преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wisho Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, казвам се Джони
Имам проблеми с wishocasino.com Имам парите си при тях в игрална сметка, спряха играта на акаунта ми, докато не ме потвърдят, изпратих всичко необходимо, но все пак искат все повече и повече какви са парите, които имам и откъде и те искам хартия за всичко, това е първият път, когато изпитвам такава ситуация, че съм играл в много много казина, могат да закрият акаунта ми, ако искат, само да ми върнат парите
Надявам се, че можете да ми помогнете с това
имейлът ми, регистриран в wishocasino, е
mvh Джони
Hi, my name is Jonny
I have problems with wishocasino.com I have my money with them on gaming account, they stopped my account game until they verify me, I sent everything they needed but still they demand more and more what is the money I have and where from and they want paper on everything, this is the first time I experience such a situation that I have played at many many casinos, they can close my account if they want, just that they send my money back
I hope you can help me with this
my email registered with wishocasino is
mvh Jonny
Hej jag heter Jonny
jag har problem med wishocasino.com jag har mina pengar hos de på spelkonto, de stoppade mitt kontospel tills de verifierar mig, jag skickade allt det de behövde men ändå de kräver mer och mer vad är det för pengar jag har och var ifrån och de vill papper på allt, det är första gången jag upplever en sån situation som jag har spelat på många många casino, de kan stänga mitt konto om de vill, bara att de skickar tillbaka mina pengar
jag hoppas ni kan hjälpa mig med detta
min email som är registrerade hos wishocasino är
mvh Jonny
здравей Джони,
Съветвам ви да преминете през цялата комуникация с това казино и да се уверите, че вече сте им изпратили всички искани документи. Опасявам се, че питането защо им трябват толкова много документи няма да доведе до никъде. Уверете се, че сте предоставили всички документи в желания формат. Ако имате нужда от допълнителна помощ, попитайте чата на живо, те са там, за да ви подкрепят. Трябва да има някаква причина зад проблема ви, така че просто трябва да я откриете и да предоставите подходящ документ.
Ако все още се затруднявате, предлагам да подадете жалба.
Hello Jonny,
I advise you to through all communication with this casino and make sure you have already sent them all the requested documents. Asking why they need so many documents will not get you anywhere, I'm afraid. Make sure you provide all documents in the requested format. If you need further help, ask the live chat, they are there to support you. There must be some reason behind your issue, so you just have to find it out and provide a proper document.
If you still struggle I would suggest submitting a complaint.
здравейте, изпратих всички документи, които поискаха в началото. Поискаха 3 месеца транзакции и също така поискаха да докладвам частните си транзакции. Направих това и сега те изискват нови документи и моите транзакции за последните 12 месеца. Имат ли право да поискат транзакциите ми преди 12 месеца? Пишат, че трябва да видят транзакциите ми преди 12 месеца.
hi i have sent all the documents they asked for in the beginning. They asked for 3 months of transactions and also asked that I report my private transactions. I did this and now they require new documents and my transactions for the last 12 months. Do they have the right to claim my transactions 12 months back? They write that they need to see my transactics 12 months back.
Честно казано, не мога да отговоря директно на въпроса ви, бих казал, че ще зависи от цялата ситуация. Но го намирам за необичайно.
Сигурен съм, че питаш за причината, нали? Какво ви казаха, моля?
Frankly, I can't answer your question directly, I'd say that it would depend on the whole situation. But I find it unusual.
I'm sure you ask about the reason, right? What did they tell you, please?
здравейте, изпратих всички документи, които поискаха в началото. Поискаха 3 месеца транзакции и също така поискаха да докладвам частните си транзакции. Направих това и сега те изискват нови документи и моите транзакции за последните 12 месеца. Имат ли право да поискат транзакциите ми преди 12 месеца? Пишат, че трябва да видят транзакциите ми преди 12 месеца.
hi i have sent all the documents they asked for in the beginning. They asked for 3 months of transactions and also asked that I report my private transactions. I did this and now they require new documents and my transactions for the last 12 months. Do they have the right to claim my transactions 12 months back? They write that they need to see my transactics 12 months back.
Скъпи Джони,
моля, използвайте тази тема на форума за комуникация, не трябва да отговаряте на известието по имейл, както правите сега 🙂.
Предлагам ви да подадете жалба, за да може нашият специализиран екип да проучи ситуацията и евентуално да ви помогне.
Просто щракнете върху тази връзка и продължете: https://casino.guru/complaints/create
Dear Jonny,
please use this forum thread for communication, you are not supposed to answer the email notification as you do now 🙂.
I'd suggest you submit a complaint so our dedicated team can examine the situation and help you eventually.
Just click this link and proceed: https://casino.guru/complaints/create
точно същия проблем, те не го направиха дори в началото. Позволиха ми да загубя много пари, само след това блокираха акаунта ми в средата на всички лайна. Блъф сайт. Не трябва да се разрешава да управлява казиното.
exactly the same problem, they did not do this even in the beginning. They let me lose a lot of money only then they blocked my account in the middle of all the shit. Bluff site. Should not be allowed to run the casino.
exakt samma problem, de gjorde detta inte ens i början. De lät mig förlora massa pengar först sen blocka dom mitt konto mitt i hela skiten. Bluff site. Borde inte få driva casino.
Това е фалшив сайт. Не играйте на него. Искат все повече документи и след като докажеш откъде са парите. Те просто искат да запазят парите ви.
Всеки човек, който има опит в kyc и AML, знае, че това не е как да се направи.
This is fake site. Dont play on it. They ask for more and more documents even after you have proved where the money came from. They just want to keep your money.
Any person who has experince in kyc and AML know that this is not how to do this.
Вече съм виждал различни казина, лицензирани в Естония и вярвам, че процесът на KYC отнема доста време. Доколкото виждам, повечето жалби, подадени срещу казиното, бяха разрешени, така че все още вярвам, че това трябва да бъде прилично казино. Ако имате проблеми с тях, трябва да помислите за подаването на жалба на нашия уебсайт. Това може да ви помогне да го разрешите.
I've already seen different casinos licensed in Estonia and I believe the KYC process was quite time-consuming. As far as I can see, most of complaints submitted against the casino were resolved so I still believe this should be a decent casino. If you have issues with them, you should consider submitting a complaint on our website. This might help you to resolve it.
Здравейте,
Просто искам да знам дали имаш парите си? Трябваше ли да ги докладваш за това?
можеш ли да отговориш любезен ли си
Майкъл Г
Hello,
I just want to know if you got your money? Did you have to report them for that?
can you answer are you kind
michael G
Hej,
jag vill bara veta om du har fått ditt pengar? Fick du anmäla de för det?
kan du svara är du snäll
michael G
Здравейте,
Не мисля така. 🙁
Просто проверете оплакването тук:
Hello,
I do not think so. 🙁
Just check the complaint here:
Здравейте, все още не съм си получил парите, имате ли същия проблем?
Hi I have not received my money yet, do you have the same problem?
Hej jag har inte fått mina pengar än, har du samma problem?
Здравейте,
от колко време чакате, моля? Според вашата жалба мисля, че се дължи на факта, че акаунтът ви все още не е потвърден.
Hello,
for how long have you been waiting, please? According to your complaint, I think it's due to the fact, that your account has not been verified yet.
не получих парите си. Изпратени работни сертификати и извлечения от моя акаунт и т.н. Невероятно лошо отношение. Тези, на които не им пука дали ще ми вземат парите. Те наистина имат 0% интерес да ми помогнат. Идиоти!!!!!
not received my money. Sent in work certificates and extracts from my account etc. Incredibly bad treatment. Those who do not care if they take my money. They really have a 0% interest in helping me. Idiots !!!!!
inte fått mina pengar. Skickat in arbetsintyg och utdrag från mitt konto mm. Otroligt dåligt bemötande. De som att dom inte bryr sig om dom tar mina pengar. Dom har verkligen 0% intresse av att hjälpa mig. Idioter!!!!!
чаках 2-3 дни. Моят акаунт е потвърден. Проблемът е, че направиха това, след като вече загубих 2500 евро и тогава ми останаха около 1100 евро в сметката ми и те просто ме затвориха. Дадох им повече документи, тогава те всъщност трябва да проверят плащанията, източника на пари и т.н. Ако обичате да играете хазарт, знаете как се прави KYC и AML. Това е просто грабеж.
Един от отговорите беше такъв. „Ами ние сме базирани в Естония и правим каквото искаме". Не толкова сериозно.
i waited 2-3 days. My account is verified. The problem is that they did this after i already lost 2500 euro and then i had like 1100 euro left in my account and they just closed me out. I gave them more documents then they actually need to verify payments, source of money etc. If you are custom to gambling you know how KYC and AML is done. This is just robery.
One of the answers was like this. "Well we are based in Estonia we do as we want". Not so serious.
Здравейте,
както правилно разбирам, че са одобрили тегленето ви за пари, но не ви плащат парите?
Hello,
as I understand correctly that they have approved your withdrawal for money but they do not pay your money?
Hej,
som jag förstår rätt att de har godkänd ditt uttag för pengar men de betalar inte ut dina pengar ?
чаках 2-3 дни. Моят акаунт е потвърден. Проблемът е, че направиха това, след като вече загубих 2500 евро и тогава ми останаха около 1100 евро в сметката ми и те просто ме затвориха. Дадох им повече документи, тогава те всъщност трябва да проверят плащанията, източника на пари и т.н. Ако обичате да играете хазарт, знаете как се прави KYC и AML. Това е просто грабеж.
Един от отговорите беше такъв. „Ами ние сме базирани в Естония и правим каквото искаме". Не толкова сериозно.
i waited 2-3 days. My account is verified. The problem is that they did this after i already lost 2500 euro and then i had like 1100 euro left in my account and they just closed me out. I gave them more documents then they actually need to verify payments, source of money etc. If you are custom to gambling you know how KYC and AML is done. This is just robery.
One of the answers was like this. "Well we are based in Estonia we do as we want". Not so serious.
Здравейте,
Виждам, че вече сте подали жалбата - добре.
И така, каква беше причината да блокирате акаунта си, моля? Получихте ли извлечение от казиното?
Споделете някои екранни снимки или имейли, може да е полезно.
Hello,
I can see you have already submitted the complaint - good.
So what was the reason for blocking your account, please? Did you get a statement from the casino?
Share some screenshots or emails, it could be useful.
Здравейте,
както правилно разбирам, че са одобрили тегленето ви за пари, но не ви плащат парите?
Hello,
as I understand correctly that they have approved your withdrawal for money but they do not pay your money?
Hej,
som jag förstår rätt att de har godkänd ditt uttag för pengar men de betalar inte ut dina pengar ?
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомен. Благодаря ви 🙂
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.