ФорумКазинаWisho Casino - обща дискусия

Wisho Casino - обща дискусия

преди 2 години от 3242ashi
|
14390 преглеждания 75 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wisho Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, казвам се Джони

Имам проблеми с wishocasino.com Имам парите си при тях в игрална сметка, спряха играта на акаунта ми, докато не ме потвърдят, изпратих всичко необходимо, но все пак искат все повече и повече какви са парите, които имам и откъде и те искам хартия за всичко, това е първият път, когато изпитвам такава ситуация, че съм играл в много много казина, могат да закрият акаунта ми, ако искат, само да ми върнат парите

Надявам се, че можете да ми помогнете с това

имейлът ми, регистриран в wishocasino, е


mvh Джони

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: лична информация
Автоматичен превод:
3242ashi
преди 2 години

здравей Джони,

Съветвам ви да преминете през цялата комуникация с това казино и да се уверите, че вече сте им изпратили всички искани документи. Опасявам се, че питането защо им трябват толкова много документи няма да доведе до никъде. Уверете се, че сте предоставили всички документи в желания формат. Ако имате нужда от допълнителна помощ, попитайте чата на живо, те са там, за да ви подкрепят. Трябва да има някаква причина зад проблема ви, така че просто трябва да я откриете и да предоставите подходящ документ.

Ако все още се затруднявате, предлагам да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте, изпратих всички документи, които поискаха в началото. Поискаха 3 месеца транзакции и също така поискаха да докладвам частните си транзакции. Направих това и сега те изискват нови документи и моите транзакции за последните 12 месеца. Имат ли право да поискат транзакциите ми преди 12 месеца? Пишат, че трябва да видят транзакциите ми преди 12 месеца.

Автоматичен превод:
3242ashi
преди 2 години

Честно казано, не мога да отговоря директно на въпроса ви, бих казал, че ще зависи от цялата ситуация. Но го намирам за необичайно.

Сигурен съм, че питаш за причината, нали? Какво ви казаха, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте, изпратих всички документи, които поискаха в началото. Поискаха 3 месеца транзакции и също така поискаха да докладвам частните си транзакции. Направих това и сега те изискват нови документи и моите транзакции за последните 12 месеца. Имат ли право да поискат транзакциите ми преди 12 месеца? Пишат, че трябва да видят транзакциите ми преди 12 месеца.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпи Джони,

моля, използвайте тази тема на форума за комуникация, не трябва да отговаряте на известието по имейл, както правите сега 🙂.

Предлагам ви да подадете жалба, за да може нашият специализиран екип да проучи ситуацията и евентуално да ви помогне.

Просто щракнете върху тази връзка и продължете: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
3242ashi
преди 2 години

точно същия проблем, те не го направиха дори в началото. Позволиха ми да загубя много пари, само след това блокираха акаунта ми в средата на всички лайна. Блъф сайт. Не трябва да се разрешава да управлява казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е фалшив сайт. Не играйте на него. Искат все повече документи и след като докажеш откъде са парите. Те просто искат да запазят парите ви.


Всеки човек, който има опит в kyc и AML, знае, че това не е как да се направи.

Автоматичен превод:
swedenpfc
преди 2 години

Вече съм виждал различни казина, лицензирани в Естония и вярвам, че процесът на KYC отнема доста време. Доколкото виждам, повечето жалби, подадени срещу казиното, бяха разрешени, така че все още вярвам, че това трябва да бъде прилично казино. Ако имате проблеми с тях, трябва да помислите за подаването на жалба на нашия уебсайт. Това може да ви помогне да го разрешите.

Автоматичен превод:
swedenpfc
преди 2 години

Здравейте,

Просто искам да знам дали имаш парите си? Трябваше ли да ги докладваш за това?

можеш ли да отговориш любезен ли си

Майкъл Г

Автоматичен превод:
MichaelGanim16
преди 2 години

Здравейте,

Не мисля така. 🙁

Просто проверете оплакването тук:

https://casino.guru/profile-complaints/123332/swedenpfc

Автоматичен превод:
MichaelGanim16
преди 2 години

Здравейте, все още не съм си получил парите, имате ли същия проблем?

Автоматичен превод:
3242ashi
преди 2 години

Здравейте,

от колко време чакате, моля? Според вашата жалба мисля, че се дължи на факта, че акаунтът ви все още не е потвърден.



Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте от 03.06.2022г

Автоматичен превод:
MichaelGanim16
преди 2 години

не получих парите си. Изпратени работни сертификати и извлечения от моя акаунт и т.н. Невероятно лошо отношение. Тези, на които не им пука дали ще ми вземат парите. Те наистина имат 0% интерес да ми помогнат. Идиоти!!!!!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

чаках 2-3 дни. Моят акаунт е потвърден. Проблемът е, че направиха това, след като вече загубих 2500 евро и тогава ми останаха около 1100 евро в сметката ми и те просто ме затвориха. Дадох им повече документи, тогава те всъщност трябва да проверят плащанията, източника на пари и т.н. Ако обичате да играете хазарт, знаете как се прави KYC и AML. Това е просто грабеж.


Един от отговорите беше такъв. „Ами ние сме базирани в Естония и правим каквото искаме". Не толкова сериозно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

както правилно разбирам, че са одобрили тегленето ви за пари, но не ви плащат парите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте от 03.06.2022г

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление, това е доста дълъг процес на проверка 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

чаках 2-3 дни. Моят акаунт е потвърден. Проблемът е, че направиха това, след като вече загубих 2500 евро и тогава ми останаха около 1100 евро в сметката ми и те просто ме затвориха. Дадох им повече документи, тогава те всъщност трябва да проверят плащанията, източника на пари и т.н. Ако обичате да играете хазарт, знаете как се прави KYC и AML. Това е просто грабеж.


Един от отговорите беше такъв. „Ами ние сме базирани в Естония и правим каквото искаме". Не толкова сериозно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че вече сте подали жалбата - добре.

И така, каква беше причината да блокирате акаунта си, моля? Получихте ли извлечение от казиното?

Споделете някои екранни снимки или имейли, може да е полезно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

както правилно разбирам, че са одобрили тегленето ви за пари, но не ви плащат парите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомен. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини