ФорумКазинаWisho Casino - обща дискусия

Wisho Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от 3242ashi
|
7846 преглеждания 46 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте,

Оплаках ви, вижте го, моля

Майкъл Ганим

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей!

Изпратих всичко, което изискват всички транзакции по отношение на това откъде идват от трудови договори, спецификация на заплатата и т.н., там има 4632 евро. Те закриха акаунта ми и ме съобщиха на AML anti money lundery. Нямам какво да крия парите ми имат доказателства. Как беше ти? Получихте ли парите си в крайна сметка? Можете ли да докладвате за тях в някой игров институт в Естония?

mvh Даниел

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Оплаках ви, вижте го, моля

Майкъл Ганим

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Проверих оплакването ви - добре, това казино има строги правила, но мисля, че ако съдействате, необходимите документи ще бъдат одобрени.

Вашето теглене не се забавя, просто трябва първо да преминете проверката на KYC (познайте клиента си).

Може би трябва да научите повече за това как работят казината, опитайте нашия раздел с ръководство 😉:

https://casino.guru/introduction-to-online-casinos

https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - процесът на регистрация и KYC процедурата са добре обяснени в този курс, нямайте нищо против, че е предназначен за ролята на поддръжка на клиенти, важното е, че този курс може да ви помогне да се ориентирате по-добре в тези теми безплатно.


Автоматичен превод:
MichaelGanim16
преди 1 година

Страхотно е да чуя, че успяхте да върнете толкова огромна сума пари от казиното. Можете ли да актуализирате и вашата жалба и да информирате Petronela за скорошното развитие?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, разбира се. Много се радвам, че получих парите от тях. Очаквах да не платят нито стотинка. Имах база за всичко в сметката си, така че те нямаха друг избор, освен да платят. Време е за парти според мен ❤️❤️🙏🌹

Автоматичен превод:
MichaelGanim16
преди 1 година

Също така добавям, че казиното Wisho е най-доброто


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, разбира се. Много се радвам, че получих парите от тях. Очаквах да не платят нито стотинка. Имах база за всичко в сметката си, така че те нямаха друг избор, освен да платят. Време е за парти според мен ❤️❤️🙏🌹

Автоматичен превод:
преди 1 година

Винаги се радвам да чуя такива добри новини! 😊

Какво бихте направили сега? Ще опитате ли следващото казино или оставате?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Оставам и обичам Wisho casino само зимата, която се прилага ❤️

Автоматичен превод:
MichaelGanim16
преди 1 година

В този случай ви желая голямо щастие 🎰 🙂

Елате да проверите форума и споделете новини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако прочетете прегледа на farre1981 , ще видите, че той има същия проблем, който имам. Началото да задава толкова много странни въпроси. Сякаш събират информация, за да ви хакнат/или измамят. След като им предадох всичките си документи, те започнаха да искат някои наистина странни документи. Документите, които изпратих, бяха много повече, отколкото им трябваше на първо място.


Това е извън обхвата на AML.

"те сега искат акционерния документ на компанията. Където е цялата лична информация за всеки собственик."


Дори и сега да ви обвинят в фирмена измама/БПМ, те трябва да предадат това на полицията.

Автоматичен превод:
peeellee
преди 1 година

Те участват в измамни дейности. Те събират информация и документи за вас като физическо лице с цел използване за нещо ...

Същото се случи с няколко от нас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Оплаках ви, вижте го, моля

Майкъл Ганим

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Майкъл,

бихте ли отговорили на Петронела, моля?

Просто щракнете върху тази връзка: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако прочетете прегледа на farre1981 , ще видите, че той има същия проблем, който имам. Началото да задава толкова много странни въпроси. Сякаш събират информация, за да ви хакнат/или измамят. След като им предадох всичките си документи, те започнаха да искат някои наистина странни документи. Документите, които изпратих, бяха много повече, отколкото им трябваше на първо място.


Това е извън обхвата на AML.

"те сега искат акционерния документ на компанията. Където е цялата лична информация за всеки собственик."


Дори и сега да ви обвинят в фирмена измама/БПМ, те трябва да предадат това на полицията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нека да видим какво има да каже Томас по този въпрос, сега той се грижи за вашата жалба.

Мисля, че честните казина правят всичко, за да изпълнят правилно процедурата за AML, зависи от казината да докажат, че всичко е правилно, така че те полагат много усилия в това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Общо манипулирано казино, депозирало е 50 депозита, от които 300 SEK

Не спечели нито една лайка само за няколко дни

Изглежда просто стриймърите са "късметлии" хахах всичко е толкова шибано манипулирано

Автоматичен превод:
преди 1 година

Общо манипулирано казино, депозирало е 50 депозита, от които 300 SEK

Не спечели нито една лайка само за няколко дни

Изглежда просто стриймърите са "късметлии" хахах всичко е толкова шибано манипулирано

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Разбирам чувството ви, но ми позволете да спомена, че вашият силен език не е необходим.

Предполагам, че си играл на ротативки. Проверихте ли RTP и волатилността? От решаващо значение е да разберете как работят слотовете и да имате предвид RTP и волатилността.

Ако искате да научите повече, моля, проверете нашите ръководства:

RTP

Игрални автомати


Автоматичен превод:
преди 1 година

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА КАЗИНО WISHO Искам да предупредя всички за този измамен сайт. Те събират информация, която е неразумна, като в същото време отказват да върнат собствените си пари. Те нарушават личното пространство на хората, като изискват документация, на която те нямат право. Казино Wisho трябва незабавно да бъде докладвано и забранено от европейския пазар.

Автоматичен превод:
shorshalibostad
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че би било добре, ако можете да предоставите повече подробности.

Чувствам, че може да има някакво усложнение, свързано с проверката на акаунта.

Можете ли да обясните какво се е случило?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, повече от половин година изпращам документи, които доказват самоличността ми, извлечения от сметки за цяла година, проверка на адрес, шофьорска книжка, данъчна служба, удостоверение за пенсия, сметки за ток, извлечение за наем, pdf файлове с преводи по индивидуални сметки и т.н. . нищо от това, което изпратих, не е одобрено от тях, а със същия документ съм одобрен от всички казина в Европа. повтарят същото изискване за верификация, когато изпратих подробно преводите си по сметката, изискват да обясня какво е бг депозит? банков джиро депозит това не е разумно. отказват да ми върнат парите обратно, въпреки че поисках да ми върнат парите и да закрият сметката ми, но не го правят. със сигурност това не може да бъде законно за казино да блокира акаунта ви, без да върне парите, които са ваши. искат от мен да изпратя информация, която не е разумна. Искам да предупредя за тази казино компания.

Автоматичен превод:
shorshalibostad
преди 1 година

Здравей,

така че, ако разбирам това правилно, вашите документи не се приемат от казиното, освен това, казиното иска някои разяснения относно депозита, така че решихте да поискате от казиното възстановяване на депозита - прав ли съм?

Знаете ли какво не е наред с документите? Казиното обясни ли ви това?

Смятам, че KYC има за цел да намери начин да разбере какво иска казиното и какво можете да предоставите, можете ли да опитате да си сътрудничите с казиното по-нататък по този въпрос?

Боя се, че преминаването на KYC е от решаващо значение.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, подавам документи повече от шест месеца, едни и същи документи са ме одобрили във всички казина в Европа. шофьорска книжка, данъчна агенция, сметка за ток, удостоверение за пенсия, банково извлечение за цялата година, кредитна карта, отчет за наем, какво друго можете да изпратите? Първо искат извлечения от сметки за 3 месеца, след това искат извлечения от сметки за 6 месеца, искат да предам извлечения от сметки за моите частни банкови заеми, да обяснят защо трябваше да взема пари назаем от мои приятели или да обяснят какво е банков джиро депозит ? За какво използвам парите си? Изпращам документи и те искат да изпратя още документи. Има чувството, че се повтаря през цялото време. В най-лошия случай ще се свържа с моята банка за помощ, тъй като подозирам, че това е проблем с измама. Никога не съм изпитвал нещо подобно.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини