 преглеждания 153 отговора |
|
1...6 7 8
Добавете пост
steliospod
преди 3 месеца

Ако смятате, че нашият екип за жалби може да ви помогне с това по някакъв начин, не се колебайте да подадете жалба тук. Сигурен съм, че те ще разгледат по-задълбочено вашия случай и ще се опитат да намерят възможно най-доброто решение. Какво ще кажете, ще опитате ли това? Ето връзката, ако искате да подадете жалба .

Уведомете ни, моля, за вашето решение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Екипът за жалби в моя случай изобщо не беше полезен.

Има ли някой по-сериозен от Ник специалист по жалби?

Явно пак побърза да затвори темата? защото прегледа публикациите ми и входящата кутия, която получи

Той пропусна да спомена, че е подадена втора жалба, със съгласието - подсказване на комисията, тъй като реакцията и отношението на фирмата се оценяват като укорими

Επέμεινα με μια deύterη, πιο στοχευμένη καταγγελία στην επιτροπή και πeriminω τη τη νεα ελιξη.

Той не се нае да коментира и отговора на компанията, който получи на имейла си. Освен факта, че не си проверява имейлите.

Единственият му ефект беше да поиска отговор от компанията, който получи и след това да затвори темата, като ясно беше посочено, че има ново официално оплакване.

Моля жалбата да бъде отворена отново и някой с необходимото време и интерес да се заеме с нея.

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
vashbet
преди 3 месеца

Както виждам във вашата жалба, нашият екип не успя да продължи и това беше обяснението: „Поради липса на достатъчно доказателства и решението от Алтернативното разрешаване на спорове (ADR), не бяхме в състояние да помогнем допълнително и жалбата отново беше отхвърлена."

Така че, за съжаление, това е причината Ник да не може да направи много по вашия случай, не поради липса на интерес.

Ако смятате, че имате някакви нови доказателства, опитайте да отворите отново жалбата си и съм сигурен, че нашият екип ще я разгледа.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казино n1 конфискува депозитите и отказва да възстанови пълната сума на конфискуваните депозити и те не отговарят на имейлите и блокират разговорите в чата на живо, за да избегнат отговор за незаконната конфискация на моите депозити

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Бихте ли ни обяснили проблема малко повече, моля? Как ви конфискуваха депозитите? Не го разбирам напълно.🤷‍♀️

Можем ли да помогнем по някакъв начин?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направени са депозити за дублиране на сметки, защото не знаех, че не е позволено

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Е, откриването на дублиращи се акаунти е забранено в повечето онлайн казина и винаги е посочено в условията за ползване. Наистина е важно да четете условията всеки път, когато искате да отворите нова сметка в което и да е онлайн казино, защото със сигурност можете да избегнете бъдещи проблеми, като го направите.

Колко време играхте в това казино и каква беше причината да отворите повече от една сметка?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Не знаех, че е забранено и не играх Отворих сметките Направих 580 евро депозит и парите бяха конфискувани сметките бяха затворени и N1 казино отказва да върне конфискуваните 580 евро и не отговаря моите имейли и чат на живо

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Предлагам ви да подадете жалба тук с нашия екип, ако желаете. Опишете добре проблема и се надяваме, че ще има някакъв шанс всичко да бъде разрешено.

Какво казваш? Готови ли сте за това? Ето връзката и ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Бяха предприети някои действия по отношение на измамата и конфискацията на моите депозити от казино n1

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играх сега юли 2024 г. в това казино и взех техния бонус и спечелих 150 евро, направих завъртането, което искаха, и отивам да изтегля 150, те закъсняват и след това ми казват, че съм заложил 5 евро и съм надвишил бонуса ограничения, лъжи Никога не съм играл залог от 5 евро само веднъж, купих бонус от 20 евро, където залогът беше 0,2 минути, изпратих им имейл, те ми отговориха, че да, далеч, изпратете всички при защитника на потребителите и ги затворете, или да заведем масово дело срещу измамниците

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
artmez
преди 1 месец

Така че правилно ли разбирам, че те обвиниха, че си нарушил максималния залог, но ти изобщо не си го надвишил? Това вярно ли е?

Всъщност можете да проверите това в историята на залозите, ако казиното може да ви го предостави. Опитайте се да го поискате и ако видите, че не желаят да съдействат, не се колебайте да дойдете при нас и нашият екип за оплаквания с удоволствие ще разгледа всичко това.

Автоматичен превод:
Публикация на artmez е изтрит
Romi
преди 1 месец

Не мога да гледам историята на залаганията си само няколко завъртания, мога да гледам последните и когато им казах да ми изпратят доказателствата, че съм надвишил максималния залог, те ми казаха да гледам историята си и не мога и те знаят, също и аз казах им, че ако това е защото съм купил бонус от 20 евро, те го нямат в полиците си и те казаха, че може да е така, и след това промениха правилата си и писането на правилата също за купени бонуси, напълно лъжци на Фройд


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казино n1 продължава да не отговаря на имейли и чат на живо и нямам комуникация и не знам какво ще се случи и дали е законно, че в продължение на 6 месеца са иззели депозитите ми без никакво възстановяване

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Няма по-лоша компания от казино n1, те не спазват условията и разпоредбите и няма контакт с тях за обслужване

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не мога да гледам историята на залаганията си само няколко завъртания, мога да гледам последните и когато им казах да ми изпратят доказателствата, че съм надвишил максималния залог, те ми казаха да гледам историята си и не мога и те знаят, също и аз казах им, че ако това е защото съм купил бонус от 20 евро, те го нямат в полиците си и те казаха, че може да е така, и след това промениха правилата си и писането на правилата също за купени бонуси, напълно лъжци на Фройд


Автоматичен превод:
преди 1 месец

В този случай бих искал да ви предложа да подадете жалба тук до нашия екип и те ще се опитат да помогнат. Надяваме се, че казиното ще сътрудничи и ще предостави цялата информация.

Ако проявявате интерес, моля, започнете процеса тук 👈 и ни уведомете, ако имате нужда от някакъв вид помощ.

Какво казваш? Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Няма по-лоша компания от казино n1, те не спазват условията и разпоредбите и няма контакт с тях за обслужване

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина съжалявам, че проблемът продължава да съществува и казиното не желае да сътрудничи.

Вярвам, че нашият екип обикновено може да се свърже с това казино, когато трябва да разреши жалба. Така че, ако желаете, подайте жалба и ни оставете да разследваме. Дано има някакво раздвижване по отношение на всичко това.

Можете да видите всички оплаквания тук и да проверите как казиното обикновено си сътрудничи.

Моля, уведомете ни как сте решили да продължите напред. Ще чакаме тук, готови да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Подадох жалба, но никой не ми отговори

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Вие сте създали жалбата, но не сте написали нищо. Какво от това, което ни изпратихте, за да разберем, моля? Затова явно никой не ти е писал обратно. Опишете ситуацията си и не изпращайте един и същ прикачен файл, защото те не знаят какво да правят с него, бих казал.

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини