НачалоФорумОбсъждане на жалбиГ-н Бет не ми плаща

Г-н Бет не ми плаща (страница 2)

преди 2 години от rsouzaleblon
|
5 808 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Shephirot
преди 1 месец

Г-н обзалагам се... просто получавам информация по отношение на документацията със специфики. Играх с една пари в петък вечерта на 7 февруари и извлечението ми показва всички транзакции в понеделник, 10-ти. Това е обичайно за банките, но защото не трябва да се подреждат, че имат малък проблем

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравейте и благодаря за бързия отговор, много е утешително да знам, че сте там, за да помагате на хора като мен. Документацията за проверката е нещо като влакче в увеселителен парк Troublesome. Имам още няколко неща, които бих искал да опитам да направя с моята банка, преди официално да имам нужда от помощ.

просто получавам информация по отношение на документацията със специфики. Играх и спечелих пари в петък вечерта на 7 февруари и извлечението ми показва всички транзакции в понеделник, 10-ти. Това е обичайно за банките, но се притеснявам, че ако датите не съвпадат, ще имам малък проблем. Ще отида да седна с моята банка днес и да видя дали можем да намерим начин да заобиколим това или просто ще трябва да изпратя оригиналното си изтегляне на моето извлечение, като датите не съвпадат.

Ще ви държа в течение, но ако имате някакви добри думи за съвет по отношение на този сценарий, ще се радвам да ги чуя, благодаря

Автоматичен превод:
jbowering82
преди 1 месец

Не мисля, че имате нужда от съвет от мен, защото го правите много разумно. Това е необходимо, да се опитаме да го уредим с банката и мисля или се надявам, че ще могат да издадат такъв документ, за да могат да се видят транзакциите ви към казиното там на дадена дата. Ако не, може да получите някакво известие от банката, което можете да изпратите на казиното, но това не е нещо необичайно за банките, както казахте. Виждал съм подобни случаи и това се случва от време на време, но в повечето случаи винаги се решава. Така че, ако не можете да го оправите сами, както казах, уведомете ме.

Ако нещо се е променило досега, ще се радвам да го науча.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file това беше отговорът на г-н Бет.

Просто ще бъда малко по-търпелив и ще държа всички в течение

Автоматичен превод:
jbowering82
преди 4 седмици

Така че ще видим колко време ще им отнеме. Ако още не съм го споменал, даваме на казината 14 дни за KYC. Ако надхвърли това време, определено ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Само актуализация, изплатиха ми тази сутрин и на вноски. Благодаря ви за цялата ви помощ, момчета

Автоматичен превод:
jbowering82
преди 4 седмици

хей

Моите поздравления! Значи всичко е изплатено изцяло? Ще бъде хубав уикенд, нали? 🙂

Автоматичен превод:
преди 15 часове

Здравейте, добър ден. Казиното не освобождава средствата ми. Чаках повече от две седмици (7 март) и продължава да пише чакащо. Вече направих изтеглянето си миналата година и проверката приключи. Просто не искат да ми плащат. Не знам защо. Мисля, че го бавят нарочно, за да мога да заложа парите, но няма да го направя. Просто ще продължа да чакам. file

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини