НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 23)

 от JMiles1984
|
50 674 преглеждания 495 отговора |
|
1...22 23 2425
CuriousGeorge

Спрете да играете в ybets, всъщност спрете да играете изобщо, всички тези онлайн игри са пристрастяващи🥲

Автоматичен превод:
Romi

2 дни след като поисках тегленето видях, че е отменено от ybets. Докато междувременно те всички бяха "не се притеснявайте, понякога отнема 24 часа за обработка на тегленето", или "не се притеснявайте, понякога отнема 48 часа за обработка на тегленето". Не получих обратна връзка от тях, докато не стигнах до денонощната поддръжка в чата, когато те ме информираха за „разследването" (екранната снимка, която споделих с вас по-рано). Вчера изпратих имейл до тяхната поддръжка, в който се посочва следното:

file

И те отговориха на това:

file

Автоматичен превод:

Скъпа Роми, много ти благодаря за отговора и за това, че прочетохте внимателно публикацията(ите) ми.

На този етап, както доказвате с публикацията си, е ясно, че Casino Guru не желае да обърне внимание на факта, че Ybets е изфабрикувал преглед на играта, за да забави плащанията. Ybets лъжат, игнорират всички искания¨ и все още отказват да дадат каквото и да е обяснение.

Все още се нуждая от резултата от „прегледа на играта", разбира се, мислите ли, че аз (и всички други оплаквания) ще получа тези отзиви? Може би Casino Guru също ще ги получи? 🙂

Автоматичен превод:

Както ви беше обяснено много пъти преди и това наистина е последният път, когато ви пиша във връзка с това, нашият екип за оплаквания не е в състояние да ви помогне с вашето теглене или проверка, ако няма остатъчен баланс.

Съжаляваме, че сте преживели такава ситуация, и ако имате нужда от друга помощ следващия път, ние със сигурност ще направим всичко възможно да помогнем.

Автоматичен превод:

здравей


Първата публикация тук и ще се опитам да я запазя „кратко и сладко"


Каква е сделката с това казино YBets?


Направих акаунт в Inmerion и акаунтът ми беше мигриран към Ybets (Никога не съм се регистрирал в този уебсайт), но успях да използвам акаунта си в Inmerion, за да играя в YBets.

Е, след като изгледа видео „Mr Big Spin", където един от зрителите попита за това, той каза, че не играе в YBets поради максималния лимит от $1000 на ден за теглене!

Това ме накара да се почувствам по някакъв начин, тъй като депозитите ми бяха повече от $1000 наведнъж... и НИТО НИТО, поддръжка, VIP, никой не каза, че тегленията са ограничени по-ниско от моите депозити.

Чувствам, че това е хищнически акт от страна на казиното и те трябва да казват на играчите с високи депозити, че АКО спечелят, ще чакат дни или седмици (дори месеци), за да изтеглят всички печалби.

-


Също така, само за да поставим под въпрос рейтинга на този уебсайт -

Аз съм самоограничен играч под Gamstop и Gamban. Въпреки това успях да депозирам над £5000 в брой за по-малко от 24 часа, без нито една заявка от уебсайта им по отношение на KYC...


-


Това ме води до заключението, че този уебсайт всъщност е хищнически и играчите не са предназначени да могат да победят къщата в това казино.


Автоматичен превод:

Съжалявам за преживяването ви в това казино, но мога ли да попитам дали сте ги информирали за пристрастеността си към хазарта, моля? Само по този начин те трябва да знаят, че сте самоограничен, защото те не работят съгласно UKGC.

В повечето казина KYC се извършва само при теглене на пари и дори тогава, ако не информирате казиното за проблема си, те не могат да знаят за него.

Както казах, наистина съжалявам за вашата ситуация и моля, знайте, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Автоматичен превод:

уау луд!


Така че CasinoGuru всъщност е на страната на това казино? Правилно ли чета това?

Автоматичен превод:

Вярвам, че наистина е необходимо да прочетете всички публикации и оплакването на този играч, за да разберете цялата ситуация.

Автоматичен превод:

2 дни след като поисках тегленето видях, че е отменено от ybets. Докато междувременно те всички бяха "не се притеснявайте, понякога отнема 24 часа за обработка на тегленето", или "не се притеснявайте, понякога отнема 48 часа за обработка на тегленето". Не получих обратна връзка от тях, докато не стигнах до денонощната поддръжка в чата, когато те ме информираха за „разследването" (екранната снимка, която споделих с вас по-рано). Вчера изпратих имейл до тяхната поддръжка, в който се посочва следното:

file

И те отговориха на това:

file

Автоматичен превод:

Благодаря ви за актуализацията.

Тогава се надявам, че цялото разследване ще приключи възможно най-скоро. Моля, уведомете ни, ако отнеме повече време, и нашият екип за оплаквания ще се намеси.

Само имайте предвид, че не можем да се заемем с това, преди да изтече 14-дневният период от датата, на която сте поискали оттеглянето си.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте екип на казино гуру,


Само един отворен въпрос към всички вас:

Дали Casino Guru дори веднъж е поискал от YBets да предостави доказателство за проверка на играта?

Предполагам не веднъж.


Също така Радка посочи в публикацията, на която отговарям:

„Освен това, играчите са склонни да забравят, че този форум е предимно за оплаквания и общо 88 случая са почти нищо в сравнение с размера на казиното. Разбирам, че някои от вас сега се справят със сложна ситуация, но това не е нищо необичайно за по-голямо международно казино."

Нека забравим за момент капитулацията на екипа на Гуру, когато става дума за измамите на YBet, как може да се противопостави на идеята, че повечето играчи идват тук, за да се оплачат, но YBets има мнозинство от 4-5 звездни отзиви, които магически изповядват светкавично бързо теглене и страхотно обслужване 🤣🤣🤣


Как мога да прегледам всяка рецензия и да разбера дали е легитимна или платена публикация/създадени от AI публикации с ботове и Guru не може да го разбере с познанията си за такива неща?


Знам, че партньорските такси плащат сметките ви, но проявете благоприличие и спрете да узаконявате лошото поведение на YBets и неговата неразкрита дъщерна компания Immerion Casino.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Wilder1999

здравей

Мисля, че можете да намерите нещо подходящо във всички текущи жалби. Тъй като аз не разрешавам жалби и също нямам време да правя бележки за това как всяка жалба е напреднала по-нататък, можете да проучите.

Относно рецензиите - чиста честност, малък екип от максимум четирима души срещу ботове, наети "играчи", кампании, AI асистенти и прочие... Стана част от бизнеса и не можем да засечем всяко евентуално предубедено действие. Днес прекарах почти 2 часа в разследване на група от 4 казина и най-вероятно фалшиви потребителски отзиви. Виждали ли сте социалните наскоро? Най-често срещаните реклами са AI ботове и инструменти за създаване на тези невероятни чудеса за всеки с няколко кликвания. AI също се тества в нашия форум, само за да знаете.

Е, това е текущият недостатък на ценния AI и реални среди за тестване. Днес почти всичко изглежда подозрително; ние правим каквото можем, за да идентифицираме модели и да поддържаме ясни потребителските отзиви. 4 лица против търговските прегледи. Ще бъде още по-лошо.

Автоматичен превод:

Тегленето ми пристигна за 2 часа! Не очаквах такава скорост. Казиното е страхотно досега; да видим как ще стане.

Автоматичен превод:

Това е куката. Спечелете нещо съществено и забавянията ще започнат

Автоматичен превод:

Тегленето ми пристигна за 2 часа! Не очаквах такава скорост. Казиното е страхотно досега; да видим как ще стане.

Автоматичен превод:

Това е чудесно. Кой метод на плащане сте използвали?

Автоматичен превод:
Parmale_L

Това очевидно е бот, както можете да видите от другите публикации в неговия профил

Автоматичен превод:

Става нелепо...Scam казино с 9,4 безопасен рейтинг

Автоматичен превод:
syne5

Какво стана, приятел? Полудял ли си?

Автоматичен превод:
Paleo21

Не, човече, все още чакам да вложат парите ми.

пари в сметката но както виждам ще го бавят доста време

Автоматичен превод:
Romi

Все още нищо. Не виждате ли, момчета, че това е измамно казино, докато вие давате процент 9,4/10??? Не можете ли да прочетете УЖАСНИТЕ отзиви, които продължават да идват? Не виждате ли, че почти всички отлични отзиви са ботове или продиктувани от ybets??

Автоматичен превод:
Parmale_L

Не вярвам, че от хиляди съобщения от хора, които са отменили нашите тегления и са ни създали проблеми, вие сте единственият човек, който не само го е получил, но и след два часа, съжалявам, но абсолютно никое казино не ви го дава за два часа, така че не знам какво се опитва да докаже това казино, но не мисля, че някой вярва и всички мислим, че сте бот.

Автоматичен превод:
syne5

Трудно ми е да ви виждам, момчета. Опитвам се да се измъкна оттук и да направя теглене от 14 декември.

Автоматичен превод:

Е, тук съм повече от месец и единственият отговор, който получавам, е, че се проверява и че обикновено не отнема повече от месец, а други ми казват, че те като агенти нямат тази информация, така че не отнема много време, за да се определи кое е правилното.

Автоматичен превод:

Все още нищо. Не виждате ли, момчета, че това е измамно казино, докато вие давате процент 9,4/10??? Не можете ли да прочетете УЖАСНИТЕ отзиви, които продължават да идват? Не виждате ли, че почти всички отлични отзиви са ботове или продиктувани от ybets??

Автоматичен превод:

здравей

Наясно сме със ситуацията. За съжаление, не зависи от нас, администраторите на форума, да променяме индекса за безопасност. Разбирам, че е гадно буквално. На първо място жалбите трябва да бъдат приключени като неразрешени.

Когато става въпрос за потребителски отзиви, виждането на фалшиви отзиви е едно нещо; събирането на достатъчно доказателства, за да се обясни защо прегледът е отхвърлен със задна дата, е друга страна на отговорността, която носим.

Нищо не е толкова очевидно и толкова просто. Иска ми се да беше.

Но прегледът на потребителите няма влияние върху индекса за безопасност, така че дори и прегледите да не са истински и - вярвам, че повечето играчи също разглеждат форума, а също и оплакванията, а не само рейтинга на потребителите - това няма да помогне на нито едно казино да подобри "резултата".

Автоматичен превод:
1...22 23 2425
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини