Ж (страница 2)

преди 12 месеца от Gamdomvictims123
|
4155 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 11 месеца

Благодаря за отговора Джано, наистина историята на моите връзки (IP, устройство, време за игра и т.н...) не ми е предоставена от Gamdom. Този документ, въпреки че не е основен, би било добре да се докладва на съответните органи. Да припомним, че Гамдон беше санкциониран от DGOJ на Испания с 5 милиона евро.

Автоматичен превод:
Select2006at
преди 11 месеца

Лично уведомих нашия специализиран екип за данни, за да гарантирам, че този случай с cDGOJ няма да остане незабелязан. 🤔

Най-доброто, което си могъл да направиш за момента, ако питаш мен. И все пак, както Джаро спомена, засега резултатът предстои да видим и се надявам решението да дойде скоро. 🙏

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Колко неетично Gamdon, ще докладвам на съответните органи, те няма да искат да постигнат споразумение..

Автоматичен превод:
Teoutefkfko6
преди 11 месеца

Хм, много ми е любопитно как ще стане в този случай. Бихте ли ни уведомили, ако занесете това на орган?

Имам още един въпрос, а именно по какво не постигнахте съгласие? Съжалявам, ако питам отново, просто искам да добия по-добра представа за ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро,


Благодаря за вашият отговор.


Наистина ще отнеса този случай до испанските власти DGOJ, френския ANJ и регулатора на Кюрасао Antillephone NV


Това, което претендирам, са направените депозити, тъй като поисках затваряне многократно поради сериозни проблеми с играта (както е показано на екранната снимка на имейла, изпратен от Gamdon), в допълнение към факта, че те не могат да предлагат услуги в тези страни.


Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро,


Благодаря за вашият отговор.


Наистина ще отнеса този случай до испанските власти DGOJ, френския ANJ и регулатора на Кюрасао Antillephone NV


Това, което претендирам, са направените депозити, тъй като поисках затваряне многократно поради сериозни проблеми с играта (както е показано на екранната снимка на имейла, изпратен от Gamdon), в допълнение към факта, че те не могат да предлагат услуги в тези страни.


Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей.

И аз имам въпроси към вас, ако може: За технически проблеми с игрите ли говорим или по-скоро за ситуации, когато изходът не е правилен?

Защото първият вариант не ми звучи като причина за възстановяване на сумата. а второто е спорно при по-задълбочено разследване. Говорим ли за собствените игри на казиното без външен доставчик на игри? Извинете за маниерите ми, но защо депозирахте повече от веднъж?

И кога точно разбрахте, че това казино не е лицензирано във Франция?

Мога да използвам няколко съвета тук. 🙏 Благодаря ви.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини