НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 22)

 от JMiles1984
|
50 010 преглеждания 494 отговора |
|
1...21 22 23...25

Това казино е най-лошото, на което съм попадал от години и виждам индекс на безопасност от 9,4 и се смея толкова много, имам открито оплакване с тях за 6800 евро и те все още след 5 месеца продължават да забавят изплащането, въпреки че знаят, че грешат, злоупотребяват с таймера за оплакване и продължават да повтарят ситуацията всеки път, като открият нов проблем и също лъжат с фалшиви доказателства. абсолютно жалко.

Автоматичен превод:

Това е наистина отдавнашен случай, както виждам в жалбата ви, така че е разбираемо, че се чувствате така.

Сигурно е разочароващо.

И така, вкараха ли вече парите в сметката ви или още не?

Автоматичен превод:

Здравей Роми, как си? Ще се опитам да си взема мобилен телефон, като направя това, което ми казват в жалбата, освен коментара си, като изпратя екранна снимка на всички чатове с тях, например?

Автоматичен превод:

Съжалявам, но не съм сигурен дали разбирам какво се опитвате да кажете тук.

Уведомете ни, моля, ако можете сега да подадете жалбата си.

Автоматичен превод:
Romi

Не и съм почти сигурен, че отново ще намерят друг проблем, това е вторият път, когато обещаха да ми дадат парите. Поне отвориха акаунта ми отново и ми изпращат спам с оферти по имейл 😂

Автоматичен превод:

Здравей Роми отново, след няколко опита затворих сесията и влязох отново, но все още получавам същото. След като отговоря на въпросите, които се появяват, последните два питат дали проблемът е решен и преминавайки към следващия въпрос, кликвам върху следващия въпрос и това ми дава само опцията да се върна. Какъв е проблемът, който ми пречи да продължа? благодаря

Автоматичен превод:

О, съжалявам, че все още не можете да подадете жалбата си.

Моля, напишете имейл до нашия екип за оплаквания и опишете добре този проблем. Надяваме се, че те ще могат да ви помогнат с това.

Автоматичен превод:

Не и съм почти сигурен, че отново ще намерят друг проблем, това е вторият път, когато обещаха да ми дадат парите. Поне отвориха акаунта ми отново и ми изпращат спам с оферти по имейл 😂

Автоматичен превод:

Радвам се, че успяваш да запазиш хумора си, това е сигурно.

Сега нека стискаме палци за най-бързо разрешаване. 🤞

Автоматичен превод:
Wilder1999

Съгласен съм с поста на Уайлдър. Оценката на индекса на безопасност е напълно откъсната от реалността.

Casino Guru се представя като платформа, която помага на играчите да вземат информирани решения, но въпреки това те активно примамват играчи в казина като това с надути рейтинги. Как това се съгласува със защитата на играчите? Това е повече от смешно.

Както е описано по-рано в тази тема; В моя случай Ybets твърдеше, че се провежда „преглед на играта", но когато се свързах с NetEnt, те потвърдиха, че изобщо не са имали комуникация с Ybets/Immersion. Ybets пренебрегна имейлите ми, никога не предостави никакви актуализации и не ми даде нищо освен неясни отговори в чата на живо.

Към днешна дата все още чакам Ybets да ми изпрати предполагаемия преглед на играта , което все още е най-важната част от моята жалба и причината тя все още да е отворена наистина. Моята жалба не беше само за парите, разбира се... а за факта, че Ybets напълно не успяха да предоставят информацията, за която твърдяха, че са оправдали блокирането на моите тегления за повече от 1 месец. Като клиент, който плаща, това е най-малкото, което трябва да направят.

И както може би сте прочели, след повече от месец мълчание, аз се отказах и изиграх баланса – само за да бъде приключена жалбата ми, защото „нямаше пари, за които да се боря". Отново Casino Guru напълно пропусна точката. Ybets фалшиво заяви преглед на доставчика, блокира тегления и отказа да комуникира. И все пак по някакъв начин нищо от това не оказва влияние върху техния индекс на безопасност 9,4 „Много висок". Ура

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
ChrisGu

Направих същото, след като видях как работи ybets, моментално разбрах, че никога няма да видя парите, и ги изиграх на всички. Проблемът не е, че играх, проблемът е, че след като подадох жалба тук и след като му дадох най-ниската оценка, разбрах, че са ми затворили акаунта, сякаш съм нарушил TC. Оттогава не искат да ми отговорят, затварят чата ми само след имейл. Високият резултат, който имат, насърчава други играчи да депозират при тях, това е големият проблем.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, това, което искам да ви кажа, е, че направих същите стъпки, които ми посочихте, които бяха същите като това, което вече правех, този път затворих сесията и влязох отново с моя имейл и парола, не работи за мен.

Автоматичен превод:
ChrisGu

здравей

Разбирам разочарованието ви.

Ако жалбата е за понижаване на индекса на безопасност - което означава вероятността дали казиното ще изплати печалби - то трябва да има спорна сума, така че сериозността на ситуацията да преизчисли индекса на безопасност. Това е математика. Погледнете го от друга гледна точка: Как определяте дали казиното ще плати, ако играчите загубят парите? Повярвайте, че наистина разбирам мисълта ви; толкова много играчи смятат, че е достатъчно да покажат, че всичко е отнето толкова дълго, но това не е целта на процеса на оплакване. Въпросът е да се проучи защо; едва тогава могат да последват последствията.

Предполагам, че е трудно, но след като някой започне оплакването, е важно да не загубите парите до самия край. Само факти, доказани чрез неразрешени случаи, могат да доведат до желания резултат. съжалявам




Автоматичен превод:

Здравейте, това, което искам да ви кажа, е, че направих същите стъпки, които ми посочихте, които бяха същите като това, което вече правех, този път затворих сесията и влязох отново с моя имейл и парола, не работи за мен.

Автоматичен превод:

Тогава вярвам, че трябва да направите екранни снимки на проблема или дори да направите видеоклип за него, ако е възможно. След това го изпратете на нашия екип за оплаквания и те ще се опитат да разберат какво може да го причини.

Бихте ли опитали, моля?

Автоматичен превод:
Radka

Този отговор все още избягва основния проблем. Жалбата ми не беше само за оттеглянето — беше за това, че Ybets лъжливо претендира за „преглед на играта", който никога не се е случил (не е необходимо да обяснявам тази част отново) и отказа да предостави каквото и да е доказателство или комуникация. Това е факт, който остава неразрешен, независимо дали балансът все още е там или не, съгласни ли сте?

Ако системата на Casino Guru понижава индекса на безопасност само когато парите все още са в спор, тогава тя е фундаментално погрешна. Казино може да спре изплащанията с фалшиви извинения, да игнорира запитвания на играчи и докато играчът в крайна сметка се откаже, рейтингът на казиното остава непокътнат? Тази логика дава възможност на лоши актьори и подвежда играчите да се доверят на сайт, който работи недобросъвестно.

Не съм „загубил" парите си; Ybets направи невъзможно изтеглянето му, след което ме игнорира повече от месец. Най-малкото, което трябва да направят – дори сега – е да предоставят прегледа на играта, който твърдят, че чакат. Но няма да го направят, защото никога не е съществувал. И само това би трябвало да е достатъчно, за да поставим под въпрос тяхната почтеност, нали?

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, изпратих го, но не ми позволява да кача файла, липсва само записът на екрана, защото не знам какво друго мога да направя, а времето минава и парите ми все още са задържани и не знам дали ще ми платят 🥹🥹😫

Автоматичен превод:

Аз също бях измамен от това казино. Доверих се на нивото на безопасност, което беше посочено в casinoguru, но то е напълно изключено. Дори направих успешно незначително теглене (100 евро), само за да проверя процедурата и тя беше почти незабавно завършена. След това, след като направих няколко депозита, поисках ново теглене (отново не много пари) и след 2 дни тегленето ми беше отменено със същото извинение „проверка при доставчика"


file

Автоматичен превод:

Този отговор все още избягва основния проблем. Жалбата ми не беше само за оттеглянето — беше за това, че Ybets лъжливо претендира за „преглед на играта", който никога не се е случил (не е необходимо да обяснявам тази част отново) и отказа да предостави каквото и да е доказателство или комуникация. Това е факт, който остава неразрешен, независимо дали балансът все още е там или не, съгласни ли сте?

Ако системата на Casino Guru понижава индекса на безопасност само когато парите все още са в спор, тогава тя е фундаментално погрешна. Казино може да спре изплащанията с фалшиви извинения, да игнорира запитвания на играчи и докато играчът в крайна сметка се откаже, рейтингът на казиното остава непокътнат? Тази логика дава възможност на лоши актьори и подвежда играчите да се доверят на сайт, който работи недобросъвестно.

Не съм „загубил" парите си; Ybets направи невъзможно изтеглянето му, след което ме игнорира повече от месец. Най-малкото, което трябва да направят – дори сега – е да предоставят прегледа на играта, който твърдят, че чакат. Но няма да го направят, защото никога не е съществувал. И само това би трябвало да е достатъчно, за да поставим под въпрос тяхната почтеност, нали?

Автоматичен превод:

За съжаление вече не можем да направим нищо за всичко това, както ви беше обяснено по-рано.

Съжалявам за лошия ви опит.

Автоматичен превод:

Здравейте, изпратих го, но не ми позволява да кача файла, липсва само записът на екрана, защото не знам какво друго мога да направя, а времето минава и парите ми все още са задържани и не знам дали ще ми платят 🥹🥹😫

Автоматичен превод:

Изпратихте ли вече всичко на нашия екип за оплаквания? Те със сигурност ще се свържат с вас възможно най-скоро.

Също така това, което ми хрумна е, че трябва да опитате да подадете жалбата от друг браузър.

Последния път имах проблеми с Chrome и превключих на друг браузър и всичко работи наред.

Можете ли да го направите, моля, и да ни уведомите как сте?

Автоматичен превод:

Аз също бях измамен от това казино. Доверих се на нивото на безопасност, което беше посочено в casinoguru, но то е напълно изключено. Дори направих успешно незначително теглене (100 евро), само за да проверя процедурата и тя беше почти незабавно завършена. След това, след като направих няколко депозита, поисках ново теглене (отново не много пари) и след 2 дни тегленето ми беше отменено със същото извинение „проверка при доставчика"


file

Автоматичен превод:

А може ли да попитам кога точно ви информираха за това, моля?

Понякога отнема малко повече време при проверка с доставчика на играта, знаете ли, и се надявам, че всичко ще бъде готово скоро.

Автоматичен превод:
Romi

Скъпа Роми, много ти благодаря за отговора и за това, че прочетохте внимателно публикацията(ите) ми.

На този етап, както доказвате с публикацията си, е ясно, че Casino Guru не желае да обърне внимание на факта, че Ybets е изфабрикувал преглед на играта, за да забави плащанията. Ybets лъжат, игнорират всички искания¨ и все още отказват да дадат каквото и да е обяснение.

Все още се нуждая от резултата от „прегледа на играта", разбира се, мислите ли, че аз (и всички други оплаквания) ще получа тези отзиви? Може би Casino Guru също ще ги получи? 🙂

Автоматичен превод:

здравей


Първата публикация тук и ще се опитам да я запазя „кратко и сладко"


Каква е сделката с това казино YBets?


Направих акаунт в Inmerion и акаунтът ми беше мигриран към Ybets (Никога не съм се регистрирал в този уебсайт), но успях да използвам акаунта си в Inmerion, за да играя в YBets.

Е, след като изгледа видео „Mr Big Spin", където един от зрителите попита за това, той каза, че не играе в YBets поради максималния лимит от $1000 на ден за теглене!

Това ме накара да се почувствам по някакъв начин, тъй като депозитите ми бяха повече от $1000 наведнъж... и НИТО НИТО, поддръжка, VIP, никой не каза, че тегленията са ограничени по-ниско от моите депозити.

Чувствам, че това е хищнически акт от страна на казиното и те трябва да казват на играчите с високи депозити, че АКО спечелят, ще чакат дни или седмици (дори месеци), за да изтеглят всички печалби.

-


Също така, само за да поставим под въпрос рейтинга на този уебсайт -

Аз съм самоограничен играч под Gamstop и Gamban. Въпреки това успях да депозирам над £5000 в брой за по-малко от 24 часа, без нито една заявка от уебсайта им по отношение на KYC...


-


Това ме води до заключението, че този уебсайт всъщност е хищнически и играчите не са предназначени да могат да победят къщата в това казино.


Автоматичен превод:

За съжаление вече не можем да направим нищо за всичко това, както ви беше обяснено по-рано.

Съжалявам за лошия ви опит.

Автоматичен превод:

уау луд!


Така че CasinoGuru всъщност е на страната на това казино? Правилно ли чета това?

Автоматичен превод:
Wilder1999

Мразя да се съглася, но това е много вероятно случаят.


Колко плаща Ybets за успешна регистрация тук? Предполагам, че повече от техните конкуренти с това как са защитени.

Автоматичен превод:
1...21 22 23...25
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини