Хей!
Изпратих всичко, което изискват всички транзакции по отношение на това откъде идват от трудови договори, спецификация на заплатата и т.н., там има 4632 евро. Те закриха акаунта ми и ме съобщиха на AML anti money lundery. Нямам какво да крия парите ми имат доказателства. Как беше ти? Получихте ли парите си в крайна сметка? Можете ли да докладвате за тях в някой игров институт в Естония?
mvh Даниел
Hey!
I have sent in everything they request all transactions in terms of where they come from employment contracts, salary spec etc have 4632 euros there. They have shut down my account and reported me to AML anti money lundery. I have nothing to hide my money has evidence. How were you? Did you get your money in the end? Can you report them to any gaming institute in Estonia?
mvh Daniel
Hej!
jag har skickat in allt de begär alla transaktioner vad de gäller vart de kommer ifrån anställnings avtal, lönespec etc har 4632 euro där. De har stäng av mitt konto och anmält mig till AML anti money lundery. Jag har inget att dölja mina pengar har underlag. Hur gick det för er? Fick ni era pengar till slut? Kan man anmäla dom till någon spelinstitut i Estland ?
mvh Daniel
Здравейте,
Проверих оплакването ви - добре, това казино има строги правила, но мисля, че ако съдействате, необходимите документи ще бъдат одобрени.
Вашето теглене не се забавя, просто трябва първо да преминете проверката на KYC (познайте клиента си).
Може би трябва да научите повече за това как работят казината, опитайте нашия раздел с ръководство 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - процесът на регистрация и KYC процедурата са добре обяснени в този курс, нямайте нищо против, че е предназначен за ролята на поддръжка на клиенти, важното е, че този курс може да ви помогне да се ориентирате по-добре в тези теми безплатно.
Hello,
I checked your complaint - well, this casino has strict policies but I think that if you cooperate, the necessary documents will be approved.
Your withdrawal is not being delayed, you just have to pass the KYC (know your customer) verification first.
Maybe you should learn more about how casinos work, try our guide section 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - the registration process and the KYC procedure are both well explained in this course, don't mind it's meant for the customer support role, the important thing is that this course can help you better orient in those topics for free.
Страхотно е да чуя, че успяхте да върнете толкова огромна сума пари от казиното. Можете ли да актуализирате и вашата жалба и да информирате Petronela за скорошното развитие?
It's great to hear you managed to get so huge amount of money back from the casino. Could you please update your complaint as well and inform Petronela about the recent development?
Да, разбира се. Много се радвам, че получих парите от тях. Очаквах да не платят нито стотинка. Имах база за всичко в сметката си, така че те нямаха друг избор, освен да платят. Време е за парти според мен ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Също така добавям, че казиното Wisho е най-доброто
I also add Wisho casino is the best
Jag även lägga till Wisho casino är bästa
Да, разбира се. Много се радвам, че получих парите от тях. Очаквах да не платят нито стотинка. Имах база за всичко в сметката си, така че те нямаха друг избор, освен да платят. Време е за парти според мен ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Оставам и обичам Wisho casino само зимата, която се прилага ❤️
I stay and love Wisho casino only winter that applies ❤️
Jag stannar kvar och älskar Wisho casino bara vinter som gäller ❤️
В този случай ви желая голямо щастие 🎰 🙂
Елате да проверите форума и споделете новини.
In this case I wish you a great fortune 🎰 🙂
Come check the forum and share some news.
Ако прочетете прегледа на farre1981 , ще видите, че той има същия проблем, който имам. Началото да задава толкова много странни въпроси. Сякаш събират информация, за да ви хакнат/или измамят. След като им предадох всичките си документи, те започнаха да искат някои наистина странни документи. Документите, които изпратих, бяха много повече, отколкото им трябваше на първо място.
Това е извън обхвата на AML.
"те сега искат акционерния документ на компанията. Където е цялата лична информация за всеки собственик."
Дори и сега да ви обвинят в фирмена измама/БПМ, те трябва да предадат това на полицията.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Те участват в измамни дейности. Те събират информация и документи за вас като физическо лице с цел използване за нещо ...
Същото се случи с няколко от нас.
They engage in fraudulent activities. They collect information and documents about you as an individual for the purpose of using for something ...
The same thing has happened to several of us.
Dom bedriver bedrägeri verksamhet. Dom samlar in information och dokument om dig som individ i syfte att använda till något...
Samma sak har hänt flera av oss.
Здравей Майкъл,
бихте ли отговорили на Петронела, моля?
Просто щракнете върху тази връзка: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Hello Michael,
would you mind answering Petronela, please?
Just click this link: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Ако прочетете прегледа на farre1981 , ще видите, че той има същия проблем, който имам. Началото да задава толкова много странни въпроси. Сякаш събират информация, за да ви хакнат/или измамят. След като им предадох всичките си документи, те започнаха да искат някои наистина странни документи. Документите, които изпратих, бяха много повече, отколкото им трябваше на първо място.
Това е извън обхвата на AML.
"те сега искат акционерния документ на компанията. Където е цялата лична информация за всеки собственик."
Дори и сега да ви обвинят в фирмена измама/БПМ, те трябва да предадат това на полицията.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Нека да видим какво има да каже Томас по този въпрос, сега той се грижи за вашата жалба.
Мисля, че честните казина правят всичко, за да изпълнят правилно процедурата за AML, зависи от казината да докажат, че всичко е правилно, така че те полагат много усилия в това.
Let's see what Tomas has to say about this issue, he now takes care of your complaint.
I think honest casinos do everything to fulfill the AML procedure correctly, it's up to the casinos to prove that all is correct, so they put much effort into this.
Общо манипулирано казино, депозирало е 50 депозита, от които 300 SEK
Не спечели нито една лайка само за няколко дни
Изглежда просто стриймърите са "късметлии" хахах всичко е толкова шибано манипулирано
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Общо манипулирано казино, депозирало е 50 депозита, от които 300 SEK
Не спечели нито една лайка само за няколко дни
Изглежда просто стриймърите са "късметлии" хахах всичко е толкова шибано манипулирано
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Здравейте,
Разбирам чувството ви, но ми позволете да спомена, че вашият силен език не е необходим.
Предполагам, че си играл на ротативки. Проверихте ли RTP и волатилността? От решаващо значение е да разберете как работят слотовете и да имате предвид RTP и волатилността.
Ако искате да научите повече, моля, проверете нашите ръководства:
Hello,
I understand your feeling but allow me to mention that your strong language is not necessary.
I suppose you played slots. Did you check the RTP and volatility? It's crucial to understand how slots work and keep the RTP and volatility in mind.
If you want to know more, please check our guides:
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА КАЗИНО WISHO Искам да предупредя всички за този измамен сайт. Те събират информация, която е неразумна, като в същото време отказват да върнат собствените си пари. Те нарушават личното пространство на хората, като изискват документация, на която те нямат право. Казино Wisho трябва незабавно да бъде докладвано и забранено от европейския пазар.
WISHO CASINO WARNING I want to warn everyone about this scam site. They collect information that is unreasonable, while at the same time they refuse to pay back one's own money. They invade people's privacy by demanding documentation to which they are not entitled. Wisho casino should be reported and banned from the European market immediately.
VARNING FÖR WISHO CASINO Jag vill varna alla för denna sida som ägnar sig åt bedrägeri. Dom samlar information som är oskäligt, samtidigt som dom vägrar betala tillbaka ens egna pengar. Dom gör intrång i folks privatliv genom att kräva dokumentation som dom inte har rätt till. Wisho casino borde anmälas och stängas av från europeiska marknaden omedelbart.
Здравейте,
Предполагам, че би било добре, ако можете да предоставите повече подробности.
Чувствам, че може да има някакво усложнение, свързано с проверката на акаунта.
Можете ли да обясните какво се е случило?
Hello,
I guess that it would be good if you could provide more details.
I feel that some sort of complication associated with the account verification may be involved.
Can you explain what has happened?
Здравейте, повече от половин година изпращам документи, които доказват самоличността ми, извлечения от сметки за цяла година, проверка на адрес, шофьорска книжка, данъчна служба, удостоверение за пенсия, сметки за ток, извлечение за наем, pdf файлове с преводи по индивидуални сметки и т.н. . нищо от това, което изпратих, не е одобрено от тях, а със същия документ съм одобрен от всички казина в Европа. повтарят същото изискване за верификация, когато изпратих подробно преводите си по сметката, изискват да обясня какво е бг депозит? банков джиро депозит това не е разумно. отказват да ми върнат парите обратно, въпреки че поисках да ми върнат парите и да закрият сметката ми, но не го правят. със сигурност това не може да бъде законно за казино да блокира акаунта ви, без да върне парите, които са ваши. искат от мен да изпратя информация, която не е разумна. Искам да предупредя за тази казино компания.
Hello, for over half a year I have sent documents that prove my identity, account statements for a whole year, address verification, driver's license, tax authority, pension certificate, electricity bills, rent statement, pdf files of individual account transfers and so on. none of what I sent is approved by them, and with the same document I have been approved by all casinos in Europe. they repeat the same requirement for verification, when I sent in detail my account transfers, they require me to explain what bg deposit is? bank giro deposit this is not reasonable. they refuse to transfer my money back even though I demanded that they send back my money and close my account, they don't do it. surely this cannot be legal for a casino to block your account without repaying the money that is yours. they request me to send information that is not reasonable. I want to warn about this casino company.
Здравей,
така че, ако разбирам това правилно, вашите документи не се приемат от казиното, освен това, казиното иска някои разяснения относно депозита, така че решихте да поискате от казиното възстановяване на депозита - прав ли съм?
Знаете ли какво не е наред с документите? Казиното обясни ли ви това?
Смятам, че KYC има за цел да намери начин да разбере какво иска казиното и какво можете да предоставите, можете ли да опитате да си сътрудничите с казиното по-нататък по този въпрос?
Боя се, че преминаването на KYC е от решаващо значение.
Hello there,
so If I'm getting this correctly, your documents are not accepted by the casino, furthermore, the casino asks for some clarification about the deposit, so you decided to ask the casino for the deposit refund - am I correct?
Do you know what seems to be wrong with the documents? Has the casino explained this to you?
I feel that the KYC is about finding a way to understand what the casino wants and what you can provide, can you try to collaborate with the casino further on that?
Passing the KYC is crucial, I'm afraid.
Здравейте, подавам документи повече от шест месеца, едни и същи документи са ме одобрили във всички казина в Европа. шофьорска книжка, данъчна агенция, сметка за ток, удостоверение за пенсия, банково извлечение за цялата година, кредитна карта, отчет за наем, какво друго можете да изпратите? Първо искат извлечения от сметки за 3 месеца, след това искат извлечения от сметки за 6 месеца, искат да предам извлечения от сметки за моите частни банкови заеми, да обяснят защо трябваше да взема пари назаем от мои приятели или да обяснят какво е банков джиро депозит ? За какво използвам парите си? Изпращам документи и те искат да изпратя още документи. Има чувството, че се повтаря през цялото време. В най-лошия случай ще се свържа с моята банка за помощ, тъй като подозирам, че това е проблем с измама. Никога не съм изпитвал нещо подобно.
Hello, I have submitted documents for over six months, the same documents have approved me at all casinos in Europe. driver's license, Tax Agency, electricity bill, pension certificate, bank statement for the whole year, credit card, rental report, what else can you send? First they request account statements for 3 months, then they request account statements for 6 months, they request that I hand over account statements for my private bank loans, explain why I had to borrow money from my friends, or explain what bank giro deposit is? What do I use my money for? I send documents and then they request that I send more documents. It feels like it repeats itself all the time. At worst I will contact my bank for help as I suspect this is a fraud issue. Never experienced anything like it.
Hej Jag har lämnat in dokument i över ett halvår, samma dokument har godkänt mig på samtliga casinon i Europa. körkort , Skatteverket , elräkning, pension intyg , kontoutdrag för hela året , Kreditkort , hyresavi , vad mer kan man skicka? Först begär dom kontoutdrag för 3 månader, sedan begär dom kontoutdrag för 6 månader, dom begär att jag ska lämna ut kontoutdrag för mina privata banklån, förklara varför jag fått låna pengar av mina vänner , eller förklara vad bank giro insättning är? Vad jag använder mina pengar till? Jag skickar dokument och sedan begär dom att jag skickar mer dokument. Det känns som det upprepas hela tiden. Jag kommer att i värsta fall kontakta min bank för hjälp, för jag misstänker att detta är frågan om bedrägeri. Har aldrig upplevt något liknande.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.