Ще е чудесно да пишеш от един акаунт, че ще се загубя в него. Бихте ли били така любезни, моля?
Що се отнася до помощ, предлагам да отворите жалба на тази връзка и нашият екип ще проучи по-задълбочено ситуацията ви, ще ви зададе различни въпроси и след това ще се свърже с казиното.
Надявам се да реагират и да разрешат ситуацията, тъй като и те имат доста висок индекс на безопасност при нас.
Как мислите дали ще си струва? Единственото нещо, което жертвате, е времето. 🤔
It would be great if you wrote from one account, because I'll get lost in it. Would you be so kind, please?
As for help, I would suggest to open a complaint on this link and our team would investigate your situation in more depth, ask you various questions and then contact the casino.
I would hope they would respond and resolve the situation, as they also have a pretty high safety index with us.
What do you think, would it be worth it ? The only thing you're sacrificing is time. 🤔