преди 9 месеца
Хей,
Тази сутрин получих пълно възстановяване на всичките си депозити
Hey,
I received a full refund this morning of all my deposits
0
Хей,
Тази сутрин получих пълно възстановяване на всичките си депозити
Hey,
I received a full refund this morning of all my deposits
Тази сутрин получих пълно възстановяване на всичките си депозити
I received full refund this morning of all my deposits
О, уау, това е брилянтна новина, в момента не съм получил нищо обратно
Oh wow that's brilliant news I've not had anything back at the moment
Продължавайте да чатите на живо и да изисквате актуализации по същия начин с изпращането на имейли, което продължавах да правя, иначе имах чувството, че не ми отговарят,
поискаха банковите ми данни преди 3 дни и сега получих възстановяване
Keep going on live chat and request updates the same with emailing that’s what I kept doing otherwise it felt like they weren’t responding to me,
they asked for my bank details 3 days ago and now I’ve got refund
Отначало имах чувството, че ме игнорират, тъй като мина седмица и малко без отговор,
само продължавай и стискай палци да стане, както видях каза, че си им изпратил банковите си данни, изненадан съм, че все още не си ги получил
At first it was feeling like they were ignoring me as it was a week and a bit without a response,
just keep it at and fingers crossed yours gets done, as I saw you said you sent your bank details over to them I’m surprised you haven’t got yours yet
Току-що бях там и попитах какво става, те казаха, че депозитът ми е възстановен, да видим
I've just been in there and ask what is going on they have said my deposit have been refunded let's see
Е, това е перфектна новина и се радвам, че се оказа добре във вашия случай. 🎉😊
Надявам се, че няма да се сблъсквате отново с подобна ситуация и ще имате по-добри преживявания в бъдеще.
Късмет. ☘️
Well, that's perfect news and I'm glad it turned out well in your case. 🎉😊
I hope you will not have to deal with a similar situation again and you will have better experiences in the future.
Good luck. ☘️
Хм звучи като добра новина. 🤔
Надявам се също така да получите парите си възможно най-скоро като другия играч.
Ще ви стискам палци и не забравяйте да ни държите в течение.
Вярвам в щастливия край. 😊
Hm sounds like good news. 🤔
I also hope you will get your money as soon as possible like the other player.
I'll keep my fingers crossed for you and be sure to keep us updated.
I believe in a happy ending. 😊
Благодаря ви, надявам се, че ще оценя помощта на момчетата, работещи тук, стискам палци 🤞 сега ще продължа да актуализирам обстоятелствата
Thank you hopefully I will I appreciate the help of the guys working here fingers crossed 🤞 now I will keep updating on circumstances
Не забравяйте да споделите в оплакването си и ако научите нещо ново или ако дойдат пари. Вероника със сигурност ще го оцени. 🙂
Don't forget to share in your complaint also if you learn something new or if money comes. Veronica will surely appreciate it. 🙂
Аз съм в същата ситуация, оставят ги да направят депозит, игнорират имейла, когато попитах защо акаунтът ми все още не е потвърден, отговорът... те са заети в момента... но последният разговор с екипа за поддръжка завърши, че Великобритания не е разрешена и че това е моя грешката е, че не съм го проверил и че е в правилата и условията
I am in the same situation they let make deposit ,ignore email, when I asked why my account still not verified answer... they busy at the moment... but last conversation with support end up that uk not allowed and that it's my fault that I not check it and that its in terms and conditions
Те насърчават хората, които са уязвими, да играят в тамошното казино и се опитват да лъжат. Чакам парите си обратно от декември 2023 г. Надявам се, че пакетът ще бъде затворен, ако сте направили депозит по карта, поискайте го обратно чрез банковия сътрудник I дано не си загубил много
They are encouraging people who are vulnerable to play at there casino and trying to tell lies I've been waiting for my money back since December 2023 I hope the suite gets closed down if you made deposit on card claim it back through the bank mate I hope you haven't lost alot
Аз съм в същата ситуация, оставят ги да направят депозит, игнорират имейла, когато попитах защо акаунтът ми все още не е потвърден, отговорът... те са заети в момента... но последният разговор с екипа за поддръжка завърши, че Великобритания не е разрешена и че това е моя грешката е, че не съм го проверил и че е в правилата и условията
I am in the same situation they let make deposit ,ignore email, when I asked why my account still not verified answer... they busy at the moment... but last conversation with support end up that uk not allowed and that it's my fault that I not check it and that its in terms and conditions
Здравей, съжалявам, че си в тази ситуация. Със сигурност не би трябвало да е възможно да се регистрирате за играчи, които нямат право да го правят, но знам от много истории, че това не е така в казината досега. Разбира се, бих добавил, че въпреки че не трябва да е разрешено на играчи да се регистрират, винаги трябва да се консултирате с Правилата и условията за такава информация. Мисля, че определено ще го проверите сега в бъдеще.
Както и да е, използвахте ли VPN, за да влезете в казиното или не? Загубихте ли или казиното взе пари от вас?
Видях обаче, че сте подали жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде можем да стигнем.
Междувременно ще трябва да имаме търпение. Надявам се тази ситуация да се разреши възможно най-скоро.
Hi, I'm sorry you're in this situation. It certainly shouldn't be possible to register for players who are not allowed to do so, but I know from many stories that this is not the case in casinos so far. Of course, I would add that even though it should not be allowed for players to register, you should always consult the Terms and Conditions for such information. I think you'll definitely check it now in the future.
Anyway, did you use a VPN to get into the casino or not ? Did you lose or did the casino take any money from you ?
However, I saw that you filed a complaint so our team will try to help you and we will see where we can get to.
In the meantime, we'll have to be patient. I hope this situation gets resolved as soon as possible.
Те рекламират, че хората могат да играят от Обединеното кралство, но аз все още чакам депозита си от 20 декември 2023 г. изпратиха ми няколко имейла, че ми възстановяват сумата на 29 януари, но направих няколко разговора с моята банка и им показах извлечения и все пак не могат да ме докажат с доказателства за възстановяването. Моята банка Халифакс сега проучва разследване за измама
They have been advertising that people can play from the UK however I'm still awaiting my deposit from 20th December 2023 they sent me several emails saying they refund me 29th January yet I've made several calls with my bank and show them statements and yet they can't prove me with evidence of the refund. My bank Halifax is now looking into a fraud investigation
Здрасти.
Е, не мога да разбера откъде идва въпросът с ограниченията в държавата. Казиното каза ли, че печалбите ви са извън обсега ви поради вашата страна, например? Въз основа на вашата жалба бях убеден, че вашата уязвимост е била по някакъв начин компрометирана, така че сте се съгласили на възстановяване на средствата.
Моля, поправете ме, ако греша.
Както и да е, виждам, че комуникацията с казиното е доста трудна. Ако възстановяванията са изпратени, къде е потвърждението, казвам...
Hi there.
Well, I can't see where the matter of country restrictions comes from. Did the casino say your winnings are beyond your reach because of your country, for instance? Based on your complaint, I was convinced your vulnerability was somehow compromised, so you agreed to refunds.
Please correct me if I'm wrong.
Anyway, I see that communication with the casino is pretty difficult. If the refunds were sent, where is the confirmation, I say...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.