Как върви вашият случай момчета? Просто съм в същата ситуация, общо моите депозити 4,8k£..
изпращам им имейл:
се чувстват несправедливо третирани от jokabet. Както се оказа, играчи от Обединеното кралство (където живея) не могат да теглят средства от jokabet. Въпросът ми е защо успях да направя депозит?? депозирах при вас повече от 3000 паунда. Не съм използвал VPN, използвах английски акаунт за плащания, посочих моя регион като Великобритания при създаване на акаунт, предоставих английски телефонен номер за проверка! Предполагам, че е малко несправедливо, че позволихте на парите ми да стигнат до вас, но вече не ми позволявате да тегля печалбите си. Ще поискам възстановяване на половината от депозитите си в този случай от вас, които съм публикувал на уебсайта, и затваряме тази тема
в противен случай ще направя същото като потребител от Великобритания, чийто случай намерих в интернет. Ще се свържа с моята банка за възстановяване на цялата сума.
Те отговарят бързо за това:
"Благодаря, че се свързахте с нас! Цялата информация за нашите правила може да бъде намерена в секцията Правила и условия в долната част на първата страница: https://jokabet.com/termsconditions. Също така, бихте ли изяснили каква точно сума искате да получите? Очакваме отговор, за да можем да продължим с разрешаването на изпратеното от вас искане. Благодаря предварително!"
след това им изпращам още няколко имейла като този
направи първия депозит 27.04.2024г
До днес депозирах с вашия сайт успешно точно 4953£. (Можете лесно да проверите всяко едно плащане в моята история)
Вашата политика гласи, че на играчи от Обединеното кралство не е позволено да депозират реални средства и да играят истински кеш игри - но защо нямате никакво инста заключване за това? Наистина не можах?. Въпросът ми е защо тогава всичките ми депозити бяха успешни? Когато не използвах vpn за измама при локализацията, през цялото време се свързвах с моята SIM карта в Обединеното кралство, депозирах средства чрез банков превод на HSBC, както и кредитна карта в Обединеното кралство.
Не искам да докладвам този въпрос никъде по-високо, но ако трябва, ще го направя.
Тъй като и двамата извършихме известна небрежност,
бих искал да разрешим това по взаимно съгласие и да намерим справедливо решение, което да удовлетворява и двама ни. Мисля, че тъй като депозирах £5000 на вашия сайт, е честно да получа обратно £2500 и да затворим този случай.
тогава
Ще изпреваря отговора ви - нямах салдо в сметката си, когато закрихте сметката ми след докладване на случая - защото не можах да изтегля, така че използвах останалите средства. ако това е вашата линия на защита да не ми възстановите всичките ми депозити, или както писах по-горе - половината от 2500, ще отида в моята банка и ще докладвам за измамата. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото за ограничени държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото на ограничените държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна.
и последното
Чувствам, че слабостите ми бяха просто експлоатирани, което ме накара да имам леки финансови проблеми и метално здраве, поради което докрай разчитам, че не мога да изтегля нищо от този сайт и вие знаете за това от самото начало. Регистриран съм в GamStop от дълго време поради проблеми с хазарта, уебсайтът ви беше рекламиран навсякъде, много лесен за достъп – потвърди ме дори когато бях на път за Обединеното кралство, приемайки депозити от английска карта HSBC, приемайки преводи от английска банка HSBC , проверка на английския телефонен номер+44 .
ID на билета: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
какво мога да направя повече Преди да отида в моята банка и да опитам дължимото възстановяване - очевидно е измама - можете да депозирате и играете от Великобритания, но не можете да теглите, искам да говоря с тях и да видя какво са ми казали. Освен че банката е друго място, където мога да се обадя/изпратя съобщение? Те не отговарят на тези имейли 🙁
Не вярвам, че с днешните технологични възможности едно казино не може напълно да блокира влизането от ограничена държава - пишейки с дребен шрифт в политиката за поверителност, че не е позволено, когато всъщност уебсайтът работи и могат да се правят депозити - за съжаление изглежда като умишлена мярка, насочена към подвеждане на британски клиенти и надежда, че те няма да кандидатстват за средствата си. Например – всички уебсайтове на букмейкъри от Полша имат блокиран достъп, веднага щом се свържем с английската мрежа, веднага получаваме информация, че уебсайтът не работи поради ограничения и текущото местоположение. Говоря за много по-малки компании от Jokabet, които по някакъв начин могат да гарантират на клиентите от други държави, че случайно няма да загубят пари.