Ж

преди 10 месеца от Gamdomvictims123
|
3670 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 10 месеца

здравейте gamdom също ме измами rtp е много нисък

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-накрая някой, който прави нещо. Gamdom вече не е надежден сайт, тъй като те заключиха тегленето ми и никога не беше изпратено. RTP е наистина нисък и ако спечелите много, просто не можете да изтеглите хаха. Спадна с 6 хиляди тази седмица и вече не е смешно. Играйте на други сайтове, тъй като този буквално прави измами, както винаги.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца
Публикация на Gamdomvictims123 е изтрит
преди 10 месеца

Здравейте, мога ли да знам какво точно се случи, когато имахте такъв лош опит и създадете група за други повредени играчи? Каква идея имаш какво ще правиш?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравейте gamdom също ме измами rtp е много нисък

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей, това ли беше единственият проблем, който възникна в казиното, или имаше други проблеми? Бихте ли ми казали малко повече?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-накрая някой, който прави нещо. Gamdom вече не е надежден сайт, тъй като те заключиха тегленето ми и никога не беше изпратено. RTP е наистина нисък и ако спечелите много, просто не можете да изтеглите хаха. Спадна с 6 хиляди тази седмица и вече не е смешно. Играйте на други сайтове, тъй като този буквално прави измами, както винаги.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, бихте ли уточнили от колко време продължава тази ваша ситуация, в която не можете да извадите парите? Имате ли друг проблем освен този? Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви, аз също бях измамен от Gamdom, сигурен съм, че използват фалшиви игри, те също имат доста тъмен бизнес модел, със стриймъри, които играят с фалшиви пари и разпространяват пари за насърчаване на пристрастяването към хазарта.


В моя случай и след заплахи за самоубийство не взеха никакви мерки, за да мога да продължа да играя и да губя.


Те са измамници и аз ще взема мерки да затворя уебсайта им във Франция и Испания и т.н.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, добро,

РЕШЕНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНО ПРОИЗВОДСТВО ОТ САНКЦИОНЕН ХАРАКТЕР КЪМ ПРЕДПРИЯТИЕТО "SMEIN HOSTING, NV" ОТ ИЗВЪРШВАНЕТО НА АДМИНИСТРАТИВНО НАРУШЕНИЕ, КЛАСИФИЦИРАНО КАТО МНОГО ТЕЖКО, ОПИСАНО В ЧЛЕН 39.a) ОТ РЕГУЛАМЕНТ ЗАКОНА 13/2011 ОТ 27 МАЙ НА ИГРАТА (LRJ), СЪСТОЯЩА СЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА, ПРАЗНУВАНЕТО ИЛИ ЕКСПЛОАТАЦИЯТА НА ДЕЙНОСТИТЕ, ВКЛЮЧЕНИ В ОБХВАТА НА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ТОЗИ ЗАКОН, БЕЗ СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШАВАЩО ЗАГЛАВИЕ.


Санкционни решения | Главна дирекция за регулиране на хазарта (ordenacionjuego.es)

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца
Публикация на Gamdomvictims123 е изтрит
преди 10 месеца

Здравейте,

Спомням си няколко оплаквания, създадени, защото играчите се чувстваха по същия начин като вас вероятно сега. И все пак никой от тях не успя да представи солидно доказателство тогава.

Чувствайте се свободни да разглеждате:https://casino.guru/complaints/all

Дори органът никога не е открил нищо "необичайно". За да бъдем честни обаче, Кюрасао не се счита за първокласен регулатор на качеството, когато става въпрос за заместници.

Може би бихте опитали нашия Център за разрешаване на проблеми . Мисля, че е разумно да подадете жалба, когато обвиненията са толкова сложни. Приемете го като идея:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, добро,

РЕШЕНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНО ПРОИЗВОДСТВО ОТ САНКЦИОНЕН ХАРАКТЕР КЪМ ПРЕДПРИЯТИЕТО "SMEIN HOSTING, NV" ОТ ИЗВЪРШВАНЕТО НА АДМИНИСТРАТИВНО НАРУШЕНИЕ, КЛАСИФИЦИРАНО КАТО МНОГО ТЕЖКО, ОПИСАНО В ЧЛЕН 39.a) ОТ РЕГУЛАМЕНТ ЗАКОНА 13/2011 ОТ 27 МАЙ НА ИГРАТА (LRJ), СЪСТОЯЩА СЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА, ПРАЗНУВАНЕТО ИЛИ ЕКСПЛОАТАЦИЯТА НА ДЕЙНОСТИТЕ, ВКЛЮЧЕНИ В ОБХВАТА НА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ТОЗИ ЗАКОН, БЕЗ СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШАВАЩО ЗАГЛАВИЕ.


Санкционни решения | Главна дирекция за регулиране на хазарта (ordenacionjuego.es)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тъй като уебсайтът не използва английски, въпреки че е избран като основен език, може би можете да обясните контекста. Предполагам, че това би било полезно.🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви, аз също бях измамен от Gamdom, сигурен съм, че използват фалшиви игри, те също имат доста тъмен бизнес модел, със стриймъри, които играят с фалшиви пари и разпространяват пари за насърчаване на пристрастяването към хазарта.


В моя случай и след заплахи за самоубийство не взеха никакви мерки, за да мога да продължа да играя и да губя.


Те са измамници и аз ще взема мерки да затворя уебсайта им във Франция и Испания и т.н.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бихте ли могли да изпратите доказателствата си относно дейностите на фалшивите стриймъри на този имейл? Доколкото мога да преценя, нашият екип за данни цели да следи подобни ситуации. Като алтернатива, не се колебайте да информирате Йозеф, сигурен съм, че той ще оцени прозрението. Благодаря ти.

data@casino.guru

Що се отнася до фалшиви игри или практики, използвани срещу играчи, радвам се, че успяхте да подадете жалбата .

Да видим какво предстои да разбере Екипът, или по-точно - какво ще ни предостави представителят на казиното.🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Връзката, която споделих преди, е санкция от правителството на Испания срещу Gandom за, сред много неща, използване на нечестни игри, достъп до непълнолетни, мерки, които не подкрепят отговорния хазарт. и т.н...<


Resolutiones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)

ES/2022/149 „SMEIN HOSTING, NV"

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тук нищо не се изтрива, те са решили проблема ви, останалите продължаваме да бъдем измамени

Автоматичен превод:
преди 10 месеца
Публикация на bazza5257 е изтрит
преди 10 месеца

Бихте ли могли поне да подадете жалбата, след като сте готови, като играч, който смята, че е измамен?

Искам да кажа, че вземаме един играч наведнъж. И няма създадена жалба под вашия профил. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Връзката, която споделих преди, е санкция от правителството на Испания срещу Gandom за, сред много неща, използване на нечестни игри, достъп до непълнолетни, мерки, които не подкрепят отговорния хазарт. и т.н...<


Resolutiones sancionadoras | Dirección General de Ordenación del Juego (ordenacionjuego.es)

ES/2022/149 „SMEIN HOSTING, NV"

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ти! Ще го препратя на нашия екип за данни.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тук нищо не се изтрива, те са решили проблема ви, останалите продължаваме да бъдем измамени

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бихте ли обяснили, моля? Сигурно ми липсва снимката в пълния й мащаб. Случайно да е свързано с жалбата ви срещу друго казино? Кое е отхвърлено поради недостатъчни доказателства от ваша страна? Съжалявам, но не можем да разчитаме само на думата ви, когато твърдите, че има подозрение, че сте измамени поради ограничения достъп до тяхната история на залагания и липсата на разследване на често срещани грешки с игрите Evolution. 🙁

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравейте gamdom също ме измами rtp е много нисък

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това, което сега стана много интересно, е, че влизате в този сайт, използвайки същите IP адреси като много други играчи, активни в тази тема. Мога ли да знам как е така?

Най-малкото е доста съмнително.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ти! Ще го препратя на нашия екип за данни.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имам иск срещу тях и ще отворя друг, за да възстановя депозитите, направени, когато ми позволиха да играя от испанския си IP.

Ако не ми възстановят парите, които съм загубил поради това, че съм играл от моя френски IP, когато смених местожителството, ще подам иск във Франция.

5 милиона глоба в присъдата, която споделих.

Автоматичен превод:
Select2006at
преди 10 месеца

Здравейте.

От това, което виждам в жалбата , най-неотложната част е, че е трябвало да се самоизключите, прав ли съм? И все пак по някакъв начин успяхте да създадете акаунт отново, като използвате същото устройство, интернет връзка и лични данни без никакви проблеми. 🤔

По-безопасният хазарт и свързаното с него самоизключване са наистина важни теми и се радвам, че дойдохте тук, за да подадете жалбата. Всички аспекти на ситуацията ще се третират с голямо внимание. Доколкото мога да предположа, представител на казиното ще бъде помолен да добави допълнителни подробности и обяснения.

Тъй като обикновено отнема известно време, бих искал да имате търпение, моля. 🙏

Ако смятате, че бихте могли да използвате някаква теоретична подкрепа при проблеми с хазарта, този сайт е достъпен за вас .

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Аз съм спокоен, считам парите за загубени, но мерките срещу тях ще бъдат взети сурови.


Очаквам да ми предоставите хронологията на връзките на всичките ми акаунти (IP, устройство и т.н...).


Ще се оплача и ще ги накарам да си платят за безотговорността.

Автоматичен превод:
Select2006at
преди 10 месеца

Все още не бих бил скептичен и ще видим как ще се развие ситуацията и какво ще успее да реши екипът ни. Разбира се, разбирам, че искате всичко да се реши справедливо.

Виждам обаче, че сте поискали история, която не е предоставена.

Също така забелязах, че казиното има няколко часа, за да отговори, така че ще видим дали ще го направят правилно в крайна сметка. Ако имате актуализация, моля, споделете я с нас.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини