ФорумОбсъждане на жалбиJokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

Jokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

преди 9 месеца от gp78mdh9w5
|
16864 преглеждания 134 отговора |
|
1 2...7
Добавете пост
преди 9 месеца

Jokabet ми позволи да се регистрирам в Обединеното кралство и да депозирам стотици, оказа се, че там не е регулирано в Обединеното кралство и не приема играчи от Обединеното кралство,


Бях примамен да се присъединя и успях лесно да се регистрирам, не се изисква идентификация или нещо подобно, след това хазартът ми излезе извън контрол, където загубих стотици и стотици, това се дължи на небрежност, един ми позволи да се регистрирам пръв място и две, които не поставят никакви спирки на място,


Изпращах им съобщения, имейл с молба за възстановяване на депозитите ми от добра воля, но нямах отговор,


Видях, че някой друг е имал същия проблем при намаление от £1200 и той получи пълно възстановяване,


моля, някой да остави отговори по-долу

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Здравейте, все още съжалявам за вашата ситуация

Мисля, че трябва да обмислите и справедлив подход, като този:

„Не е приемливо да се позволи на играчи да залагат, ако казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничени държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не смятаме, че е толкова трудно на технологично ниво."

Освен това, информирали ли сте някога казиното за проблема си с хазарта?

Бих казал, че ще видим скоро, след като вече подадената ви жалба бъде проверена. Дайте му малко време обаче; екипът е доста претоварен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Мислите ли, че имам някакъв шанс да си върна депозитите?

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Здравей. Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще даде всичко от себе си, както винаги. Моля, имайте предвид, че те трябва да открият цялата свързана информация и едва тогава ще можем да видим случая по-ясно. Разбира се, резултатът зависи и от това каква информация ще предостави казиното на нашия екип. Така че в този случай е по-добре да не правим никакви спекулации, съдействайте и едва след това ще можем да видим резултата.

Честно казано засега мога само да предложа търпение. Не се колебайте да споделите бъдещи актуализации с нас, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбира се, че ще чакам отговор

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Все още нямам отговор от тях, те продължават да казват да изчакам имейл, тъй като отделът е много зает, измина почти седмица и нищо,


там обслужването на клиенти чрез чат на живо е добро, но за съжаление смятам, че не го приемам много сериозно

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, имах същия проблем с това казино, те ме примамиха да залагам с тях преди Коледа 2023 г. и подадох жалба срещу поддръжката на клиенти, които излъгаха, че обещават да върнат всички депозити на 20 декември 2023 г., те все още не са t те пренебрегваха всичките ми имейли за поддръжка на клиенти, казвайки, че е в процес на 6 седмици. Все още не са ми изпратили парите по сметката

Скъпи Терънс!


Моля, предоставете следните идентификационни данни, за да можем да обработим възстановяването на депозираната сума:


Име на банката -

Банкова сметка -

IBAN -

SWIFT (или BIC) -

Вашето пълно име -

Вашата пълна държава -

Вашият пълен адрес -


С Най-Добри Пожелания,

Екипът за риск и плащания на Jokabet

1703069768283 номер на билет. Това беше попълнено и върнато. Изпратих имейл около 20 пъти и всички бяха игнорирани


Аз съм уязвим човек, изпратих им цялата си медицинска документация, обяснявайки какво се е случило и те изпратиха този формуляр, който беше изпратен обратно същия ден. Ще добавя файл към прикачения файл



Поздрави

Г-н Терънс Дикен

Можете ли да посъветвате благодаря

Редактиран от Radka преди 9 месеца
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Чудесно е да чуя някой в тази ситуация, все още чакам отговор,


какъв е имейлът за екипа за оплаквания, моля?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Опитах се да добавя файл тук, показващ насърчението от екипа за поддръжка

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Имате ли имейл за екипа за поддръжка? Продължават да ми казват, че възстановяването ми се инвестира, минаха дни и продължават да ми казват едно и също нещо

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

support@jokabet.comтова е този, който съм използвал. Опитвам се да добавя доказателство за поддръжката на клиенти, която казва, че мога да играя тук

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Чакам от 20 декември 2023 г

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Когато сте поискали възстановяване на сумата, колко време е отнело на екипа за възстановяване на средства, за да се свърже с вас)

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Мислите ли, че ще ми предложат възстановяване на сумата, защото ми позволиха да се регистрирам от държава, от която не приемат играчи, а също и защото имам проблем с хазарта и те продължиха да ми позволяват да депозирам отново и отново и отново

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Не ми е възстановена сумата, все още чакам от 20 декември 2023 г., ако те са заявили, че можете да играете, да, те подвеждат уязвимите хора

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Отидохте ли в чата на живо, за да поискате актуализация?

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Колко чакате да ви възстановят, мога ли да попитам?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

английски 쾓

SIMON 08:32:03 следобед

Моля, опишете въпроса си тук ⤵️

Препоръчвам да използвате прости фрази или изречения, като „Как мога да проверя моя

акаунт?" или „Как да анулирам бонус?" ✍️

Терънс Дикен 20:32:17 ч

Мога ли да играя тук от Великобритания

SIMON 08:32:20 ч

Ще ви прехвърля към нашия екип за поддръжка. Те ще могат да осигурят най-доброто

решение 😇

Междувременно, моля, предоставете повече подробности за вашия въпрос тук ⤵️

Ако имате екранна снимка, моля, не се колебайте да я прикачите. Това ще ускори

ускори значително процеса🙏

Бяхте прехвърлени във Флавия в 20:32:26

Флавия 08:32:34 ч

#laienbg

Здравейте, аз съм Флавия 🤝

Как мога да ти помогна?

Терънс Дикен 20:33:18 ч

Могат ли хора от Обединеното кралство да играят тук

Флавия 08:34:03 ч

Да, ние сме регулирани и упълномощени, лицензирани от сигурността във вашия

държава, можете да играете 🤗

Терънс Дикен 20:34:40 ч

Добре, страхотно, тогава нямам забрана или нещо такова

Не исках да играя и разбрах, че не мога да играя 🤗

Флавия 08:36:15 ч

добре, разбирам, но можете да играете безплатно тук

Терънс Дикен 20:36:32 ч

Блестящо благодаря

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моля, вижте приложената информация относно насърчението от домакина на живо, работещ за казино jokeabet

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Няколкостотин лири

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини