ФорумОбсъждане на жалбиMr. Bet няма да верифицира сметката ми и не мога да изтегля парите си

Mr. Bet няма да верифицира сметката ми и не мога да изтегля парите си

преди 2 години от Daniel1990
|
12443 преглеждания 54 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години

Скъпи, моля за вашата помощ, опитвам се да верифицирам акаунта си в Mr. Bet повече от месец и все още не преминава проверката, изпратих много документи и нито един не работи. Последният път обаче изпратих извлечението от банковата си кредитна карта, уточняващо направените депозити на Mr. Bet, но въпреки това ми отказват проверка. Моля за вашата помощ.

Автоматичен превод:
Daniel1990
преди 2 години

Здравейте,

Бих искал да ви помогна, но първо трябва да разберете какъв е проблемът с банковото ви извлечение.

Попитайте казиното за това и след това се опитайте да го предоставите правилно.

Имате ли някаква комуникация по имейл относно това изявление, може би мога да разбера нещо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, да, имам чат разговор, не знам дали ще служи като резервен? мога ли да го изпратя?

Автоматичен превод:
Daniel1990
преди 2 години

Здравейте,

ако комуникацията е на английски, просто я поставете тук директно. Това изявление ли е единственият липсващ документ?

Трябва да разберем какво не е наред с него, споделете последните инструкции, моля.

Като алтернатива можете да подадете жалба t, защото изглежда, че дори един месец не е достатъчно време и за двете страни да решат проблема с KYC.

Автоматичен превод:
mehmetemre65
преди 2 години

Здравей, доколкото виждам, няма изтрити публикации или въпроси към теб в този форум. Просто мисля, че сте в грешна тема, тъй като въпросите ви са публикувани тук .

Автоматичен превод:
Daniel1990
преди 2 години

Здравейте,

бихте ли любезно потвърдили, че сте получили печалбите, моля? 🙂

Тъй като нямаме вашето потвърждение , жалбата беше затворена като „играчът спря да отговаря". Малка актуализация няма да навреди. 😜

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много ми е любопитно, защото имам същия проблем.

Не знаех какво да кача за метода на плащане последния депозит, който изпратих в екранна снимка на моето онлайн банкиране и отделно извлечение по сметката, но не можете да видите депозита в извлечението по сметката, защото е от предишния месец, но можете да видите име адрес номер на сметка всичко и на екрана има датата на депозита и номера на сметката от мен това достатъчно ли е?

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Здравейте,

ако се опитате да предоставите доказателство за депозит, аз съм напълно сигурен, че транзакцията трябва да е видима. Същото важи и за доказателството за адрес, извлечението трябва да показва пълния ви адрес.

Сигурен съм, че казиното трябва да ви уведоми дали нещо липсва или не.

Опитайте се да попитате поддръжката и да ми кажете как е минало, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Всъщност писах на поддръжката няколко пъти, защото имам само продажбите от депозита за метода на плащане с приложението Sparkassen, но извлечението от сметката ще дойде следващия месец и продажбите с приложението Sparkassen винаги са

-Сума пари, -Получател, -Дата, -и моята банкова сметка, но моето име не е на нея, а номера на моята БАНКОВА СМЕТКА, където знаете, че това е моята сметка от банковите извлечения

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Имам точно същия проблем.

Намерихте ли вече решение?

Доказателството за плащане се отхвърля постоянно, на всеки 24 часа 😕


Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

За съжаление не мога да им изпратя само транзакцията, как парите са били дебитирани от моята сметка, с датата и т.н. и че са дебитирани от номера на моята банкова сметка и така те могат да сравнят извлечение от сметката от предишния месец, но искат всичко на един документ, но това Дайте го на Sparkasse на извлечението от сметката в

Следващия месец 😞

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Били ли сте вече в банката и сте ги попитали дали могат да отпечатат извлечение от сметка само за тази транзакция? Това би ми хрумнало в момента 😕

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Нямам, доколкото знам не е възможно.

Аз също съм в Sparkasse и ги получавам само месечно

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Те просто го направиха много лошо, че не можете да покажете други депозити. Това не е първият ми депозит. Четох някъде, че когато банковото извлечение дойде следващия месец, те казват, че е било твърде отдавна. Ще се радвам, ако имате друго решение и ще го споделите тук. Просто е толкова увреден.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност писах на поддръжката няколко пъти, защото имам само продажбите от депозита за метода на плащане с приложението Sparkassen, но извлечението от сметката ще дойде следващия месец и продажбите с приложението Sparkassen винаги са

-Сума пари, -Получател, -Дата, -и моята банкова сметка, но моето име не е на нея, а номера на моята БАНКОВА СМЕТКА, където знаете, че това е моята сметка от банковите извлечения

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вярвам, че не става дума за това какво мислите, а за това какво иска казиното в този момент.

Посъветваха ли ви какво липсва?

Банковото извлечение трябва да съдържа пълното ви име и адрес, доказателството за транзакция/депозит трябва да показва сумата, датата и номера на транзакцията, а в случай че сте използвали карта, трябва също да докажете, че вие сте картодържателят.


Какво посъветва казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те просто го направиха много лошо, че не можете да покажете други депозити. Това не е първият ми депозит. Четох някъде, че когато банковото извлечение дойде следващия месец, те казват, че е било твърде отдавна. Ще се радвам, ако имате друго решение и ще го споделите тук. Просто е толкова увреден.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Позволете ми да кажа, че трябва да си сътрудничите с казината и да сте постоянни, за да знаете какво точно липсва.

Обикновено банковите извлечения, които служат като доказателство за адрес, не могат да бъдат по-стари от 3 месеца.

Както и да е, мога да генерирам история на транзакциите - която служи като доказателство за депозит, по всяко време в моето банково приложение във формат .pdf. Може ли вашето приложение да направи същото?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мисля, че повече пъти се разбрахме погрешно.

Казиното иска доказателство за депозит с моето име върху него, така че искат сума, име, дата и номер на транзакция. При мен е само в онлайн банковата транзакция номер, дата, сума няма име и там при моята

Попитайте за имена на него, от 8 ноември и банковото извлечение от ноември ще дойде чак през декември, така че сега имам проблеми там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Моето приложение може да създава извлечения по сметки, но винаги от предходния месец, или имам извлечения по сметки във формат .pdf там.

Например: имаме ноември и банковото извлечение за ноември идва през декември. И казиното иска доказателство от ноември.


Изпратих им продажби, като дебити от сметката ми, но както казах, няма име върху тях, но трябва да покажат доказателство за плащане с името си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам решение! Ако отидете на онлайн банкиране на компютър, можете да промените изгледите в настройките.

Някъде има настройка, където можете да дадете име на акаунта си, можете просто да въведете името си там и името ви да бъде с него в транзакциите.

Всъщност трябва да работи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че повече пъти се разбрахме погрешно.

Казиното иска доказателство за депозит с моето име върху него, така че искат сума, име, дата и номер на транзакция. При мен е само в онлайн банковата транзакция номер, дата, сума няма име и там при моята

Попитайте за имена на него, от 8 ноември и банковото извлечение от ноември ще дойде чак през декември, така че сега имам проблеми там.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Разбрах го правилно. Обикновено пълното име и адрес са необходими и в „доказателството за транзакция", а не само в банковите извлечения – което обикновено служи като доказателство за адрес. Знам, че звучи като бъркотия, но вече се натъкнах на този проблем няколко пъти.


Освен това реших, че можете да генерирате хронологията на плащанията в приложението си за онлайн банкиране за всякакви дати, които сметнете за подходящи, по същия начин, по който мога и аз. Съжалявам, че не е възможно за вас.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини