ФорумОбсъждане на жалбиJokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

Jokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p (страница 7)

преди 9 месеца от gp78mdh9w5
|
16896 преглеждания 134 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
Craig91111
преди 7 месеца

Благодаря ти. Ще го направя.

Автоматичен превод:
Craig91111
преди 7 месеца

Съжалявам за диагнозата ви и благодаря за съветите. Ще ви държи в течение

Автоматичен превод:
Craig91111
преди 7 месеца

Хей, има ли новини за връщането на остатъка от парите ти?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, те казаха, че е обработено във вторник, 26 март и изпратено, но все още нищо iv просто не вярвам на нито една дума, която казаха, вече ми е гадно до смърт от тях

Автоматичен превод:
j69xxvf4n4
преди 7 месеца

Поне стигате до частта, в която те казват, че са го обработили и т.н. Близо 2 месеца и те продължават да ми казват да бъда търпелив, че все още разследват.

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

газ8087

ако все още не сте подредили това, изпратете ми имейл jasminebella1968@outlook.com и ще направя всичко възможно да ти помогна.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 7 месеца

здравей

Видях всички ваши публикации, предлагащи помощ на играчите. Вашата подкрепа е наистина оценена.

Честно казано, просто бих искал да знам повече за това как можете да го направите. Бихте ли обяснили, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Как върви вашият случай момчета? Просто съм в същата ситуация, общо моите депозити 4,8k£..

изпращам им имейл:

се чувстват несправедливо третирани от jokabet. Както се оказа, играчи от Обединеното кралство (където живея) не могат да теглят средства от jokabet. Въпросът ми е защо успях да направя депозит?? депозирах при вас повече от 3000 паунда. Не съм използвал VPN, използвах английски акаунт за плащания, посочих моя регион като Великобритания при създаване на акаунт, предоставих английски телефонен номер за проверка! Предполагам, че е малко несправедливо, че позволихте на парите ми да стигнат до вас, но вече не ми позволявате да тегля печалбите си. Ще поискам възстановяване на половината от депозитите си в този случай от вас, които съм публикувал на уебсайта, и затваряме тази тема

в противен случай ще направя същото като потребител от Великобритания, чийто случай намерих в интернет. Ще се свържа с моята банка за възстановяване на цялата сума.


Те отговарят бързо за това:

"Благодаря, че се свързахте с нас! Цялата информация за нашите правила може да бъде намерена в секцията Правила и условия в долната част на първата страница: https://jokabet.com/termsconditions. Също така, бихте ли изяснили каква точно сума искате да получите? Очакваме отговор, за да можем да продължим с разрешаването на изпратеното от вас искане. Благодаря предварително!"


след това им изпращам още няколко имейла като този

направи първия депозит 27.04.2024г

До днес депозирах с вашия сайт успешно точно 4953£. (Можете лесно да проверите всяко едно плащане в моята история)


Вашата политика гласи, че на играчи от Обединеното кралство не е позволено да депозират реални средства и да играят истински кеш игри - но защо нямате никакво инста заключване за това? Наистина не можах?. Въпросът ми е защо тогава всичките ми депозити бяха успешни? Когато не използвах vpn за измама при локализацията, през цялото време се свързвах с моята SIM карта в Обединеното кралство, депозирах средства чрез банков превод на HSBC, както и кредитна карта в Обединеното кралство.



Не искам да докладвам този въпрос никъде по-високо, но ако трябва, ще го направя.

Тъй като и двамата извършихме известна небрежност,

бих искал да разрешим това по взаимно съгласие и да намерим справедливо решение, което да удовлетворява и двама ни. Мисля, че тъй като депозирах £5000 на вашия сайт, е честно да получа обратно £2500 и да затворим този случай.


тогава

Ще изпреваря отговора ви - нямах салдо в сметката си, когато закрихте сметката ми след докладване на случая - защото не можах да изтегля, така че използвах останалите средства. ако това е вашата линия на защита да не ми възстановите всичките ми депозити, или както писах по-горе - половината от 2500, ще отида в моята банка и ще докладвам за измамата. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото за ограничени държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото на ограничените държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна.


и последното

Чувствам, че слабостите ми бяха просто експлоатирани, което ме накара да имам леки финансови проблеми и метално здраве, поради което докрай разчитам, че не мога да изтегля нищо от този сайт и вие знаете за това от самото начало. Регистриран съм в GamStop от дълго време поради проблеми с хазарта, уебсайтът ви беше рекламиран навсякъде, много лесен за достъп – потвърди ме дори когато бях на път за Обединеното кралство, приемайки депозити от английска карта HSBC, приемайки преводи от английска банка HSBC , проверка на английския телефонен номер+44 .


ID на билета: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a


какво мога да направя повече Преди да отида в моята банка и да опитам дължимото възстановяване - очевидно е измама - можете да депозирате и играете от Великобритания, но не можете да теглите, искам да говоря с тях и да видя какво са ми казали. Освен че банката е друго място, където мога да се обадя/изпратя съобщение? Те не отговарят на тези имейли 🙁

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е, което те ви позволяват да депозирате и да играете с надеждата да го загубите, но знаят, че няма да видите теглене от тях, ако спечелите 🤪

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не вярвам, че с днешните технологични възможности едно казино не може напълно да блокира влизането от ограничена държава - пишейки с дребен шрифт в политиката за поверителност, че не е позволено, когато всъщност уебсайтът работи и могат да се правят депозити - за съжаление изглежда като умишлена мярка, насочена към подвеждане на британски клиенти и надежда, че те няма да кандидатстват за средствата си. Например – всички уебсайтове на букмейкъри от Полша имат блокиран достъп, веднага щом се свържем с английската мрежа, веднага получаваме информация, че уебсайтът не работи поради ограничения и текущото местоположение. Говоря за много по-малки компании от Jokabet, които по някакъв начин могат да гарантират на клиентите от други държави, че случайно няма да загубят пари.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Как върви вашият случай момчета? Просто съм в същата ситуация, общо моите депозити 4,8k£..

изпращам им имейл:

се чувстват несправедливо третирани от jokabet. Както се оказа, играчи от Обединеното кралство (където живея) не могат да теглят средства от jokabet. Въпросът ми е защо успях да направя депозит?? депозирах при вас повече от 3000 паунда. Не съм използвал VPN, използвах английски акаунт за плащания, посочих моя регион като Великобритания при създаване на акаунт, предоставих английски телефонен номер за проверка! Предполагам, че е малко несправедливо, че позволихте на парите ми да стигнат до вас, но вече не ми позволявате да тегля печалбите си. Ще поискам възстановяване на половината от депозитите си в този случай от вас, които съм публикувал на уебсайта, и затваряме тази тема

в противен случай ще направя същото като потребител от Великобритания, чийто случай намерих в интернет. Ще се свържа с моята банка за възстановяване на цялата сума.


Те отговарят бързо за това:

"Благодаря, че се свързахте с нас! Цялата информация за нашите правила може да бъде намерена в секцията Правила и условия в долната част на първата страница: https://jokabet.com/termsconditions. Също така, бихте ли изяснили каква точно сума искате да получите? Очакваме отговор, за да можем да продължим с разрешаването на изпратеното от вас искане. Благодаря предварително!"


след това им изпращам още няколко имейла като този

направи първия депозит 27.04.2024г

До днес депозирах с вашия сайт успешно точно 4953£. (Можете лесно да проверите всяко едно плащане в моята история)


Вашата политика гласи, че на играчи от Обединеното кралство не е позволено да депозират реални средства и да играят истински кеш игри - но защо нямате никакво инста заключване за това? Наистина не можах?. Въпросът ми е защо тогава всичките ми депозити бяха успешни? Когато не използвах vpn за измама при локализацията, през цялото време се свързвах с моята SIM карта в Обединеното кралство, депозирах средства чрез банков превод на HSBC, както и кредитна карта в Обединеното кралство.



Не искам да докладвам този въпрос никъде по-високо, но ако трябва, ще го направя.

Тъй като и двамата извършихме известна небрежност,

бих искал да разрешим това по взаимно съгласие и да намерим справедливо решение, което да удовлетворява и двама ни. Мисля, че тъй като депозирах £5000 на вашия сайт, е честно да получа обратно £2500 и да затворим този случай.


тогава

Ще изпреваря отговора ви - нямах салдо в сметката си, когато закрихте сметката ми след докладване на случая - защото не можах да изтегля, така че използвах останалите средства. ако това е вашата линия на защита да не ми възстановите всичките ми депозити, или както писах по-горе - половината от 2500, ще отида в моята банка и ще докладвам за измамата. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото за ограничени държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна. Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното възнамерява да се позовава на правилото на ограничените държави всеки път, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари, без да има шанса действително да спечели нещо в замяна.


и последното

Чувствам, че слабостите ми бяха просто експлоатирани, което ме накара да имам леки финансови проблеми и метално здраве, поради което докрай разчитам, че не мога да изтегля нищо от този сайт и вие знаете за това от самото начало. Регистриран съм в GamStop от дълго време поради проблеми с хазарта, уебсайтът ви беше рекламиран навсякъде, много лесен за достъп – потвърди ме дори когато бях на път за Обединеното кралство, приемайки депозити от английска карта HSBC, приемайки преводи от английска банка HSBC , проверка на английския телефонен номер+44 .


ID на билета: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a


какво мога да направя повече Преди да отида в моята банка и да опитам дължимото възстановяване - очевидно е измама - можете да депозирате и играете от Великобритания, но не можете да теглите, искам да говоря с тях и да видя какво са ми казали. Освен че банката е друго място, където мога да се обадя/изпратя съобщение? Те не отговарят на тези имейли 🙁

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте.

Очевидно хората от ограничени държави никога не трябва да могат да депозират пари. За съжаление, много казина настояват, че не могат да наложат местно блокиране за такива държави и въпреки че страната е посочена като ограничена в Правилата и условията, някои казина все още имат тази държава налична във формуляра за регистрация. При такива обстоятелства бих предложил такива казина да проверяват играчите веднага след регистрация. Което според мен би било много по-сложно от инвестирането в правилно работещ блок.

Много е нечестно да използвате липсата на инициатива като причина за анулиране на печалбите на някой друг.

Дано жалбата го докаже.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не вярвам, че с днешните технологични възможности едно казино не може напълно да блокира влизането от ограничена държава - пишейки с дребен шрифт в политиката за поверителност, че не е позволено, когато всъщност уебсайтът работи и могат да се правят депозити - за съжаление изглежда като умишлена мярка, насочена към подвеждане на британски клиенти и надежда, че те няма да кандидатстват за средствата си. Например – всички уебсайтове на букмейкъри от Полша имат блокиран достъп, веднага щом се свържем с английската мрежа, веднага получаваме информация, че уебсайтът не работи поради ограничения и текущото местоположение. Говоря за много по-малки компании от Jokabet, които по някакъв начин могат да гарантират на клиентите от други държави, че случайно няма да загубят пари.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И въпреки това някои казина продължават да казват, че ефективните блокове или други мерки са извън техните технологични възможности. Наистина, в наши дни това звучи почти като доста глупаво извинение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Писаха ми обратно, че трябва да се уверя, че моята страна не подлежи на ограничения и се позоваха на параграфи 4.1-4.3 на T&C. Попитах ги, за да не могат да ми върнат депозитите? Предоставих доказателства за много реклами, насърчаващи играчи от Обединеното кралство да играят на техния уебсайт, когато създадох акаунт, предоставих моите данни, като например

град

Пощенски код

Адрес

И телефонен номер за потвърждение, така че защо не ми каза при молбата, че не мога да играя от моята страна?? И успях да играя и да депозирам пари и им казах, че ако не ми върнат средствата, ще докладвам случая на моята банка като измама, където дори техните служители в чат на живо подвеждат клиентите и казват, че се приемат играчи от Великобритания. Получих отговора:


В светлината на правните последици, свързани с вашия случай, ние ескалираме въпроса до нашия Управителен комитет по правни въпроси и съответствие за задълбочен преглед и подходящи действия.

Моля, очаквайте да се свържем с нас в рамките на 5 до 10 работни дни с подробен отговор относно проблемите, които сте повдигнали.


така че ще изчакам до максимум 10 работни дни, ако не получа отговор и възстановяване на сумата, ще отида в банката, както казах, и ще докладвам за измама, те подвеждат клиентите (имаха време до 22/07) Ще да ви държа в течение.


пръст кръст 🫣


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Например file

Автоматичен превод:
WiesiuBezMydla
преди 4 месеца

Надявам се скоро да успеят да разрешат проблема. Ако не, нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне с този проблем.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини