N1 казино измама? (страница 6)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
44394 преглеждания 205 отговора |
|
1...5 6 7...11
Добавете пост
преди 5 месеца

Само преди седмица той ми даде бонус от 30 безплатни завъртания. Печеля 4 евро и с малко късмет направих 391. Оставих 91 евро и изтеглих 300. В резултат на това отмениха тегленето ми от 300 и 91, които имах в тях. След като се свързах със сервиза поисках адрес и телефон за връзка. Предоставям ви следните екранни снимки. Както ще видите, те ми казаха като извинение, че лимитът на бонуса е надвишен. Създадоха и кол център от Солун за бонуси и депозити. Силно се съмнявам в легитимността. Голямо внимание

filefilefile



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мога ли да попитам колко беше максималното теглене за този бонус, моля? Винаги препоръчваме на играчите да прочетат условията предварително, за да могат да бъдат предотвратени бъдещи проблеми като този. Всъщност няма нищо необичайно, че бонус или промоция като тази има някакъв максимален лимит, особено ако е така нареченият „безплатен бонус или завъртания".

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Относно телефона (по принцип единствената компания в Гърция, която няма такъв):

От информацията, с която разполага Услугата, изглежда, че възможността за
обадете се на компанията от нейния уебсайт в момента е недостъпен. В допълнение, на
неговият кол център в момента не приема обаждания от играчи поради не
на експлоатация от 24.07.2023г. Въпреки това предоставя поддръжка от 24.07.2023 г. по имейл
и чатете с играчи и посетители на неговия уебсайт.


Отговорът на компанията към играча/главния изпълнителен директор, пред когото е повдигнат въпросът. EEEP изглежда неактивен в събитието и го приема. Възможно е получаването на лиценз да не е задължително условие или политиката на EEEP да си затваря очите за такива случаи (за да не губят клиенти от държавата).


И да, в Солун има телефон, на който постоянно звучи записано съобщение за чакане на линия поради натовареност. И които компанията използва изключително за реклама: лична комуникация за нови оферти...


Що се отнася до анулирането на сумите, много вероятно е да заложите по време на завършването на нейния оборот, сума над €5 в завъртане/и, която тази конкретна компания има в нейните условия.

Ако не се отнася до конкретното нарушение, трябва да представи конкретното нарушение на условия/условия в отговора си на официална жалба. Но като цяло, когато става дума за бонуси, компаниите имат предимството да правят каквото намерят за добре, като единствената последица е лоша репутация.

От моя опит чрез други искания и комуникация (освен оплакванията до EEEP) тази конкретна компания е ужасна в обслужването/комуникацията, пълна с неясноти и укривания.

Доколкото мога да преценя, тя успя да си спечели лоша репутация в EEEP заради непрофесионализма си. И за съжаление EEEP няма способността или волята да упражнява съществен натиск или да разследва инцидентите... особено за тези, които се отнасят до оферти.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви за вашите вътрешности. Надяваме се, че ще помогне на други играчи, които четат тази тема.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

N1 CASINO в продължение на 3 месеца не ми върнаха парите от дублирани акаунти, които бяха създадени и конфискувани, поискаха да им изпратя номер на банкова сметка, докато аз им обясних, че не е възможно, защото нямам сметка в само моите данни и ги карам да поискат връщането да бъде направено по същия начин, по който е направен депозитът, те отказват да ми го върнат, твърдят, че има само един начин и ако не изпратя банково извлечение, те никога няма да ми върнат пари Поисках телефонен номер и адрес за юридически съветник, за да се свържа с тях, те не ми дадоха никаква информация и вече не отговарят на съобщенията ми или на чат на живо, без да знаят какво се случва с моя случай, тъй като казиното отказва за 3 месеци да върна парите, които са ми конфискували

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казиното n1 е най-голямата измама в казино компаниите от 3 месеца насам те са конфискували парите ми и отказват да ми върнат сумата, както и отказват да отговарят на пощата ми и блокират чат на живо и не са отговорили на много оплаквания, които са направили от EEEP в резултат на това Нямам представа какво се случва с моя случай и ако е законно, той не е върнал депозитите, които е запорирал от сметките, това е най-голямата измама, трябва да стоите далеч от тази компания

Автоматичен превод:
Garas
преди 5 месеца

Искате ли нашият екип за оплаквания да разгледа този проблем и може би да ви помогне? Ако решите да подадете жалба, моля, следвайте тази връзка, за да го направите .

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Казино n1 отказва да ми върне 580 евро, които са депозирани в двойна сметка и са я конфискували, много пъти съм им обяснявал, че нямам банкова сметка и искам възстановяването да бъде направено по същия начин тъй като депозитът е направен, докато те твърдят, че не го правят, има ли друг начин да върна нещо, което не е споменато в общите условия и не мога да се свържа с тях, за да обясня какво се случва в случай като моя и как ще стане връщането след като нямам банкова сметка на мое име и дали е законно да ми конфискуват парите завинаги в този случай и не ми отговарят минаха 3 месеца и не ми върнаха парите и те блокират чата и ти не ми отговаряш те се опитват да избегнат всякаква комуникация с мен, за да не ми върнат парите пари

Автоматичен превод:
Garas
преди 5 месеца

Гарас

Комисия за надзор и контрол на хазарта

Телефонен център: 211 107 5000

Помолете да ви свържат с отдела за оплаквания и те ще ви напътстват за стъпките, които можете да предприемете

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Може ли оплакването ми да отвори отново, моля?

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

След като беше затворен поради липса на отговор, добавих нов коментар, чакайки одобрение.

По-късно дори изпратих имейл до вашия екип за поддръжка.

Все още затворено... защо?


Автоматичен превод:
vashbet
преди 5 месеца

Както бях информиран от нашия екип за жалби, жалбата ви е отворена отново. Моля, актуализирайте го, като следвате тази връзка.

Уведомете ни дали всичко е наред, моля.

Автоматичен превод:
vashbet
преди 5 месеца

Подадох много оплаквания, но нямаше проверка от EEEP, той игнорира оплакванията ми

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Как мога да процедирам с жалба връзката, която ми даде Не мога да напиша жалбата

Автоматичен превод:
Garas
преди 5 месеца

Ще се опитам пак да пусна линка тук . Моля, уведомете ни дали е наред.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Не, не става, опитвам се да пиша и не мога, директно изтрива текста

Автоматичен превод:
Garas
преди 5 месеца

Имате предвид, че сте подали жалби до EEEP? Те получават номер на протокол и им се отговаря. След известно време (месец/и), докато го изпратят на фирмата, отговарят след 20 дни, изпращат ви отговора.

Моят опит с това е, че функционира като пощальон (жалба - отговор от компанията), а не като арбитър/следовател въз основа на това, което всяка страна представя.

По телефона обаче персоналът изглежда подкрепящ, независимо от факта, че това не води до намаляване на времето за чакане и практически резултати.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, не става, опитвам се да пиша и не мога, директно изтрива текста

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съжалявам, но не разбирам какъв е проблемът? Линкът, който публикувах, не работи за вас? Какъв текст се изтрива? Можете да опитате да отидете на страницата за оплаквания на казиното и да изберете да подадете оплакване тук на нашия уебсайт. Трябва да можете да го направите. Уведомете ни, моля, ако е възможно да го направите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Четиридесет безплатни завъртания от турнир с печалба от 8,8, които трябва да обърна 15 пъти, достигнах в един момент 60,00 евро с оборот от около 12 пъти печалбата от бонуса Получавам покупка от 20 евро и това ми дава печалба от 137 евро искаме теглене, тъй като достигнах лимита на оборота и те отменят тегленето ми и нулират акаунта ми с извинението, че в правилата и условията пише, че залогът не трябва да надвишава 5 евро. В никоя сериозна компания, когато имате бонус пари, не ви позволяват да получите купувач или да ги убедите със залог от 5 евро.



Автоматичен превод:
steliospod
преди 5 месеца

Съжалявам, правилно ли разбирам, че не сте завършили залагането на бонуса и не сте депозирали 20 евро, което се превърна в смесен фонд, и сте заложили повече от 5 евро, което всъщност е против правилата на бонуса или безплатните завъртания? Това вярно ли е?

Честно казано, не е нищо необичайно казиното да има този вид правило, което се нарича максимален залог. Този вид правило всъщност е за повечето бонуси, особено за безплатните.🤷‍♀️

Наистина трябва да сте внимателни, когато става въпрос за залагането на всеки бонус, за да предотвратите този вид проблеми.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да, но никое казино, когато имате бонус пари, няма да ви позволи да станете бонус купувач. А в други, когато отидете да заложите над 5💶, те анулират рунда ви, вместо да изтеглят всички пари, които общо са 137 евро.

Автоматичен превод:
steliospod
преди 5 месеца

Ако смятате, че нашият екип за жалби може да ви помогне с това по някакъв начин, не се колебайте да подадете жалба тук. Сигурен съм, че те ще разгледат по-задълбочено вашия случай и ще се опитат да намерят възможно най-доброто решение. Какво ще кажете, ще опитате ли това? Ето връзката, ако искате да подадете жалба .

Уведомете ни, моля, за вашето решение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Екипът за жалби в моя случай изобщо не беше полезен.

Има ли някой по-сериозен от Ник специалист по жалби?

Явно пак побърза да затвори темата? защото прегледа публикациите ми и входящата кутия, която получи

Той пропусна да спомена, че е подадена втора жалба, със съгласието - подсказване на комисията, тъй като реакцията и отношението на фирмата се оценяват като укорими

Επέμεινα με μια deύterη, πιο στοχευμένη καταγγελία στην επιτροπή και πeriminω τη τη νεα ελιξη.

Той не се нае да коментира и отговора на компанията, който получи на имейла си. Освен факта, че не си проверява имейлите.

Единственият му ефект беше да поиска отговор от компанията, който получи и след това да затвори темата, като ясно беше посочено, че има ново официално оплакване.

Моля жалбата да бъде отворена отново и някой с необходимото време и интерес да се заеме с нея.

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини