ФорумОбсъждане на жалбиMr. Bet няма да верифицира сметката ми и не мога да изтегля парите си

Mr. Bet няма да верифицира сметката ми и не мога да изтегля парите си (страница 2)

преди 2 години от Daniel1990
|
12468 преглеждания 54 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Моето приложение може да създава извлечения по сметки, но винаги от предходния месец, или имам извлечения по сметки във формат .pdf там.

Например: имаме ноември и банковото извлечение за ноември идва през декември. И казиното иска доказателство от ноември.


Изпратих им продажби, като дебити от сметката ми, но както казах, няма име върху тях, но трябва да покажат доказателство за плащане с името си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам смисъла, опасявам се, че решението е все същото.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам решение! Ако отидете на онлайн банкиране на компютър, можете да промените изгледите в настройките.

Някъде има настройка, където можете да дадете име на акаунта си, можете просто да въведете името си там и името ви да бъде с него в транзакциите.

Всъщност трябва да работи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че казиното се интересува да види пълното име и адреса на официалния притежател. Можете ли да потвърдите, че такъв документ е одобрен от казиното? Искам да съм сигурен.

Все пак добра мисъл!

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

О, наистина е jaaa megaaa пишете ми дали е проработило. Ще го направя веднага и ще го изпратя веднага 💪. Успех и на теб

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, но не е ли жалко? Защото продължавате да плащате с това

същата сметка. Тогава няма значение дали е банковото извлечение от ноември или октомври. Те правят това 100% допълнително, вие играете отново и отново и депозирате със същата сметка и те искат доказателство за последния ви депозит за всички неща. Това, което също не разбирам е, че има съобщение, че можете да качвате и други неща, но в чата пише: "Искат депозита от 08.11"

Качвам изискванията тук, каквото искаха, но не са валидни на страницата за проверка:

„Моля, предоставете снимка (екранна снимка) от таблото за управление на вашия портфейл или банково извлечение, ясно показващо вашето име и депозити на нашия уебсайт. Уверете се, че името съвпада с данните в предоставеното доказателство за самоличност."


не пише точно от последната ми проверка, но странно, че искат така

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Честно казано смятам, че е безсмислено да спорим кое е или не е срам в момента. Разбирам чувствата ви, защото и аз щях да съм доста луд, но принципът остава същият. Казиното трябва да е сигурно за вашите депозити, самоличност, начин на плащане. Опитайте се да предоставите всичко точно по начина, по който сте били помолени да го направите, това е най-лесният начин.

Mr. Bet е казино с перфектна репутация и те приемат KYC много сериозно. Ако щях да гадая, бих казал, че може би са открили някакви прилики с други акаунти, така че искат допълнителни документи. Случва се много често.

Това изискване също е съвсем нормално: „Моля, предоставете снимка (екранна снимка) от таблото за управление на вашия портфейл или банково извлечение, ясно показващо вашето име и депозити на нашия уебсайт. Уверете се, че името съвпада с данните в предоставеното доказателство за самоличност ."

Не бих си губил времето да задавам въпроси, а бих направил всичко възможно да премина KYC и да приключа с това. Предполагам, че бих попитал казиното дали трябва да очаквам същата процедура, когато искам да тегля.

Между другото, това е причината криптовалутите да са толкова популярни, когато става въпрос за лесно теглене.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не можете да преминете kyc, ако те не отговорят

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съвсем ясно е, че сте на страната на казиното.


това изречение, което написахте: Това изискване също е съвсем нормално: „Моля, предоставете снимка (екранна снимка) от таблото за управление на вашия портфейл или банково извлечение, което ясно показва вашето име и вашите депозити на нашия уебсайт. Уверете се, че името съвпада с данните в предостави доказателство за самоличност." Няма смисъл, защото те не искат текущо банково извлечение, те не искат табло за управление на портфейла, те искат точно последния ви депозит 😂, те нямат други опции или различно решение. Ако сте играли с една и съща банкова сметка отново и отново, дори не е толкова лошо, ако изпратите банково извлечение от предишния месец, не, но това трябва да е последният депозит 😂 Е, сега знам как се чувствате то.

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Колкото и да е странно, ние разбрахме какво имаме предвид, но не и колегата тук. Не става дума за това, че искат да ни сътрудничат. Може казиното да е добро или нещо друго, но след като те просто не са способни, когато сте с едно

банкова сметка, въпреки че е ваша тази с

няколко метода за проверка. Особено ако са минали повече от 14 дни, това не е ПЕРФЕКТНО казино.

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Вероятно пак е тактика на забавяне.

Депозирах €30 и почти 4k изплащане. Те ще бъдат раздразнени

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не можете да преминете kyc, ако те не отговорят

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам, че зависи дали вече сте подали всички документи или не. Ако чакате инструкция, но казиното не реагира, значи сте прави. 🙁

Тъй като във вашата жалба няма улики, които да ме намерят, просто се надявам, че екипът по жалбите ще открие проблема. Не можах да намеря дали казиното е обяснило какво не е наред с вашето доказателство за плащане. Те ли, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Доказателството за плащане беше отхвърлено поради лошо качество.... беше екранна снимка и pdf, за да сте сигурни...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съвсем ясно е, че сте на страната на казиното.


това изречение, което написахте: Това изискване също е съвсем нормално: „Моля, предоставете снимка (екранна снимка) от таблото за управление на вашия портфейл или банково извлечение, което ясно показва вашето име и вашите депозити на нашия уебсайт. Уверете се, че името съвпада с данните в предостави доказателство за самоличност." Няма смисъл, защото те не искат текущо банково извлечение, те не искат табло за управление на портфейла, те искат точно последния ви депозит 😂, те нямат други опции или различно решение. Ако сте играли с една и съща банкова сметка отново и отново, дори не е толкова лошо, ако изпратите банково извлечение от предишния месец, не, но това трябва да е последният депозит 😂 Е, сега знам как се чувствате то.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не съм 🙂

И честно казано, всъщност не разбирам отговора ви. Екранната снимка е обичайна практика, вече съм „виждал" това дузина пъти и играчите винаги са били много загрижени за това. Доколкото разбирам, казиното просто иска да докажете, че имате достъп до опцията за плащане, банковата сметка на портфейла - каквото и да е използвано за последния депозит. И така, какво има?

Бих влязъл в своя електронен портфейл или приложение за интернет банкиране, превъртях до последния депозит, направих printscreen скриване на чувствителни данни и го изпратих в казиното. Или обсъждаме нещо друго? Моля, уведомете ме.


Актуализация 10:22: Съжалявам, че се загубих малко, сега разбирам, че казиното не иска да предоставите пълно банково извлечение само за една транзакция - прав ли съм, моля?

Както споменах, мога да генерирам такова потвърждение в моето интернет банкиране по всяко време. 🤔 Така че, когато месечното ви банково извлечение е налично, ще има повече транзакции, но също така ще се показва пълното ви име.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проблемът с неговото доказателство е, че в банковата му сметка (Sparkasse) няма име, когато отидете на последните си транзакции.


Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

О, благодаря за обяснението, малко се изгубих, съжалявам.

Както и да е, мога да създам такъв .pdf документ в моето интернет банкиране - това е извлечение и мога да го направя за определен период от време или за определени транзакции, така че си помислих, че това не е така. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ne в Sparkasse получавате извлечението от сметката, за съжаление, само всеки месец

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В mrbet не се приемат самостоятелно създадени pdf документи. И аз го направих

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, те приемат само една транзакция, не ги интересуват другите транзакции


както описахте, добре е, ако искат да видят дали имате достъп до акаунта си, но не искат акаунта ви, а последния ви депозит

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Направихте ли вече нещо? Намерихте ли опцията?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам същия проблем, 200 евро и тя не иска да плати сега, акаунтът ми беше блокиран

Автоматичен превод:
Crunchy163
преди 1 година

Отидох до банката, разпечатаха от Sparkasse извлечение от сметката за деня и го качих днес като снимка, според чата методът на плащане трябва да бъде приет, казаха, че не виждат проблеми с него

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини