НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзплащане на вулкан Вегас

Изплащане на вулкан Вегас (страница 6)

 от Butte
|
42 000 преглеждания 106 отговора |
|
1...5 6
Radka

здрасти

Благодаря за отговора Радка,

Нямах никакво предимство пред казиното, защото не използвах никакви бонуси като бонуси за добре дошли или нещо друго в новия акаунт.

Най-смешното е, че играх на него от половин година, правех високи депозити и високи печалби и това работи без никакви проблеми. И изведнъж сметката ми е блокирана, когато спечеля много в казиното на живо. Първият акаунт наистина беше потвърден, както и новият акаунт.

Edited
Автоматичен превод:
quentin33

Добре. Всичко ми звучи доста добре. Просто се уверете, че цялата тази информация е предоставена и на отговорника за жалбите. Това е много важно. 🙏


Автоматичен превод:

Депозирах над €4000 за няколко дни. Сега спечелих 5000 евро и не са ми платили четири дни. Освен това блокираха акаунта ми, така че вече нямам достъп до него. какво мога да направя Може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
yunusdisdis87

Здравейте, доста разочароващо преживяване. Получихте ли също някакъв имейл или причина, поради която акаунтът ви е бил блокиран или не? Мисля, че ще има нужда от някакво обяснение. Играхте ли с някакъв бонус тук?

Опитайте се да ми кажете малко повече и ще видим дали можем да ви помогнем.🙂

Автоматичен превод:

Не, не получих имейл, само когато попитах през чата на сайта и не направих скрийншот, така че е изтрито!


Първоначално казаха, че проверката не е завършена. Изпратих снимки на лицето си с моята карта Visa. Три дни по-късно акаунтът ми беше блокиран, така че вече нямах достъп до него. Едва през чата в сайта разбрах, че някъде съм въвел грешни данни. Затова ми блокираха акаунта. Тогава попитах дали може да ме активират, за да го проверя и коригирам, ако трябва. Не, това не беше възможно, това би нарушило част от техните правила и условия. Но като жест на добра воля те предложиха да го коригират и да ми дадат 1000 евро като благодарност! Ако не го приема, щяха да ми изтрият акаунта!


Приех го, надявайки се, че мога да вляза в акаунта си и да направя екранни снимки на чатовете като доказателство, но всичко беше изтрито! Сега, разбира се, €5000 ги няма и аз също не можах да изтегля €1000!

Автоматичен превод:
yunusdisdis87

И имате ли представа какво може да сте въвели грешно във вашата информация? Чатът вероятно няма да остане там така или иначе, имам чувството, че когато агентът приключи, но това е добре.

Така че, ако имате подобен проблем, бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако се интересувате,просто щракнете тук .

Автоматичен превод:

Не, не знам какво може да съм въвел грешно. След като ме активираха отново, проверих и всичко беше въведено правилно.


Когато щракна върху връзката, която изпратихте по-долу, не се отваря друга страница

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини