НачалоФорумКазинаYabby Casino - обща дискусия

Yabby Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от vince1
|
26 893 преглеждания 128 отговора |
|
12 3 4...7
y8cdt4ww82
преди 1 година

Попитахте ли чат оператора?

Бих направил това. Обикновено те казват, че нещо като бонусите се дават на не толкова щастливи играчи като вид компенсация за загуби. Показване на грижите на казиното. След като спечелите, нямате нужда от това 😀, нали?

Това не е мое мнение, просто опит...

Автоматичен превод:
y8cdt4ww82
преди 1 година

Тъй като всички те са криви и мога да го докажа, че имам над 9000 екранни снимки и става все по-лошо, стойте настрана

Автоматичен превод:
y8cdt4ww82
преди 1 година

Или искаш да кажеш, че приспадат бонуса $$!?

Автоматичен превод:
y8cdt4ww82
преди 1 година

Между другото Yabby е ужасен, играх ги само около 10 пъти, но там няма никой, правите депозит в петък, събота или неделя и познайте какво не ви позволяват да добавите бонуса си, освен ако не го направят, така че депозирам $100 и след това не виждам 300% съответствие до два или три дни по-късно? И ако играете едно завъртане, те губят бонуса, така че не получавате такъв сега, те не ми казаха това в началото, след това мисля, че две седмици по-късно те казаха о, можете да го направите, но трябва да го разберете сами хаха това мястото е за вярване, не мисля, че някога са плащали на един човек или някога са коригирали или върнали имейл

Автоматичен превод:
преди 1 година

Или искаш да кажеш, че приспадат бонуса $$!?

Автоматичен превод:
преди 1 година

"произволно отнемане на ВСИЧКИ БОНУС КОДове, когато спечелите"

Не бих казал, че се отнася за приспаднати бонус пари.🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така съм съгласен с Gregory1230, карал съм Yabby Casino да ми прави това няколко пъти. Създаване на сценарий за възможността за отмяна на правилата и условията. Печалбите на играчите са абсолютно отвратителни и те го правят през цялото време. Правилата относно правилата и условията са нечестни и несправедливи за играча. Те не са силно препоръчително казино по никакъв начин, а всъщност така или иначе дори не трябва да им се разрешава да играят в повечето страни, тъй като нямат лиценз. Не бих препоръчал това казино на никого.

Автоматичен превод:
thertz961
преди 1 година

Вашият 100% thertz91, ако видяхте какво имам върху тях, бихте го направили 🤮🤮, но аз се открих преди месеци, този беше лесен, те просто не им пука и какъв е най-лошият случай за тях? Нищо не приемайте каквото им изпращат манекените! Без гуруто тези места биха били много по-лоши, така че е страхотно, че можем да обсъдим притесненията си, така че въпросът ми е кое онлайн казино е справедливо и изплаща? Това са $1,000,000? Защото съм похарчил над 200 хиляди в опити да намеря такъв и досега нито един! Има ли някой, който може да ми помогне и да хвърли едно там за този старец? 🤣✌️👍🤷🏼‍♂️ Успех на всички вас, но трябва да има по-добър, по-честен начин за игра

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, това е първият ми пост. Аз съм потребител на Yabby Casino от няколко месеца. Използвах техния бонус за безплатни завъртания снощи и получих до $50 и отидох да ги изтегля. Но първо трябва да им изпратите документи за потвърждение, ако теглите пари за първи път.

Изпратих им документите, които искаха, след часове получавам имейл, който казва, че съжаляват, но не могат да намерят активен акаунт, свързан с моя имейл адрес, цялата комуникация с казиното трябва да се извършва изключително чрез регистриран имейл адрес . Това няма смисъл, аз съм се регистрирал само с един имейл и те ми изпращат имейли почти всеки ден. Затова им изпратих допълнителни снимки на моя профил в Yabby, който показва моя имейл адрес, и изпратих екранна снимка на техния имейл до мен с моя имейл адрес. Чакам да ми отговорят, ако някога ги получа. Знам, че това казино има висок рейтинг, но сега се чувствам обезсърчен.

Автоматичен превод:
CoolBlue
преди 1 година

Стори ми се доста странно. Надяваме се, че това е просто някакъв вид грешка и няма да засегне повече акаунта ви.

Моля, дайте следващата обратна връзка скоро.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти, че отговори Радка, оттогава получих имейл от тях, че са успели да съпоставят документите с моята информация. Потвърден съм и успях незабавно да се оттегля скоро след това. Стори ми се много странно, че не можаха да намерят акаунта ми, но сега съм щастлив. Благодаря отново!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
CoolBlue
преди 1 година

Добре...

Без значение какво, радвам се, че успяхте! 😁👍✨

По начина, по който го виждам сега, можем само да спекулираме какво е причинило тази бъркотия. Лично аз нямам нищо против, спечелихте печалбата - да забравим. Какво казваш? 😊

Насладете се на печалбите, някакви специални планове? Няма нужда от отговор, разбира се.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря! Донякъде вече го върнах в хаха. Любимите ми бонуси са бонусите „без правила".

Автоматичен превод:
CoolBlue
преди 1 година

Добре, няма правила - добри правила! 😀 В този случай нека късметът е с вас!

Кажете ни как се справяте, ако сте в настроение. 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, върнах печалбата си на Yabby и я загубих хаха. Но отидох в друго казино, което имаше висок бонус без правила и се справях много добре там, докато не го върнах. Вече изобщо няма купони на страницата ми за промоции. Използвах купона често тази седмица и когато изпробвах кода днес, той каза нещо като „Този купон не е наличен във вашия клас играч".

Автоматичен превод:
CoolBlue
преди 1 година

ааа!

Страхувам се, че колкото по-дълго играете, толкова по-вероятно е да загубите баланса 🙁.

Загубихте ли и някакъв VIP статус? Може би ви смятат за опитен играч, защото сте се справили наистина добре. 😀

Знам, не е смешно. За съжаление, бонусите и купоните се управляват изключително от всяко казино/мениджмънт и никой не може да повлияе на решението на казиното извън казиното.

Твърде често играчите сменят казината, за да могат отново да поискат бонус. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното е пълна измама, има имейли напред-назад с боклук за обслужване на клиенти

Автоматичен превод:
chadwkerr
преди 1 година

По какъв въпрос? Ако държите да споделите, разбира се.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бях закупил модификатори на стойност 50 долара за моите безплатни завъртания и получих 0 pn 9 завъртания и няколко цента при последното завъртане. Имам страници и страници на ne, които се въртят по 10 пъти и не получават нищо

Автоматичен превод:
преди 1 година

затрудняват ми проверката Изпратих всичките си документи многократно чатът на сайта не помага, нито ви показват с кого да се свържете изобщо не помагат в процеса те са най-дългият най-лошият сайт за проверка дори са изпратили получих имейл, в който се казва, че ако използвам криптовалута за депозиране и теглене, не е нужно да проверявам, въпреки че така или иначе изпратих документите, след което казах не, те нямат кошмар

Автоматичен превод:
y8cdt4ww82
преди 1 година

направиха това и на мен

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини