преди 10 месеца
Току-що видях, че е шокиращо,
каква сума ви върнаха, може ли да попитам?
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
0
Току-що видях, че е шокиращо,
каква сума ви върнаха, може ли да попитам?
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
Включихте ли се в чат на живо, за да поискате актуална информация за възстановяването на сумата?
Have you gone on live chat to request update on your refund?
Да, изпратих над 20 или повече имейла, всички са игнорирани
Yeah I've sent over 20 or more emails everyone is ignored
Така се чувствам и аз, опитвам се да разбера какво друго да направя
That’s how I feel aswell, I’m trying to figure out what else to do
Здравейте, имах същия проблем с това казино, те ме примамиха да залагам с тях преди Коледа 2023 г. и подадох жалба срещу поддръжката на клиенти, които излъгаха, че обещават да върнат всички депозити на 20 декември 2023 г., те все още не са t те пренебрегваха всичките ми имейли за поддръжка на клиенти, казвайки, че е в процес на 6 седмици. Все още не са ми изпратили парите по сметката
Скъпи Терънс!
Моля, предоставете следните идентификационни данни, за да можем да обработим възстановяването на депозираната сума:
Име на банката -
Банкова сметка -
IBAN -
SWIFT (или BIC) -
Вашето пълно име -
Вашата пълна държава -
Вашият пълен адрес -
С Най-Добри Пожелания,
Екипът за риск и плащания на Jokabet
1703069768283 номер на билет. Това беше попълнено и върнато. Изпратих имейл около 20 пъти и всички бяха игнорирани
Аз съм уязвим човек, изпратих им цялата си медицинска документация, обяснявайки какво се е случило и те изпратиха този формуляр, който беше изпратен обратно същия ден. Ще добавя файл към прикачения файл
Поздрави
Г-н Терънс Дикен
Можете ли да посъветвате благодаря
Hi I've had same issue with this casino they enticed me to gamble with them before Christmas 2023 and I made an complaint against there customer support who told lies they.promise.to return all.deposits on 20th of December 2023 they still haven't they Been ignoring all my emails customer support saying its in process 6 weeks on. They still haven't sent my money to my account
Dear Terence!
Please provide the following credentials so that we can process the refund of the deposited amount:
Bank name -
Bank address -
IBAN -
SWIFT (or BIC) -
Your full name -
Your full country -
Your full address -
Best regards,
Jokabet Risk and Payments Team
1703069768283 ticket number. This has been filled in and returned I've email about 20 times and everyone them has been ignored
I am a vulnerable person I sent all my medical records to them explaining what had happened and they sent that form which was sent back same day I will add a file to the attachment
Kind regards
Mr Terence Dicken
Can you please advise thank you
Здравей. Съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация. Ако мога, нека ви препоръчам да подадете жалба тук с нашия екип. Можете лесно да го направите само като щракнете/докоснете тази връзка 👈. Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем. Ако имате нужда от помощ с него, прилагам тук полезна информация за вас.
Hello there. I am sorry you have to go thru this situation. If I may, let me recommend you to submit a complaint here with our team. You can easily do it just by clicking/tapping on this link 👈. I am sure our complaint team will do everything they can to get this issue resolved. If you need any help with it, I attach here some useful information for you.
Вярвам, че вече пуснах оплакване?
чакам отговор от гуруто и сайта
I believe I have already put in a complaint?
im waiting for a reply from the guru and the site
същото тук, чакам съвет, нов съм във всичко това
same here I'm waiting for some advice I'm new to all this
Да, направи го. Това предложение беше за последното ни допълнение към темата, разбирате ли? 🙂
Искахме играчът " tezzad44 " да бъде информиран за възможността.
Yes, you did. This suggestion was for our most recent addition to the topic, you see? 🙂
We wanted the player "tezzad44" informed about the possibility.
Съжалявам, току-що разбрах,
има ли начин вие да се свържете с Jokabet? Виждам какви публикации всъщност отговаря казиното
Sorry just realised,
is there any way yourselfs could contact Jokabet? I see what some posts the casino actually replies
Здравей отново. Публикацията по-горе всъщност беше предназначена за вас🙂. За съжаление в момента не можем да направим нищо, така че можете да опитате да подадете жалба. безплатно е и мога да ви помогна с него, просто използвайте тази връзка 👈 и следвайте инструкциите. Кажете ми, моля, как се справихте с това.
Hello again. The post above was actually meant for you🙂. Unfortunately right now there is nothing much we can do, so you could try to file a complaint. it is free of charge and I can help you with it, just simply use this link 👈 and follow the instructions. Let me know, please, how did you go with it.
Здравейте. Радвам се, че изпратихте успешно жалбата. Екипът вече започна да го разглежда, така че в тази бележка бихте ли отговорили на всички въпроси на Вероника, за да може екипът ни действително да продължи с вашия случай? Можете да го направите лесно тук 👈. Уведомете ме, ако имате нужда от друга помощ, ще се радвам да помогна 😉.
Hello. I am glad you have successfully submitted the complaint. The team has already started to look at it, so in that note, could you please answer Veronika all the questions, so our team can actually move forward with your case? You can do so easily over here 👈. Let me know if you need any other assistance, glad to help 😉.
Здравейте
Съжалявам за забавянето.
Нека да проверя дали намирам някаква дейност от това конкретно казино...
Не, нищо.
За съжаление имаме проблем да се свържем във връзка с открита жалба 👈
Не изглежда добре...
Hey there.
I'm sorry for the delay.
Let me check whether I find any activity from this particular casino...
Nope, nothing.
Sadly we have a problem getting in touch regarding open complaint 👈
Doesn't look good...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.