Здравейте и благодаря за бързия отговор, много е утешително да знам, че сте там, за да помагате на хора като мен. Документацията за проверката е нещо като влакче в увеселителен парк Troublesome. Имам още няколко неща, които бих искал да опитам да направя с моята банка, преди официално да имам нужда от помощ.
просто получавам информация по отношение на документацията със специфики. Играх и спечелих пари в петък вечерта на 7 февруари и извлечението ми показва всички транзакции в понеделник, 10-ти. Това е обичайно за банките, но се притеснявам, че ако датите не съвпадат, ще имам малък проблем. Ще отида да седна с моята банка днес и да видя дали можем да намерим начин да заобиколим това или просто ще трябва да изпратя оригиналното си изтегляне на моето извлечение, като датите не съвпадат.
Ще ви държа в течение, но ако имате някакви добри думи за съвет по отношение на този сценарий, ще се радвам да ги чуя, благодаря
Hello and thank you for the quick response it's very comforting to know that you're out there to help people like myself. The documentation for the verification is kind of a Troublesome roller coaster. I have a few more things I would like to try and do with my bank before I formally require help.
just getting the runaround in regard to documentation with specifics. I was playing and won money on a Friday evening the 7th of February and my statement show all the transactions on the Monday the 10th. This is common for banks to do.but I'm worried that if the dates don't line up I will be having a bit of an issue. I'm going to go sit down with my bank today and see if we can find out a way around this or I just will have to submit my original download of my statement with the dates not lining up.
I'll keep you posted but if you have any good words of advice in regard to this scenario I would love to hear it thanks
Автоматичен превод: