ФорумОбсъждане на жалбиJokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p

Jokabet - нарушаване на правилата и условията и ми позволява да залагам стотици без нищо, поставено в p (страница 3)

преди 9 месеца от gp78mdh9w5
|
16942 преглеждания 134 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
tezzad44
преди 9 месеца

Хей,


Тази сутрин получих пълно възстановяване на всичките си депозити

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Тази сутрин получих пълно възстановяване на всичките си депозити

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

О, уау, това е брилянтна новина, в момента не съм получил нищо обратно

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Как успя да си го върнеш

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Продължавайте да чатите на живо и да изисквате актуализации по същия начин с изпращането на имейли, което продължавах да правя, иначе имах чувството, че не ми отговарят,


поискаха банковите ми данни преди 3 дни и сега получих възстановяване

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е добре, тогава ще свършим

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Отначало имах чувството, че ме игнорират, тъй като мина седмица и малко без отговор,


само продължавай и стискай палци да стане, както видях каза, че си им изпратил банковите си данни, изненадан съм, че все още не си ги получил

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Току-що бях там и попитах какво става, те казаха, че депозитът ми е възстановен, да видим

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Да, дръжте ме в течение

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Да, ще благодаря, приятелю 👍

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей,


Тази сутрин получих пълно възстановяване на всичките си депозити

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, това е перфектна новина и се радвам, че се оказа добре във вашия случай. 🎉😊

Надявам се, че няма да се сблъсквате отново с подобна ситуация и ще имате по-добри преживявания в бъдеще.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Току-що бях там и попитах какво става, те казаха, че депозитът ми е възстановен, да видим

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хм звучи като добра новина. 🤔

Надявам се също така да получите парите си възможно най-скоро като другия играч.

Ще ви стискам палци и не забравяйте да ни държите в течение.

Вярвам в щастливия край. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Благодаря ви, надявам се, че ще оценя помощта на момчетата, работещи тук, стискам палци 🤞 сега ще продължа да актуализирам обстоятелствата

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Не забравяйте да споделите в оплакването си и ако научите нещо ново или ако дойдат пари. Вероника със сигурност ще го оцени. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Да, ще ти благодаря

Автоматичен превод:
gp78mdh9w5
преди 9 месеца

Аз съм в същата ситуация, оставят ги да направят депозит, игнорират имейла, когато попитах защо акаунтът ми все още не е потвърден, отговорът... те са заети в момента... но последният разговор с екипа за поддръжка завърши, че Великобритания не е разрешена и че това е моя грешката е, че не съм го проверил и че е в правилата и условията

Автоматичен превод:
ernestaergo
преди 9 месеца

Те насърчават хората, които са уязвими, да играят в тамошното казино и се опитват да лъжат. Чакам парите си обратно от декември 2023 г. Надявам се, че пакетът ще бъде затворен, ако сте направили депозит по карта, поискайте го обратно чрез банковия сътрудник I дано не си загубил много

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Аз съм в същата ситуация, оставят ги да направят депозит, игнорират имейла, когато попитах защо акаунтът ми все още не е потвърден, отговорът... те са заети в момента... но последният разговор с екипа за поддръжка завърши, че Великобритания не е разрешена и че това е моя грешката е, че не съм го проверил и че е в правилата и условията

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей, съжалявам, че си в тази ситуация. Със сигурност не би трябвало да е възможно да се регистрирате за играчи, които нямат право да го правят, но знам от много истории, че това не е така в казината досега. Разбира се, бих добавил, че въпреки че не трябва да е разрешено на играчи да се регистрират, винаги трябва да се консултирате с Правилата и условията за такава информация. Мисля, че определено ще го проверите сега в бъдеще.

Както и да е, използвахте ли VPN, за да влезете в казиното или не? Загубихте ли или казиното взе пари от вас?

Видях обаче, че сте подали жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде можем да стигнем.

Междувременно ще трябва да имаме търпение. Надявам се тази ситуация да се разреши възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те рекламират, че хората могат да играят от Обединеното кралство, но аз все още чакам депозита си от 20 декември 2023 г. изпратиха ми няколко имейла, че ми възстановяват сумата на 29 януари, но направих няколко разговора с моята банка и им показах извлечения и все пак не могат да ме докажат с доказателства за възстановяването. Моята банка Халифакс сега проучва разследване за измама

Автоматичен превод:
tezzad44
преди 9 месеца

Здрасти.

Е, не мога да разбера откъде идва въпросът с ограниченията в държавата. Казиното каза ли, че печалбите ви са извън обсега ви поради вашата страна, например? Въз основа на вашата жалба бях убеден, че вашата уязвимост е била по някакъв начин компрометирана, така че сте се съгласили на възстановяване на средствата.

Моля, поправете ме, ако греша.

Както и да е, виждам, че комуникацията с казиното е доста трудна. Ако възстановяванията са изпратени, къде е потвърждението, казвам...


Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини