НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 18)

 от JMiles1984
|
52 237 преглеждания 506 отговора |
|
1...17 18 19...26
dianetinga

Здравейте, бих казал, че дори в най-добрите казина може да има проблеми от време на време. Когато отидете да играете някъде, определено бих опитал първо с малък депозит и ще опитам да видя дали казиното ми пасва и ще опитам различни неща като поддръжка на клиенти или други важни функции за вас.

Това, с което се сблъскват играчите в това казино, не е твърде различно от другите, но колкото по-висок е индексът на безопасност, толкова по-способно е казиното да решава проблеми с нас. Когато играете в казино, което няма лиценз и нисък индекс на безопасност, през повечето време те дори не отговарят на нашите оплаквания и следователно, когато възникне нещо, играчът има малък шанс за успех. Това е разликата, която бих казал за нормален играч.

Автоматичен превод:

Ето актуализация относно моя опит с Ybets....

След като спечелих на 15 декември, докато играех Jack & the Beanstalk на NetEnt, поисках тегления, които първоначално бяха потвърдени, но след това отменени от Ybets. Техните разсъждения? Предполагаем "преглед на играта". От този момент нататък не можах да направя друго теглене, въпреки многократните опити и множеството имейли с искане за разяснения или актуализации. Не играх седмици наред, просто поддържах баланс и се опитвах да получа информация всеки ден.

Ybets така и не отговори на имейлите ми и свързването чрез чат за поддръжка беше също толкова безполезно. Те ме оставиха на тъмно повече от месец, задържайки печалбите ми без никакво обяснение. Когато се свързах директно с NetEnt, те потвърдиха, че няма запис за извършен "преглед" за моята победа.


Тогава 38 дни след това се отказах и играх и загубих целия баланс. (Все още съобщението „Тегленето не е възможно..." в портфейла)

Въпреки всичко това, Casino Guru затвори жалбата ми, твърдейки, че съм виновен за загубата на баланса, след като Ybets анулира моите тегления. Аргументът, че съм могъл да чакам "месеци или години" за изплащане, е просто нереалистичен. Законните казина не отменят заявки за теглене; те ги държат висящи, докато проблемът не бъде разрешен или дават ясни срокове.

> Jaro "Това, което играчите срещат в това казино, не е много различно от другите..."

Това просто не е вярно. Уважаемите казина не анулират тегления и не оставят печалбите незащитени, докато забавят с фалшиви „отзиви". Действията на Ybets са силно неетични и нарастващият брой оплаквания за подобни проблеми е очевиден в този форум, Trustpilot и AskGamblers.

Ето моето оплакване за всеки, който иска да прочете пълните подробности:

https://casinoguru-en.com/ybets-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-been-5

Решението на Casino Guru да поддържа високия рейтинг на индекса за безопасност на Ybets е дълбоко разочароващо. Играчите разчитат на тази платформа, за да разграничат надеждните казина от измамите. Докато този рейтинг не бъде коригиран, за да отразява неетичните практики на Ybets, силно препоръчвам да избягвате изцяло това казино.

Автоматичен превод:
ChrisGu

За съжаление, нашият екип не можа да намери разрешение на вашия случай, тъй като нямаше пари в баланса ви.

Понякога дори казината не са виновни, честно казано, че тези чекове се задържат толкова дълго. Особено когато е от страната на доставчиците, както е във вашия случай.

Така че това също е една от причините да вярваме, че казиното не заслужава да бъде наказано.

Надявам се, че ще избегнете тази ситуация в бъдеще и ви пожелавам успех.

Автоматичен превод:
Romi

Роми, много ти благодаря за отговора, но категорично не съм съгласен с оценката ти за ситуацията.

Няма останали пари в баланса ви" – Това напълно пренебрегва факта, че Ybets отмени моите заявки за теглене без обосновка. Законните казина оставят заявките за теглене висящи, докато не бъдат разрешени проблемите, или поне съобщават ясна времева рамка на играча. Ybets не направи нито едно от двете. Аз многократно ги молих за актуализации чрез имейл и чат на живо, но те просто спряха да отговарят, тъй като отмениха моите тегления, средствата останаха в моя Твърдението, че съм виновен за изиграването на баланса, е несправедливо и нереалистично, за да поясня, че в този момент не бях докоснал баланса. Бях изгубил надежда да получа печалбите си поради липсата на комуникация от Ybets.

„Не е по вина на казиното, особено ако е от страна на доставчика" – искам да поясня, че се свързах директно с NetEnt и те потвърдиха, че не е извършен преглед на играта за моята печалба от Jack & The Beanstalk. Твърдението за „преглед на доставчика" беше невярно, което означава, че закъсненията са изцяло от страна на Ybets. Ако казиното избере да използва тактика на забавяне под предлог за несъществуващ преглед, това е абсолютно негова вина и демонстрира неетично поведение.

„Казиното не заслужава да бъде наказано" – Това твърдение е объркващо. Ybets показа пълна липса на професионализъм, като отказа да отговори на моите запитвания повече от месец и не предостави никаква прозрачност относно предполагаемия преглед. Още по-лошо, те активно анулираха заявки за теглене, оставяйки печалбите ми уязвими. Множество играчи са докладвали подобни проблеми с Ybets в този форум и на платформи като Trustpilot и AskGamblers. Това не е изолиран инцидент, а ясен модел на неправомерно поведение. Ако тези действия не изискват отговорност, какво тогава?

Разбирам също така, че може би не цялата информация в жалбата ми е била напълно прегледана или е била изтълкувана погрешно. Например в моята жалба ясно се посочва, че въпросната печалба идва от една игра — Jack and the Beanstalk на NetEnt. Направих първото теглене веднага след това. Предполагането, че е необходимо допълнително разследване на „кои игри и доставчици" е неправилно. Твърдението ми беше ясно.

И накрая, нарастващият брой подобни оплаквания срещу Ybets не могат да бъдат пренебрегнати, нали? Докато Casino Guru продължава да поддържа високия резултат на Ybets, все повече играчи са заблудени да вярват, че това е надеждно казино.

Този отговор изглежда като опит отново да се прехвърли вината върху играча. Това не само се отразява зле на Ybets, но и подкопава доверието в Casino Guru като платформа, предназначена да защитава играчите.


Редактиране:

Харесва ми написаното от Радка преди 2 седмици в тази тема, което дава известна надежда, че ще бъде издадено поне някакво предупреждение срещу Ybets, но всички различни съобщения от представители на Casino Guru са объркващи.

„Бяхме информирани за прекалено големия брой жалби, подадени срещу това казино, и се страхувам, че може да се наложи да изчакаме заключение относно случващото се. Разбирам, че нещата не трябва да бъдат така..."

Edited
Автоматичен превод:
ChrisGu

Повярвай ми, разбирам какво казваш. Просто, моля, знайте, че ние правим всичко, което е в нашите ръце и според нашите политики. Това означава, че ако не е останала сума, за която да се „борим" в някоя жалба, няма причина да продължим да работим по нея. Ако смятате, че сте били третирани несправедливо, все още има лицензиращ орган, към който можете да се обърнете.

Освен това към публикацията Радка написа, ако има или ще има някаква причина казиното да получи други черни точки от нас, това със сигурност ще бъде направено от нашия екип и информацията или дори някакво предупреждение ще бъде ясно видимо в прегледа на казиното, така че всеки да може да прочете за него.

Моля, знайте, че наистина съжалявам за лошия ви опит там, но за съжаление не е в нашите ръце да направим повече по въпроса.

Автоматичен превод:

Много тъжно състояние на нещата по отношение на етичните практики тук в Casino Guru. Срещу това измамно казино не се предприемат никакви действия, а вместо това се „обвинява жертвата".

Явни нечестни практики като забавяне на тегленето за фиктивни проверки на доставчици и AML/KYC, които стават по-строги с нарастването на стойността на теглене.

Това, което е лудо, е, че това „Fair Casino" има неразкрито дъщерно казино (Immerion), което има рейтинг „Fair Casino". Те използват един и същ начин на действие за тактика на забавяне, отговори дума по дума на оплаквания и повишават сложността на AML/KYC въз основа на стойността.


Edited
Автоматичен превод:

Ето един пример:

file

Автоматичен превод:
Romi

Роми, благодаря ти за отговора, но смятам, че основният проблем продължава да бъде пренебрегван.

Оплакването ми не беше за загуба на баланс; това е, че Ybets отмени моите тегления, отказа да комуникира повече от месец и лъжливо твърдеше, че се провежда „преглед на играта". NetEnt потвърди, че не е имало такъв преглед, което означава, че забавянията и извиненията на Ybets са напълно безпочвени.

Оставих баланса непокътнат за 34 дни, надявайки се на решение. Пълната липса на прозрачност на Ybets и техните тактики на забавяне не ми оставиха реалистични възможности.

Разбирам политиката на Casino Guru относно неразрешените салда, но тази ситуация подчертава неетичното поведение на Ybets, което заслужава да бъде отразено в техния индекс за безопасност. Нарастващият брой жалби показва, че това не е изолиран инцидент. Призовавам ви да преразгледате оценката им, за да предупредите другите.

Автоматичен превод:

Роми, благодаря ти за отговора, но смятам, че основният проблем продължава да бъде пренебрегван.

Оплакването ми не беше за загуба на баланс; това е, че Ybets отмени моите тегления, отказа да комуникира повече от месец и лъжливо твърдеше, че се провежда „преглед на играта". NetEnt потвърди, че не е имало такъв преглед, което означава, че забавянията и извиненията на Ybets са напълно безпочвени.

Оставих баланса непокътнат за 34 дни, надявайки се на решение. Пълната липса на прозрачност на Ybets и техните тактики на забавяне не ми оставиха реалистични възможности.

Разбирам политиката на Casino Guru относно неразрешените салда, но тази ситуация подчертава неетичното поведение на Ybets, което заслужава да бъде отразено в техния индекс за безопасност. Нарастващият брой жалби показва, че това не е изолиран инцидент. Призовавам ви да преразгледате оценката им, за да предупредите другите.

Автоматичен превод:

Със сигурност разбирам мнението ви, но както вече обясних преди, не можем да направим много по въпроса в момента. Ако има нова информация относно това казино, ще я видите в ревюто.

Автоматичен превод:

Никога не съм мислил, че ще напиша отзив за сайт за хазарт, но това трябва да бъде направено. Играл съм в повечето казино и въпреки че загубих всичко, което имах в сайтове като Stake и Rollbit, никога не съм имал проблем там. Но Ybets е различен, поддръжката на живо е толкова странна, че е трудно за вярване, вие говорите на хора. Понякога съобщенията идват на испански или немски. Адски нелепо. Въпреки че нямах проблем с тегленето на пари, имах толкова много проблеми с това, че сайтът им беше глупост. Често купувах бонус на ротативка, вземах парите си, но това ме извеждаше от играта и след това бонусът го нямаше. След като се свързаха с тях, те искаха информация и казаха, че друг отдел ще се свърже с мен по имейл, което никога не се случи. Но още по-лош опит имах със спортните залагания. Преброих 4 пъти, когато направих залог, парите изчезнаха и залогът дори не беше поставен, всеки път, когато се свързах с поддръжката с моя проблем и отговорът беше същият. Съобщението е препратено към друг отдел за решаване. Оттогава няма имейл, само имейлите са техните маркетингови имейли. Съмнявам се да имат специален отдел. Пълен траш сайт за измама.


Автоматичен превод:

Много тъжно състояние на нещата по отношение на етичните практики тук в Casino Guru. Срещу това измамно казино не се предприемат никакви действия, а вместо това се „обвинява жертвата".

Явни нечестни практики като забавяне на тегленето за фиктивни проверки на доставчици и AML/KYC, които стават по-строги с нарастването на стойността на теглене.

Това, което е лудо, е, че това „Fair Casino" има неразкрито дъщерно казино (Immerion), което има рейтинг „Fair Casino". Те използват един и същ начин на действие за тактика на забавяне, отговори дума по дума на оплаквания и повишават сложността на AML/KYC въз основа на стойността.


Автоматичен превод:

Горещо препоръчвам да подадете жалба при нас. Оплакването от казина и публикуването на оплаквания от Ask Gamblers във форума на Casino Guru със сигурност няма да предизвика незабавно действие.

Всяка ситуация е различна и трябва да се разглежда в пълния й контекст. На първо място, необходимостта от разследвания на доставчиците на игри трябва да бъде обяснена на играчите, за да се избегнат спекулации. Поради това много казина са заявили в своите условия, че ще бъдат задействани допълнителни разследвания, ако е необходимо. Вярвам, че това е подобна ситуация, както при всичко, което изисква доверие и предпазни мерки. Когато отнеме твърде много време, играчите се изнервят, търсейки най-доброто обяснение под ръка. От друга гледна точка, какво бихте очаквали като приемливо обяснение, ако заключението зависи от трета страна? Честно казано нямам идея например...



Автоматичен превод:

Роми, благодаря ти за отговора, но смятам, че основният проблем продължава да бъде пренебрегван.

Оплакването ми не беше за загуба на баланс; това е, че Ybets отмени моите тегления, отказа да комуникира повече от месец и лъжливо твърдеше, че се провежда „преглед на играта". NetEnt потвърди, че не е имало такъв преглед, което означава, че забавянията и извиненията на Ybets са напълно безпочвени.

Оставих баланса непокътнат за 34 дни, надявайки се на решение. Пълната липса на прозрачност на Ybets и техните тактики на забавяне не ми оставиха реалистични възможности.

Разбирам политиката на Casino Guru относно неразрешените салда, но тази ситуация подчертава неетичното поведение на Ybets, което заслужава да бъде отразено в техния индекс за безопасност. Нарастващият брой жалби показва, че това не е изолиран инцидент. Призовавам ви да преразгледате оценката им, за да предупредите другите.

Автоматичен превод:

здравей

Разбирам мнението ви, но въз основа на приключването на жалбата разбирам също така, че едно твърдение не е достатъчно за коригиране на индекса на безопасност.

Други биват "предупреждавани" постоянно във форума и чрез оплаквания; и двата източника са видими.

Разбирам защо се колебаете да видите неща като екипа за оплаквания и това наистина беше много неприятно изживяване. Не е необичайно играчите да чакат с месеци доставчиците на игри да потвърдят печалбите, защото казината в такива ситуации зависят от доставчиците на игри. Много неща в живота имат безумни крайни срокове; Преди работих за правителството, например; 3 месеца са стандартни за разследвания, когато се намеси трета страна. Просто се опитвам да кажа, че оплакването не е достатъчно, за да докаже, че казиното е удължило нещо целенасочено, въпреки че трябва да е било трудно и много предизвикателно за вас.


Автоматичен превод:

Никога не съм мислил, че ще напиша отзив за сайт за хазарт, но това трябва да бъде направено. Играл съм в повечето казино и въпреки че загубих всичко, което имах в сайтове като Stake и Rollbit, никога не съм имал проблем там. Но Ybets е различен, поддръжката на живо е толкова странна, че е трудно за вярване, вие говорите на хора. Понякога съобщенията идват на испански или немски. Адски нелепо. Въпреки че нямах проблем с тегленето на пари, имах толкова много проблеми с това, че сайтът им беше глупост. Често купувах бонус на ротативка, вземах парите си, но това ме извеждаше от играта и след това бонусът го нямаше. След като се свързаха с тях, те искаха информация и казаха, че друг отдел ще се свърже с мен по имейл, което никога не се случи. Но още по-лош опит имах със спортните залагания. Преброих 4 пъти, когато направих залог, парите изчезнаха и залогът дори не беше поставен, всеки път, когато се свързах с поддръжката с моя проблем и отговорът беше същият. Съобщението е препратено към друг отдел за решаване. Оттогава няма имейл, само имейлите са техните маркетингови имейли. Съмнявам се да имат специален отдел. Пълен траш сайт за измама.


Автоматичен превод:

здравейте!

Това наистина е невероятна проява на странност. Понякога имаме подобни проблеми с безплатни игри, които трябва да бъдат преразгледани най-вече от доставчиците на игри. Звучи някак като технически проблем както за клоновете на казиното, така и за спортните залагания. Лоша платформа, предполагам? Във всеки случай подкрепата на играча дори с технически съвет би била по-добра от нищо.

Автоматичен превод:

Добро утро, въпреки оплакванията с екипа за поддръжка на казиното на Ybets както на страницата, така и по имейл, с екипа на KYC, който след като получи печалба от повече от $ 2000 и поиска някои тегления, внезапно беше отменен и изпратен до доставчика на играта, от KYC имейл, те ми казват, че не е необходимо да изпращам никаква документация, в подкрепа винаги ми казват, че е изпратено за преглед и че може да отнеме повече от 14 дни, тогава какво изглежда толкова несправедливо към за мен е, че въпреки че проверих картата и банката, от която направих депозита, те все още ви създават толкова много проблеми да изтеглите предимствата си, моля ви, моля, каквото е в ръцете ви, за да ми помогнете да разреша тази жалба с казиното, много бих искал оценявам го, тъй като те не ми оставят повече възможности, отколкото да чакам без много надежда, защото тъй като прочетох оплакванията тук в рецензиите, те, по собствена воля, им е трудно да ви дадат възможност да се оттеглите. Разполагам с всички екранни снимки на всеки разговор, за да ги изпратя, където е необходимо, и за да потвърдя, че съм бил в контакт с тях от първия момент, в който видях, че са отменили тегленията, които поисках. Благодаря ви, най-добри поздрави от Испания

Автоматичен превод:
R1f126

Поздрави на Испания!

Най-общо казано, първо доставчикът на игри трябва да завърши разследването. Можем да обсъждаме защо казиното винаги е толкова нетърпеливо да инспектира геймплея толкова задълбочено и съм сигурен, че ще намерите подобни ситуации тук, в тази тема, но всичко започва с резултата.

Относително казано, казината могат да поискат от доставчика на игри чека всеки път, когато почувстват желание да го направят. Обикновено такова обаждане идва със съмнение или доста високи печалби.

Освен това времевата рамка може да бъде по-дълга от няколко седмици.

Така че, за да го обобщя, разбирам, че ситуацията е неудобна; Вие сте повече от добре дошли да се оплачете от процеса чрез нашата функция за оплакване - инструкции тук 👈

И все пак чакането обикновено е неизбежно. Готови ли сте да подадете жалбата?

Автоматичен превод:

Така че в този случай какво трябва да направя, въпреки че екипът на KYC ми казва, че не е необходимо да изпращам никаква документация, но тук във форума те заявяват много ясно, че ако нямате KYC, не е възможно да теглите пари, днес е 9-ият ден от рекламацията, ще изчакам 14-те дни, които ми казаха, че може да отнеме и ако не получа никакъв отговор, ако ми позволите, ще се върна тук и ще подам жалбата, благодаря ви за отговора , получи a сърдечен поздрав

Автоматичен превод:
R1f126

Оттеглих се и те не ми поискаха никаква документация

Автоматичен превод:
tftcosta

Здравейте, значи сте се оттеглили, без да ви поискат никакви документи? Значи KYC не винаги е задължителен? Или може би зависи от сумата, която искате да изтеглите, искам да кажа, че и за мен не беше толкова много, беше само почти 1100 usd

Автоматичен превод:
R1f126

Здравей R1f126,

Ще направя прогноза и ще кажа, че Ybets ще изчака, докато измисленият „преглед на играта" бъде направен, преди да направят проверка за допълнително забавяне на плащането. Всичко това е тактика на забавяне.

Casino Guru е наясно с тактиката на забавяне, която YBets използва, за да им даде достатъчно време да откраднат възможно най-много пари, преди дъното да падне от тяхната компания. Същото забавяне се случва в Immerion Casino, което е неразкрита дъщерна компания.

Автоматичен превод:
Wilder1999

Е, уау, благодаря, защото създават толкова много проблеми на играчите с тегленията, кажете ми за какво искат да играят хората, нито нови играчи, нито такива, които вече са там, няма смисъл да играя там, където не мога да тегля, това е губене на време и пари. Надявам се, че мога да изтегля парите си, защото трябваше да работя усилено, за да имам малко късмет, за да се възстановя малко от загубите си.

Автоматичен превод:
1...17 18 19...26
Отидете на страницаот 26 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини