ФорумОбсъждане на жалбиJokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

Jokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

преди 10 месеца от gp78mdh9w5
|
17404 преглеждания 134 отговора |
|
1 2...7
преди 10 месеца

Jokabet ми позволи да се регистрирам в Обединеното кралство и да депозирам стотици, оказа се, че там не е регулирано в Обединеното кралство и не приема играчи от Обединеното кралство,


Бях примамен да се присъединя и успях лесно да се регистрирам, не се изисква идентификация или нещо подобно, след това хазартът ми излезе извън контрол, където загубих стотици и стотици, това се дължи на небрежност, един ми позволи да се регистрирам пръв място и две, които не поставят никакви спирки на място,


Изпращах им съобщения, имейл с молба за възстановяване на депозитите ми от добра воля, но нямах отговор,


Видях, че някой друг е имал същия проблем при намаление от £1200 и той получи пълно възстановяване,


моля, някой да остави отговори по-долу

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 10 месеца

Здравейте, все още съжалявам за вашата ситуация

Мисля, че трябва да обмислите и справедлив подход, като този:

„Не е приемливо да се позволи на играчи да залагат, ако казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничени държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не смятаме, че е толкова трудно на технологично ниво."

Освен това, информирали ли сте някога казиното за проблема си с хазарта?

Бих казал, че ще видим скоро, след като вече подадената ви жалба бъде проверена. Дайте му малко време обаче; екипът е доста претоварен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Мислите ли, че имам някакъв шанс да си върна депозитите?

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 10 месеца

Здравей. Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще даде всичко от себе си, както винаги. Моля, имайте предвид, че те трябва да открият цялата свързана информация и едва тогава ще можем да видим случая по-ясно. Разбира се, резултатът зависи и от това каква информация ще предостави казиното на нашия екип. Така че в този случай е по-добре да не правим никакви спекулации, съдействайте и едва след това ще можем да видим резултата.

Честно казано засега мога само да предложа търпение. Не се колебайте да споделите бъдещи актуализации с нас, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се, че ще чакам отговор

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Все още нямам отговор от тях, те продължават да казват да изчакам имейл, тъй като отделът е много зает, измина почти седмица и нищо,


там обслужването на клиенти чрез чат на живо е добро, но за съжаление смятам, че не го приемам много сериозно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имах същия проблем с това казино, те ме примамиха да залагам с тях преди Коледа 2023 г. и подадох жалба срещу поддръжката на клиенти, които излъгаха, че обещават да върнат всички депозити на 20 декември 2023 г., те все още не са t те пренебрегваха всичките ми имейли за поддръжка на клиенти, казвайки, че е в процес на 6 седмици. Все още не са ми изпратили парите по сметката

Скъпи Терънс!


Моля, предоставете следните идентификационни данни, за да можем да обработим възстановяването на депозираната сума:


Име на банката -

Банкова сметка -

IBAN -

SWIFT (или BIC) -

Вашето пълно име -

Вашата пълна държава -

Вашият пълен адрес -


С Най-Добри Пожелания,

Екипът за риск и плащания на Jokabet

1703069768283 номер на билет. Това беше попълнено и върнато. Изпратих имейл около 20 пъти и всички бяха игнорирани


Аз съм уязвим човек, изпратих им цялата си медицинска документация, обяснявайки какво се е случило и те изпратиха този формуляр, който беше изпратен обратно същия ден. Ще добавя файл към прикачения файл



Поздрави

Г-н Терънс Дикен

Можете ли да посъветвате благодаря

Редактиран от Radka преди 10 месеца
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
tezzad44
преди 10 месеца

Чудесно е да чуя някой в тази ситуация, все още чакам отговор,


какъв е имейлът за екипа за оплаквания, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитах се да добавя файл тук, показващ насърчението от екипа за поддръжка

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 10 месеца

Имате ли имейл за екипа за поддръжка? Продължават да ми казват, че възстановяването ми се инвестира, минаха дни и продължават да ми казват едно и също нещо

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 10 месеца

support@jokabet.comтова е този, който съм използвал. Опитвам се да добавя доказателство за поддръжката на клиенти, която казва, че мога да играя тук

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 10 месеца

Чакам от 20 декември 2023 г

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 10 месеца

Когато сте поискали възстановяване на сумата, колко време е отнело на екипа за възстановяване на средства, за да се свърже с вас)

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 10 месеца

Мислите ли, че ще ми предложат възстановяване на сумата, защото ми позволиха да се регистрирам от държава, от която не приемат играчи, а също и защото имам проблем с хазарта и те продължиха да ми позволяват да депозирам отново и отново и отново

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 10 месеца

Не ми е възстановена сумата, все още чакам от 20 декември 2023 г., ако те са заявили, че можете да играете, да, те подвеждат уязвимите хора

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 10 месеца

Отидохте ли в чата на живо, за да поискате актуализация?

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 10 месеца

Колко чакате да ви възстановят, мога ли да попитам?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

английски 쾓

SIMON 08:32:03 следобед

Моля, опишете въпроса си тук ⤵️

Препоръчвам да използвате прости фрази или изречения, като „Как мога да проверя моя

акаунт?" или „Как да анулирам бонус?" ✍️

Терънс Дикен 20:32:17 ч

Мога ли да играя тук от Великобритания

SIMON 08:32:20 ч

Ще ви прехвърля към нашия екип за поддръжка. Те ще могат да осигурят най-доброто

решение 😇

Междувременно, моля, предоставете повече подробности за вашия въпрос тук ⤵️

Ако имате екранна снимка, моля, не се колебайте да я прикачите. Това ще ускори

ускори значително процеса🙏

Бяхте прехвърлени във Флавия в 20:32:26

Флавия 08:32:34 ч

#laienbg

Здравейте, аз съм Флавия 🤝

Как мога да ти помогна?

Терънс Дикен 20:33:18 ч

Могат ли хора от Обединеното кралство да играят тук

Флавия 08:34:03 ч

Да, ние сме регулирани и упълномощени, лицензирани от сигурността във вашия

държава, можете да играете 🤗

Терънс Дикен 20:34:40 ч

Добре, страхотно, тогава нямам забрана или нещо такова

Не исках да играя и разбрах, че не мога да играя 🤗

Флавия 08:36:15 ч

добре, разбирам, но можете да играете безплатно тук

Терънс Дикен 20:36:32 ч

Блестящо благодаря

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля, вижте приложената информация относно насърчението от домакина на живо, работещ за казино jokeabet

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 10 месеца

Няколкостотин лири

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини