НачалоФорумКазинаWisho Casino - обща дискусия

Wisho Casino - обща дискусия (страница 4)

 от 3242ashi
|
17 523 преглеждания 75 отговора |
|
1...3 4
jimmyragar86

Ще е чудесно да пишеш от един акаунт, че ще се загубя в него. Бихте ли били така любезни, моля?

Що се отнася до помощ, предлагам да отворите жалба на тази връзка и нашият екип ще проучи по-задълбочено ситуацията ви, ще ви зададе различни въпроси и след това ще се свърже с казиното.

Надявам се да реагират и да разрешат ситуацията, тъй като и те имат доста висок индекс на безопасност при нас.

Как мислите дали ще си струва? Единственото нещо, което жертвате, е времето. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Добре, пиша сега от първия акаунт, не мога да намеря казиното в тази връзка?

Автоматичен превод:
shemdez1986

На мен ми го показва нормално, на теб нещо различно ли го показва?

Ще се опитам да добавя връзката отново и ако все още се случва, можете да изберете друго казино и да напишете в описанието кое е и нашият екип ще го поправи.

file

Автоматичен превод:

file Това се появява за мен, да, добавям друго казино и публикувам отново.

Автоматичен превод:
shemdez1986

https://casinoguru-en.com/profile-complaints/474069/shemdez1986


Сега направих жалбата.

Автоматичен превод:
shemdez1986

Според мен, поради местните разпоредби, не трябва да предоставяме никакви подробности за това по никакъв начин. Ако настроя своя VPN на Швеция, нямам достъп до прегледите му, например. Следователно това може да е така и в раздела за жалби.

Работи ли по същия начин и при вас, моля?

Във всеки случай, ние сме тук за повече подробности относно вашата жалба, разбира се.

Автоматичен превод:

За съжаление нямам VPN, така че не знам.

Автоматичен превод:
shemdez1986

Няма значение. Основното е, че успяхте да подадете жалба и нашият екип се надяваме да може да помогне.

Случайно да сте получили актуализация от казиното?

Автоматичен превод:

Здравейте! Никакво нищо. Няма актуализации, няма нищо 😕

Автоматичен превод:
shemdez1986

Ще чакаме тук новини от вас и ще наблюдаваме как ще се развие и оплакването. Дано скоро има раздвижване.

Автоматичен превод:

Свързахте ли се с тях? Защото изобщо не получих отговор от тях

Автоматичен превод:
shemdez1986

Ще бъдете информирани за всичко в темата за оплакване. Просто се опитайте да останете търпеливи.

Автоматичен превод:
Romi

добре, благодаря

Автоматичен превод:
shemdez1986

И, разбира се, ако имате новини, моля, свържете се.

Автоматичен превод:

Здравейте, имам точния проблем с wisho и минаха почти 2 месеца. Върнахте ли парите си?

Автоматичен превод:
hungerstrike

здравей

Честно казано, нов съм в този разговор, но ще направя всичко възможно да наваксам. Вашето оплакване ми помогна добре, бих казал.

В този случай считам, че за да разрешим вашето много забавено теглене, имаме нужда от представител на казиното, който да се присъедини към жалбата. Като се има предвид, че предишната жалба беше разрешена успешно, предполагам, че има голям шанс да помогнем и на вас.

Просто отнема известно време, за да съберете цялата информация и да подходите към казиното добре подготвени.

Почакай, моля те.


Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини