ФорумОбсъждане на жалбиJokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

Jokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p (страница 4)

преди 3 месеца от gp78mdh9w5
|
7032 преглеждания 126 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
преди 2 месеца

Здравейте, да, казаха, че мога да играя от Обединеното кралство в този имейл и второ, обясних за моите проблеми с психичното здраве, така че те поискаха доказателства за това, след което се съгласиха на 20 декември 2023 г. да върнат всичките ми пари.


Исках ги няколко пъти за доказателство, за което знам, че не са изпратили никакви плащания. Имам моите банкови извлечения пред мен. Те са лъжци

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Свършиха им какво да питат, поради което нямат намерение да ми върнат парите

Дадох им цялата доказателствена медицинска информация за банковия си адрес и всичко, което банката ми е казала, ако няма отговор, те ще класифицират, че има разследване за измама, защото начинът, по който работят по моя случай, не е добър


Поисках доказателство за възстановяване на сумата. Странно, нищо не е изпратено, те са лъжци и мошеници

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здрасти.

Е, не мога да разбера откъде идва въпросът с ограниченията в държавата. Казиното каза ли, че печалбите ви са извън обсега ви поради вашата страна, например? Въз основа на вашата жалба бях убеден, че вашата уязвимост е била по някакъв начин компрометирана, така че сте се съгласили на възстановяване на средствата.

Моля, поправете ме, ако греша.

Както и да е, виждам, че комуникацията с казиното е доста трудна. Ако възстановяванията са изпратени, къде е потвърждението, казвам...


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Прикачих информация относно моето психично здраве и доказана информация относно домакина на чат, който насърчава хората да се присъединяват, когато не им е позволено

Изпратих банкови извлечения, показващи от 29 януари чак до 12/02/2024 г., но те казват, че е изпратено там, където е доказателството, което съм искал поне 20 пъти, но те получиха извлеченията за подробности за банковата ми сметка и записите за лекарства


Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Разбирам тези факти, които сте описали, и това, което сте предоставили на казиното. Тъй като имате имейли, в които им напомняте за всичко, което казвате тук, това е добре, защото може да бъде важно доказателство в контекста на вашата жалба.

Въпреки това, тъй като не е дошло потвърждение за възстановяване на средства от казиното, намирам това за неприятна ситуация. Но вие имате оплакване при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне и вие също казвате, че банката има какво да каже, така че ми е любопитно как ще се получи всичко в крайна сметка.

Не забравяйте да ме уведомите, когато научите за някакво развитие във вашия случай, защото ми е много интересно да видя как ще се развие.

Надявам се да получите възстановените средства възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте, изпратих им съобщение днес, за да ги попитам къде е възстановяването ми, домакинът на чата ме посъветва, тогава не е имало никакво възстановяване на средства в акаунта ми, така че казах, че акаунтът ми е изпратил имейл, че са възстановили сумата на 29 януари, така че след всички тези дни преследвам банката и т.н. те все още не са ми изпратили парите те са лъжци и се надявам да ги затворят. Вбесен съм оттук и причината да не са ми изпратили никакво доказателство. Всъщност нямам много надежда

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Хей, съжалявам да чуя, че все още не са ти върнали сумата, аз също ще се разсърдя,


продължавайте да изпращате имейли по 8 часа какво направих тогава всеки ден, когато бях в чат на живо и изисквах актуализации,


също още един съвет, винаги бъдете наистина учтиви, но предайте за вашия случай, за да не могат да го използват, за да не върнат сумата, просто винаги бъдете учтиви към тях

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, изпратих им съобщение днес, за да ги попитам къде е възстановяването ми, домакинът на чата ме посъветва, тогава не е имало никакво възстановяване на средства в акаунта ми, така че казах, че акаунтът ми е изпратил имейл, че са възстановили сумата на 29 януари, така че след всички тези дни преследвам банката и т.н. те все още не са ми изпратили парите те са лъжци и се надявам да ги затворят. Вбесен съм оттук и причината да не са ми изпратили никакво доказателство. Всъщност нямам много надежда

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

О, това е незавидна ситуация. Мисля, че също ви се стори странно, че ако казиното ви каза, че е направило възстановяване на сумата на 29 януари и оттогава не е постъпило нищо, това вероятно не е най-точната информация. Е, от това, което ви казаха, казиното вероятно не го е направило.

Въпреки това, тъй като имате оплакване, нашият екип ще бъде на разположение, за да се опита да ви помогне да получите вашите възстановявания.

Надявам се това да стане.

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 1 месец

Мога ли да попитам на какво основание спечелихте жалбата. Аз съм в същата ситуация и продължават да ми казват, че го разглеждат

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 1 месец

Здравей, Газ, не съм получавал възстановяване на сумата, продължава от декември 2023 г., те казват, че много лъжи не вдъхват много надежда, докладвах на властите по хазарта, така че моля, направете същото, те разглеждат това

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 1 месец

В правилата и условията пишеше, че не приемат играчи от Обединеното кралство и въпреки това успях да се регистрирам, да депозирам и да играя,


Продължавах да изпращам имейли и съобщения всеки ден, за да преследвам възстановяването на средствата си, тъй като те бяха ужасни с отговорите, така че продължих да го правя и след това получих възстановяването си,


Винаги бях учтив и казвах колко добър е сайтът и мисля, че това помогна, тъй като видях, че някои хора са груби и все още чакат възстановяване

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 1 месец

Уау, още чакаш,


чухте ли се с тях относно възстановяването на сумата и ходехте ли на чат на живо и ежедневно ли изпращахте имейли?

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 1 месец

Бях учтив и т.н. и бях търпелив, те го правят с много хора, отзивите за trust pilot са шокиращи, те ще съсипят репутацията му, така че ако искат лошо име, вървят по правилния път, докладвайте ги на асоциацията на хазарта в тамошната страна

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 1 месец

Съобщих за тях на тамошната хазартна асоциация и така и не получих отговор. Свързах се и със спонсори там и не получих отговор,


Просто продължавах да влизам и влизам всеки ден в чат на живо и имейл, тъй като мисля, че те се подразниха с мен и току-що върнаха сумата, тъй като имам около 60 имейла и бях в чат на живо всеки ден

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора. Колко скоро след първоначалното ви оплакване получихте отговор, тъй като досега просто ми казаха да бъда търпелив. Така че няма потвърждение, ако ми се дължи възстановяване и т.н

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 1 месец

Отне около 8 дни, преди да чуя правилния екип,

след това искаха всичките ми документи и доказателство за адрес и т.н., след това отне още една седмица чакане и аз продължих да го преследвам всеки ден

след това чух, че са го възстановили в същия ден, когато беше в моята банка, тъй като го изпратиха чрез по-бързи плащания,



Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 1 месец

Благодаря ви, мога ли да попитам какъв тип документ, моля?

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 1 месец

Поискаха ми личната ми карта, паспорт или временна книжка,


доказателство за адрес, банково извлечение или сметка,


след това моя IBAN за моята банка, за да могат да изпратят средствата

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 1 месец

Благодаря ви отново. Стискам палци скоро да се чуя с тях

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 1 месец

Изобщо без притеснения, стискам палци,


дръжте ни в течение

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 1 месец

Извинете още един въпрос, когато сте повдигнали първоначалната си жалба, когато в крайна сметка те ще отговорят. Те отказаха/отхвърлиха ли отговорност или поискаха повече информация в подкрепа на вашата жалба

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини