НачалоФорумОбсъждане на жалбиГ-н Бет не ми плаща

Г-н Бет не ми плаща

преди 2 години от rsouzaleblon
|
4 095 преглеждания 16 отговора |
|
преди 2 години

Добро утро

Депозирах 60 реала на mr Bet, спечелих 160, направих тегленето на 07.06 и до днес не получих наградата.

Първо щяха да платят за 24 часа, после 3 работни дни, после 5 дни, вчера ми поискаха извлечение от сметката, изпратих го и сега казаха, че нямат прогноза кога ще го решат и го сложиха състоянието на плащането е "успех", въпреки че не ми плащат

Бих искал да знам дали вие, момчета, можете да ми помогнете по някакъв начин, тъй като ме "търкаля" по всякакъв начин от тях

Автоматичен превод:
rsouzaleblon
преди 2 години

Здравей,

звучи доста объркващо и мога да си представя, че не бих се радвал и на подобен подход.

Вашият акаунт напълно ли е потвърден в момента, моля? Защото ако не, това може отчасти да причини това забавяне.

Освен това, ако казиното заяви, че печалбите вече са изпратени, ще поискам от казиното потвърждение на плащането, само за да съм сигурен, че е вярно.

Можете да изпратите жалбата тук на нашия уебсайт, ако смятате, че нещо не е наред, щракнете върху тази връзка, ако имате нужда от помощ:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
преди 2 години

Моят акаунт е потвърден, да, и сега те казват, че не могат да ми дадат прогноза за завършване, премахвайки техния от линията и сега минаха 12 дни


„Здравей, Роберта!


Благодарим ви, че поддържате връзка с нашия екип!

Наскоро се свързахте с нашата онлайн поддръжка.

Изпращаме всички подробности до съответния отдел за преглед. Веднага след като има актуална информация за вашия случай, ще бъдете информирани незабавно. Ако имате допълнителни въпроси, ще се радваме да ви помогнем 24/7."

Автоматичен превод:
rsouzaleblon
преди 2 години

Сега изглежда, че акаунтът ви е в процес на проверка, така че, ако мога да предполагам, бих казал, че проблемът е в допълнителна проверка на акаунта, а не в забавено теглене.


Написахте, че акаунтът ви е верифициран, но ви искат допълнителен документ и заявиха, че ще бъде прегледан, така че според мен акаунтът ви не е напълно верифициран в момента. Честно казано, не съм сигурен.

За съжаление можете само да изчакате, докато преценят какво е необходимо, мисля.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И от двете страни нямам отговор от Mr Bet casino, те не са ми платили до днес от 8 април 2024 г. Изпратих им необходимите документи, но не им казах нищо в чата и всички казват същото нещо. Искам парите ми да бъдат спечелени. Ако съм играл там, то е защото е прието. плащането, иначе е невъзможно да се играе, но те все още не плащат, те имат моята история на плащанията и не й вярват, имам нужда от помощ, моля.

Автоматичен превод:
Mateo123106
преди 7 месеца

Здравейте,

благодаря, че споменахте проблема си с Mr Bet Casino дори тук във форума. Никога не се знае дали може да е полезно за общността.

Що се отнася до вашата жалба , текущият таймер казва, че Томас има още малко време, за да се свърже с вас. Предполагам, че чакането е разочароващо, но моля, бъдете търпеливи и изчакайте Томас да ви настигне. Вероятно не знаете, че всеки ред означава 7 дни за отговор от текущата страна.

Знам, че е доста дълго време, но просто трябва да изчакате.

Както и да е, какво означава, че казиното не вярва на вашата история на плащанията?

Моля, споделете всяка информация, която сте получили за това. Може да е важно, особено когато говорим за забавени плащания.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Изпращам цялата документация, но те настояват, че часът трябва да се появи на документа, изпращам банковата си сметка и екранна снимка на разписката, която те (Mr.Bet) изпращат на имейла ми, като казват, че успешно са получили транзакцията ми и все още по този начин те не верифицират сметката ми, изпратих и снимка на личната ми карта и банковата ми карта, за да могат да видят, че информацията ми съвпада и те все още не вярват на истинността на личната и банковата ми информация.

Автоматичен превод:
Mateo123106
преди 7 месеца

Мога да ви уверя, че нашият екип работи по вашия случай заедно с много други и затова наистина трябва да имате търпение и да изчакате те да разследват. Надяваме се, че ще могат да се свържат с казиното, за да разберат какъв е проблемът тук, особено ако смятате, че сте направили всичко както трябва. Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, господа, guru.casino, таймерът продължава 7 дни, след което ви предават на друг помощник, въпросът ми е колко 7-дневни таймера ще трябва да минат, за да може Mr. Bet да бъде уведомен и да може да ми плати. Чакам месец и един ден и казвам: „Чакам ви да ми получите документите". Казват ми, че винаги са в процес на преглед, същото 🙄 вече имат всичките ми данни, защото им отнема много време, за да платят, ако е сериозно и лицензирано казино, моля, съобразете се.

Автоматичен превод:
Mateo123106
преди 7 месеца

Здравейте, през повечето време тази промяна и по този начин преминаването към следващия разрешаващ проблем в жалбата е нормално. Първо нашият екип се опитва да събере цялата необходима информация, за да разбере каква е вашата ситуация и сега вашият случай е преместен на Dominka и тя се е свързала с казиното. Имат 7 дни да отговорят отново, така че се надявам да ти дадат обяснение възможно най-скоро, защото от написаното виждам, че не си мръднала. Не знам как може да им отнеме месец да проверяват документите, та ще видим как ще е.

Ако имате някакви новини, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, добър ден, казвам ви днес, че отидох на страницата на mr bet и бях изненадан, че проверката ми беше успешна при поне 2 тегления, които направих, и чакам плащането и направих 2 445 000 на 3 части, теглене, тъй като вече Те потвърдиха, казват ми, че другите плащания трябва да са по-бързи, но щастлив след дълго чакане, ще мога да получа парите си, спечелени благодарение на вас за вашата помощ 😉 😁

Автоматичен превод:
Mateo123106
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за тази положителна актуализация. Надявам се скоро да можете да получите остатъка от парите си. Моля, уведомете ни кога ще го имате.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, добър ден, казвам ви днес, че отидох на страницата на mr bet и бях изненадан, че проверката ми беше успешна при поне 2 тегления, които направих, и чакам плащането и направих 2 445 000 на 3 части, теглене, тъй като вече Те потвърдиха, казват ми, че другите плащания трябва да са по-бързи, но щастлив след дълго чакане, ще мога да получа парите си, спечелени благодарение на вас за вашата помощ 😉 😁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Платиха ли ти? Чакам 12 дни, всичко е проверено и е наред. Но методите на oago се провалят и се провалят без обяснение. Вече са се провалили 4 пъти с различни методи на плащане, Binance Pay, Tether TRC20, Lithecoin, Ethereum, и не ви казват нищо, минават само 48 часа, изпращат ми имейл, че е неуспешно, правя ново теглене с друга валута и ми се случва същото. същото 48 часа по-късно. Намирисва на брутална измама.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Платиха ли ти? Чакам 12 дни, всичко е проверено и е наред. Но методите на oago се провалят и се провалят без обяснение. Вече са се провалили 4 пъти с различни методи на плащане, Binance Pay, Tether TRC20, Lithecoin, Ethereum, и не ви казват нищо, минават само 48 часа, изпращат ми имейл, че е неуспешно, правя ново теглене с друга валута и ми се случва същото. същото 48 часа по-късно. Намирисва на брутална измама.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, най-накрая ми платиха след дълго чакане от почти 2 месеца, търпение, край на скучната бюрокрация, но платиха

Автоматичен превод:
Mateo123106
преди 4 месеца

Видях, че жалбата ви е решена положително и много се радвам, че се получи така. 🎉☘️

Чудех се дали все още ще играете тук, въпреки колко време чакахте?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Видях, че жалбата ви е решена положително и много се радвам, че се получи така. 🎉☘️

Чудех се дали все още ще играете тук, въпреки колко време чакахте?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, истината е, че след като ми платиха, спрях да играя в mr bet, защото се чудя, ако спечеля, ще мина ли отново през същото? Хахаха 🤣 Сега мисля за това и може би ще се върна по-късно. Успех на теб, надявам се, че когато спечелиш, не минаваш през същото 😉😊

Автоматичен превод:
Mateo123106
преди 4 месеца

здравейте!

Надяваме се също така, че бъдещите ви казино приключения ще бъдат много по-приятни! Въпреки това, ако някога трябва да споделите лош ден или невероятна печалба където и да е - ние ще бъдем тук за вас!

Пазете се добре! ✨✌

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини