НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 1 година от JMiles1984
|
28 549 преглеждания 311 отговора |
|
1...15 16
преди 1 седмица

здравей


Имах акаунт в ybets.net, който затворих за постоянно чрез инструментите за отговорен хазарт във вашия акаунт. Въпреки това, подобно на Mkim и други, успях да вляза отново в момент на слабост и загубих приблизително €500. Поисках да бъда изключен за постоянно в чата поради пристрастяване и сега съм блокиран завинаги. Надяваме се. Никога не знаеш с тези момчета.


Поисках възстановяване (тъй като смятам, че не е трябвало да ми бъде позволено да вляза отново и да депозирам) чрез чат и имейл на 27 ноември, но не получих отговор и сега съм блокиран от техния чат. Има ли нещо, което мога да направя?

Автоматичен превод:
Tommayman
преди 1 седмица

Здравейте, току-що затворихте акаунта си за първи път и след това отворихте нов със същите лични данни и играете тук? Или отворихте същата сметка? Самоизключихте ли се преди или след като се случи всичко? Такива случаи трябва да се приемат съвестно, но знам, че понякога закриването на акаунт не е наистина ефективно, когато можете да го отворите отново или да отворите друг.

Можете да опитате да подадете жалба, но аз не обещавам предварително и нашият екип ще прецени дали е възможно да ви помогнем или не.

Мислехте ли, че ще го направите?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не знам дали една жалба би помогнала, тъй като нямам никакви доказателства, че се самоизключих. За да отговоря на вашите въпроси: Аз се самоизключих, използвайки инструментите за отговорен хазарт в моя акаунт. Няколко седмици след като самоизключих акаунта си, успях да вляза в същия акаунт, без да се налага да правя нов. След това играх още и тогава поисках отново да се самоизключи, този път чрез чат, след което поисках възстановяване на сумата. Вчера ги попитах за това чрез vpn, защото блокираха достъпа ми до нормален чат и казаха, че „все още работят по това".

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Съжалявам, забравих да натисна бутона за отговор, но отговорът ми е над това съобщение, грешка!

Автоматичен превод:
Tommayman
преди 1 седмица

Е, това със сигурност щеше да е така, ако нямаше с какво да подкрепиш твърденията си. В такива случаи винаги бих запазил или скрийншот разговорите, така че да имате какво да продължите, когато възникнат подобни проблеми. Ако играч се самоизключи, според мен той вече не би трябвало да може да влезе в казиното. Това е малко по-различно от това, когато играч закрие сметката си. Така че в този случай също не съм сигурен дали жалбата ще помогне.

Автоматичен превод:
Публикация на leonardolisiaradeo е изтрит
leonardolisiaradeo
преди 1 седмица

Бихте ли ни казали какъв точно е проблемът, моля?

Публикувайте и екранни снимки от него, ако е възможно.

Това ще ни помогне да определим по-добре проблема и да ви помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Казиното премахна печалбите ми и постави сметката ми в дългове, без да предостави каквото и да е обяснение. Освен това техният лиценз може да е фалшив. Вече подадох жалба по този въпрос.


file

file

Автоматичен превод:
pacek_nemzetkozi
преди 1 седмица

Здравейте, това е странна ситуация и наистина не знам какво да попитам, тъй като казвате, че казиното не ви е дало никакво обяснение. Мисля, че в случаи като този е важно те да кажат нещо, защото ако просто мълчат, можем само да гадаем какво се случва.

Играхте ли тук с бонус или не? Не мисля, че някога съм виждал баланс в минус преди. Освен ако не сте спечелили нещо, похарчили сте част от тези пари и след това със задна дата са открили, че е имало някаква грешка и не е трябвало да получавате тези печалби.

Но отново, това е само предположение.

Както и да е, видях, че жалбата е отхвърлена, защото това са спортни залагания, с които ние за съжаление не се занимаваме.

Имате ли връзки, където можете да изясните ситуацията си и да се оплачете другаде? Ако не, мога да се опитам да помогна и да споделя някои.

Редактиран от автора преди 5 дни
Автоматичен превод:
преди 5 дни

Да, жалбата ми е публикувана на друг сайт. В момента се обработват множество оплаквания от различни хора за това казино и лицензът е фалшив, така че, моля, помислете за промяна на рейтинга и препоръката на сайта, за да избегнете примамването на потребителите в този капан на казино. благодаря

Автоматичен превод:
pacek_nemzetkozi
преди 5 дни

Ще уведомя нашия екип да го разгледа и да го промени, ако види същото.

Освен това, ако разберете повече за целия си случай и успеете да го разрешите, не се колебайте да ми кажете какъв е краят ви.

Благодаря ви за отговора.

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Тези шеги в казиното на YBets ме попитаха каквото си представят, че забавят проверката ми, за да изтеглят 32 дни сега, депозирах с крипто, спечелих 1000$ USDT, както споменах в коментар за визуализация, поискаха ми снимка с идентификационен номер, доказателство за адрес от банково извлечение екранна снимка от депозита, изпратих им след 32 дни и толкова много имейли искат източник на средства, средствата аз депозирани са 42 USDT 😂 жокери. И беше крипто, така че как очакват да изпратят подробна информация за източника на тези 42$ 😂😂 СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ, ТЕ ДОРИ НЯМАТ ЛИЦЕНЗ

Автоматичен превод:
1...15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини