ФорумОбсъждане на жалбиГ-н Бет не ми плаща

Г-н Бет не ми плаща

преди 1 година от rsouzaleblon
|
2301 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добро утро

Депозирах 60 реала на mr Bet, спечелих 160, направих тегленето на 07.06 и до днес не получих наградата.

Първо щяха да платят за 24 часа, после 3 работни дни, после 5 дни, вчера ми поискаха извлечение от сметката, изпратих го и сега казаха, че нямат прогноза кога ще го решат и го сложиха състоянието на плащането е "успех", въпреки че не ми плащат

Бих искал да знам дали вие, момчета, можете да ми помогнете по някакъв начин, тъй като ме "търкаля" по всякакъв начин от тях

Автоматичен превод:
rsouzaleblon
преди 1 година

Здравей,

звучи доста объркващо и мога да си представя, че не бих се радвал и на подобен подход.

Вашият акаунт напълно ли е потвърден в момента, моля? Защото ако не, това може отчасти да причини това забавяне.

Освен това, ако казиното заяви, че печалбите вече са изпратени, ще поискам от казиното потвърждение на плащането, само за да съм сигурен, че е вярно.

Можете да изпратите жалбата тук на нашия уебсайт, ако смятате, че нещо не е наред, щракнете върху тази връзка, ако имате нужда от помощ:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят акаунт е потвърден, да, и сега те казват, че не могат да ми дадат прогноза за завършване, премахвайки техния от линията и сега минаха 12 дни


„Здравей, Роберта!


Благодарим ви, че поддържате връзка с нашия екип!

Наскоро се свързахте с нашата онлайн поддръжка.

Изпращаме всички подробности до съответния отдел за преглед. Веднага след като има актуална информация за вашия случай, ще бъдете информирани незабавно. Ако имате допълнителни въпроси, ще се радваме да ви помогнем 24/7."

Автоматичен превод:
rsouzaleblon
преди 1 година

Сега изглежда, че акаунтът ви е в процес на проверка, така че, ако мога да предполагам, бих казал, че проблемът е в допълнителна проверка на акаунта, а не в забавено теглене.


Написахте, че акаунтът ви е верифициран, но ви искат допълнителен документ и заявиха, че ще бъде прегледан, така че според мен акаунтът ви не е напълно верифициран в момента. Честно казано, не съм сигурен.

За съжаление можете само да изчакате, докато преценят какво е необходимо, мисля.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини