Съжалявам за диагнозата ви и благодаря за съветите. Ще ви държи в течение
Sorry to hear about your diagnosis and thanks for the tips. Will keep you posted
Хей, има ли новини за връщането на остатъка от парите ти?
Hey, any news on getting the rest of your money back?
Здравейте, те казаха, че е обработено във вторник, 26 март и изпратено, но все още нищо iv просто не вярвам на нито една дума, която казаха, вече ми е гадно до смърт от тях
Hi they said it’s been processed on Tuesday 26th march and sent but still nothing iv just don’t believe a word they said any more sick to death of them now
Поне стигате до частта, в която те казват, че са го обработили и т.н. Близо 2 месеца и те продължават да ми казват да бъда търпелив, че все още разследват.
At least you're getting to the part where they are saying they've processed it etc. Nearly 2 months and they keep telling me to be patient they are still investigating.
газ8087
ако все още не сте подредили това, изпратете ми имейл jasminebella1968@outlook.com и ще направя всичко възможно да ти помогна.
Gaz8087
if you still haven’t got this sorted email me on jasminebella1968@outlook.com and I’ll do my best to help you.
здравей
Видях всички ваши публикации, предлагащи помощ на играчите. Вашата подкрепа е наистина оценена.
Честно казано, просто бих искал да знам повече за това как можете да го направите. Бихте ли обяснили, моля?
Hey there,
I saw all your posts suggesting help to players. Your support is truly appreciated.
Honestly, I would just like to know more about how you can do so. Care to explain, please?
Как върви вашият случай момчета? Просто съм в същата ситуация, общо моите депозити 4,8k£..
изпращам им имейл:
се чувстват несправедливо третирани от jokabet. Както се оказа, играчи от Обединеното кралство (където живея) не могат да теглят средства от jokabet. Въпросът ми е защо успях да направя депозит?? депозирах при вас повече от 3000 паунда. Не съм използвал VPN, използвах английски акаунт за плащания, посочих моя регион като Великобритания при създаване на акаунт, предоставих английски телефонен номер за проверка! Предполагам, че е малко несправедливо, че позволихте на парите ми да стигнат до вас, но вече не ми позволявате да тегля печалбите си. Ще поискам възстановяване на половината от депозитите си в този случай от вас, които съм публикувал на уебсайта, и затваряме тази тема
в противен случай ще направя същото като потребител от Великобритания, чийто случай намерих в интернет. Ще се свържа с моята банка за възстановяване на цялата сума.
Те отговарят бързо за това:
"Благодаря, че се свързахте с нас! Цялата информация за нашите правила може да бъде намерена в секцията Правила и условия в долната част на първата страница: https://jokabet.com/termsconditions. Също така, бихте ли изяснили каква точно сума искате да получите? Очакваме отговор, за да можем да продължим с разрешаването на изпратеното от вас искане. Благодаря предварително!"
след това им изпращам още няколко имейла като този
направи първия депозит 27.04.2024г
До днес депозирах с вашия сайт успешно точно 4953£. (Можете лесно да проверите всяко едно плащане в моята история)
Вашата политика гласи, че на играчи от Обединеното кралство не е позволено да депозират реални средства и да играят истински кеш игри - но защо нямате никакво инста заключване за това? Наистина не можах?. Въпросът ми е защо тогава всичките ми депозити бяха успешни? Когато не използвах vpn за измама при локализацията, през цялото време се свързвах с моята SIM карта в Обединеното кралство, депозирах средства чрез банков превод на HSBC, както и кредитна карта в Обединеното кралство.
Не искам да докладвам този въпрос никъде по-високо, но ако трябва, ще го направя.
Тъй като и двамата извършихме известна небрежност,
бих искал да разрешим това по взаимно съгласие и да намерим справедливо решение, което да удовлетворява и двама ни. Мисля, че тъй като депозирах £5000 на вашия сайт, е честно да получа обратно £2500 и да затворим този случай.
тогава
Ще изпреваря отговора ви - нямах салдо в сметката си, когато закрихте сметката ми след докладване на случая - защото не можах да изтегля, така че използвах останалите средства. ако това е вашата линия на защита да не ми възстановите всичките ми депозити, или както писах по-горе - половината от 2500, ще отида в моята банка и ще докладвам за измамата. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото за ограничени държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото на ограничените държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна.
и последното
Чувствам, че слабостите ми бяха просто експлоатирани, което ме накара да имам леки финансови проблеми и метално здраве, поради което докрай разчитам, че не мога да изтегля нищо от този сайт и вие знаете за това от самото начало. Регистриран съм в GamStop от дълго време поради проблеми с хазарта, уебсайтът ви беше рекламиран навсякъде, много лесен за достъп – потвърди ме дори когато бях на път за Обединеното кралство, приемайки депозити от английска карта HSBC, приемайки преводи от английска банка HSBC , проверка на английския телефонен номер+44 .
ID на билета: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
какво мога да направя повече Преди да отида в моята банка и да опитам дължимото възстановяване - очевидно е измама - можете да депозирате и играете от Великобритания, но не можете да теглите, искам да говоря с тях и да видя какво са ми казали. Освен че банката е друго място, където мога да се обадя/изпратя съобщение? Те не отговарят на тези имейли 🙁
How yours case’s going guys? I’m just In same situation, total of my deposits 4.8k£..
i send them email:
feel unfairly treated by jokabet. As it turns out, players from the United Kingdom (where I live) cannot withdraw funds from jokabet. So my question is, why I was able to make a deposits?? i deposited with you more than 3000 paunds. I didn't use a VPN, I used an English account for payments, I provided my region as Great Britain when creating an account, I provided an English phone number for verification! I guess it's a little unfair that you allowed my money to reach you, but you no longer allow me to withdraw my winnings. I will demand a refund of half of my deposits in this case from you which I have posted on the website, and we close this topic
otherwise, I will do the same as a user from the UK whose case I found on the Internet. I will contact my bank for a refund of the entire amount.
They answer quick for that one:
„Thank you for contacting us! All information about our policies can be found in the Terms & Conditions section in the bottom of the front page: https://jokabet.com/termsconditions.Also, could you please clarify what exact amount you would like to receive? We await a response so that we can proceed with the resolution of your submitted request. Thanks in advance!„
then I send them another few emails like this one
made the first deposit 27.04.2024
Till today I deposited with your site successfully exactly 4953£. (You can easly check every single payment on my history)
Your policy saying that players from UK are not allowed deposit real funds and play real cash games- but why you don’t have any insta lock on it? To I was really unable?. My question is why all my deposits was successful then? When I wasn’t use vpn to cheat on localisation, I was all time connect to my UK SIM card, deposited funds by HSBC Bank transfer, United Kingdom credit card as well.
I don't want to report this matter anywhere higher, but if I have to, I will.
Because we both committed some negligence,
would like to settle this by mutual consent and find a fair solution that satisfies both of us. I think since I deposited £5,000 on your site, it's fair if I get £2,500 back and we close this case.
then
I'll get ahead of your answer - I didn't have a balance in my account when you closed my account after reporting the case - because I wasn't able to withdraw, so I used the rest of the funds. if this is your line of defense not to refund me all my deposits, or as I wrote above - half 2500, I will go to my bank and report the fraud, It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return. It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return.
and last one
I feel that my weaknesses were simply exploited, which caused me to have minor financial problems and metal healt, for that to the end relie I can’t withdraw anything from this site, and you know about it from the begging. I have been registered with GamStop for a long time due to gambling problems, your website was advertised everywhere, very easy to access- confirmed me even when I was outing United Kingdom accepting deposits from an English HSBC card, accepting transfers from an English HSBC bank , verifying the English telephone number+44 .
Ticket ID: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
what can I do more? Before I will go to my bank, and try due reback- it’s clearly fraud - you can deposit and play from uk but can’t withrawal, I want spoke with them and see what they told me. Except the bank is any more place where I can call/text? They not answering on those emails 🙁
Това е, което те ви позволяват да депозирате и да играете с надеждата да го загубите, но знаят, че няма да видите теглене от тях, ако спечелите 🤪
It's what they do let you deposit and play with hope you lose it but they know that you not gonna see any withdraw from them if you win 🤪
Не вярвам, че с днешните технологични възможности едно казино не може напълно да блокира влизането от ограничена държава - пишейки с дребен шрифт в политиката за поверителност, че не е позволено, когато всъщност уебсайтът работи и могат да се правят депозити - за съжаление изглежда като умишлена мярка, насочена към подвеждане на британски клиенти и надежда, че те няма да кандидатстват за средствата си. Например – всички уебсайтове на букмейкъри от Полша имат блокиран достъп, веднага щом се свържем с английската мрежа, веднага получаваме информация, че уебсайтът не работи поради ограничения и текущото местоположение. Говоря за много по-малки компании от Jokabet, които по някакъв начин могат да гарантират на клиентите от други държави, че случайно няма да загубят пари.
I don't believe that with today's technological possibilities, a casino cannot completely block logging in from a restricted country - writing in small print in the privacy policy that it is not allowed, when in fact the website is working and deposits can be made - unfortunately it looks like a deliberate measure aimed at misleading UK clients and hoping that they will not apply for their funds. For example - bookmaker websites from Poland all have their entry blocked, as soon as we connect to the English network, we immediately receive information that the website is not working due to restrictions and the current location. I'm talking about much smaller companies than Jokabet, which can somehow guarantee customers from other countries that they won't accidentally lose money.
Как върви вашият случай момчета? Просто съм в същата ситуация, общо моите депозити 4,8k£..
изпращам им имейл:
се чувстват несправедливо третирани от jokabet. Както се оказа, играчи от Обединеното кралство (където живея) не могат да теглят средства от jokabet. Въпросът ми е защо успях да направя депозит?? депозирах при вас повече от 3000 паунда. Не съм използвал VPN, използвах английски акаунт за плащания, посочих моя регион като Великобритания при създаване на акаунт, предоставих английски телефонен номер за проверка! Предполагам, че е малко несправедливо, че позволихте на парите ми да стигнат до вас, но вече не ми позволявате да тегля печалбите си. Ще поискам възстановяване на половината от депозитите си в този случай от вас, които съм публикувал на уебсайта, и затваряме тази тема
в противен случай ще направя същото като потребител от Великобритания, чийто случай намерих в интернет. Ще се свържа с моята банка за възстановяване на цялата сума.
Те отговарят бързо за това:
"Благодаря, че се свързахте с нас! Цялата информация за нашите правила може да бъде намерена в секцията Правила и условия в долната част на първата страница: https://jokabet.com/termsconditions. Също така, бихте ли изяснили каква точно сума искате да получите? Очакваме отговор, за да можем да продължим с разрешаването на изпратеното от вас искане. Благодаря предварително!"
след това им изпращам още няколко имейла като този
направи първия депозит 27.04.2024г
До днес депозирах с вашия сайт успешно точно 4953£. (Можете лесно да проверите всяко едно плащане в моята история)
Вашата политика гласи, че на играчи от Обединеното кралство не е позволено да депозират реални средства и да играят истински кеш игри - но защо нямате никакво инста заключване за това? Наистина не можах?. Въпросът ми е защо тогава всичките ми депозити бяха успешни? Когато не използвах vpn за измама при локализацията, през цялото време се свързвах с моята SIM карта в Обединеното кралство, депозирах средства чрез банков превод на HSBC, както и кредитна карта в Обединеното кралство.
Не искам да докладвам този въпрос никъде по-високо, но ако трябва, ще го направя.
Тъй като и двамата извършихме известна небрежност,
бих искал да разрешим това по взаимно съгласие и да намерим справедливо решение, което да удовлетворява и двама ни. Мисля, че тъй като депозирах £5000 на вашия сайт, е честно да получа обратно £2500 и да затворим този случай.
тогава
Ще изпреваря отговора ви - нямах салдо в сметката си, когато закрихте сметката ми след докладване на случая - защото не можах да изтегля, така че използвах останалите средства. ако това е вашата линия на защита да не ми възстановите всичките ми депозити, или както писах по-горе - половината от 2500, ще отида в моята банка и ще докладвам за измамата. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото за ограничени държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото на ограничените държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна.
и последното
Чувствам, че слабостите ми бяха просто експлоатирани, което ме накара да имам леки финансови проблеми и метално здраве, поради което докрай разчитам, че не мога да изтегля нищо от този сайт и вие знаете за това от самото начало. Регистриран съм в GamStop от дълго време поради проблеми с хазарта, уебсайтът ви беше рекламиран навсякъде, много лесен за достъп – потвърди ме дори когато бях на път за Обединеното кралство, приемайки депозити от английска карта HSBC, приемайки преводи от английска банка HSBC , проверка на английския телефонен номер+44 .
ID на билета: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
какво мога да направя повече Преди да отида в моята банка и да опитам дължимото възстановяване - очевидно е измама - можете да депозирате и играете от Великобритания, но не можете да теглите, искам да говоря с тях и да видя какво са ми казали. Освен че банката е друго място, където мога да се обадя/изпратя съобщение? Те не отговарят на тези имейли 🙁
How yours case’s going guys? I’m just In same situation, total of my deposits 4.8k£..
i send them email:
feel unfairly treated by jokabet. As it turns out, players from the United Kingdom (where I live) cannot withdraw funds from jokabet. So my question is, why I was able to make a deposits?? i deposited with you more than 3000 paunds. I didn't use a VPN, I used an English account for payments, I provided my region as Great Britain when creating an account, I provided an English phone number for verification! I guess it's a little unfair that you allowed my money to reach you, but you no longer allow me to withdraw my winnings. I will demand a refund of half of my deposits in this case from you which I have posted on the website, and we close this topic
otherwise, I will do the same as a user from the UK whose case I found on the Internet. I will contact my bank for a refund of the entire amount.
They answer quick for that one:
„Thank you for contacting us! All information about our policies can be found in the Terms & Conditions section in the bottom of the front page: https://jokabet.com/termsconditions.Also, could you please clarify what exact amount you would like to receive? We await a response so that we can proceed with the resolution of your submitted request. Thanks in advance!„
then I send them another few emails like this one
made the first deposit 27.04.2024
Till today I deposited with your site successfully exactly 4953£. (You can easly check every single payment on my history)
Your policy saying that players from UK are not allowed deposit real funds and play real cash games- but why you don’t have any insta lock on it? To I was really unable?. My question is why all my deposits was successful then? When I wasn’t use vpn to cheat on localisation, I was all time connect to my UK SIM card, deposited funds by HSBC Bank transfer, United Kingdom credit card as well.
I don't want to report this matter anywhere higher, but if I have to, I will.
Because we both committed some negligence,
would like to settle this by mutual consent and find a fair solution that satisfies both of us. I think since I deposited £5,000 on your site, it's fair if I get £2,500 back and we close this case.
then
I'll get ahead of your answer - I didn't have a balance in my account when you closed my account after reporting the case - because I wasn't able to withdraw, so I used the rest of the funds. if this is your line of defense not to refund me all my deposits, or as I wrote above - half 2500, I will go to my bank and report the fraud, It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return. It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return.
and last one
I feel that my weaknesses were simply exploited, which caused me to have minor financial problems and metal healt, for that to the end relie I can’t withdraw anything from this site, and you know about it from the begging. I have been registered with GamStop for a long time due to gambling problems, your website was advertised everywhere, very easy to access- confirmed me even when I was outing United Kingdom accepting deposits from an English HSBC card, accepting transfers from an English HSBC bank , verifying the English telephone number+44 .
Ticket ID: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
what can I do more? Before I will go to my bank, and try due reback- it’s clearly fraud - you can deposit and play from uk but can’t withrawal, I want spoke with them and see what they told me. Except the bank is any more place where I can call/text? They not answering on those emails 🙁
Здравейте.
Очевидно хората от ограничени държави никога не трябва да могат да депозират пари. За съжаление, много казина настояват, че не могат да наложат местно блокиране за такива държави и въпреки че страната е посочена като ограничена в Правилата и условията, някои казина все още имат тази държава налична във формуляра за регистрация. При такива обстоятелства бих предложил такива казина да проверяват играчите веднага след регистрация. Което според мен би било много по-сложно от инвестирането в правилно работещ блок.
Много е нечестно да използвате липсата на инициатива като причина за анулиране на печалбите на някой друг.
Дано жалбата го докаже.
Hello.
Obviously, people from restricted countries should never be able to deposit money. Sadly, many casinos insist they can't enforce local block for such countries, and despite the country being stated as restricted in the Terms and Conditions, some casinos still have that country available in the registration form. Under such circumstances, I would suggest that such casinos should verify players immediately upon registration. Which would, in my opinion, be much more complicated than investing in a properly working block.
It's highly unfair to use a lack of initiative as a reason for voiding someone else's winnings.
Hopefully, the complaint proves it.
Не вярвам, че с днешните технологични възможности едно казино не може напълно да блокира влизането от ограничена държава - пишейки с дребен шрифт в политиката за поверителност, че не е позволено, когато всъщност уебсайтът работи и могат да се правят депозити - за съжаление изглежда като умишлена мярка, насочена към подвеждане на британски клиенти и надежда, че те няма да кандидатстват за средствата си. Например – всички уебсайтове на букмейкъри от Полша имат блокиран достъп, веднага щом се свържем с английската мрежа, веднага получаваме информация, че уебсайтът не работи поради ограничения и текущото местоположение. Говоря за много по-малки компании от Jokabet, които по някакъв начин могат да гарантират на клиентите от други държави, че случайно няма да загубят пари.
I don't believe that with today's technological possibilities, a casino cannot completely block logging in from a restricted country - writing in small print in the privacy policy that it is not allowed, when in fact the website is working and deposits can be made - unfortunately it looks like a deliberate measure aimed at misleading UK clients and hoping that they will not apply for their funds. For example - bookmaker websites from Poland all have their entry blocked, as soon as we connect to the English network, we immediately receive information that the website is not working due to restrictions and the current location. I'm talking about much smaller companies than Jokabet, which can somehow guarantee customers from other countries that they won't accidentally lose money.
И въпреки това някои казина продължават да казват, че ефективните блокове или други мерки са извън техните технологични възможности. Наистина, в наши дни това звучи почти като доста глупаво извинение.
And yet some casinos keep saying effective blocks or other measures are beyond their technological capabilities. Truly, these days, it sounds almost like quite a stupid excuse.
Писаха ми обратно, че трябва да се уверя, че моята страна не подлежи на ограничения и се позоваха на параграфи 4.1-4.3 на T&C. Попитах ги, за да не могат да ми върнат депозитите? Предоставих доказателства за много реклами, насърчаващи играчи от Обединеното кралство да играят на техния уебсайт, когато създадох акаунт, предоставих моите данни, като например
град
Пощенски код
Адрес
И телефонен номер за потвърждение, така че защо не ми каза при молбата, че не мога да играя от моята страна?? И успях да играя и да депозирам пари и им казах, че ако не ми върнат средствата, ще докладвам случая на моята банка като измама, където дори техните служители в чат на живо подвеждат клиентите и казват, че се приемат играчи от Великобритания. Получих отговора:
В светлината на правните последици, свързани с вашия случай, ние ескалираме въпроса до нашия Управителен комитет по правни въпроси и съответствие за задълбочен преглед и подходящи действия.
Моля, очаквайте да се свържем с нас в рамките на 5 до 10 работни дни с подробен отговор относно проблемите, които сте повдигнали.
така че ще изчакам до максимум 10 работни дни, ако не получа отговор и възстановяване на сумата, ще отида в банката, както казах, и ще докладвам за измама, те подвеждат клиентите (имаха време до 22/07) Ще да ви държа в течение.
пръст кръст 🫣
They wrote back to me that I should make sure that my country is not subject to restrictions and referred to T&C paragraphs 4.1-4.3. I asked them so they can't refund my deposits? I provided evidence of a lot of advertisements encouraging players from the UK to play on their website, when I set up an account I provided my details such as
City
Postcode
Address
And telephone number for verification, so why didn't told me on the begging that I can’t play from my country?? And I was able to play and depositing money, and I told them that if they don't return the funds to me, I will report the case to my bank as a fraud, where even their employees on live chat mislead customers and say that players from Great Britain are accepted. I've received the answer:
In light of the legal implications involved in your case, we are escalating the matter to our Legal and Compliance Steering Committee for thorough review and appropriate action.
Please expect to hear back from us within 5 to 10 business days with a detailed response addressing the issues you have raised.
so I will wait until the maximum 10 business days, if I do not receive a response and a refund, I will go to the bank as I said and report fraud, they are misleading customers (they got time till 22/07) I will keep you updated.
finger cross 🫣
Надявам се скоро да успеят да разрешат проблема. Ако не, нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне с този проблем.
Моля, дръжте ни в течение.
I hope they will be able to resolve the issue soon. If not, our team will do their best to help you out with this issue.
Please keep us informed.
здравей
Знам, че това е доста стар форум, хаха, но съм в същото положение.
ми беше позволено да депозирам в jokabet, да се верифицирам и да играя там като играч от Обединеното кралство. Също така регистриран в gamstop UK. Не ми беше позволено да изтегля печалбите си от тях, след което те затвориха акаунта ми, казвайки, че е ограничен до играчи от Обединеното кралство.
как да отида да получа депозитите си обратно, тъй като това са депозити на стойност над £4k за тях.
благодаря
Hello,
im aware this is quite an old forum lol but I am in the same pickle.
was allowed to deposit on jokabet, verify myself and play there as a UK player. Also registered to gamstop UK. Wasn’t allowed to withdraw my winnings from them then they closed my account saying it’s restricted to UK players.
how do I go about getting my deposits back seeing as it’s over £4k’s worth of deposits to them.
thanks.
Здравейте, вероятноще пусна жалба при нас веднага и ще видим дали можем да помогнем.
Ако кажеш, че си успял да се потвърдиш като играч от Обединеното кралство и Обединеното кралство е ограничено, тогава наистина не разбирам как си могъл да депозираш там.
Нашият екип от експерти ще оцени ситуацията и ще се опита да помогне.
Не би трябвало дадена държава да е ограничена и играч да може да депозира там и пак да бъде потвърден. Това е твърде много за мен.
Hello, I would probably go ahead and file a complaint with us right away and we'll see if we can help.
If you say you managed to verify yourself as a UK player and the UK is restricted then I don't really understand how you could have deposited there.
Our team of experts would assess the situation and try to assist.
It should not be the case that a country is restricted and a player can deposit there and still get verified. That is too much for me.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.