ФорумОбсъждане на жалбиJokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

Jokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p (страница 2)

преди 3 месеца от gp78mdh9w5
|
7000 преглеждания 126 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
tezzad44
преди 2 месеца

Току-що видях, че е шокиращо,


каква сума ви върнаха, може ли да попитам?

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Същото и тук, моята беше около £1500

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 2 месеца

Абсолютно нищо не са ми върнали.

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Включихте ли се в чат на живо, за да поискате актуална информация за възстановяването на сумата?

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 2 месеца

Да, изпратих над 20 или повече имейла, всички са игнорирани

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Така се чувствам и аз, опитвам се да разбера какво друго да направя

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Надяваме се, че някой може да ни помогне тук

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Да се надяваме

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, имах същия проблем с това казино, те ме примамиха да залагам с тях преди Коледа 2023 г. и подадох жалба срещу поддръжката на клиенти, които излъгаха, че обещават да върнат всички депозити на 20 декември 2023 г., те все още не са t те пренебрегваха всичките ми имейли за поддръжка на клиенти, казвайки, че е в процес на 6 седмици. Все още не са ми изпратили парите по сметката

Скъпи Терънс!


Моля, предоставете следните идентификационни данни, за да можем да обработим възстановяването на депозираната сума:


Име на банката -

Банкова сметка -

IBAN -

SWIFT (или BIC) -

Вашето пълно име -

Вашата пълна държава -

Вашият пълен адрес -


С Най-Добри Пожелания,

Екипът за риск и плащания на Jokabet

1703069768283 номер на билет. Това беше попълнено и върнато. Изпратих имейл около 20 пъти и всички бяха игнорирани


Аз съм уязвим човек, изпратих им цялата си медицинска документация, обяснявайки какво се е случило и те изпратиха този формуляр, който беше изпратен обратно същия ден. Ще добавя файл към прикачения файл



Поздрави

Г-н Терънс Дикен

Можете ли да посъветвате благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей. Съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация. Ако мога, нека ви препоръчам да подадете жалба тук с нашия екип. Можете лесно да го направите само като щракнете/докоснете тази връзка 👈. Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем. Ако имате нужда от помощ с него, прилагам тук полезна информация за вас.


Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Вярвам, че вече пуснах оплакване?


чакам отговор от гуруто и сайта

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 2 месеца

същото тук, чакам съвет, нов съм във всичко това

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вярвам, че вече пуснах оплакване?


чакам отговор от гуруто и сайта

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, направи го. Това предложение беше за последното ни допълнение към темата, разбирате ли? 🙂

Искахме играчът " tezzad44 " да бъде информиран за възможността.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Съжалявам, току-що разбрах,


има ли начин вие да се свържете с Jokabet? Виждам какви публикации всъщност отговаря казиното

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Здравей отново. Публикацията по-горе всъщност беше предназначена за вас🙂. За съжаление в момента не можем да направим нищо, така че можете да опитате да подадете жалба. безплатно е и мога да ви помогна с него, просто използвайте тази връзка 👈 и следвайте инструкциите. Кажете ми, моля, как се справихте с това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Вече имам отворена жалба,

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И аз току-що отворих един, съжалявам, че съм нов във всичко това

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

1703069768283 това е жалбата ми за референтен номер на билета

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 2 месеца

Здравейте. Радвам се, че изпратихте успешно жалбата. Екипът вече започна да го разглежда, така че в тази бележка бихте ли отговорили на всички въпроси на Вероника, за да може екипът ни действително да продължи с вашия случай? Можете да го направите лесно тук 👈. Уведомете ме, ако имате нужда от друга помощ, ще се радвам да помогна 😉.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам, току-що разбрах,


има ли начин вие да се свържете с Jokabet? Виждам какви публикации всъщност отговаря казиното

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте

Съжалявам за забавянето.

Нека да проверя дали намирам някаква дейност от това конкретно казино...

Не, нищо.

За съжаление имаме проблем да се свържем във връзка с открита жалба 👈

file

Не изглежда добре...


Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 2 месеца

Хей имахте ли късмет вече?

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини