ФорумКазинаYabby Casino - обща дискусия

Yabby Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от vince1
|
24081 преглеждания 128 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 2 години

Yabby трябва да си отиде, те са измамници, те ме ограбиха на ротативки 15 пъти подред, веднага щом разбрах какво правят, щяха да прескочат на нещо друго, имам поне 50 начина, по които те мамят, хората, стойте далеч от това място, най-лошото казино, което съм имал се занимавах с тях След 40 години плюс аз се самоизключих и тествах, те продължиха да ме оставят да играя и да загубя над 2 хиляди, нокаутират те от системата, но все пак можеш да продължиш да играеш, но след това изискванията ти не се променят Играх с часове и часове и часове и никога не успях да изпълня изискването си, без да фалирам 97 бонус В една игра и никога не спечелих нищо списъкът е толкова дълъг, че спирам да играя онлайн завинаги, но ще ги помоля поне за парите, които загубих, след като поисках да бъда изключен, те ми дадоха промоция от 333% съвпадение 15 или 20 пъти подред и не се доближих до победата плюс обслужването на клиенти ме омаловажаваше и беше грубо Ще даря всички $$$ за благотворителност, но Предупреждавам всички да внимават, това е най-лошото, което съм виждал в живота си искам да знам къде се намират и съм готов да наема частен детектив това ме отвращава толкова крещящо имам повече часове игра онлайн слотове през последните няколко години отколкото всеки жив нека го кажем така продължих да играя за да докажа нещо те изневеряват ли? И ще кажа със сигурност, че да, те са и съм готов да заложа живота си на това, за да не бъдат измамени другите, тази история трябва да бъде разказана на всяка цена, моля, слушайте какво казвам, стойте настрана, това не е има някакъв системен проблем, какъвто се надявах да бъде, но има място за измамници като тези 😭😭🫣💵💵

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Georgey1230,

Съжалявам, че успяхте да играете отново, можете ли да потвърдите как точно сте се самоизключили преди, моля? Предполагам, че PrintScreen е отговорът на казиното на последния ви опит за самоизключване, прав ли съм, моля?

Моля, имайте предвид, че ако просто поискате да закриете акаунта си, казиното най-вероятно ще ви предложи някои бонуси, за да ви задържи като клиент, така че ако се чувствате уязвими, винаги трябва да споменавате пристрастяването към хазарта. Споменахте ли този проблем предварително, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Радка мила


първото нещо тази сутрин те признаха грешката и ми изпратиха биткойн веднага за сумата пари, която загубих, откакто поисках да бъда самоизключен!!! $1217,20 благодаря за усърдието, беше много важно за мен! ❤️❤️❤️❤️✌️👍💯💵👏👏 Мога да отговоря на въпроса ви на друга платформа и да имам въпрос към вас относно тази публикация

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка мила


първото нещо тази сутрин те признаха грешката и ми изпратиха биткойн веднага за сумата пари, която загубих, откакто поисках да бъда самоизключен!!! $1217,20 благодаря за усърдието, беше много важно за мен! ❤️❤️❤️❤️✌️👍💯💵👏👏 Мога да отговоря на въпроса ви на друга платформа и да имам въпрос към вас относно тази публикация

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поздравления, това наистина е прилично казино за игра.

Автоматичен превод:
Georgey1230
преди 2 години

За съжаление няма места за лични съобщения, всичко си казваш във форумите.

Междувременно във форумите всеки може да ги прочете!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка мила


първото нещо тази сутрин те признаха грешката и ми изпратиха биткойн веднага за сумата пари, която загубих, откакто поисках да бъда самоизключен!!! $1217,20 благодаря за усърдието, беше много важно за мен! ❤️❤️❤️❤️✌️👍💯💵👏👏 Мога да отговоря на въпроса ви на друга платформа и да имам въпрос към вас относно тази публикация

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радвам се да го чуя!!! 👏 Чувствайте се свободни да задавате вашите въпроси, аз ще направя всичко възможно да отговоря.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих потвърждение на акаунта си повече от дузина пъти преди повече от 10 дни и не чух нищо. Чатът лъже и казва, че нямат достъп до банковия отдел, банковият отдел не отговаря на вашите имейли и всичко, което се опитвам да изтегля, е 50 долара. Не използвайте това казино, те са мошеници и просто искат да продължите да играете, но не ви позволяват дори да изпратите теглене


Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох документите си Във вторник миналата седмица получих промоция за безплатни завъртания и в крайна сметка заложих чрез баланса Опитах се да изпратя имейл на банковия отдел Продължавам да получавам автоматично съобщение, така че реших да изпратя съобщение на екипа за плащания и очевидно те Достъп до имейлите на банковите екипи Никога не съм изпитвал такова лошо казино някога в живота ми

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какъв е екипът по плащанията

Автоматичен превод:
преди 2 години

Дори направих депозит от 10 долара в биткойн днес и те няма да го зачетат в баланса ми, докато времето, което чакам да потвърдя, достигне 0, но този, който е взел парите, просто няма да ги публикува. Абсолютни мошеници

Автоматичен превод:
Battsman3234
преди 2 години

Здравейте, разбирам вашата ситуация. Добре е, че подадохте жалбата си. Виждам, че дори сте изпратили две жалби относно един и същ проблем с казино Yabby, нали? По-добре е да останете при първото оплакване и да го актуализирате, вместо да го смесвате с комуникация от другия. Моля, бъдете търпеливи и изчакайте още малко, когато изминат точно 14 дни след заявката за теглене и нека да видим дали нещата ще се раздвижат след тези две седмици. За ваша информация ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да продължат с изплащането.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох тази жалба само защото първата, която прочетох, е, че сте помогнали на q клиент на 5-ия работен ден, а не след две седмици, и сте им получили парите веднага

Автоматичен превод:
Battsman3234
преди 2 години

Добре, и коя подадена жалба имате предвид сега? 🙂 Като цяло жалбите се различават в зависимост от случая и понякога жалбата се решава по-рано без комуникация с казиното. Много е специфично. Тогава може да е такъв случай.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблеми с процеса на проверка на информацията. Изпратих 3 имейла с моята информация за потвърждение и не получих имейл за потвърждение от yabby. Бих искал да изтегля печалбите си и да ми бъдат изпратени по банковата ми сметка, можете ли да ми помогнете. Моят имейл е sipoczsusan@gmail.com

Автоматичен превод:
sipoczsusan
преди 1 година

Здравейте,

Мога да си представя, че имаш чувството, че имаш нужда от незабавна помощ, но трябва да спомена, че даваме на казината 14 пълни дни, за да обработят документите, да проверят историята на игрите и да продължат с тегленето. Само ако казиното не успее да се съобрази в дадения срок, се препоръчва подаването на жалба.

И така, мога ли да знам кога точно започна проверката, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

$200 при 1,25 завъртане. Най-високата спечелена ръка беше 4.00. НУЛА функции. Свържете се с поддръжката, за да потвърдите RTP и ме оставите на четене. Уморих се от всички тези измами и фалшиви прегледи, които спечелих. Над 200 завъртания и нула функции. Невероятно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казаха ми, че личната ми карта е взета преди 10 години, така че не могат да потвърдят акаунта ми, какво е това?



Автоматичен превод:
Teddy
преди 1 година

Здравей.

Бих казал, че казиното се нуждае от по-актуални документи. Както и да е, вашата лична карта има ли срок на валидност?

Искам да кажа, валидно ли е още?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Южноафриканските документи за самоличност не изтичат, освен ако не сте мъртъв. Така че да, валидно е.

Автоматичен превод:
Teddy
преди 1 година

Това означава ли, че казиното вероятно не харесва остаряла снимка? Тази карта трябва да докаже, че наистина сте вие, така че може да е така. Честно казано, не знам.

По един или друг начин, казиното трябва да намери начин да ви верифицира. Дали са предложили алтернатива?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво става с тези казино, които случайно отнемат ВСИЧКИ БОНУС КОДове, когато спечелите

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини