ФорумКазинаWisho Casino - обща дискусия

Wisho Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от 3242ashi
|
14383 преглеждания 75 отговора |
|
1...3 4
jimmyragar86
преди 4 месеца

Ще е чудесно да пишеш от един акаунт, че ще се загубя в него. Бихте ли били така любезни, моля?

Що се отнася до помощ, предлагам да отворите жалба на тази връзка и нашият екип ще проучи по-задълбочено ситуацията ви, ще ви зададе различни въпроси и след това ще се свърже с казиното.

Надявам се да реагират и да разрешат ситуацията, тъй като и те имат доста висок индекс на безопасност при нас.

Как мислите дали ще си струва? Единственото нещо, което жертвате, е времето. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добре, пиша сега от първия акаунт, не мога да намеря казиното в тази връзка?

Автоматичен превод:
shemdez1986
преди 4 месеца

На мен ми го показва нормално, на теб нещо различно ли го показва?

Ще се опитам да добавя връзката отново и ако все още се случва, можете да изберете друго казино и да напишете в описанието кое е и нашият екип ще го поправи.

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file Това се появява за мен, да, добавям друго казино и публикувам отново.

Автоматичен превод:
shemdez1986
преди 4 месеца

https://casinoguru-en.com/profile-complaints/474069/shemdez1986


Сега направих жалбата.

Автоматичен превод:
shemdez1986
преди 4 месеца

Според мен, поради местните разпоредби, не трябва да предоставяме никакви подробности за това по никакъв начин. Ако настроя своя VPN на Швеция, нямам достъп до прегледите му, например. Следователно това може да е така и в раздела за жалби.

Работи ли по същия начин и при вас, моля?

Във всеки случай, ние сме тук за повече подробности относно вашата жалба, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление нямам VPN, така че не знам.

Автоматичен превод:
shemdez1986
преди 4 месеца

Няма значение. Основното е, че успяхте да подадете жалба и нашият екип се надяваме да може да помогне.

Случайно да сте получили актуализация от казиното?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте! Никакво нищо. Няма актуализации, няма нищо 😕

Автоматичен превод:
shemdez1986
преди 4 месеца

Ще чакаме тук новини от вас и ще наблюдаваме как ще се развие и оплакването. Дано скоро има раздвижване.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Свързахте ли се с тях? Защото изобщо не получих отговор от тях

Автоматичен превод:
shemdez1986
преди 4 месеца

Ще бъдете информирани за всичко в темата за оплакване. Просто се опитайте да останете търпеливи.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

добре, благодаря

Автоматичен превод:
shemdez1986
преди 4 месеца

И, разбира се, ако имате новини, моля, свържете се.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам точния проблем с wisho и минаха почти 2 месеца. Върнахте ли парите си?

Автоматичен превод:
hungerstrike
преди 3 месеца

здравей

Честно казано, нов съм в този разговор, но ще направя всичко възможно да наваксам. Вашето оплакване ми помогна добре, бих казал.

В този случай считам, че за да разрешим вашето много забавено теглене, имаме нужда от представител на казиното, който да се присъедини към жалбата. Като се има предвид, че предишната жалба беше разрешена успешно, предполагам, че има голям шанс да помогнем и на вас.

Просто отнема известно време, за да съберете цялата информация и да подходите към казиното добре подготвени.

Почакай, моля те.


Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини