ФорумОбсъждане на жалбиИзплащане на вулкан Вегас

Изплащане на вулкан Вегас (страница 5)

преди 3 години от Butte
|
33524 преглеждания 101 отговора |
|
1...4 5 6
преди 3 години

проблемът ми е,че съществуват такива скам казино сайтове...иначе,отказват да ми закрият акунта,което е абсурдно,и ми отказват защото не съм верифициран,а верификация ми отказват без причина,и това без да имам никакви печалби и тегления на пари,като проблем е задната част на моята ВИЗА,другите документи са одобрени.това е измамна схема на самото казино с цел малтретиране на играчите,а това е темата тук.документите съм ги качил сам,без да ми ги изискват още в началото след регистрация,няколко месеца си стоят документите без разглеждане,това се прави за да може,при евентуална заявка на теглене да се удължи срока на изплащане максимално или най-добре за тях да се откаже такова

Редактиран от автора преди 3 години
Butte
преди 3 години

Здравей! Бихте ли разказали своя опит? Опитвам се да изтегля от казиното от 3 месеца и не мога ... Вече потвърдих акаунта, поисках да изтегля 7000, от които ми казаха, че мога да имам само 5000 на месец, от искането, което те одобри 2 плащания от 500, които при ежедневна проверка бяха отменени (без да получавам известие). Помолих за помощ и те ми казаха да кандидатствам отново и да изчакам останалите чакащи заявки are

Автоматичен превод:
преди 2 години

Забелязах хора да се оплакват от това казино, но оплакванията изглежда са отпреди няколко месеца, така че реших, че са се добрали до там. Играх във вторник, спечелих и се опитах да тегля в сряда. Те не премахват тегленето ви от баланса ви, така че трябва да внимавате да не превишите тегленето си + каквито и да са средства, които все още имате. Опитах 1700 да изтегля 1200. Първо забелязах, че разделиха тегленето на 3 части. 2 на $500 и един на $200. Харесвам този метод, защото ако се потопя в средствата си, поне цялото теглене няма да бъде анулирано. Играх, докато ми останаха $600, след което забелязах, че $200 и едно от $500 тегления бяха премахнати. Но все още имах един $500. Продължих да играя и сега имам около $2200. Опитах се да изтегля още $1000, така че щяха да бъдат изтеглени общо $1500. Завърших правилно проверката на kyc, след което се опитах да вляза в петък, но акаунтът ми е блокиран. Не можех да повярвам, казаха, че някой друг е направил депозит в сметката ми, познайте кой беше.... Г. Реймънд!!! Името ми прозвуча така, че го потърсих в Google. В повечето уебсайтове за онлайн банкиране, когато влезете в акаунта си, ако има снимка на вашата карта, името на нея казва g. Реймънд. Те предложиха, че ако върна средствата, мога да продължа да играя? Wtf не рискувам парите си, за да чувам звуци и да виждам съвпадение на модели. Правя го, за да спечеля повече пари. Поискаха толкова много различни неща и за щастие направих снимки на касовите бележки и им показах всичко, което искаха. Човекът каза, че бъдете търпеливи, ако няма нищо лошо в акаунта ви, ще ви бъде платено. Какво следва? Не мога да повярвам, че тези момчета наистина са лицензирани. Давам им шанс до понеделник да поправят това, след което ще се справя напълно с Елиът Нес срещу тези хора. Лицензиране на Кюрасао първо място. Ще бомбардирам с имейли телефонни обаждания дори добри стари пощенски писма, докато Vulkan Vegas не реши този проблем. Лично аз не се интересувам много да създавам проблеми на хора или сайтове, но ако не оправят ситуацията ми до понеделник, ще направя всичко възможно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Запазих и чата, който имах с тях. Човекът каза, че ако искам блокирането ми да бъде премахнато, той може да ми вземе средствата, а аз мога да продължа да играя!!!! Предпочитам да гледам как боята изсъхва, отколкото да играя на ротативки без пари. Те всъщност казаха някой на име G. Raymond, което е името по подразбиране на картите за сайта за уеб банкиране на rbc. Невероятно. Аз съм в Канада, не в Германия, но същата дяволия. Няма значение къде си, предполагам.

Автоматичен превод:
mnourbakash
преди 2 години

Толкова е странно това, което описахте тук с името на G. Raymond. Моля, дръжте ни в течение, ако получите допълнителна информация от казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За моя изненада акаунтът ми не беше блокиран рано сутринта в понеделник. Всяко заглавие за проверка на Kyc има някои зелени отметки в своите снимки. Сега зависи само от това колко време ще отнеме, за да получите плащане. Дори ще бъда добър и ще заложа половината от средствата си, вместо да поискам всичко и изобщо да не играя. Сигурно съм им изпратил снимка за потвърждение на моето онлайн банкиране, но не съм изрязал или редактирал снимката, така че името ми в горния десен ъгъл не е налично. При тези обстоятелства е разбираемо да се предположи, че G.Raymond е направил депозита. Досега след чата в събота те удържаха на думата си. Просто наистина харесвам различното разнообразие от игри, сигурен съм, че други сайтове имат същите игри като тях, но едва ли някой друг сайт има всички игри, които предпочитам. Ето защо бях потресен, когато си помислих, че вече няма да харча средствата си тук.

Автоматичен превод:
mnourbakash
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че сега изглежда обещаващо. Да се надяваме, че парите ще дойдат скоро. 🤞

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще ви държа в течение със сигурност. Благодаря Радка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

По същия начин, по който побързах да взривя този сайт за преживяванията, които имах с тях, трябва да ги похваля и за преживяванията, които имах с тях. Този сайт заслужава всяка част от рейтинга на казино гуруто, който му дава, ако не и повече. Най-справедливите промоции, които имате избор да активирате, когато пожелаете, и много повече. Този сайт, след като преминете през процеса на потвърждение, който е точно такъв процес, е сред най-добрите сайтове и това се дължи на избора на игри и начина, по който те са направили бонуса за мача и интерфейса и непрекъснатите турнири са просто допълнителна черешка отгоре. Съжалявам за лошото изказване на този сайт, започна грубо, но всичко върви гладко след първоначалния процес на kyc. Определено надежден справедлив и лесен сайт за навигация както за депозити, така и за тегления. Ще се запиша и ще се извиня на казино Вулкан Вегас. Трябваше да изчакам няколко дни, преди да започна да говоря ши* за тях. Съжалявам, VulkanVegas, вие, момчета, не заслужихте нещата, които казах, и ако бях изчакал няколко дни, никога нямаше да кажа тези неща, защото вие се справихте с единствения проблем, който имах много професионално и по-бързо, отколкото си мислех, че ще го направите .

Автоматичен превод:
mnourbakash
преди 2 години

Здравейте,

бихте ли ми отговорили на Петронела, моля?

„PS: Това ли е правилният URL адрес на казиното, моля?

http://vulcanvegas.club/ "

Просто посетете жалбата си тук:

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-player-s-struggling-to-complete-1

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, това беше сайтът. Съжалявам, че не отговорих по-бързо. Справих се с проблема си професионално и по-бързо, отколкото очаквах. Благодаря на всички, които ми помогнаха с моя проблем. Играйте там добри игри, добър бонус, единственото нещо, което бих казал, е да обърнете внимание на максималните бонуси за теглене

Автоматичен превод:
mnourbakash
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за вашата актуализация. Жалко е, че сте заложили печалбите си. За мен изглежда, че планирате да продължите да играете в това казино. Позволете ми да кажа, че това казино е лош избор:

file

фалшиви игри

фалшив лиценз

несправедливи T&C

Призовавам ви да изберете по-приличен, в който да играете:

https://casino.guru/top-online-casinos

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер ! Колко време вулкан Вегас извършва плащането без проверка на акаунта?

Някой получил ли го е вече?

Понеже поисках теглене чрез pix в dmg и досега нищо не падна

Автоматичен превод:
xmilaxx
преди 2 години

Здравей xmilaxx, както можете да видите тук в дискусията , сега повече играчи чакат по-дълго, отколкото е обичайно за техните тегления. Бих предложил да бъдете малко по-търпеливи. Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето. Кога поискахте теглене и как имате предвид, че правят плащането, без да верифицират сметката, моля?

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Добър вечер ! Свързах се с тях вчера и те казаха, че плащането без проверка отнема 7 работни дни, тъй като съм нов тук, исках да знам дали това наистина работи! Защото документите ми досега не са заверени

Автоматичен превод:
xmilaxx
преди 2 години

Здравей xmilaxx, не знам целия контекст и какво всъщност са ти написали. Но мисля, че може да се има предвид, че ако все още не сте потвърден играч, тогава тегленето ще отнеме 7 дни, включително проверката. Не беше ли предвидено така? Съмнявам се, че биха платили на играча без проверка на неговата или нейната сметка. Бих изчакал сега да ви информират за проверката. Моля, дръжте ни в течение как върви. Благодаря ти✨

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей xmilaxx, не знам целия контекст и какво всъщност са ти написали. Но мисля, че може да се има предвид, че ако все още не сте потвърден играч, тогава тегленето ще отнеме 7 дни, включително проверката. Не беше ли предвидено така? Съмнявам се, че биха платили на играча без проверка на неговата или нейната сметка. Бих изчакал сега да ви информират за проверката. Моля, дръжте ни в течение как върви. Благодаря ти✨

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казаха ми, че нямат точна дата за проверка на документите! 🤬🤬🤬 мръсница това

Автоматичен превод:
xmilaxx
преди 2 години

Здравей,

добре, според увеличения брой оплаквания, подадени наскоро от други играчи, изглежда, че казиното е претоварено в момента. Вероятно това е причината да не ви е казана точната дата.

Просто се опитайте да си сътрудничите и бъдете малко търпеливи, сигурен съм, че е въпрос на време.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, прочетох тук и видях, че има подобни на моя случаи, сега ще го опиша. Открих акаунт във Vulkan Vegas около края на 2021 г., който мислех, че съм закрил.

След това отворих нов в края на 2022 г. и всичко работеше, проверка и т.н. Плащах и плащах и всичко беше наред. Това беше до преди няколко седмици, по-точно 26.04.23.

Загубих много пари през това време и имах голяма печалба от 15 000 евро, защото исках да изтегля те казаха, че имам двойна сметка (сметката, която споменах по-горе) и следователно печалбите не могат да бъдат изтеглени или ако я отключа би искал парите да бъдат дебитирани от сметката, така че да ги няма. Доста съм разстроен и мисля, че е много несправедливо сметката да бъде внезапно затворена, след като съм играл там почти добра година и сега всичко е изчезнало, особено с такава победа. Моля, помогнете, наистина съм отчаян

Автоматичен превод:
quentin33
преди 1 година

Здравейте.

Смятам, че е много вероятно да се случи, особено в толкова широка времева рамка. Вярвам, че създадох и допълнителен акаунт при същите обстоятелства - добре, не в казиното. Подобна ситуация ми се струва доста често срещана.

Създаването на жалба беше добра стъпка, ние винаги обръщаме внимание на конкретната ситуация, за да разберем дали сте спечелили несправедливо предимство пред казиното, като създадете този последен акаунт. Ако не, не би трябвало да е причина за анулиране на печалбите ви, бих казал. Както казвате, някои печалби вече са били изплатени в миналото, така че защо това да е проблем сега, чудя се?

Правилно ли приемам, че първият акаунт дори не е потвърден?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини