НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 1 година от JMiles1984
|
29 346 преглеждания 312 отговора |
|
1...14 15 16
преди 1 месец

Лично аз бих преминал от това казино. Периодът на проверка изглежда се забавя доста често. И моята е взета вече 10 работни дни. Моята печалба дори не беше голяма, под 1k и те все пак започнаха процес на преглед с доставчика. Да, това може да е, казината го правят, но лично аз никога не съм изпитвал това и съм играл много. Може би щеше да разбере дали това беше голяма печалба, джакпот или нещо подобно. Ако толкова малка печалба е подозрителна, не се надявам много на това казино и продължавам напред. Играя само на ротативки. Изглежда, че има тактика. Освен това инструментите за отговорна игра не работят там. Все още можете да играете, дори ако сте задали лимит. Не изглежда много надежден.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте, току-що депозирах 100 долара и сега съм до 3k, опитах се да изтегля и те ме помолиха да изпратя KYC потвърждение - този сайт ще ми плати ли? Прочетох куп ужасни рецензии, че този сайт няма да плати или ще отнеме седмици, месеци... аз съм от САЩ. някак си откачам, преди да извадя истински късмет, за да премина от 100 на 3k в блекджека - помощ!

Автоматичен превод:
Mklm
преди 1 месец

Наистина разбирам, че трябва да е разочароващо, но може да има нещо подозрително в играта ви, например, и трябва да го проверят, въпреки че не сте спечелили голяма печалба, както казвате.

Ако знаете, че не сте направили нищо лошо, няма от какво да се страхувате. нали

И ако премине 14-дневната времева рамка, нашият екип за жалби ще бъде готов да се намеси, когато решите да подадете жалба.

Моля, уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:
khoanguyen1984
преди 1 месец

Вероятно ако си от САЩ, те няма да плащат. Американски играчи не се допускат. Може да ти върнат 100-те долара, ако имаш късмет. Това е в техните правила и условия, така че няма да ми дава големи надежди.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, няма какво да се притеснявате. Играя само на слотове, така че натискам само бутона. Ако софтуерът на доставчиците е легален, не знам как мога да направя нещо там.

Играх на баланса, така че няма какво да губя по отношение на парите. Ще чакам дали ще ме проверяват още. Все още не съм дал отрицателна оценка, тъй като съм някъде по средата с тях. Първите тегления за мен бяха супер бързи. Също така играех, докато чаках и имах страхотни печалби там, които в крайна сметка бяха загубени, но все пак може би ще им дам още един опит, ако ме потвърдят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте, току-що депозирах 100 долара и сега съм до 3k, опитах се да изтегля и те ме помолиха да изпратя KYC потвърждение - този сайт ще ми плати ли? Прочетох куп ужасни рецензии, че този сайт няма да плати или ще отнеме седмици, месеци... аз съм от САЩ. някак си откачам, преди да извадя истински късмет, за да премина от 100 на 3k в блекджека - помощ!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте и поздравления!

По-лесният начин да го кажем е, че никога няма да ви бъде платено, ако не изпълните KYC. Затова бих се съсредоточил върху предаването на това. След като приключите, мисля, че ще разберете по-добре как работят нещата там.

Неговият индекс на безопасност, който показва вероятността за получаване на печалби от казиното, като цяло е висок. Това е страхотно, защото има голям шанс да получите парите, ако сте спазили всички правила и условия и сте преминали KYC.

Ако мога да предложа някои съвети, сега, след като сте се регистрирали и сте играли там, опитайте се да не се занимавате с други потребителски изживявания. Обърнете внимание на отзивите, преди да отидете в казино, в което никога не сте били.

Както и да е, забелязали ли сте нещо необичайно, докато играете в това казино, което да ви накара да се тревожите за печалбите си?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вероятно ако си от САЩ, те няма да плащат. Американски играчи не се допускат. Може да ти върнат 100-те долара, ако имаш късмет. Това е в техните правила и условия, така че няма да ми дава големи надежди.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Добра точка!

Бих казал, че също зависи дали играчът е спазвал правилата и условията — използвал е вярна информация, докато е регистрирал акаунта, не е използвал VPN за заобикаляне на ограниченията на държавата и т.н.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, няма какво да се притеснявате. Играя само на слотове, така че натискам само бутона. Ако софтуерът на доставчиците е легален, не знам как мога да направя нещо там.

Играх на баланса, така че няма какво да губя по отношение на парите. Ще чакам дали ще ме проверяват още. Все още не съм дал отрицателна оценка, тъй като съм някъде по средата с тях. Първите тегления за мен бяха супер бързи. Също така играех, докато чаках и имах страхотни печалби там, които в крайна сметка бяха загубени, но все пак може би ще им дам още един опит, ако ме потвърдят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно, ако мога така да се изразя!

Бихте ли се върнали, за да опишете как е минала проверката? Вярвам, че основните приоритети на играчите продължават да бъдат KYC и процедурите за теглене. Директната обратна връзка би била много полезна!

По един или друг начин, благодаря ви за вашите прозрения досега.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

добре момчета Засега все още не съм проверен. Изпратих им писмо преди 3 дни и не ми отговориха. Изпратих го отново днес и те ми отговориха незабавно и ме помолиха за ново селфи с ID и тяхната уеб страница на заден план. Този, който изпратих преди 21 дни (!), казаха, че документът е замъглен и трябва да бъде по-остър.

Опитах още веднъж, но имам чувството, че това изображение е доста трудно да се направи сам. Така че всичко ще бъде фокусирано и четимо, плюс лицето ще се вижда изцяло, плюс тяхната уеб страница ще бъде видяна. Предната камера на телефона ми дава максимума, но е трудно всичко да бъде на екрана и да се фокусира 👀. Честно казано, малко смешна настройка.

Според мен изображението, което изпратих на първо място, беше достатъчно ясно, можете ясно да видите този човек на документа и реалният живот е същият. Но добре, разберете дали очакванията им са били по-високи. Ако тези изображения, които изпратих днес, не преминат, се отказвам. Имаха 21 дни да ми кажат, че им трябва по-остър образ и ме попитаха чак днес и след като се написах. Изглежда, че не искат клиент и имам други възможности за избор.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Mklm
преди 3 седмици

Ако е така, със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба сега. Сигурен съм, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да получи решение.

Ако видите, че все още не го одобряват, просто последвайте тази връзка и обяснете цялата ситуация на нашия екип за оплаквания.

Ще изчакаме да видим каква ще е следващата стъпка.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Чакам 17 дни, за да бъда потвърден, поискаха допълнителен документ с идентификационен номер на ръка пред компютъра ми и им изпратих не 1, а 7 различни снимки, за да избера една, това казино намира начини да не плаща, спечелих 1000$ и е смешно, че не са в състояние да платят тази сума, те изчезват и никога не ви изпращат съобщения на имейли

Автоматичен превод:
ioannisb
преди 2 седмици

Здравейте, в този случай бих казал още в началото, че е добра стъпка, че сте решили да подадете жалба .

Не знам накъде отива казиното с проверката, че искат толкова много снимки от вас. Те коментираха ли това, когато им го изпратихте или нямахте отговор? И аз не знам какво могат да проверяват толкова време и затова ми е странно. Особено ако не казват нищо за това.

Независимо от това, това ли е единственото нещо, което трябва да бъде потвърдено, за да премине проверката? Не беше ли необходимо изпращане на други документи или вече са потвърдени?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Заедно с другите сенчести неща за това казино, се оказва, че лицензът им е фалшив. Получих този имейл от PAGCOR:


file


стойте много, много далеч от тези хора.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мога ли да подам жалба само за проверка, дори ако нямам оставен баланс? Всъщност си мислех да изтрия акаунта си. Засега няма напредък от тяхна страна. Без имейли, без потвърждение за един месец. Моят баланс беше загубен през това време... успях да го нарасна доста високо от първото анулиране, но да, не съм сигурен, че някога щях да видя тези пари и в крайна сметка нищо не остана.

Единствената причина да подам тази жалба е да предупредя другите. Следя няколко оплаквания, които се появяват в момента в различни портали за тях... моето не е необичайно. Резултатът им изглежда твърде висок. Те изобщо не са толкова надеждни.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Заедно с другите сенчести неща за това казино, се оказва, че лицензът им е фалшив. Получих този имейл от PAGCOR:


file


стойте много, много далеч от тези хора.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Дадох го на нашия екип за данни за проверка и ако е така, те ще го превърнат в преглед. Виждам, че разглеждате това доста подробно, мога ли да знам защо? 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мога ли да подам жалба само за проверка, дори ако нямам оставен баланс? Всъщност си мислех да изтрия акаунта си. Засега няма напредък от тяхна страна. Без имейли, без потвърждение за един месец. Моят баланс беше загубен през това време... успях да го нарасна доста високо от първото анулиране, но да, не съм сигурен, че някога щях да видя тези пари и в крайна сметка нищо не остана.

Единствената причина да подам тази жалба е да предупредя другите. Следя няколко оплаквания, които се появяват в момента в различни портали за тях... моето не е необичайно. Резултатът им изглежда твърде висок. Те изобщо не са толкова надеждни.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ако не можете да затворите акаунта си или да се верифицирате, това също е причина да подадете жалба. Особено ако продължава толкова дълго време.

Но що се отнася до ситуацията, не са ви уведомили и не са ви казали защо акаунтът все още не е закрит? Имате ли някаква подходяща комуникация с тях, където ги молите да закрият акаунта ви?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съжалявам за объркването. Все още не съм поискал закриване на акаунта, но си мислех, че това ще бъде следващата ми стъпка. Имат бутон, където можете да щракнете, за да затворите акаунта си, но все още не съм го направил, тъй като искам да видя дали ще се свържат с мен в някакъв момент...след три месеца може би, ще ми кажат ли сами, че съм потвърден сега 😅

Проверката все още не е извършена. Не отговарят на имейлите ми.

Но да, вече не съм толкова нетърпелив, тъй като чувствам, че дори след това изтеглянето на ширината ще бъде дълъг процес.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добре, всъщност реших да изтрия акаунта. Този бутон за изтриване на акаунт ви отписва, но можете да влезете и след това. Толкова нестабилно, както и другаде...

Автоматичен превод:
Mklm
преди 2 седмици

Така че, може би е по-добре да се преместите в някое друго казино, особено ако няма останал баланс в сметката ви.

не си ли съгласен

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Да, съгласен съм. Както казах. Вече се опитах да изтрия акаунта си там.

Автоматичен превод:
1...14 15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини