здравей
Благодаря ви, че повдигнахте въпроса тук.
Съжалявам, но нямам достъп до вътрешните подробности за жалбата. Всъщност виждам същите теми за оплаквания като вас. Да бъда администратор на форум за мен е отделено от това да бъда посредник по жалби.
И все пак в този случай изглежда доста ясно. Следвайте логиката ми, моля:
Заявихте, че „ изрично заявих, че всичките ми дейности са ограничени до спортни залагания ", така че бих казал, че обяснението, което получихте, е напълно достатъчно: „За съжаление, в момента нямаме клон, който да разглежда жалби за спортни залагания. "
В случай, че са включени спортни залагания, зависи от екипа по жалбите да определи дали случаят ще бъде приет. Значи, дали Casino Guru като компания без клон за спортни залагания има шанс да дефинира и защити честната игра на казиното.
Честно казано, не мисля, че ще съм от голяма полза в тази ситуация.
Hello,
Thank you for raising the question here.
I'm sorry, but I have no access to the internal details of any complaint. I can actually see the same complaint threads as you do. Being a forum admin is secluded from being a complaint mediator for me.
Yet, in this case, it seems pretty clear. Follow my logic, please:
You stated that "I explicitly stated that all my activities were limited to sports betting" so, I'd say the explanation you got was very sufficient: "Unfortunately, we do not have a branch that deals with sports betting complaints at this time."
In case the sportsbetting is involved, it is up to the Complaint Team to define whether the case will be accepted. Meanig, whether Casino Guru as a company without a sports betting branch has a chance to define and protect casino fair play.
Frankly, I do not think I will be much of a help in this situation.
Автоматичен превод: