Най-накрая някой, който прави нещо. Gamdom вече не е надежден сайт, тъй като те заключиха тегленето ми и никога не беше изпратено. RTP е наистина нисък и ако спечелите много, просто не можете да изтеглите хаха. Спадна с 6 хиляди тази седмица и вече не е смешно. Играйте на други сайтове, тъй като този буквално прави измами, както винаги.
Finally someone who is doing something. Gamdom is not trusted site anymore as they locked my withdrawal and it was never sent. The RTP is really low and if you win big you just cannot cash out lol. Down 6k this week and It's not funny anymore. Playing on another sites as this one is literally doing fraud as always.
Здравейте, мога ли да знам какво точно се случи, когато имахте такъв лош опит и създадете група за други повредени играчи? Каква идея имаш какво ще правиш?
Hi, can I know what exactly happened when you had such a bad experience and created a group for other damaged players? What idea do you have what you are going to do ?
Най-накрая някой, който прави нещо. Gamdom вече не е надежден сайт, тъй като те заключиха тегленето ми и никога не беше изпратено. RTP е наистина нисък и ако спечелите много, просто не можете да изтеглите хаха. Спадна с 6 хиляди тази седмица и вече не е смешно. Играйте на други сайтове, тъй като този буквално прави измами, както винаги.
Finally someone who is doing something. Gamdom is not trusted site anymore as they locked my withdrawal and it was never sent. The RTP is really low and if you win big you just cannot cash out lol. Down 6k this week and It's not funny anymore. Playing on another sites as this one is literally doing fraud as always.
Здравейте, бихте ли уточнили от колко време продължава тази ваша ситуация, в която не можете да извадите парите? Имате ли друг проблем освен този? Кажете ми, моля.
Hi, could you specify how long this situation of yours has been going on that you can't get the money out ? Do you have any other problem besides that ? Let me know please.
Благодаря ви, аз също бях измамен от Gamdom, сигурен съм, че използват фалшиви игри, те също имат доста тъмен бизнес модел, със стриймъри, които играят с фалшиви пари и разпространяват пари за насърчаване на пристрастяването към хазарта.
В моя случай и след заплахи за самоубийство не взеха никакви мерки, за да мога да продължа да играя и да губя.
Те са измамници и аз ще взема мерки да затворя уебсайта им във Франция и Испания и т.н.
Thank you, I have also been scammed by Gamdom, I am sure they use fake games, they also have a quite dark business model, with streamers playing with fake money and distributing money to promote gambling addiction.
In my case, and after threats of suicide, they did not take any measures so that I could continue playing and losing.
They are scammers and I am going to take measures to close their website in France and Spain etc...
Gracias, yo también he sido estafado por Gamdom, estoy seguro de que utilizan juegos falsos, además tienen un modelo de negocio bastante oscuro, con streamers jugando con dinero falso y repartiendo dinero para fomentar la ludopatía.
En mi caso, y tras amenazas de suicidio, no tomaron ninguna medida para que pudiera continuar jugando y perdiendo.
Son unos estafadores y voy a tomar medidas para cerrar su web en Francia y España etc...
Здравей, добро,
РЕШЕНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНО ПРОИЗВОДСТВО ОТ САНКЦИОНЕН ХАРАКТЕР КЪМ ПРЕДПРИЯТИЕТО "SMEIN HOSTING, NV" ОТ ИЗВЪРШВАНЕТО НА АДМИНИСТРАТИВНО НАРУШЕНИЕ, КЛАСИФИЦИРАНО КАТО МНОГО ТЕЖКО, ОПИСАНО В ЧЛЕН 39.a) ОТ РЕГУЛАМЕНТ ЗАКОНА 13/2011 ОТ 27 МАЙ НА ИГРАТА (LRJ), СЪСТОЯЩА СЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА, ПРАЗНУВАНЕТО ИЛИ ЕКСПЛОАТАЦИЯТА НА ДЕЙНОСТИТЕ, ВКЛЮЧЕНИ В ОБХВАТА НА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ТОЗИ ЗАКОН, БЕЗ СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШАВАЩО ЗАГЛАВИЕ.
Санкционни решения | Главна дирекция за регулиране на хазарта (ordenacionjuego.es)
Hello good,
RESOLUTION OF AN ADMINISTRATIVE PROCEDURE OF A SANCTIONING NATURE TO THE ENTITY "SMEIN HOSTING, NV" BY THE COMMISSION OF AN ADMINISTRATIVE INFRINGEMENT CLASSIFIED AS VERY SERIOUS, TYPIFIED IN ARTICLE 39.a) OF REGULATION LAW 13/2011, OF MAY 27 OF THE GAME (LRJ), CONSISTING OF THE ORGANIZATION, CELEBRATION OR EXPLOITATION OF THE ACTIVITIES INCLUDED IN THE SCOPE OF APPLICATION OF THIS LAW WITHOUT THE CORRESPONDING ENABLING TITLE.
Sanctioning resolutions | General Directorate of Gaming Regulation (ordenacionjuego.es)
Buenas,
RESOLUCIÓN DE PROCEDIMIENTO ADMINISTRATIVO DE CARÁCTER SANCIONADOR A LA ENTIDAD "SMEIN HOSTING, N.V." POR LA COMISIÓN DE UNA INFRACCIÓN ADMINISTRATIVA CALIFICADA COMO MUY GRAVE, TIPIFICADA EN EL ARTÍCULO 39.a) DE LA LEY 13/2011, DE 27 DE MAYO, DE REGULACIÓN DEL JUEGO (LRJ), CONSISTENTE EN LA ORGANIZACIÓN, CELEBRACIÓN O EXPLOTACIÓN DE LAS ACTIVIDADES INCLUIDAS EN EL ÁMBITO DE APLICACIÓN DE ESTA LEY CARECIENDO DEL TÍTULO HABILITANTE CORRESPONDIENTE.
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
Здравейте,
Спомням си няколко оплаквания, създадени, защото играчите се чувстваха по същия начин като вас вероятно сега. И все пак никой от тях не успя да представи солидно доказателство тогава.
Чувствайте се свободни да разглеждате:https://casino.guru/complaints/all
Дори органът никога не е открил нищо "необичайно". За да бъдем честни обаче, Кюрасао не се счита за първокласен регулатор на качеството, когато става въпрос за заместници.
Може би бихте опитали нашия Център за разрешаване на проблеми . Мисля, че е разумно да подадете жалба, когато обвиненията са толкова сложни. Приемете го като идея:
Hello,
I recall a few complaints created because the players felt the same as you probably do now. Yet none of them were able to present solid proof back then.
Feel free to browse: https://casino.guru/complaints/all
Even the authority has never found anything "unusual". To be fair, though, Curacao is not considered a top-notch quality regulator when it comes to deputies.
Maybe you would give our Resolution Center a try. I think it is wise to submit a complaint when the accusations are so complex. Take it as an idea:
Здравей, добро,
РЕШЕНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНО ПРОИЗВОДСТВО ОТ САНКЦИОНЕН ХАРАКТЕР КЪМ ПРЕДПРИЯТИЕТО "SMEIN HOSTING, NV" ОТ ИЗВЪРШВАНЕТО НА АДМИНИСТРАТИВНО НАРУШЕНИЕ, КЛАСИФИЦИРАНО КАТО МНОГО ТЕЖКО, ОПИСАНО В ЧЛЕН 39.a) ОТ РЕГУЛАМЕНТ ЗАКОНА 13/2011 ОТ 27 МАЙ НА ИГРАТА (LRJ), СЪСТОЯЩА СЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА, ПРАЗНУВАНЕТО ИЛИ ЕКСПЛОАТАЦИЯТА НА ДЕЙНОСТИТЕ, ВКЛЮЧЕНИ В ОБХВАТА НА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ТОЗИ ЗАКОН, БЕЗ СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШАВАЩО ЗАГЛАВИЕ.
Санкционни решения | Главна дирекция за регулиране на хазарта (ordenacionjuego.es)
Hello good,
RESOLUTION OF AN ADMINISTRATIVE PROCEDURE OF A SANCTIONING NATURE TO THE ENTITY "SMEIN HOSTING, NV" BY THE COMMISSION OF AN ADMINISTRATIVE INFRINGEMENT CLASSIFIED AS VERY SERIOUS, TYPIFIED IN ARTICLE 39.a) OF REGULATION LAW 13/2011, OF MAY 27 OF THE GAME (LRJ), CONSISTING OF THE ORGANIZATION, CELEBRATION OR EXPLOITATION OF THE ACTIVITIES INCLUDED IN THE SCOPE OF APPLICATION OF THIS LAW WITHOUT THE CORRESPONDING ENABLING TITLE.
Sanctioning resolutions | General Directorate of Gaming Regulation (ordenacionjuego.es)
Buenas,
RESOLUCIÓN DE PROCEDIMIENTO ADMINISTRATIVO DE CARÁCTER SANCIONADOR A LA ENTIDAD "SMEIN HOSTING, N.V." POR LA COMISIÓN DE UNA INFRACCIÓN ADMINISTRATIVA CALIFICADA COMO MUY GRAVE, TIPIFICADA EN EL ARTÍCULO 39.a) DE LA LEY 13/2011, DE 27 DE MAYO, DE REGULACIÓN DEL JUEGO (LRJ), CONSISTENTE EN LA ORGANIZACIÓN, CELEBRACIÓN O EXPLOTACIÓN DE LAS ACTIVIDADES INCLUIDAS EN EL ÁMBITO DE APLICACIÓN DE ESTA LEY CARECIENDO DEL TÍTULO HABILITANTE CORRESPONDIENTE.
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
Тъй като уебсайтът не използва английски, въпреки че е избран като основен език, може би можете да обясните контекста. Предполагам, че това би било полезно.🙏
Since the website does not apply English even though it is chosen as the primary language, maybe you can explain the context. I guess that would come in handy.🙏
Благодаря ви, аз също бях измамен от Gamdom, сигурен съм, че използват фалшиви игри, те също имат доста тъмен бизнес модел, със стриймъри, които играят с фалшиви пари и разпространяват пари за насърчаване на пристрастяването към хазарта.
В моя случай и след заплахи за самоубийство не взеха никакви мерки, за да мога да продължа да играя и да губя.
Те са измамници и аз ще взема мерки да затворя уебсайта им във Франция и Испания и т.н.
Thank you, I have also been scammed by Gamdom, I am sure they use fake games, they also have a quite dark business model, with streamers playing with fake money and distributing money to promote gambling addiction.
In my case, and after threats of suicide, they did not take any measures so that I could continue playing and losing.
They are scammers and I am going to take measures to close their website in France and Spain etc...
Gracias, yo también he sido estafado por Gamdom, estoy seguro de que utilizan juegos falsos, además tienen un modelo de negocio bastante oscuro, con streamers jugando con dinero falso y repartiendo dinero para fomentar la ludopatía.
En mi caso, y tras amenazas de suicidio, no tomaron ninguna medida para que pudiera continuar jugando y perdiendo.
Son unos estafadores y voy a tomar medidas para cerrar su web en Francia y España etc...
Бихте ли могли да изпратите доказателствата си относно дейностите на фалшивите стриймъри на този имейл? Доколкото мога да преценя, нашият екип за данни цели да следи подобни ситуации. Като алтернатива, не се колебайте да информирате Йозеф, сигурен съм, че той ще оцени прозрението. Благодаря ти.
data@casino.guru
Що се отнася до фалшиви игри или практики, използвани срещу играчи, радвам се, че успяхте да подадете жалбата .
Да видим какво предстои да разбере Екипът, или по-точно - какво ще ни предостави представителят на казиното.🤔
Could you please send your evidence considering fake streamers' activities to this email? As far as I can tell, our Data Team aims to keep track of such situations. Alternatively, feel free to inform Jozef, I'm sure he will appreciate the insight. Thank you.
data@casino.guru
Regarding fake games or practices used against players, I'm glad you managed to submit the complaint.
Let's see what the Team is about to find out, or, to be more precise - what the casino representative will provide to us.🤔
Връзката, която споделих преди, е санкция от правителството на Испания срещу Gandom за, сред много неща, използване на нечестни игри, достъп до непълнолетни, мерки, които не подкрепят отговорния хазарт. и т.н...<
Resolutiones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 „SMEIN HOSTING, NV"
The link I have shared before is a sanction from the government of Spain against Gandom for among many things using unfair games, access to minors, measures that do not support responsible gambling. etc...<
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 "SMEIN HOSTING, N.V."
Тук нищо не се изтрива, те са решили проблема ви, останалите продължаваме да бъдем измамени
Nothing is deleted here, they have solved your problem, the rest of us continue to be scammed
Aquí no se borra nada, que te hayan solucionado a ti el problema, los demás seguimos siendo estafados
Бихте ли могли поне да подадете жалбата, след като сте готови, като играч, който смята, че е измамен?
Искам да кажа, че вземаме един играч наведнъж. И няма създадена жалба под вашия профил. 🤔
Could you at least submit the complaint once you are ready, as a player who deems himself to be scammed?
I mean, we take one player at a time. And there is no complaint created under your profile. 🤔
Връзката, която споделих преди, е санкция от правителството на Испания срещу Gandom за, сред много неща, използване на нечестни игри, достъп до непълнолетни, мерки, които не подкрепят отговорния хазарт. и т.н...<
Resolutiones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 „SMEIN HOSTING, NV"
The link I have shared before is a sanction from the government of Spain against Gandom for among many things using unfair games, access to minors, measures that do not support responsible gambling. etc...<
Resoluciones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)
ES/2022/149 "SMEIN HOSTING, N.V."
Тук нищо не се изтрива, те са решили проблема ви, останалите продължаваме да бъдем измамени
Nothing is deleted here, they have solved your problem, the rest of us continue to be scammed
Aquí no se borra nada, que te hayan solucionado a ti el problema, los demás seguimos siendo estafados
Бихте ли обяснили, моля? Сигурно ми липсва снимката в пълния й мащаб. Случайно да е свързано с жалбата ви срещу друго казино? Кое е отхвърлено поради недостатъчни доказателства от ваша страна? Съжалявам, но не можем да разчитаме само на думата ви, когато твърдите, че има подозрение, че сте измамени поради ограничения достъп до тяхната история на залагания и липсата на разследване на често срещани грешки с игрите Evolution. 🙁
Care to explain, please? I'm probably missing the picture in its full scale. Is it, by any chance, related to your complaint against a different casino? Which has been rejected due to insufficient evidence on your side? I'm sorry, but we can't just rely solely on your word when you claim there is suspicion of being scammed due to limited access to their betting history and non-investigation into common errors with Evolution games. 🙁
Това, което сега стана много интересно, е, че влизате в този сайт, използвайки същите IP адреси като много други играчи, активни в тази тема. Мога ли да знам как е така?
Най-малкото е доста съмнително.
What has now become very interesting is that you access this site using the same IPs as many other players active in this thread. May I know how this is so?
It's at least quite suspicious.
Имам иск срещу тях и ще отворя друг, за да възстановя депозитите, направени, когато ми позволиха да играя от испанския си IP.
Ако не ми възстановят парите, които съм загубил поради това, че съм играл от моя френски IP, когато смених местожителството, ще подам иск във Франция.
5 милиона глоба в присъдата, която споделих.
I have a claim against them and I am going to open another to recover the deposits made when they allowed me to play from my Spanish IP.
If they do not refund me the money I lost due to having played from my French IP when I changed residence, I will file a claim in France.
5 million fine in the sentence that I have shared.
Yo tengo una reclamación contra ellos y voy a abrir otra para recuperar los depósitos realizados cuando me permitieron jugar desde mi IP española.
Si no me devuelven el dinero perdido por haber jugado desde mi IP francesa al cambiar de residencia, pondré una reclamación en Francia.
5 millones de multa en la sentencia que he compartido.
Здравейте.
От това, което виждам в жалбата , най-неотложната част е, че е трябвало да се самоизключите, прав ли съм? И все пак по някакъв начин успяхте да създадете акаунт отново, като използвате същото устройство, интернет връзка и лични данни без никакви проблеми. 🤔
По-безопасният хазарт и свързаното с него самоизключване са наистина важни теми и се радвам, че дойдохте тук, за да подадете жалбата. Всички аспекти на ситуацията ще се третират с голямо внимание. Доколкото мога да предположа, представител на казиното ще бъде помолен да добави допълнителни подробности и обяснения.
Тъй като обикновено отнема известно време, бих искал да имате търпение, моля. 🙏
Ако смятате, че бихте могли да използвате някаква теоретична подкрепа при проблеми с хазарта, този сайт е достъпен за вас .
Hello.
From what I see in the complaint, the most pressing part is that you were supposed to be self-excluded, am I correct? Yet somehow, you were able to create an account again using the same device, internet connection and personal data without any issues. 🤔
Safer gambling and associated self-exclusion are really important topics, and I'm glad you came here to submit the complaint. All aspects of the situation will be handled with great care. As far as I can guess, a casino representative will be asked to add further details and explanations.
Since it usually takes some time, I'd like you to be patient, please. 🙏
If you feel like you could use some theoretical support with problem gambling, this site is available for you.
Аз съм спокоен, считам парите за загубени, но мерките срещу тях ще бъдат взети сурови.
Очаквам да ми предоставите хронологията на връзките на всичките ми акаунти (IP, устройство и т.н...).
Ще се оплача и ще ги накарам да си платят за безотговорността.
I am calm, I consider the money lost but the measures against them will be taken harshly.
I am waiting for you to provide me with the connection history of all my accounts (IP, device, etc...).
I'm going to complain and I'm going to get them to pay for their irresponsibility.
Estoy tranquilo, el dinero lo doy por perdido pero las medidas contra ellos serán tomadas con dureza.
Estoy a la espera de que me faciliten el historial de conexiones de todas mis cuentas (IP, dispositivo, etc...).
Voy a reclamar y voy a conseguir que les salga cara si irresponsabilidad.
Все още не бих бил скептичен и ще видим как ще се развие ситуацията и какво ще успее да реши екипът ни. Разбира се, разбирам, че искате всичко да се реши справедливо.
Виждам обаче, че сте поискали история, която не е предоставена.
Също така забелязах, че казиното има няколко часа, за да отговори, така че ще видим дали ще го направят правилно в крайна сметка. Ако имате актуализация, моля, споделете я с нас.
I wouldn't be skeptical yet and we'll see how the situation develops and what our team manages to solve. Of course I understand that you want everything to be resolved fairly.
However, I see that you asked for a history, which has not been provided.
I also noticed that the casino has a couple of hours to respond, so we'll see if they get it right in the end. If you have an update, please share it with us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.