ФорумОбсъждане на жалбиMr. Bet няма да верифицира сметката ми и не мога да изтегля парите си

Mr. Bet няма да верифицира сметката ми и не мога да изтегля парите си (страница 3)

преди 2 години от Daniel1990
|
12465 преглеждания 54 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Silviu
преди 1 година

Защо блокираха акаунта ви? Имаше ли нещо в документите ви, което не съвпадаше?

Автоматичен превод:
Silviu
преди 1 година

Да, акаунтът ми не е блокиран и защо блокират този, който казахте за това?

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Това е, което мога да създам в моето онлайн приложение за банкиране. Съжалявам да чуя, че трябва да се свържете лично с банката, за да получите това извлечение, толкова е неудобно.

Ще направя бележка, за да съм сигурен, че мога да съветвам други играчи със същия проблем много по-добре.

Благодаря ви много за усилията!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Можете ли да ми кажете колко време отнема някой да прегледа моя случай?


Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Хрупкаво, така че сеното е решено с мен, потвърдено е, че парите са на път


отивате в банката и отивате при съветник, питате го дали може да направи банкови извлечения за дните, когато ви искат нещо, и след това го качвате

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

в началото не се разбирахме.

Също така мога да правя всичко в моята онлайн банка, само че получаваме извлечения от сметки от месец на месец.

сега проработи, но няма значение

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Днес бях в банката, не могат да го направят. На машината няма име. готино

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Трябваше да отидеш на консултант.

в Sparkasse ли си?

те могат да изразят нормално, правоъгълно твърдение от този вид? Знаете какво имам предвид и ще ви изпратя снимка с това, което имам предвид, работи 1000%, и при мен работи file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Да, имам това нещо, но без име на него 😀

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Има ли име долу вдясно?

защото имам име на него и също е от Sparkasse

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Трябваше да разпечатам продажбите на машината, иначе уж нямаше да стане. И знаете ли, няма име

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Така че всичко се получи за мен, получих парите си изплатени

днес за парите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да ми кажете колко време отнема някой да прегледа моя случай?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

от това, което виждам, екипът на cmplaint има 4 дни за отговор.

file

Доколкото виждам, Petronela работи върху това и трябва да изясни някои твърдения. Моля, изчакайте тя да се върне при вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

в началото не се разбирахме.

Също така мога да правя всичко в моята онлайн банка, само че получаваме извлечения от сметки от месец на месец.

сега проработи, но няма значение

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега разбирам, че с германските банки работи по различен начин, така че съм благодарен за вашия съвет. 🙏

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Това е страхотно!

Наистина се надявам това да е било най-дългото ви KYC приключение!

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини