Здравейте, това е първият ми пост. Аз съм потребител на Yabby Casino от няколко месеца. Използвах техния бонус за безплатни завъртания снощи и получих до $50 и отидох да ги изтегля. Но първо трябва да им изпратите документи за потвърждение, ако теглите пари за първи път.
Изпратих им документите, които искаха, след часове получавам имейл, който казва, че съжаляват, но не могат да намерят активен акаунт, свързан с моя имейл адрес, цялата комуникация с казиното трябва да се извършва изключително чрез регистриран имейл адрес . Това няма смисъл, аз съм се регистрирал само с един имейл и те ми изпращат имейли почти всеки ден. Затова им изпратих допълнителни снимки на моя профил в Yabby, който показва моя имейл адрес, и изпратих екранна снимка на техния имейл до мен с моя имейл адрес. Чакам да ми отговорят, ако някога ги получа. Знам, че това казино има висок рейтинг, но сега се чувствам обезсърчен.
Hello, this is my first post. I’ve been a user of Yabby Casino for a couple months now. I used their free spins bonus last night and got up to $50 and went to cash out. But first, you have to send verification documents to them if you’re cashing out for the first time.
I sent them the documents they asked for, then I get an email hours later saying they’re sorry but they cannot find an active account linked to my email address, all communication with the casino must be done exclusively via a registered e-mail address. This doesn’t make sense, I’ve signed up with only one email and they send me emails almost every day. So I sent them additional pictures of my Yabby profile that shows my email address, and I sent a screenshot of their email to me with my email address. I’m waiting to hear back from them, if I ever do hear back from them. I know this casino has a high rating but I’m feeling discouraged now.
Автоматичен превод: